sullå Skrevet 4. juni 2018 #621 Del Skrevet 4. juni 2018 Selvfølgelig måtte du teste, ja 😂 Men du og du, så spennende! Håper at du klarer å vente noen dager før du tester igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 4. juni 2018 #622 Del Skrevet 4. juni 2018 Det lover bra ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 5. juni 2018 Forfatter #623 Del Skrevet 5. juni 2018 (endret) 11 dpo RFSU strimmel test. Aldri fått skyggestrek på disse før.. Kan det være en spire? Vær så snill. Vi er så klare ❤️ Endret 5. juni 2018 av Tyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 5. juni 2018 #624 Del Skrevet 5. juni 2018 Nå tror jeg du har noe her! Skal ikke gratulere før du føler deg sikker, men ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 5. juni 2018 #625 Del Skrevet 5. juni 2018 🤞🤞 Dette ligner på noe! Håper det er babystrek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 5. juni 2018 Forfatter #626 Del Skrevet 5. juni 2018 (endret) 55 minutter siden, Kaiaermeg skrev: Nå tror jeg du har noe her! Skal ikke gratulere før du føler deg sikker, men ❤️❤️❤️ Føler meg absolutt ikke sikker, men jeg har aldri fått skyggestrek på disse og har brukt opp en 8-pakning av disse før. Så jeg håper veldig nå ❤️❤️ 29 minutter siden, Aryamili skrev: 🤞🤞 Dette ligner på noe! Håper det er babystrek Ååh, det håper jeg også! 🤞🏽 Endret 5. juni 2018 av Tyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 5. juni 2018 #627 Del Skrevet 5. juni 2018 Ser ut som en strek! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille4 Skrevet 5. juni 2018 #628 Del Skrevet 5. juni 2018 Ser veldig ut som babystrek venter med å gratulere til du føler deg helt sikker på svaret 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 5. juni 2018 #629 Del Skrevet 5. juni 2018 (endret) Jeg ser hvertfall en rosa strek ( og da mener jeg ikke kontrollstreken ;)) Endret 5. juni 2018 av Metzili Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 5. juni 2018 Forfatter #630 Del Skrevet 5. juni 2018 1 time siden, Gakkepus skrev: Ser ut som en strek! 1 time siden, Sille4 skrev: Ser veldig ut som babystrek venter med å gratulere til du føler deg helt sikker på svaret 😃 1 time siden, Metzili skrev: Jeg ser hvertfall en rosa strek ( og da mener jeg ikke kontrollstreken ;)) Ååh! Dere!! Jeg håper så sterkt, tenk om det klaffet for oss i PP5. Streken var værtfall kjempe tydelig i virkeligheten. Endelig en strek jeg ikke trengte å få frem med filter, eller studere for å finne. Håper bare det er en babystrek, og ikke en skyggestrek/falsk positiv. Jeg venter med å teste igjen til i morgen tidlig. Jeg er så redd for at den ikke er der i morgen 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 5. juni 2018 #631 Del Skrevet 5. juni 2018 Jeg ser og strek!!! Håper den er sterkere imorgen 😊🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 5. juni 2018 #632 Del Skrevet 5. juni 2018 Den er der sikkert i morgen og men kan kjenne meg igjen i nervøsiteten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 5. juni 2018 #633 Del Skrevet 5. juni 2018 Krysser fingrene for sterkere strek i morgen! 🤞 Synes det ser veldig lovende ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym. Skrevet 5. juni 2018 #634 Del Skrevet 5. juni 2018 Kjøp en digital test, det er helt magisk å få bekreftelsen så tydelig😁🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 5. juni 2018 Forfatter #635 Del Skrevet 5. juni 2018 2 timer siden, blomst12 skrev: Jeg ser og strek!!! Håper den er sterkere imorgen 😊🤞 Takk!! 😄🤞🏽 2 timer siden, Metzili skrev: Den er der sikkert i morgen og men kan kjenne meg igjen i nervøsiteten. Håper virkelig det. 2 timer siden, Pjusk skrev: Krysser fingrene for sterkere strek i morgen! 🤞 Synes det ser veldig lovende ut Takk @Pjusk ❤️ 40 minutter siden, Anonym. skrev: Kjøp en digital test, det er helt magisk å få bekreftelsen så tydelig😁🎉 Det tørr jeg ikke enda, ingenting er være enn å få ordene «ikke gravid» midt i trynet 😢 Men skal absolutt ta en hvis streken blir sterkere! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravid2018 Skrevet 5. juni 2018 #636 Del Skrevet 5. juni 2018 Ser ut som en strek.😍 jeg ville kjøpt rfsu fra matbutikk og tatt imorgen tidlig, den er enda mer sensitiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 5. juni 2018 #637 Del Skrevet 5. juni 2018 Dette er så spennende og gøy! ❤️ Du må fortelle hva dere har gjort annerledes denne PP'en ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 5. juni 2018 #638 Del Skrevet 5. juni 2018 Åååh, det ligner på en babystrek! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 6. juni 2018 #639 Del Skrevet 6. juni 2018 🤞🤞🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 6. juni 2018 #640 Del Skrevet 6. juni 2018 Jeg ser også! Håper det er babystrek🤞🏼 Gleder meg til å titte innom senere ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå