Niliv Skrevet 13. februar 2011 #15441 Skrevet 13. februar 2011 Ah kult :D Endelig noen andre som skal der :b Hvem skal operere deg? selv skal jeg bli operert av Dr. Christian Busch og hvorfor valgte du klinikk bergen? Skal bli opperert av Dr.Tom Inge Ørner. Tror de har hver sine dager de oppererer,fikk beskjed om at han oppererte bare mandager og onsdager. Jeg klarer ikke å finne noen bilder som jeg liker, så her tror jeg at jeg må bare stole på fagfolkene Valgte den siden jeg har lest masse positivt om den klinikken, og kjenner en som var på Volvat og ikke likte behandlingen der. Og de er mye dyrere. Tenker at klinikkBergen må være veldig bra siden de sammarbeider med Haukeland med å rekonstruere bryster til brystkreftpasienter. Og så er det praktisk siden jeg ikke bor så langt unna.
sinne Skrevet 13. februar 2011 #15442 Skrevet 13. februar 2011 Samme her har egentlig alltid følt at døgnet har for få timer... men etter jeg fikk bestilt time til konsultasjonen synes jeg det har blitt dobbelt så langt...
Niliv Skrevet 13. februar 2011 #15443 Skrevet 13. februar 2011 oj listen fylles opp fort første gang du er her ser jeg Niliv Ja er ikke så teknisk annlagt av meg desverre :gjeiper: Men har prøvd å søke litt på nett om brystimplantat/silikon og kom over bloggen til Boobjob som førte meg inn hit
Jazne Skrevet 13. februar 2011 #15444 Skrevet 13. februar 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
Gjest halebein Skrevet 13. februar 2011 #15445 Skrevet 13. februar 2011 ååååså kjekt :) eg har A nå og han meinte eg kom til å få liten C. snakte ikkje om kor snitte sko tas men vil under brystet, tror ikkje eg kan ta i brystvortå iaf :gjeiper: de er så små har du bestemt deg for kor du vil ta det ?ke klinikk du ska på? glede meg kanon masse til å endeli få ein størrelse så ikkje er lik null hehe glede meg til å kjøpe nytt undertøt og endelig passa kjoler og topper fint Tror jeg også vil ta i folden...det ser liksom så greit ut og enklere ut for kirurgen. (når jeg ser på operasjoner på youtube:) jeg er også litt redd for å miste følelse i brystvorta/stygge arr der, så det er nok enklest å ta under. Jeg tror nok jeg kunne velge meg nesten den str jeg ville, for det er plass til mer tror jeg. (Da jeg ammet gikk jeg opp fra a til c-cup), men jeg synes det blir litt for stort for kroppen min. Jeg var ikke komfortabel med så store pupper. De var jo bare i veien når jeg skulle spille fotball:) Jeg vil ikke at noen skal se at jeg har fikset på dem, dette er kun for min egen og mannen mins nytelse:)Derfor vil jeg "bare" ha 280-300 gram og en B-cup:) Men tror det blir veldig fint, og som du sier - en helt ny opplevelse i forhold til å kjøpe klær og undertøy. - men for meg blir nok den største revolusjonen å greie å stå toppløs i speilet etter jeg har dusjet, og ikke innballet i morgenkåpe:) Slik det er nå, orker jeg knapt se på dem selv:P Nå er det ikke lenge til. Hadde håpet å fått litt før, uka før på torsdag eller fredag, slik at jeg kunne hatt hele "vinterferieuka" å komme meg på. slik det er nå får jeg 6 dager hjemme før jeg må på jobb... men men...
Niliv Skrevet 13. februar 2011 #15446 Skrevet 13. februar 2011 Velkommen hit :) Har forresten søkt mye etter blogger og diverse,kan legge ut linker her inne strax. Takk takk. Det hadde vært supert
Jazne Skrevet 13. februar 2011 #15447 Skrevet 13. februar 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
Linaa Skrevet 13. februar 2011 #15448 Skrevet 13. februar 2011 http://mica.blondie.no http://manmadeboobs.blogg.se http://minanyaboobies.blogg.se http://minanyatuttar.blogg.se http://timeforboobs.blogg.se Www.mybreastsurgery.blogg.no (boobjob sin) Www.linaks.blogg.no (linaa sin)
Jazne Skrevet 13. februar 2011 #15449 Skrevet 13. februar 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
Linaa Skrevet 13. februar 2011 #15450 Skrevet 13. februar 2011 boobjob nå er det 1 dag 12 timer og 1 minutt til 11.130 torsdag 15 feb
Linaa Skrevet 13. februar 2011 #15451 Skrevet 13. februar 2011 Dere som har operert, kan dere alle sende meg før og etter bilder om dere har? og skrive hor mye dere la inn? på privat melding blir så glad da, prøver å finne bra bilder :)
boobjob Skrevet 13. februar 2011 #15452 Skrevet 13. februar 2011 Ja er ikke så teknisk annlagt av meg desverre :gjeiper: Men har prøvd å søke litt på nett om brystimplantat/silikon og kom over bloggen til Boobjob som førte meg inn hit ah, så kjekt du fant min blogg, og kom deg videre her
boobjob Skrevet 13. februar 2011 #15453 Skrevet 13. februar 2011 boobjob nå er det 1 dag 12 timer og 1 minutt til 11.130 torsdag 15 feb hahaa, jaaa :D Er ikke lenge igjen nååå Kan ikke skjønne det, tiden har gått såå sent etter jeg fikk operasjons datoen. Men nå føler det som det har sust forbi. Det har ikke gått helt opp for meg at det virkelig skjer. Klarer ikke innse det helt.. Bare jeg som ahr det slik rett før? Litt skummelt!
Linaa Skrevet 13. februar 2011 #15454 Skrevet 13. februar 2011 jg begynner å stresse jeg også, føler jeg har så dårlig tid,,
boobjob Skrevet 13. februar 2011 #15455 Skrevet 13. februar 2011 mhm jeg også. Familien min har hatt besøk hele helga, så jeg har ikke vert hjemme. Så i morgen må jeg hjem, vaske rom, bytte laken osv, før jeg drar til Bergen ca kl 13.00 Største problemet mitt er at vi har fikset noen greier i huset, så jeg har ikke kleskap atm. Så alle klærne mine ligger i poser. Håper bare det er fikset til i morgen. Hvis ikke kommer jeg hjem igjen, med klær i poser. Kanskje ikke så digg etter jeg har operert å komme hjem til det, å måtte bøye meg, å lete etter alle klærne.. æsj.. Perfect timing.
Terine Skrevet 14. februar 2011 #15456 Skrevet 14. februar 2011 (endret) mhm jeg også. Familien min har hatt besøk hele helga, så jeg har ikke vert hjemme. Så i morgen må jeg hjem, vaske rom, bytte laken osv, før jeg drar til Bergen ca kl 13.00 Største problemet mitt er at vi har fikset noen greier i huset, så jeg har ikke kleskap atm. Så alle klærne mine ligger i poser. Håper bare det er fikset til i morgen. Hvis ikke kommer jeg hjem igjen, med klær i poser. Kanskje ikke så digg etter jeg har operert å komme hjem til det, å måtte bøye meg, å lete etter alle klærne.. æsj.. Perfect timing. HiHi! når er det ikke lenge igjeeennnn:D tenk at på tirsdag skjer det! min tur er på fredag, å jeg begynner å få nærver allerede! hvordan føler du deg? gleder meg til å se resultatet å høre fra deg:) er det forresten noen her som har noen linker til bilder av pupper de syns er fine? har sett på så mange at jeg tror jeg har sett meg ''blind'' Endret 14. februar 2011 av Terine
Belle89 Skrevet 14. februar 2011 #15457 Skrevet 14. februar 2011 Jeg ser problemet.... har nå prøvd å kutte ut snus, og har faktisk klart det i snart 2 døgn! Dette er faktisk reksord for meg, og jeg er kjempestolt!!! Nå skal jeg klare å slutte helt! Det hører med til historien at siste barnet jeg fikk, klarte jeg ikke å slutte å snuse med. Hun er både båret frem, og ammet mens jeg snuste. Jeg tror feilen jeg gjorde den gang, var å skulle gjøre det gradvis - og først halvere forbruket, og så gradvis ned...var jo bare tull, jeg innså at jeg snuste like mye. Blæh! Men nå på fredag ved midnatt, tok jeg min siste pris. -og klarer jeg å holde meg snusfri til 1-2 uker etter operasjon, så skal jeg jammen meg klare å slutte! så flink du er!! Jeg starter min snusfrie hverdag i dag (mandag), og skal nå holde meg i en måned... Samboern tar med snusen min på jobb sånn at jeg ikke skal bli frista (har igjen noen bokser etter sverigetur) .... jeg snuser en boks på ca 2 dager, så er (var?) en flittig snuser. Dette skal bli hardt! :S Jeg er ikke så flink som deg - kommer til å starte på igjen
lilleville85 Skrevet 14. februar 2011 #15458 Skrevet 14. februar 2011 Linaa & Betty84: Dere har fått mail
Gjest Kalia Skrevet 14. februar 2011 #15459 Skrevet 14. februar 2011 Tror jeg også vil ta i folden...det ser liksom så greit ut og enklere ut for kirurgen. (når jeg ser på operasjoner på youtube:) jeg er også litt redd for å miste følelse i brystvorta/stygge arr der, så det er nok enklest å ta under. Jeg tror nok jeg kunne velge meg nesten den str jeg ville, for det er plass til mer tror jeg. (Da jeg ammet gikk jeg opp fra a til c-cup), men jeg synes det blir litt for stort for kroppen min. Jeg var ikke komfortabel med så store pupper. De var jo bare i veien når jeg skulle spille fotball:) Jeg vil ikke at noen skal se at jeg har fikset på dem, dette er kun for min egen og mannen mins nytelse:)Derfor vil jeg "bare" ha 280-300 gram og en B-cup:) Men tror det blir veldig fint, og som du sier - en helt ny opplevelse i forhold til å kjøpe klær og undertøy. - men for meg blir nok den største revolusjonen å greie å stå toppløs i speilet etter jeg har dusjet, og ikke innballet i morgenkåpe:) Slik det er nå, orker jeg knapt se på dem selv:P Nå er det ikke lenge til. Hadde håpet å fått litt før, uka før på torsdag eller fredag, slik at jeg kunne hatt hele "vinterferieuka" å komme meg på. slik det er nå får jeg 6 dager hjemme før jeg må på jobb... men men... eg gekk og opp til ein C når eg amma, va D når eg hadde brystspreng hehe men eg amma/pumpa bare 1mnd ... og de gekk rett tbake til den lille gamle størrelsen eg heller vil ikkje at folk ska se det, eg gjør det og for min del... typen får jo ikkje se de i det heila tatt nå og ser iaf ikkje mye på de skjøl... du og har vinterferie og planla det ite det det gjor eg og hehe eg kunne ikkje hatt det før pga eg er i praksis 2uke før operasjonen, men får ei uka på å komma meg på , for operere meg mandag og ska tilbake på skolen tirsdagen ukå itepå
enne Skrevet 14. februar 2011 #15460 Skrevet 14. februar 2011 Tror jeg også vil ta i folden...det ser liksom så greit ut og enklere ut for kirurgen. (når jeg ser på operasjoner på youtube:) jeg er også litt redd for å miste følelse i brystvorta/stygge arr der, så det er nok enklest å ta under. Jeg tror nok jeg kunne velge meg nesten den str jeg ville, for det er plass til mer tror jeg. (Da jeg ammet gikk jeg opp fra a til c-cup), men jeg synes det blir litt for stort for kroppen min. Jeg var ikke komfortabel med så store pupper. De var jo bare i veien når jeg skulle spille fotball:) Jeg vil ikke at noen skal se at jeg har fikset på dem, dette er kun for min egen og mannen mins nytelse:)Derfor vil jeg "bare" ha 280-300 gram og en B-cup:) Men tror det blir veldig fint, og som du sier - en helt ny opplevelse i forhold til å kjøpe klær og undertøy. Jeg har nok det samme problemet som du, tomme pupper etter sist svangerskap/ammeperiode. Jeg hadde en d-cup før svangerskapene, må fremdeles bruke c-d-cup. Ikke fordi de er så store, men forde det er del overflødig hud som skal holdes på plass. Jeg har ikke vært til konsultasjonstime enda, men er kjempe spent på hva kirurgen vil si. Jeg vil heller ikke at noen skal se at jeg har gjort noe med puppene. Samtidig er jeg redd for at, om jeg velger små proteser ser de fremdeles bare slapp ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå