Gå til innhold

Hva ønsker du IKKE å finne under treet i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klær som alle vet at jeg ikke går med. Jeg kler meg konservativt og aldri med korte gensere. Så korte skjørt og korte eller utringa overdeler er ikke veldig populært 

Anonymkode: 78b55...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gavekort, donasjon til veldedige organisasjoner, pynteting, hud og kroppspleie ting. Musikk/film/bøker som ikke er min smak. Men får knapt gaver så det går fint. Til ungene ønsker jeg ikke leker av dårlig kvalitet som blir ødelagt samme kvelden eller som bråker som faen. 

Anonymkode: 25108...8aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaver til veldedige organisasjoner. Da kan personen like gjerne være ærlig og si "jeg visste ikke hva jeg skulle gi deg og samtidig ville jeg være alturistisk, så du har gitt en geit til en kvinne i en landsby."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir glad for det jeg får, for det viser at noen har tenkt på meg nok til å gå til bryet med å velge ut en gave til meg. Jeg hadde kanskje tenkt annerledes om jeg fikk mange gaver, men når jeg får maks 3, hvorav jeg har kjøpt og pakket inn alle tre selv (2 fra barna mine som er for små til å kjøpe selv, og en fra nissen) så setter jeg pris på det jeg får. 

Dere kan gjerne sende krimbøker, nips og bodylotions denne veien 😉🤣 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, MCH09 skrev:

Jeg blir glad for det jeg får, for det viser at noen har tenkt på meg nok til å gå til bryet med å velge ut en gave til meg. Jeg hadde kanskje tenkt annerledes om jeg fikk mange gaver, men når jeg får maks 3, hvorav jeg har kjøpt og pakket inn alle tre selv (2 fra barna mine som er for små til å kjøpe selv, og en fra nissen) så setter jeg pris på det jeg får. 

Dere kan gjerne sende krimbøker, nips og bodylotions denne veien 😉🤣 

:klem::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som deg TS, jeg takker også høflig for alt sammen og smiler blidt til at jeg får. I bunn og grunn synes jeg det er kjempefint at noen har kjøpt/laget noe som de ville gi akkurat meg. Det er kjempesnilt, og noe jeg setter pris på. ... Men så hender det selvsagt at jeg setter mer pris på tanken enn på selve gaver.

- Fikk for et par år siden en kroppsskrubb. Først var jeg kjempeglad, for det liker jeg, Men så fant jeg ut at det var snakk om mikroperler, sånn drittplastikk som havner i havet. Gjett om jeg var skuffa! Den ble aldri brukt.
- Bodylotion, håndkrem og fotkrem. Ikke fordi de ikke er nyttig, men fordi jeg er så dårlig til å bruke de at de bare blir stående. Har 3-4 sett som bare står og samler støv. Så gi meg noe annet, vær så snill. :fnise: 
- Ansiktskrem. Sliter med tørr hud, men også rødhet og kviser. Har brukt åresvis på å lete meg frem til en perfekt ansiktskrem, og nå som jeg har funnet en og investert penger i det, ønsker jeg ikke å begynne med noe helt annet. Og som oftest er det blandingshud-kremer jeg får, når jeg skulle ha hatt noe til veldig tørr hud.
- Smykker. Denne er litt komplisert, fordi jeg liker jo smykker av alle slag. Men jeg er veldig kresen. Det må være kalde farger, for jeg kler ikke varme farger som gull. Det må ikke være for jålete og jentete, men heller ikke maskuline smykker. Det må være relativt lite og enkelt, for statementsmykker liker jeg absolutt ikke.
- Pynt. Både julepynt og vanlig pynt. Nok en gang er jeg kresen, samtidig som jeg har alt for mye pynt fra før av som jeg ikke klarer å kvitte meg med. Skal jeg skaffe meg ny pynt, må jeg velge ut rett farge, utseende og størrelse selv.

Så gi meg heller et gavekort eller penger, da blir jeg garantert glad! Det er så mye jeg trenger men som jeg må kjøpe selv, som nye gardiner, nye puter, sminke, ansiktspleie, sko, vask, dolokk, hyller, gulvtepper, osv. Når man har dårlig økonomi som meg, så er et gavekort eller penger gull verdt, og blir brukt opp med en gang. :Nikke:

Anonymkode: 825cd...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...