Gå til innhold

Nordiske jenter på toppen av vidhetsskalaen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, 1Thomas skrev:

Jeg er helt enig i at alt for mye fokus handler om størrelsen på mannens penis, mens ikke noe om hvor stram kvinnen er. En gang kunne jeg dytte hele knyttneven inn, mannen er jo sjanseløs mot noe sånt. Jeg synes dette penisfokuset er alvorlig urettferdig. 

Ja menn orker ikke å klage så mye på dette til damer, men ofte snakker med kompiser om dette. Damer tar seg jo så nære av dette. Tror ikke egentlig menn tar noe lettere på det. Men ja, noen damer er så vide at ei hel hånd passer helt fint inni der, mens andre så trange at penis nesten ikke får plass. En penis varierer ikke så mye i snitt engang som det potensialet ei kvinne kan få i vagina, så er minst like viktig begge deler. Alle eksperter er også enig i at størrelsen varierer på samme måte som hos menn.

Anonymkode: 5c3a1...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Axl Rose skrev:

Høye kvinner er ikke mer vide enn lave kvinner. Si meg knuller dere aldri kvinner eller? Vid og trang fitte har faen ingenting med høyde å gjøre. 

Min erfaring er motsatt. Høye kvinner er proporsjonalt mindre dype enn lave kvinner. Noen av de grunneste jeg har hatt er damer på rundt 180 cm. Disse har vært høye og slanke.

Personlig tror jeg kvinner som menn har underliv skapt for det normale. Hodene våre det motsatte. Denne selvskadingen, overfokuset, er en destruktiv kraft som skaper angst, da mennesker ofte opplever avstand mellom hva det har/er og hva de tror er idealet. Når vi gir oss selv og andre tilbakemeldinger så husk alltid å vite at den intensjonen de/du har tar utgangspunkt i dem/deg selv eller idealet. Om de/du formidler det positivt eller bare for å være ond er det avgjørende.

For å ivareta seg selv er det sunt å vite med seg selv at en kan finne andre som vil en godt. Hent motet inni deg selv og gå videre hvis du merker at forventningene er skadelige. Er disse skadelige forventningene dine egne, da er det tid for å evaluere eget tankegods. Ikke vær din ditt selv sin verste fiende. Du fortjener bedre.

Anonymkode: d02b6...fe3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Axl Rose skrev:

Hvorfor er det alltid noen menn som klager på vide kvinner, mens mange av oss aldri klager eller har problemer med vide? Nei ikke for å være snill mot kvinner. Det er fakta. Jeg har aldri hatt problem så jeg forstår ikke den klaginga deres? 

Det er dette jeg også tenker. 

Jeg tror jeg er helt normal nedentil, ikke trang. Likevel omslutter jo veggene i skjelden fingeren min. Det kan umulig være slik at noen kvinner går med åpent hull der nede? Og så lenge penis er omsluttet, må det da kjennes?

Jeg skjønner ikke helt det der "kjenner ingenting" greia noen menn snakker om på kvinner. Hele penis er vel omsluttet og må da bli stimulert?

Anonymkode: 356f0...3f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er dette jeg også tenker. 

Jeg tror jeg er helt normal nedentil, ikke trang. Likevel omslutter jo veggene i skjelden fingeren min. Det kan umulig være slik at noen kvinner går med åpent hull der nede? Og så lenge penis er omsluttet, må det da kjennes?

Jeg skjønner ikke helt det der "kjenner ingenting" greia noen menn snakker om på kvinner. Hele penis er vel omsluttet og må da bli stimulert?

Anonymkode: 356f0...3f4

Jeg kjenner alltid noe så skjønner ikke hva de her som ikke kjenner noe gjør.Hvordan de klarer det.      Ingen er så vide at det er et stort gapende hull.

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gammel grovis:

To musikere, en mann og en kvinne hadde sex. Kvinnen var litt snurt etterpå, og sa at hun ikke visste at han hadde et så lite instument. Hvorpå mannen repliserte at han ikke hadde visst at han skulle spille i domen.

Anonymkode: 4dfc0...b05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.12.2017 den 0.09, AnonymBruker skrev:

Snakket med en fyr fra søramerika, som jobber en del i Norge og i hjemlandet. Han er godt bereist i verden, og har også hatt en del sexpartnere i forskjellige land. Han mente at norske kvinner var blant de videste han hadde prøvd før. Han trodde de var. Hvis dette stemmer betyr det jo at norske kvinner og menn er dårlig missmatch.. Jeg sa som sant var, at jeg ikke hadde hatt sex med så mange jenter fra andre land. Han sa at søramerikanske damer ofte var veldig trange. Tyder jo på at størrelsen varierer en del fra land til land.

Anonymkode: 5c3a1...c8c

Kan jeg spørre hvor stor han var?

Anonymkode: 23aa8...649

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette temaet er ganske interessant.
Det er vel en grunn til at norske menn reiser til Thailand,
mens norske kvinner reiser til Kongo og Agadir. 

Anonymkode: 02f58...73a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn bortsett fra å se at det ikke var alle som helt likte ingressen og tema for tråden og er ganske bestemte på at vidhetsskala, nei, dette stemmer ikke... Tema vidhet er noe som ingen kvinner er spesielt begeistret for.

Hvordan kunne man på et objektivt vis måle vidheten? Skjeden er jo ikke et fast rør, men en ganske tøyelig sak. Han her latinamerikaneren gir jo sin subjektive vurdering og den kan jo være påvirket av så mangt. Så slik sett er ikke utsagnet mer verd enn at han synes det.

Jeg ser for meg at man kunne laget seg en slags konisk sak, liknende ei trafikk- kjegle (NB! men mye mindre), med en måleskala ned langs utsiden konen, og en slags fjærbelastet innretning inni denne konen, som viste med hvilken kraft man dyttet inn. For etter hva jeg kan skjønne, må man måle hvor vidt man greier å presse konen inn ved en bestemt kraft. Man kan da lage en skala ved å måle sammenhengen kraft-hvor stor åpning. En koeffisient for vidheten blir dermed å kunne oppgis som areal per kraft, altså m^2/N. Newton kan skrives kgm/^2, og med litt faktorisering ser vi da at enheten for vidhet blir ms^2/kg.

Uempen med målemetoden er jo den at man bare får målt åpninga. Men vi må undersøke dette litt nærmere, for det kan hende at skalaen blir logaritmisk, ikke lineær og da blir utregning og bruk av koeffisient litt mer komplisert..

Jeg skal undersøke framstilling av apparatet så snart jeg kommer hjem fra gryte- havpadlingsregattacupen i Ulan Bator og Samarkand. Interesserte kvinner for testing ifm. forstudien bes melde seg, de vil bli kontaktet for avtale om time fortløpende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, draug 75 skrev:

Sånn bortsett fra å se at det ikke var alle som helt likte ingressen og tema for tråden og er ganske bestemte på at vidhetsskala, nei, dette stemmer ikke... Tema vidhet er noe som ingen kvinner er spesielt begeistret for.

Hvordan kunne man på et objektivt vis måle vidheten? Skjeden er jo ikke et fast rør, men en ganske tøyelig sak. Han her latinamerikaneren gir jo sin subjektive vurdering og den kan jo være påvirket av så mangt. Så slik sett er ikke utsagnet mer verd enn at han synes det.

Jeg ser for meg at man kunne laget seg en slags konisk sak, liknende ei trafikk- kjegle (NB! men mye mindre), med en måleskala ned langs utsiden konen, og en slags fjærbelastet innretning inni denne konen, som viste med hvilken kraft man dyttet inn. For etter hva jeg kan skjønne, må man måle hvor vidt man greier å presse konen inn ved en bestemt kraft. Man kan da lage en skala ved å måle sammenhengen kraft-hvor stor åpning. En koeffisient for vidheten blir dermed å kunne oppgis som areal per kraft, altså m^2/N. Newton kan skrives kgm/^2, og med litt faktorisering ser vi da at enheten for vidhet blir ms^2/kg.

Uempen med målemetoden er jo den at man bare får målt åpninga. Men vi må undersøke dette litt nærmere, for det kan hende at skalaen blir logaritmisk, ikke lineær og da blir utregning og bruk av koeffisient litt mer komplisert..

Jeg skal undersøke framstilling av apparatet så snart jeg kommer hjem fra gryte- havpadlingsregattacupen i Ulan Bator og Samarkand. Interesserte kvinner for testing ifm. forstudien bes melde seg, de vil bli kontaktet for avtale om time fortløpende.

:fnise::fnise::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvor stor han var?

Anonymkode: 23aa8...649

Står lengre opp i tråden at han har 17 cm og over snittet i tykkelse.

Anonymkode: 5c3a1...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

det er patetisk at alt handler om mannens størrelse.

En kvinne har også et ansvar i å holde seg selv stram og fast i formene,
enn at alt handler om hvor lang og stor pikken skal være.

f.eks 5 minutters knipeøvelser per dag kan jo være en god start.

Anonymkode: 02f58...73a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med en på 190. Han hadde 14 cm og tynn... ble ordentlig frustrerende etter hvert. Nå er jeg sammen med en på 175. Han har 16 cm og passe tykk. Det er digg.

jeg er ikke vid! men jeg liker at det kjennes ordentlig trangt ut når han er inni meg og jeg er kåt. Jeg er selv høy! Men vet at jeg er trang. Det er allikevel best med litt størrelse. Mer nytelse.

Anonymkode: 79d5d...8ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er helt idiotisk. Alle damer er i utgangspunktet like vide eller trange, dette kommer an på hvor våte de er! Er damen din trang er du rett og slett ikke god nok i senga - hun er ikke våt nok. Skjønner virkelig ikke at menn streber etter trange damer, det er meningen at hun skal bli videre for at dere kan ha sex. 

Anonymkode: 076ff...115

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er helt idiotisk. Alle damer er i utgangspunktet like vide eller trange, dette kommer an på hvor våte de er! Er damen din trang er du rett og slett ikke god nok i senga - hun er ikke våt nok. Skjønner virkelig ikke at menn streber etter trange damer, det er meningen at hun skal bli videre for at dere kan ha sex. 

Anonymkode: 076ff...115

Nei, dette stemmer mildt sagt ikke. Det er like stor forskjell på kvinners vaginaer som det er på menns peniser. Jeg har vært med mange damer, de fleste "normale", noen trange og noen vide. Men god sex har ingenting med vidhet på musa å gjøre. 

Anonymkode: ad7c9...126

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel etterhvert skjønt at Norge er på toppen når det gjelder doping. Doping går mye på å styrke muskulaturen.

Så vi norske kvinner har nok den sterkeste bekkenbunnsmuskulaturen.

Anonymkode: 4dfc0...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.12.2017 den 0.30, AnonymBruker skrev:

Den måtte jo komme fra ei dame ja.. Han har lagt merke til at norske damer er videre enn snittet, og han hadde ikke liten penis nei. Føler jo at min som er god over snittet kan føles liten ut tilogmed, så er nok sikkert noe i det. Norske jenter ganske store av natur, i forhold til mange andre land, så er nok mye genetisk i bildet vil jeg tro.

Anonymkode: 5c3a1...c8c

Du har undersøkt saken skjønner jeg?

Det å basere seg på en persons uttalelser er vel litt tynt grunnlag.

Anonymkode: 53b4f...38e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har undersøkt saken skjønner jeg?

Det å basere seg på en persons uttalelser er vel litt tynt grunnlag.

Anonymkode: 53b4f...38e

Tror ikke østeuropahorene er på KG.

Anonymkode: 4dfc0...b05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tragisk tråd.

Hva en fyr fra sør-amerika mener trenger ikke bety veldig mye. Kanskje det betyr at han er lite utstyrt og at norske menn er større?

Jeg tenker at alle slike tråder som er åpenbart ment for å sverte et kjønn, eller en gruppe, alltid er fantasi og oppdiktet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...