Gå til innhold

Nordiske jenter på toppen av vidhetsskalaen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 12/9/2017 at 12:30 AM, AnonymBruker said:

Den måtte jo komme fra ei dame ja.. Han har lagt merke til at norske damer er videre enn snittet, og han hadde ikke liten penis nei. 

Anonymkode: 5c3a1...c8c

Han testet ut hvor du lå på vidhetsskalaen også?

Anonymkode: e1cf0...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med tanke på antall klikk i denne tråden er det nok mange damer som kjenner seg igjen, og har følt seg for vid. Jeg vet det er et ømt tema, men det samme gjelder menn som har for liten penis. Forskjellen er at mange menn inrømmer at de kan være problemet men ALDRI ei dame.. Er nesten tragikomisk:fnise:

Anonymkode: 5c3a1...c8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at norske kvinner er de som ligger rundt mest så er jeg ikke det spor overrasket.

Anonymkode: 254b1...cc2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringer sier vel at små damer har trang fitte. Liten mann har liten kuk. Selvfølgelig er ser unntak. Damersom er lave og spe med smale hofter har erfaringsmessig trangere hull enn damer som er store,les høye. Asiatiske og latin amerikanske damer er naturlig nok lavere og mindre over hofte normalt sett. Men jeg har vært borti lave grove brede over hofter  damer som Ikke er trange. Jeg skjønner ikke helt hvorfor dette er blitt noe tema så lenge kuken og går inn. Jada det har skjedd det har vært for trangt selv om hun var våt. Hehe kjenner Ikke mannen eller dama noe er det selvsagt lite nytelse .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Peter007 skrev:

Erfaringer sier vel at små damer har trang fitte. Liten mann har liten kuk. Selvfølgelig er ser unntak. Damersom er lave og spe med smale hofter har erfaringsmessig trangere hull enn damer som er store,les høye. Asiatiske og latin amerikanske damer er naturlig nok lavere og mindre over hofte normalt sett. Men jeg har vært borti lave grove brede over hofter  damer som Ikke er trange. Jeg skjønner ikke helt hvorfor dette er blitt noe tema så lenge kuken og går inn. Jada det har skjedd det har vært for trangt selv om hun var våt. Hehe kjenner Ikke mannen eller dama noe er det selvsagt lite nytelse .

Hehe ja  det er helt forferdelig for damer å innse at de ikke er de trangeste i klassen. Har ingen problem med å inrømme at afrikanske menn har større penis i snitt. Er jo alltid noen unntak, men i hovedsak sier det seg selv at små petiete jenter er trangere. Har stemt med de norske jeg har vært med som var det, og siden norske damer er store i snitt i forhold til snittet ellers i verden stemmer dette bra. Og helt greit å klage på penisstørrelse, så lenge man er innbefattet av at man trenger det og ikke klager over menn. Finnes menn i kongo eller andre plasser som kan tilfredsstille enhver dame.

Anonymkode: 5c3a1...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose

Hvorfor er det alltid noen menn som klager på vide kvinner, mens mange av oss aldri klager eller har problemer med vide? Nei ikke for å være snill mot kvinner. Det er fakta. Jeg har aldri hatt problem så jeg forstår ikke den klaginga deres? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Med tanke på at norske kvinner er de som ligger rundt mest så er jeg ikke det spor overrasket.

Anonymkode: 254b1...cc2

Hva har antall partnere med den merkelige påstanden til ts å gjøre?

Anonymkode: e7513...fad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har antall partnere med den merkelige påstanden til ts å gjøre?

Anonymkode: e7513...fad

Det er vel den merkelige myten om at jo flere man ligger med, jo videre blir man. Tydeligvis noen som ikke vet hvordan kvinnekroppen fungerer.

Anonymkode: cda59...36c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel den merkelige myten om at jo flere man ligger med, jo videre blir man. Tydeligvis noen som ikke vet hvordan kvinnekroppen fungerer.

Anonymkode: cda59...36c

Ja, tydeligvis aner du ikke hvordan kvinnekroppen fungerer. 

Men størrelsen på mannen kropp og mannens penis nekter dere jo for at har noen som helst sammenheng, men for kvinner så er det det? Merkelig. 

Anonymkode: 8728f...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe ja  det er helt forferdelig for damer å innse at de ikke er de trangeste i klassen. Har ingen problem med å inrømme at afrikanske menn har større penis i snitt. Er jo alltid noen unntak, men i hovedsak sier det seg selv at små petiete jenter er trangere. Har stemt med de norske jeg har vært med som var det, og siden norske damer er store i snitt i forhold til snittet ellers i verden stemmer dette bra. Og helt greit å klage på penisstørrelse, så lenge man er innbefattet av at man trenger det og ikke klager over menn. Finnes menn i kongo eller andre plasser som kan tilfredsstille enhver dame.

Anonymkode: 5c3a1...c8c

Afrikanske menn har ikke større penis i snitt, dataen fra Afrika er som regel selvmålt og baserer seg på yngre aldersgrupper. Ser du på Afro-Amerikanske menn målt opp mot den hvite, eller latinske mannen, av helsepersonell og i samme alderskategori, er gjennomsnittsstørrelsen relativ lik. Det samme går igjen i Europa, de med selvmålt data har en betydelig større størrelse enn dataen målt av helsepersonell, og enda større blir forskjellen når yngre menn oppgir målene sine i forhold til eldre menn.

Anonymkode: d40c5...651

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, tydeligvis aner du ikke hvordan kvinnekroppen fungerer. 

Men størrelsen på mannen kropp og mannens penis nekter dere jo for at har noen som helst sammenheng, men for kvinner så er det det? Merkelig. 

Anonymkode: 8728f...969

Hva er det du fabler om her?

Nei, det er faktisk ikke slik at størrelsen på kroppen nødvendigvis har noe med hvor stor penis han har. Eller tror du virkelig at alle høye menn har stor penis? Slik er det nok ikke. Så hvorfor skulle det da være slik at små kvinner er trange og høye kvinner vide?

Anonymkode: cda59...36c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Høye kvinner er ikke mer vide enn lave kvinner. Si meg knuller dere aldri kvinner eller? Vid og trang fitte har faen ingenting med høyde å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Axl Rose skrev:

Høye kvinner er ikke mer vide enn lave kvinner. Si meg knuller dere aldri kvinner eller? Vid og trang fitte har faen ingenting med høyde å gjøre. 

Slutt å legg inn aksjer:fnise:

Anonymkode: 5c3a1...c8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Axl Rose skrev:

Ja jeg skjønte den ikke, men ble nysgjerrig :P 

Vedkommende tror du sier det du sier, for å smiske deg inn hos damene her inne.. -_-

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
6 minutter siden, SlemUlv skrev:

Vedkommende tror du sier det du sier, for å smiske deg inn hos damene her inne.. -_-

Aha.

Der kan du slappe av mister. 

Jeg smisker ikke med damene. Jeg skriver akkurat det jeg mener og er dønn ærlig. En grunn til at noen mener jeg er drittsekk her inne. Så nei, smisker ikke med noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at alt for mye fokus handler om størrelsen på mannens penis, mens ikke noe om hvor stram kvinnen er. En gang kunne jeg dytte hele knyttneven inn, mannen er jo sjanseløs mot noe sånt. Jeg synes dette penisfokuset er alvorlig urettferdig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...