Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår

Tyah

Anbefalte innlegg

CD32 - 2 dager til IKM. Jeg satt klar med urinprøve og test i dag morges, men jeg fikk ikke meg selv til å teste. Den er nok negativ uannsett. Tempen er fortsatt høy 36,95, jeg har en del vondt i korsrygg, lette mensmurringer og stikninger her og der. Jeg er også utrolig trøtt, men det er jeg jo alltid. Det føles egentlig godt å vente til etter IKM med testing, selv om jeg selvfølgelig bare vil vite. 

Dersom jeg får mensen bestiller vi en båttur til Hellas turen vår til Santorini :ninuskapus: Frister ikke med båttur om jeg skulle vært gravid og kanskje er kvalm. Så det føles godt å ha det som trøst :fnise:

Og ja, den følelsen av å se samboer med en baby på fanget i går var fin. Han kledde det så godt og var flink med babyen :ninuskapus: selv om jeg også ville gråte litt av synet :cry3:Frykten for at vi aldri får oppleve vårt eget lille mirakel er jo der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er som greide å legge ned testen i dag! Håper virkelig du får deg en positiv overraskelse på IKM dagen eller rett etterpå :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du, og alle andre som klarer å utsette testingen, er utrolig flinke og tålmodige 😀 

Følger med i dagboken din, og ønsker dere virkelig et lite mirakel snart ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD34, IKM dagen. Ingen mens, ingen spotting, til nå værtfall. PMS symptomene er her da, vondt i korsrygg, mensmurringer og vondt i det ene brystet. I går kveld etter sex fikk jeg mye smerter, kjentes ut som jeg hadde mensen, men ingen blod. 

Jeg tror ikke jeg er gravid, så nå er jeg redd dette blir en av de lange syklusene :sad: Men neste uke skal jeg værtfall til gynekolog :) Går det an å gå der hvis jeg blør? Vet svaret er ja, men gjør man virkelig det hvis man kan unngå det ved å avbestille å få en ny time? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, tutta23 skrev:

Har du ikke testet idag?

Nei, har bare en digital liggende, og vil ikke bruke den med mindre jeg har fått en positiv strimmel. Bestilte noen strimler fra BT forrige mandag som ikke har kommet ennda. Så håper de kommer i dag, da blir det gjerne en test i kveld om mensen ikke har dukket opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tyah skrev:

Nei, har bare en digital liggende, og vil ikke bruke den med mindre jeg har fått en positiv strimmel. Bestilte noen strimler fra BT forrige mandag som ikke har kommet ennda. Så håper de kommer i dag, da blir det gjerne en test i kveld om mensen ikke har dukket opp :)

Kjenner jeg er spent på dine vegne 😂 er noen dager til jeg kan teste selv, så lever på andre sin spenning enn så lenge...

Dessuten har jeg reist på ferie uten billig-testene mine 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende her inne nå, og jeg håper håper håper!

Veldig flink som ikke tester for tidlig, tror det er lurt ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Negativ test. Ikke sånn kjempe konsentrert urin. Kanskje antyyyydning til noe, så har ett lite håp om at jeg har hatt EL senere enn jeg trodde. Ingen tegn til mensen enda værtfall. Puppene mine er helt syyykt ømme, og mensmurringene er også ganske heftige :laugh: Tester i morgen tidlig om ikke mensen har kommet. Men kan jo se ut som det blir en til PP på oss værtfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mensen er forsinket er det sjans for at jeg har mensen når jeg har gynekologtime neste onsdag 😫 blææ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tyah skrev:

Hvis mensen er forsinket er det sjans for at jeg har mensen når jeg har gynekologtime neste onsdag 😫 blææ!

Det går så fint😊 Hvis det plager deg kan du jo ringe inn å høre litt om det😊 Har selv gjort det med kraftige blødninger og de jeg har vært hos da (både kvinner og menn) har vært veldig flinke og diskret.

Når du har mensen bruker de pappbekken og papir. Det holder.

Håper du ikke får mensen🤞😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...