AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #361 Del Skrevet 22. desember 2017 Ny teori: Kanskje morderen slett ikke er "en julenisse", men at det rett og slett er selve Julenissen? Anonymkode: d7d39...d44 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker122345 Skrevet 22. desember 2017 #362 Del Skrevet 22. desember 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Så ergo er enten Jack eller Torstein sønnen til Konrad, og serien vil at vi skal tro at en av de må være morderen. Har det ikke allerede blitt avslørt hvilket familie-forhold Jack har til Konrad (resultat av av at faren lå med moren til Liv eller noe sånt)? Så det utelukker vel han som barnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #363 Del Skrevet 22. desember 2017 28 minutter siden, bruker122345 skrev: Har det ikke allerede blitt avslørt hvilket familie-forhold Jack har til Konrad (resultat av av at faren lå med moren til Liv eller noe sånt)? Så det utelukker vel han som barnet? Det har kun vært avslørt at faren til Jack hadde et forhold med moren til Liv. Jeg ser ikke hvordan det kan bortforklare at Jack kan være sønnen til Konrad. Godt mulig det er Konrad som har vært utro med moren til Liv, og at «avsløringen» fra Konstanse derfor kun var nok en avsporing uten nevneverdig informasjon. Husk at de hele tiden gir oss hint og drypp som er ment for å få oss av sporet på hvem morderen er. En annen teori er at det er 24 gjester, men på første episode ble Krans drept. Krans er ikke en del av familien, og skulle i utgangspunktet ikke bli drept, det var tilfeldig. Derfor blir det iværtfall ett familiemedlem for mye på julaften. Hvis Jack er morderen så trengte han ikke drepe Liv fordi de var gift, så etter den logikken gjorde det ikke noe at Krans ble første offer. Men så fort Liv tok frem skilsmissepapirene så ble hun neste offer. Tror man ikke skal avfeie Jack kun fordi faren var utro med Livs mor. Det forklarer ikke nok av slektstreet, og familieforholdene. Anonymkode: a2557...4c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #364 Del Skrevet 22. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har to teorier. I første episode ser vi at Jack tar hjertemedisin, og i episode 21 må Konrad ha medisin for høyt blodtrykk. Det er derfor ikke usannsynlig at Jack faktisk er sønnen til Konrad, men Konrad sier i episode 18 ganske aggressivt at han ikke har noen sønn. Så om han fornekter Jack som sønn, fordi han har forstått at sønnen er homofil er en teori. Den andre teorien er vaktmesteren Torgeir Soot. Vi vet at han er en del av familien pga. etternavnet. Nanna finner ut av at han heter Torstein Soot pga. en resept. Her vil serien at vi skal tro at Torgeir Soot er sønnen, som har hentet ut hjertemedisin for faren. Denne teorien blir styrket av at Konrad i episode 1 sier at hele formuen skal gå til et barnehjem for katter, hvis familien ikke tar arven. Torgeir er en kattamorder, så dersom han er sønnen til Konrad er det mulig at han ikke ønsker å akseptere sønnen fordi han (Konrad) er så glad i katter. Så ergo er enten Jack eller Torstein sønnen til Konrad, og serien vil at vi skal tro at en av de må være morderen. I episode 16 hører vi Siri synge frem til hun blir drept, så Svein kan derfor ikke være morderen. I episode 21 får vi nok en gang bekreftet at Svein ikke kan være morderen. Morderen ringer på telefonen når Nanna og Svein er med Konrad. Så verken Nanna, Svein eller Konrad kan være morderen. Når vaktmesteren kommer så ringer telefonen igjen, og da er Nanna og Svein med vaktmesteren når morderen ringer. Derfor kan ikke morderen være Torstein heller. De vi står igjen med som potensiel morder nå er derfor Toffen, Jack eller Chris. Hvis det kun er 1 morder, og ikke flere så tror jeg morderen må være Jack, som viser seg å være sønnen til Konrad. Vaktmesteren Torstein er kun en avledning. For når Putti snakker med Nanna og Svein (før hun blir drept) så sier hun at det kommer en julenisse. Torstein kan umulig rukket å skifte fra vaktmesterklær, til julenisse, for så til vaktmesterklær igjen. I mellomtiden må Toffen, Jack og Chris hatt en pause. Både Jack og Chris må ha vært på rommene sine i mellomtiden for å skifte til bryteklær, legg merke til at Chris viser brystkassen til vanlig, så han kan ikke ha hatt den hvite singleten under. Derfor MÅ Chris og Jack ha vært på rommene sine og skiftet klær i mellomtiden, da putti dør. Derfor kan Toffen, Chris eller Jack ha rukket å skifte til julenisse og drept Putti i mellomtiden. Nanna, Svein, Konrad eller Torstein kan umulig være morderen, med mindre det er flere mordere. Anonymkode: a2557...4c6 Nå ble jeg mektig imponert. Hadde vært utrolig bra om en av teoriene stemmer. Anonymkode: 3e6cb...d7c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melissacarin Skrevet 22. desember 2017 #365 Del Skrevet 22. desember 2017 Denne kalenderen har så mange tvister og vendinger at det ikke er helt til å bli klok på, noe som gjør at det blir spennende å se hver eneste episode Har mange teorier og klarer nesten ikke vente til vi får fasiten, men har begynt å fundere på Cris igjen.. Cris bor i LA, er stylist og som betaling tar han kun innpass til kjendisfestene. Hvordan kan han da ha råd til å bo der? Blir han sponset av noen? Er det Konrad som eier/driver hans bedrift i utlandet? I 1. episode ser man Cris komme gående forbi rommet til Jack og Liv, han påstår at han kommer rett fra flyet men sier allikevel til Jack at Konrad ikke tar imot besøk fordi han sover.. Hvordan vet han det? I gjesteboken til Konrad takket han for en fin påskeferie "hilsen din favorittslektning Cris Soot". Cris har altså besøkt hotellet tidligere (i 2008), noe vi ikke får høre at de andre familiemedlemmene har gjort? Dette kan forklare hvordan han evt. kan være så godt kjent inne på hotellet. Kan det være at han faktisk er Konrads "favorittslektning"? Siden det senere kommer frem at Cris ikke er en ekte slektning allikevel så begynner jeg å lure på om han og Konrad står sammen om dette. De utsletter resten av familien, slik at Cris skal få rett på arven alene? Cris ble beskyldt og konfrontert for drapet på advokaten i 1. episode etter han forsvant under middagen med nøklene til frøken Rogne, og i et lite klipp ser vi at en person med sorte skinnhansker låser opp døren til advokatens kontor. Hender med de samme skinnhanskene holder brekkjernet i kjelleren når Babben går for å hente bøtte til frøken Rogne. Babben beskriver urtebed på overkroppen og brennmanet på hoften altså Cris sine klær... Frøken Rogne blir funnet drept av et brekkjern like etterpå. I episode 2 eller 3 holder Cris i adventstaken med en serviett (for å unngå fingeravtrykk?) mens han spør etter pusset, deretter går han opp trappen med den, like etter finner de Gard død utenfor Cris sitt værelse.Tilfeldig? Cris innrømmer å ha hentet brekkjernet, å ha pusset adventstaken og å ha tatt nøklene, men nekter for å ha drept noen før han snur hele familien mot Svein og sier at de ikke har troen på ham som etterforsker.. Fokuset tas vekk fra Cris når kona til Gard blir funnet død, forgiftet av sandkaken mens Cris sitter innelåst, men vi ser Cris forsøke å kutte tauene på stolen i kjelleren i slutten av episoden før, og vi ser aldri nærbilde av hendene fastbundet med tauet etter dette. Jeg tror han kom seg løs og gikk ned dit igjen på egenhånd etter forgiftningen med sandkaken. Fokuset kommer tilbake på Cris da han er den "røde kongen" sammen med Konstanse "damen som går", men forklaringen på dette kallenavnet får vi vel aldri? "Den røde kongen" er vel julenissen? Et annet navn på nissen er Kris Kringle (eller Cris). Morderen er en nisse... (mulig jeg er skikkelig på villspor) Fokuset tas igjen vekk fra Cris som morder da han er så ufattelig opptatt av å legge an på Jack. Han vil bare ha "Jackpoten".. En bitteliten ting jeg også har hengt meg opp i er også episoden der Babben finnes død i pipa. Vi ser at Toffen flytter stigen vekk slik at Jack ikke kommer seg ned etter at han finner henne. I neste epiosde med onkel Rune på loftet er ikke Jack på taket lenger. Han har kommet seg ned til de andre etter middagen. I mellomtiden har Rune blitt drept.. Cris slipper ned Jack før han dreper Rune? Hvordan kom Jack seg ned igjen? Ble et langt innlegg, men håper teorien min ble nogenlunde forståelig Gleder meg til dagens episode! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #366 Del Skrevet 22. desember 2017 Jeg tror ikke det er Svein som er morderen heller. Han kuttet nok kabelen, men ikke mer enn det. Anonymkode: 4970d...bd3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #367 Del Skrevet 22. desember 2017 Har også vært inne på tanken om at Chris kan være en av morderne, men er noen hull teoriene dine @melissacarin. 24 minutter siden, melissacarin skrev: I 1. episode ser man Cris komme gående forbi rommet til Jack og Liv, han påstår at han kommer rett fra flyet men sier allikevel til Jack at Konrad ikke tar imot besøk fordi han sover.. Hvordan vet han det? Chris vet nok ikke dette, men dette er noe han sier for å hindre Jack i å forlate samtalen. Husk Chris spiller et psykologisk spill med Jack fordi han er forelsket i ham, derfor vil han ikke at Jack skal bruke Konrad som "unnskyldning" for å unngå ham. 26 minutter siden, melissacarin skrev: Siden det senere kommer frem at Cris ikke er en ekte slektning allikevel så begynner jeg å lure på om han og Konrad står sammen om dette. De utsletter resten av familien, slik at Cris skal få rett på arven alene? Lite sannsynlig. Nanna påpekte at gjesteboken var det eneste skriftlige beviset på at Konstanse egentlig var Gudrun Flemmen. Derfor er det kun Chris og Gudrun som vet at hun har stjålet identiteten til Konstanse. Dette betyr at såfremt ingen leser gjesteboken så vil Chris være arving, fordi denne løgnen sier at Chris er barnebarnet til Konstanse, som er endel av Soot familien. Derfor trengte ikke Chris å lure noen, han trengte kun å holde gjesteboken unna de andre i familien, så lenge gjesteboken ikke fikk se dagens lys så vil Chris være arving av Konrad. 31 minutter siden, melissacarin skrev: Babben beskriver urtebed på overkroppen og brennmanet på hoften altså Cris sine klær... Frøken Rogne blir funnet drept av et brekkjern like etterpå. Vil påpekte at Chris ikke er den eneste med urtebed på kroppen. Svein har også en t-skjorte med blomster, derfor er hintet om urtebed ett villspor fordi flere har klær med urtebed. Brennmanetvesken kan morderen ha stjålet, så da er vi like langt. Her blir det kun lagt opp til at Chris er morderen, men det blir aldri bevist. 34 minutter siden, melissacarin skrev: Fokuset tas igjen vekk fra Cris som morder da han er så ufattelig opptatt av å legge an på Jack. Han vil bare ha "Jackpoten".. Dette er jeg veldig enig i. Jeg har en teori om at det muligens kan være to eller flere mordere, som ikke vet om hverandre. Chris kan være den ene, mens Jack er den andre. Motivene er ulike. Jack tror jeg dreper fordi han er konkurs og mener at han er den rette arvingen. Det kommer et frempek i første episode når Jack sier til konen "Vi er Jack og Liv Soot for F***", og noe med at det er dem som burde hatt krav på arven. Chris tror jeg er en simpel fyr, han trenger ikke pengene, han lever av kjendisfester og ikke vanlig økonomi. Han forlater heller ikke hotellet etter at Gudrun forteller at verken hun og Chris er arving. Det er derfor tydelig at Chris ikke har noen interesse av arven. Chris tror jeg kan være morderen fordi at han vil drepe alle utenom "Jackpoten", for da får han endelig Jack på tomannshånd. Dette er en veldig syk teori, men nå er det også en veldig syk julekalender, så hadde ikke overrasket meg. Om det skulle vært en tredje morder så må det være Svein, som ubevisst dreper. Svein avslutter filmopptaket før Timian får avslørt hvem den røde kongen og damen er. Det som er mer mistenkelig er at Svein hele tiden faller så fort på konklusjoner, og er så fast bestemt på å stemple noen som morder. Tror fremdeles at det er størst sjanse at Jack er morderen, men at Chris kanskje kan være en morder nummer 2. Er det flere enn 2 mordere så tror jeg kanskje Svein også kan være en av dem. Anonymkode: a2557...4c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nr85 Skrevet 22. desember 2017 #368 Del Skrevet 22. desember 2017 (endret) Kjenner meg ganske sikker på at det er nokon som har iscenesatt sin eigen død i løpet av serien hittil, og som kjem attende på slutten og viser seg å vere mordaren. Ref. hintet som Nanna kom med då ho og Svein trilla liket til Putti ned i kjellaren. Eg hellar mot Ivar. Ivar har eit større økonomisk motiv enn alle andre. Han har i utgangspunktet ikkje krav på noko av arven. Den einaste måten han kan få den på, er å drepe alle andre. Samtidig kan det vere at det er eit anna motiv som ligg bak. Serien liknar på «And then there were none» frå 2015, som er basert på Agata Christies «10 små negerbarn». I førstnevnte blir 10 personar som ikkje kjenner kvarandre, men som alle har ei mørk fortid. sendt til ei øde øy. Dei dør plutseleg ein etter ein. Mordaren er ein advokat, som har samla dei alle for å gje dei den straffa dei fortener. Advokaten isceneset sin eigen død, og dukkar først opp igjen i den siste scena. Ivar har studert teologi i 7 (?) år. Kan det vere at han har fått eit forvridd kristendomssyn som fører til at han tar dei av dage, ein etter ein, på grunn av at dei alle er syndarar? Slekta virkar jo for å ha ein heil del grums frå fortida også. Uansett motiv, så sjekka ikkje Nanna pulsen til Ivar då dei fann han i trappa. Ho har ikkje sjekka pulsen til alle, men likevel - vi har ikkje sett at ho faktisk har sjekka at han er død. Då dei trilla ned Putti, fekk vi aldri sjå alle kroppane, så det var umulig å telle akkurat kor mange som var der nede. Og det at ho seier at det er noko som manglar dagen etter at Ivar vart funnen i trappa, er det også tilfeldig? Den einaste gongen som eg kjem på at Ivar har vore innblanda i handlinga i forbindelse med at dei har funne ein død kropp, var 7. desember, då Svein trudde han var pepperkakemannen som skulle bli drept. Då vart liket drept FØR dei sperra han inne på rommet sitt. Så vidt eg veit, kan derfor Ivar ha utført alt, utenom tvillingane, som Timian fekk headshot på. Ivar passar også størrelsesmessig. Nissen såg lav ut då vi såg han på den første tapen, frå sandkakemordet. Mi stemme går til Ivar, men dette er spennande! Endret 22. desember 2017 av Nr85 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melissacarin Skrevet 22. desember 2017 #369 Del Skrevet 22. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke det er Svein som er morderen heller. Han kuttet nok kabelen, men ikke mer enn det. Anonymkode: 4970d...bd3 Enig.. I starten var han så opptatt av at ingen skulle ringe politiet. "Politiet er her og dere er trygge" sa han. Det var vel i den samme episoden kabelen ble kuttet? Han vil nok bare løse saken og endelig få litt anerkjennelse. Litt ekkelt hvordan ansiktsuttrykket hans forandret seg sånn når han stod med Nanna på slutten av episoden. Det er vel bare enda et villspor, som alt annet Var kanskje skytterkongen Toffen som drepte Cris i dag da...? Han hadde jo med seg våpen opp dit. Det forklarer ikke hvordan de fikk luer på hodet i det Nanna, Svein og Toffen kommer bort til dem i skogen.. Er så spennende å se hva fasiten er! Klarer nesten ikke vente på de siste episodene! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 22. desember 2017 #370 Del Skrevet 22. desember 2017 Nettet snører seg sammen for morderen... Som Toffen sa i dagens episode, det må jo være en av oss, og med Nanna sin nylige mistanke på Svein, er det vel bare Nanna selv som ikke har vært mistenkt underveis. Toffen var jo mistenkt i forbindelse med kameraene, og Konrad for kun få episoder siden, og nå Svein. Ikke at jeg skjønner hvordan det kan ha gått til, men det er jo en måte å resonnere. Ellers kan det være Jack llikevel, siden han nå fikk lettet på hjertet sitt med tanke på forholdet til Chris? At han ikke var død likevel der ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #371 Del Skrevet 22. desember 2017 De var så søte sammen der de lå i snøen. Hadde nesten håpet at Chris var morderen og at han og Jack kunne levd lykkelig i alle sine dager med arven Anonymkode: 9200d...d1f 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #372 Del Skrevet 22. desember 2017 Jeg tror som noen over her skriver at Svein kuttet kabelen, men at han ikke er morderen. Svein kuttet nok kun kabelen fordi han ønsket å løse mysteriet. Verken Valtmestern Torgeir eller Jack er døde, de er kun utslått, akkurat som med Svein tidligere. Husk at kun 1 dør per episode, så tror ikke de bryter dette mønsteret når det kun er 2 episoder igjen. Toffen som morder med våpen blir for opplagt. Jeg tror at Chris sin død var et uhell, eller at noen prøvde å drepe Jack fordi de hadde løst det at han er morderen, men så bommet de og traff Chris med en feil. Tror fremdeles Jack er morderen. Anonymkode: a2557...4c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
windhoek Skrevet 22. desember 2017 #373 Del Skrevet 22. desember 2017 Å for spennende! Kommet mange gode gjetninger og observasjoner over her. (Og ikke bare spennende, for må si det var emosjonelt i dag med Cris og Jack) Men altså, dette med Svein på slutten av dagens episode er da et nytt blindspor som vi kan utelukke med en gang? Forklaringen er nesten for obvious, som noen allerede har sagt her. Han kuttet den for å kunne høsten æren av å løse mordene og prale nede på Oslo politikammer. Nesten litt for forutsigbart nå når vi kommer til klimakset. Men hvem er morderen? Når vi ser bort fra "gondolmysteriet", er det egentlig noen løse tråder i denne serien nå? Hva har vi egentlig å gå etter? Kommer bare på ett spor i farta, den uavklarte saken med vaktmesteren som viste seg være en Soot. Hvordan? Ganske klart at det kommer noe på slutten her om Konrads sønn. Ikke at jeg egentlig er overbevist om at det var vaktmesteren. Men hvem var eller er det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #374 Del Skrevet 22. desember 2017 Haha de var kjempesøte der de døde sammen i snøen og Jackieboy endelig innrømma at han var homo! At Toffen skøyt hadde vært veldig sannsynlig men han hadde jo ikke fått på de nisseluene.. Mye tyder på at Svein har et alterego og kan være en av flere mordere, hovedmorderen faktisk, men han kunne ikke ha skutt Chris i dag med mindre Nanna også var med på det, i og med at de sammen løp for å finne dem, og det tror jeg ikke. Det kan godt være at Chris er en av flere mordere også og har drept flere for å få Jack ensom og følelsesmessig desperat så sjansen ble større for at han innrømte han var homo etterhvert. Hehe tror vi alle kommer til å sitte med et overraska smil og Åjaaaaa selvfølgelig var det sånn det var åååå geniaaalt! på julaften når vi får vite hvordan det hele henger sammen :D Anonymkode: c1772...b47 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #375 Del Skrevet 22. desember 2017 Kanskje serien slutter med at Konrad (eller nissen) leser en julefortelling fra en bok rundt bordet som serien starten med, og at alt egentlig bare er oppspinn og historie julekrimbok Anonymkode: c1772...b47 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 22. desember 2017 #376 Del Skrevet 22. desember 2017 Jeg oppfattet det slik at Chris hadde våpenet på seg og at det gikk av da Jack grep rundt hoften hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #377 Del Skrevet 22. desember 2017 18 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Jeg oppfattet det slik at Chris hadde våpenet på seg og at det gikk av da Jack grep rundt hoften hans. I så fall var det godt observert☺ Anonymkode: f37a1...7c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #378 Del Skrevet 22. desember 2017 39 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Jeg oppfattet det slik at Chris hadde våpenet på seg og at det gikk av da Jack grep rundt hoften hans. Ja det må jeg si var godt observert! Det så ikke jeg! Men så ut som skuddet kom direkte forfra og ikke sidenifra da Anonymkode: c1772...b47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #379 Del Skrevet 22. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Verken Valtmestern Torgeir eller Jack er døde, de er kun utslått, akkurat som med Svein tidligere. Husk at kun 1 dør per episode, så tror ikke de bryter dette mønsteret når det kun er 2 episoder igjen. Anonymkode: a2557...4c6 Jeg tror nok det heller er slik at én person blir drept per episode. Det betyr ikke at ikke andre kan du på andre måter. Jack er nok også dø, ellers hadde ikke den scenen mellom han og Cris blitt like bra. Jeg heller mest mot Toffefee nå. Hverken Svein eller Nanna skjøt Cris, og jeg syns Toffen ble mistenkt alt for kort denne gangen. Mistanken forsvant fort over på Svein. Anonymkode: e06d7...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #380 Del Skrevet 22. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Den andre teorien er vaktmesteren Torgeir Soot. Vi vet at han er en del av familien pga. etternavnet. Nanna finner ut av at han heter Torstein Soot pga. en resept. Her vil serien at vi skal tro at Torgeir Soot er sønnen, som har hentet ut hjertemedisin for faren. Denne teorien blir styrket av at Konrad i episode 1 sier at hele formuen skal gå til et barnehjem for katter, hvis familien ikke tar arven. Torgeir er en kattamorder, så dersom han er sønnen til Konrad er det mulig at han ikke ønsker å akseptere sønnen fordi han (Konrad) er så glad i katter. Godt observert om kattene. Mener også at det fremdeles er noe uklart med Torgeir, selv om jeg ikke tror han har noe med mordene å gjøre. Men at han kan være den fornektede sønnen? Spennende teori som fort komme opp siste dagen. Med mindre navnet Soot er tilfeldig og at kattetemaet er en falsk ledetråd til oss, da. Hva annet har vi? Det er vel ennå to snutter i Blodspor sin trailer som ennå ikke har blitt vist. Mannen (Konrad?) som barberer seg i starten og Toffen som sitter på senga til Konrad mot slutten. Vet ikke hvor mye de sier oss. Selv om barberingen bygger opp til noe skummelt? Vi har også det tvnorge sier om sendingen 24 desember. Det står: "Den store dagen er her og arven skal fordeles. Og morderen viser sitt sanne ansikt." Det er jo interessant. Det betyr at morderen er 1 person. Og tydeligvis er i live eller? Anonymkode: 67691...957 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå