Tyah Skrevet 9. juli 2018 Forfatter #761 Del Skrevet 9. juli 2018 6 minutter siden, snehvit88 skrev: Det går så fint😊 Hvis det plager deg kan du jo ringe inn å høre litt om det😊 Har selv gjort det med kraftige blødninger og de jeg har vært hos da (både kvinner og menn) har vært veldig flinke og diskret. Når du har mensen bruker de pappbekken og papir. Det holder. Håper du ikke får mensen🤞😊🤞 Takk for svar @snehvit88 Satser på jeg er ferdig med mensen til onsdag eller at mensen ikke kommer 👌🏾 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 9. juli 2018 Forfatter #762 Del Skrevet 9. juli 2018 Vi holder på å pusse opp her hjemme, så dagen har virkelig gått i ett her i dag... Når jeg kom hjem nå i kveld og samboer kjørte ut igjen for å kjøpe mer utstyr, så knakk jeg helt sammen på badet.... Føler at jeg må holde igjen skuffelsen når vi er med hverandre. Så jeg benyttet anledningen til å gråte og skrike så mye jeg ville... Samboer kom plutselig hjem og lurte på hva som hadde skjedd. Ansiktet mitt var jo helt opphovnet. Så vi snakket mye, og samboer prøvde virkelig å muntre meg opp «Når det endelig klaffer for oss så vet vi værtfall at det er noe vi virkelig ønsker, og tenk så mye vi lærer og erfarer av dette». Jeg er forsåvidt enig.... Men det gjør vondt. Jeg skjønner ikke hvorfor syklusen min må være så ustabil. Jeg er redd jeg har PCOS... Jeg har flere av symptomene Uannsett hjelper det ikke å dvele på dette. Jeg gleder meg til gynekolog nå. Da føler jeg at vi på en eller annen måte er nærmere babydrømmen. Vi er jo det, for hver dag som går, på en eller annen måte. Vi fleipet litt om det og samboer sa «om du ikke er gravid innen du fyller 30, så selger vi huset og flytter i en liten leilighet og reiser verden rundt». Det er vell da jeg blir gravid Trøsten i dette er værtfall at jeg kun er 24 år. Vi SKAL klare å få egne barn, en eller annen gang. Det er det eneste som trøster meg, selv om det føles uutholdelig og endeløst når man vil bli gravid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 10. juli 2018 Forfatter #763 Del Skrevet 10. juli 2018 Masse brun utflod, så da er nok mensen like rundt hjørnet! Jeg er glad, hvis det er noe som er være enn å ikke være gravid så er det å ikke få mensen uten å være gravid Da blir det Santorini på oss når vi er i Hellas Kanskje til og med babyen blir laget Hellas Jeg kommer til å oppdatere etter gynekologbesøket 18/7, utenom det blir det stille herfra fremover. Trenger en liten prøvepause nå, kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 10. juli 2018 #764 Del Skrevet 10. juli 2018 22 minutter siden, Tyah skrev: Masse brun utflod, så da er nok mensen like rundt hjørnet! Jeg er glad, hvis det er noe som er være enn å ikke være gravid så er det å ikke få mensen uten å være gravid Da blir det Santorini på oss når vi er i Hellas Kanskje til og med babyen blir laget Hellas Jeg kommer til å oppdatere etter gynekologbesøket 18/7, utenom det blir det stille herfra fremover. Trenger en liten prøvepause nå, kjenner jeg. Masse lykke til hos gynekolog! (og Santorini høres HELT magisk ut <3) Jeg krysser fingrene for at du får noe for å regulere syklusen litt. Er ikke noe gøy å ha uregelmessige, lange sykluser, og mener å ha lest at eggkvaliteten gjerne går ned hvis egget slipper sent (dette vet jeg ikke, da, men leste veldig mye på O'dustoreInternett da jeg strevde med lange sykluser). Uansett, så ønsker jeg dere en fin sommer, og har veldig på følelsen at 2018 blir deres år ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 10. juli 2018 #765 Del Skrevet 10. juli 2018 Lykke til hos gynekologen neste uke! Santorini høres jo bare helt sykt digg ut. Misunnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 11. juli 2018 #766 Del Skrevet 11. juli 2018 Krysser fingrene for at dere har med dere en spire hjem fra Hellas! Lykke til hos gynekologen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 12. juli 2018 Forfatter #767 Del Skrevet 12. juli 2018 Blødningene tok seg aldri opp. Så jeg tok en test i dag, og det dukket opp en ROSA strek. Jeg skrek av lykke! Samboer kom inn på badet. Dyppet en digital også. Det var noen nervepirrende sekunder der vi sto og holdt rundt hverandre på badet... Hei lille spiren vår ❤️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 12. juli 2018 #768 Del Skrevet 12. juli 2018 Åh så fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 12. juli 2018 #769 Del Skrevet 12. juli 2018 Åå fantastisk! Gratulerer 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 12. juli 2018 #770 Del Skrevet 12. juli 2018 Fantastiske nyheter! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 12. juli 2018 #771 Del Skrevet 12. juli 2018 Åh så spennende😄 Hadde en følelse av det på måten du har skrevet. Gratulerer😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 12. juli 2018 #772 Del Skrevet 12. juli 2018 HURRA!! Jeg visste det!! Gratulerer så mye! ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 12. juli 2018 #773 Del Skrevet 12. juli 2018 Fantastisk! Visste det var noe på gang 😏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 12. juli 2018 #774 Del Skrevet 12. juli 2018 Gratulerer så mye ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 12. juli 2018 #775 Del Skrevet 12. juli 2018 Gratulerer, så fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene25 Skrevet 12. juli 2018 #776 Del Skrevet 12. juli 2018 Herligt 😍❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 12. juli 2018 Forfatter #777 Del Skrevet 12. juli 2018 Takk jenter! Men det kan se ut som dette er en kjemisk/tidlig SA. Blør en del nå i kveld. Tester på nytt i morgen, men er redd vi må prøve en stund til. Den gode nyheten er at vi kan bli gravide værtfall 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 12. juli 2018 #778 Del Skrevet 12. juli 2018 ❤❤❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 13. juli 2018 Forfatter #779 Del Skrevet 13. juli 2018 Testen er fremdeles positiv. Jeg har sovet lite i natt.. Jeg har bestilt time til legen for å måle HCG i blodet. Håper vi kan måle i dag og mandag slik at vi ser om det stiger. Jeg testet tirsdag og da var testen negativ. Tirsdag hadde jeg brun utflod, blod på kvelden, en del blod på onsdagen, og i går torsdag brun utflod på dagen, positiv test på ettermiddagen og blod på kvelden... Positv test i natt og i morges. Vet ikke helt hva jeg skal tro om dette 🤔 Festeblødning varer vell ikke så lenge? Blør mindre enn en vanlig mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 13. juli 2018 #780 Del Skrevet 13. juli 2018 44 minutter siden, Tyah skrev: Testen er fremdeles positiv. Jeg har sovet lite i natt.. Jeg har bestilt time til legen for å måle HCG i blodet. Håper vi kan måle i dag og mandag slik at vi ser om det stiger. Jeg testet tirsdag og da var testen negativ. Tirsdag hadde jeg brun utflod, blod på kvelden, en del blod på onsdagen, og i går torsdag brun utflod på dagen, positiv test på ettermiddagen og blod på kvelden... Positv test i natt og i morges. Vet ikke helt hva jeg skal tro om dette 🤔 Festeblødning varer vell ikke så lenge? Blør mindre enn en vanlig mens. Jeg kan ingenting om festeblødninger, men de kalles også hormonell blødning. Det kan jo ligge noe i det? At det er hormonforandringer som gjør at man blør. Så kanskje noen blør mer enn andre. Aner virkelig ikke.. Jeg håper det er en ufarlig blødning i alle fall, og at lille spire klorer seg fast ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå