Gå til innhold

Hva ønsker du IKKE å finne under treet i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ting man ikke kan legge bort i skuffer og skap, feks bilder i ramme, knivsett for å henge på veggen, dørmatte, pyntepute etc. Jeg har så kresen smak at jeg liker å bestemme selv hva som skal stå framme.

Anonymkode: 49140...845

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiselige ting. Fordi det ender alltid på spiserommet på jobb, da folk av en eller annen grunn alltid kjøper ting jeg ikke kan spise pga allergi (det virker så lite gjennomtenkt da).  

 

Anonymkode: 72dd9...964

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marsvinet

 

  • Dilldall og pyntegjenstander
  • Klær/smykker som jeg ikke spesifikt har ønsket meg  (jeg får alltid ting jeg ikke ville blitt sett i måneskinn med). 
  • All kosmetikk som er billig eller parfymert. Jeg har en bestemt hudkrem jeg bruker/tåler. Alle andre lotions, osv blir kastet. 
  • Sjokolade/godteri. Jeg spiser ikke sukker. 
  • Gaver som det er pinlig å åpne foran familien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Ullsokker" fra Europris

 

Anonymkode: 1eae3...ac3

De har da noen gode ullsokker på Europris. De ullsokkene fra sportsbutikkene er så stramme, synes jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Klær (Får ofte klær som passer "sånn nogenlunde" i størrelsen, men ikke verken er flatterende til meg eller i min smak. Foretrekker å kjøpe klær selv, i fysiske butikker så jeg kan prøve.) Unntak kan være strikkede ullsokker, votter o.l.

-Dagkrem/nattkrem/rensekrem (Bruker kun fuktighetskrem etter behov, fjerner sminke med renseservietter og vasker meg med vann), og andre produkter som ikke passer meg/som jeg ikke bruker. Men setter pris på f.eks. håndkrem, shampo, balsam osv som jeg faktisk bruker.

-Nipsting (Har allerede mer enn jeg har plass til og det jeg får i gave er sjelden helt min smak)

- Giftige juleblomster (er redd for at katta skal spise på dem)

-Kjedelige bøker (men gjerne gode bøker)

Men jeg takker alltid pent og blir aldri sur om noen bommer på gavene. Det er helt sikkert gitt i beste mening. Jeg får heller litt skyldfølelse for at noen har brukt penger/tid på noe jeg ikke kommer til å bruke.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Ræl. Alt av ekstremt billige og unødvendige ting som bare blir liggende eller kastet. Typ. pynt og godteri gjerne fra tgr, søstrene grene eller nille. Finnes sikkert noen pene ting der, men som regel når jeg får noe derfra så passer det gjerne ikke til min smak overhode, som gjør at jeg sitter igjen med følelsen av at det bare er kjøpt noe bare for å ha en gave liksom. Altså en gave uten omtanke. 

- Bøker i feil sjanger. En gang fikk jeg flere krimbøker av en slektning. De ble dessverre bare liggende her i evigheter. Setter pris på å få bøker, men er så stusselig når de bare blir stående i bokhylla og samle støv, syns jeg. Derfor, om folk spør, så sier jeg at jeg ønsker meg gavekort på bøker, heller enn faktiske bøker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Stort sett all slags nips. Jeg bor på ganske liten plass, og har rett og slett ikke noen plass å putte det. Du skal dessuten kjenne smaken min ganske godt for å treffe.

- Smykker, med noen få unntak. Kjenner man meg, vet man at jeg bruker lite smykker, og de jeg faktisk bruker byttes sjelden ut. Vet man hva jeg liker og velger noe av en viss kvalitet, kan det være fint.

- Kosmetikk. Jeg har vanvittig mye, og bruker egentlig ganske lite. Unntak for ting jeg bruker fast, som jeg faktisk klarer å få brukt opp.

- Klær, fordi folk sjelden treffer på smaken.

- Godteri. Det får ikke ligge i fred i mine skap, for å si det sånn. Jeg prøver å bli flinkere til å spise sunt.

- Småting som bare fyller skuffene hjemme.

Ellers er det sjelden jeg får ting jeg ikke liker :)

Anonymkode: b8ed0...489

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dill folk har kjøpt bare for å kjøpe noe (lysestaker, serviettholder, salt og pepperbøsse osv osv)

gavesett med bodylotion osv, foretrekker å kjøpe det selv da jeg bruker spesifikke ting. 

Julepynt 

bøker uten byttelapp (jeg har ingen behov for en krimbok, leser ikke krim) 

 

Anonymkode: bebcf...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Når jeg leser denne tråden blir jeg småstressa med tanke på julegavene som må handles inn. Tror det må bli gavekort i år! :fnise: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ingen julegaver, så jeg har ingenting å frykte, men det er mange koselige ting jeg ønsker meg :sukk:

Anonymkode: fee4c...a3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm jeg har ingenting spesielt jeg ikke ønsker å få. Folk er bortskjemte høres det ut som. 

Anonymkode: ed5df...b68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, C.Tramell skrev:

Når jeg leser denne tråden blir jeg småstressa med tanke på julegavene som må handles inn. Tror det må bli gavekort i år! :fnise: 

 

Jeg også. Kjempe stresset. 

Anonymkode: ed5df...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, C.Tramell said:

Når jeg leser denne tråden blir jeg småstressa med tanke på julegavene som må handles inn. Tror det må bli gavekort i år! :fnise: 

 

 

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hmm jeg har ingenting spesielt jeg ikke ønsker å få. Folk er bortskjemte høres det ut som. 

Anonymkode: ed5df...b68

Jeg har ei liste over her, men jeg er ikke egentlig vanskelig å kjøpe gave til om man kjenner meg. Det er sjelden jeg får noe jeg er misfornøyd med.

Anonymkode: b8ed0...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Men at man kan bli misfornøyd med en gave liksom. Spesiemt over ting som er helt vanlig å gi... 

Egentlig har det mistet sjarmen helt pakkegreiene. 

Anonymkode: ed5df...b68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, cleangal said:

Jeg vil ikke ha

1. Alkohol. Drikker lite, og foretrekker å kjøpe selv det jeg vet jeg liker og tåler.

2. Julepynt. Jeg hater både nisser og engler.

3. Små pynteting. Jeg hater å tørke støv.

4. Krimbøker. Jeg leser nesten alt annet, men absolutt ikke krim.

5. Alt mulig med hund på. Selv om jeg har hund betyr ikke det at jeg vil ha krus, pyntefigurer, bilder, klær osv med hunder på.

er det vanlig å få juelpynt i julegave?

Anonymkode: 30c0c...c83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Body lotion. Jeg har en hel haug. Bruker det nesten bare når jeg skal unne meg litt ekstra, og det har jeg stort sett ikke tid til.

- Bøker. Jeg har ikke tid til å lese litteratur. Går fint med kokebøker da.

- Store ting. Tar det mye plass, så har jeg neppe plass til å ha det i leiligheten min.

- Sexleketøy. Jeg åpner gaver sammen med foreldrene mine. Du kan i verste fall si ifra i så fall.

Anonymkode: 2945f...5f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...