AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #381 Del Skrevet 13. desember 2017 På 10.12.2017 den 13.07, AnonymBruker skrev: Mister jeg klienter, mister jeg basisen for lønningene mine. Da blir brått lånet vanskelig å betjene, kanskje vi må flytte, kanskje jeg ikke bringer inn nok til resten av bedriften og må bytte jobb, kanskje må jeg gå til en annen jobb hvor jeg ikke trives, og hvor bra er det for et barn å ha en mor som virkelig hater jobben sin og er miserabel hver dag? Vil tro at barnet har det bedre med en lykkelig mor? Anonymkode: abf39...b94 Du har et snevert syn på tilværelsen. Det er trist å lese trådene dine. Prioriteringene dine er heller ikke noe å juble for. Anonymkode: 3cf8f...106 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 13. desember 2017 #382 Del Skrevet 13. desember 2017 På 12.12.2017 den 17.21, AnonymBruker skrev: I call bullshit. Anonymkode: 45922...dc8 Hvorfor er det bullshit? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 13. desember 2017 #383 Del Skrevet 13. desember 2017 Dette er noe av det tristeste jeg har lest her inne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joppeline Skrevet 14. desember 2017 #384 Del Skrevet 14. desember 2017 Ts, du skriver at du planlegger at alt går bra med barnet (ingen sykdom etc.) men samtidig planlegger du også ut ifra at om du er borte fra jobben mister du arbeidsoppgaver og blir så ulykkelig at du blir en dårlig mor. Hva med å bruke «det går helst bra»-filosofien ang permisjonstiden din også. Altså at du nok ikke må ofte enhver karriæremulighet og blir dypt ulykkelig av å ta deg av barnet ditt i noen, i det store bildet, få måneder, og at livet sikkert går videre helt fint etter det? Har selv nesten utelukkende venner med lange utdannelser, som liker jobbene sine, og samtlige har tatt ut maksimal permisjon sammen med far, uten at dette på noen måte har vært slutten på deres spennende yrkesliv. Planlegger å gjøre det samme når den tid kommer, og tenker det kommer til å gå helt fint. Hadde jeg visst at jeg ikke var villig til å være borte fra jobb mer enn 4 uker hadde jeg nok tatt mine forhåndsregler og ikke blitt gravid. Med så liten tid kan du ikke skaffe deg en valp engang.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå