Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenk så rasende Frank kommer til å bli om han taper? 😂

Anonymkode: d5f17...769

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Salka skrev:

Hadde nok blitt mer drama om Lene vant. 

Det tror jeg å, men følte hun prøvde ro seg litt unna men

Anonymkode: d5f17...769

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så bortskjemte disse kjendisene er. De får betalt, de er der i bare 6 uker, de går aldri sultne (har de ikke penger så får de mat uansett), de får et tonn med smaksprøver å det er en haug med konkuranser som de så klart vinner. Skulle likt å se dem på den ekte farmen. 

Anonymkode: 777a7...d71

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.2.2018 den 19.54, Testosteron skrev:

Det har du rett i. Det var en stor tabbe å ikke ha med Mira fra start. Hun er jo en dramaqueen de lux. 

Nei fyttirakkern, da hadde jeg ikke orka å se en eneste episode. Gremmes av hele stemmen og vesenet til Mira!

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud så bortskjemte disse kjendisene er. De får betalt, de er der i bare 6 uker, de går aldri sultne (har de ikke penger så får de mat uansett), de får et tonn med smaksprøver å det er en haug med konkuranser som de så klart vinner. Skulle likt å se dem på den ekte farmen. 

Anonymkode: 777a7...d71

Enig, det blir for dumt egentlig...

Anonymkode: 483c0...6de

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Testosteron skrev:

Kred til Lene for å konfrontere Frank foran alle, og kred til ham for å ta selvkritikk  :klappe:

Fint at Lene tok det opp, men hun hadde ikke trengt å si at "maiken tåler ikke det", for Maiken tålte det fint, men maiken satt foten ned å sa i mot. Ble litt nedrakking av Maiken. Dessuten tok ikke Frank selvkritikken, stormannsgal som han er prøvde han bare å unnskylde det med at "ingen er perfekte".

Anonymkode: 483c0...6de

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler Løke skal ha noe å si på absolutt alt, og synes måten han konfronterte Inga på var veldig hard. Det må være lov å si noe, uten å få slengt ''Du får en sjanse til å forklare deg''. Høres jo nesten ut som hun er i avhør hos politiet for et drap eller noe.De andre tok det i en mer rolig tone, uten så mye oppstyr. Synes også Løke skal ha noe å si på alle situasjoner i media også, føler han er litt sånn moralpoliti. Blir litt for mye for min de. Greit at de blir forbanna og alt det der, men å miste respekten for Inga og Lene pga litt mat er jo helt på tryne.   

Skjønner at det er irriterende at folk har stjålet mat, men de sultet ikke akkurat der inne. Lene tok, som hun har sagt i intervjuer, smakstilsetningene som var på gården. De hadde for pokker meg 1 kg sukker, i '' 1918'' liksom. I dag fråtset de jo med karameller, sveler og kake på markedet. 

Synes den mat stjelinga var litt gøy jeg. Endelig bittelitt action ihvertfall. 

Anonymkode: 597f1...e3c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Caroline91 skrev:

Jeg blir så kvalm av det egoet til Frank.

Vinner han blir egoet enda større 🙄 skulle ikke tro det var mulig men

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke på Farmen kjendis i fjor, men ut i fra mediehysteriet og folk rundt meg som snakka om det tipper jeg det var bedre enn i år. Skikkelig kjedelig sesong, driter faktisk litt i hvem som vinner. Alle irriterer meg/er kjedelige

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inga bruker kvinnelist, begynner og sipe og felle noen tårer, neste sene er det klapp på skuldra og gruppeklem 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler Løke skal ha noe å si på absolutt alt, og synes måten han konfronterte Inga på var veldig hard. Det må være lov å si noe, uten å få slengt ''Du får en sjanse til å forklare deg''. Høres jo nesten ut som hun er i avhør hos politiet for et drap eller noe.De andre tok det i en mer rolig tone, uten så mye oppstyr. Synes også Løke skal ha noe å si på alle situasjoner i media også, føler han er litt sånn moralpoliti. Blir litt for mye for min de. Greit at de blir forbanna og alt det der, men å miste respekten for Inga og Lene pga litt mat er jo helt på tryne.   

Skjønner at det er irriterende at folk har stjålet mat, men de sultet ikke akkurat der inne. Lene tok, som hun har sagt i intervjuer, smakstilsetningene som var på gården. De hadde for pokker meg 1 kg sukker, i '' 1918'' liksom. I dag fråtset de jo med karameller, sveler og kake på markedet. 

Synes den mat stjelinga var litt gøy jeg. Endelig bittelitt action ihvertfall. 

Anonymkode: 597f1...e3c

Frank er veldig hard og ikke alle takler å bli snakket så hardt til. Han fremstår skikkelig sur. La dama få forklare seg først. "Nå har du sjansen til å legge deg helt flat" 

Litt dårlig gjort å gjemme unna mat, men ærlig talt. Virker som de har nok av mat der. I den vanlige Farmen går folk ned i vekt og har lite mat. Her går jo folk opp i vekt og de lider nok ikke. 

Anonymkode: 0615f...46b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke overrasket i det hele tatt at Maiken var den tredje som visste om det.

Anonymkode: 172a0...a28

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler Løke skal ha noe å si på absolutt alt, og synes måten han konfronterte Inga på var veldig hard. Det må være lov å si noe, uten å få slengt ''Du får en sjanse til å forklare deg''. Høres jo nesten ut som hun er i avhør hos politiet for et drap eller noe.De andre tok det i en mer rolig tone, uten så mye oppstyr. Synes også Løke skal ha noe å si på alle situasjoner i media også, føler han er litt sånn moralpoliti. Blir litt for mye for min de. Greit at de blir forbanna og alt det der, men å miste respekten for Inga og Lene pga litt mat er jo helt på tryne.   

Skjønner at det er irriterende at folk har stjålet mat, men de sultet ikke akkurat der inne. Lene tok, som hun har sagt i intervjuer, smakstilsetningene som var på gården. De hadde for pokker meg 1 kg sukker, i '' 1918'' liksom. I dag fråtset de jo med karameller, sveler og kake på markedet. 

Synes den mat stjelinga var litt gøy jeg. Endelig bittelitt action ihvertfall. 

Anonymkode: 597f1...e3c

Du liker action, og når du får det klager du?

Frank er vel den ense som tør å si fra om noe, og det må vel han få lov til. 

Rart at Maiken ikke ble konfrontert hun også, hun visste jo tross alt om det. 

Synes Inga har tapt seg, hun er bare blitt feig. Foreslo å sabotere for Stays med å gå inn i nyvaska hus med skitne sko. 

Tydelugvis ikke så uskyldig som hun skal ha det til..

Anonymkode: 9f396...e23

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint at Lene tok det opp, men hun hadde ikke trengt å si at "maiken tåler ikke det", for Maiken tålte det fint, men maiken satt foten ned å sa i mot. Ble litt nedrakking av Maiken. Dessuten tok ikke Frank selvkritikken, stormannsgal som han er prøvde han bare å unnskylde det med at "ingen er perfekte".

Anonymkode: 483c0...6de

Hun tålte jo ikke det. De gikk jo sammen og skulle ta Frank. Hun sprang jo til Lene og Infa med det.

Anonymkode: 9f396...e23

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du liker action, og når du får det klager du?

Forskjell på å være ufin og action da. Synes Frank har tapt seg veldig denne uka med diskusjonen med Maiken (hvor det virka som han ga blanke i hva Maiken sa, men fortsatte bare å si: ''Slutt og sov, jobb'') og denne med Inga. Pål Anders var bestemt, men tok det ihvertfall på en ordentlig måte! 

Anonymkode: 597f1...e3c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun tålte jo ikke det. De gikk jo sammen og skulle ta Frank. Hun sprang jo til Lene og Infa med det.

Anonymkode: 9f396...e23

Følte det ble litt for sent og ta Frank nå fordi modellen snudde seg mot Inga og Lene for å redde eget skinn i forbindelse med mat gjemingen 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...