Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan jeg spørre hvilken str du er nå? Du er utenbys fra også kanskje? Jeg syns jo det var stas bare å komme til oslo jeg :gjeiper: haha!

Nå er jeg vel 75 A, liten A vel å merke.. Jeg kommer fra "bygda", så det blir en lang kjøretur til byen ja. Godt jeg ikke drar alene da.. :) Gleder meg veldig nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå er jeg vel 75 A, liten A vel å merke.. Jeg kommer fra "bygda", så det blir en lang kjøretur til byen ja. Godt jeg ikke drar alene da.. :) Gleder meg veldig nå!

Jeg er å fra "bygda". Hvor lang vei har du til Fornebu? Jeg bor vel en 50 minutter nord for Fornebu :P

Endret av JaneDoe
Skrevet

Jeg har en venninne som ønsker å op seg i Bergen. Noen som vet om det er bra klinikker ledende på område der med tilsvarende bra rykte som Nobel og fornebu i Oslo??

Skrevet

Jeg har en venninne som ønsker å op seg i Bergen. Noen som vet om det er bra klinikker ledende på område der med tilsvarende bra rykte som Nobel og fornebu i Oslo??

Disse er kjente for å være veldig flinke. Har bra rykte, i alle fall det jeg har hørt. Er en del folk som "lovpriser" Dr. Bugge.

Skrevet

Disse er kjente for å være veldig flinke. Har bra rykte, i alle fall det jeg har hørt. Er en del folk som "lovpriser" Dr. Bugge.

Takk Jane! *guru*;)

Skrevet

Takk Jane! *guru*;)

Hehe... Har bare hørt folk der borte skryter av de.. Tror ikke de har mye rart på rullebladet. Men det er bare å søke litt det da..

Det er noen her inne som har blitt operert der. Blant annet Vianne om jeg ikke tar feil. Eller er jeg helt ute å kjører nå ? Hmm..

Men uansett så er det flere her inne som har blitt operert der:)

Skrevet

Fra Fana Medisinske sin side:

"Kapseldannelse er en kjent komplikasjon etter innleggelse av proteser. Det kan gjøre brystet hardt og gi det et unaturlig utseende. For å unngå dette problemet pleier vi å legge protesen inn under brystmuskelen."

Det visste jeg ikke..?

Skrevet

Jeg fikk også bare ritz kjeks og vann. Tror jeg ba om påfyll tre ganger for jeg var så sulten :ler:

Var på change i dag og de har jeg helt merkelig størrelser. Hadde 65 g og f der jeg. Skikkelig flink til å selge hun som var der også. Tasset ut med tre sett og støv i lommeboken. :ler:

Skrevet

Fra Fana Medisinske sin side:

"Kapseldannelse er en kjent komplikasjon etter innleggelse av proteser. Det kan gjøre brystet hardt og gi det et unaturlig utseende. For å unngå dette problemet pleier vi å legge protesen inn under brystmuskelen."

Det visste jeg ikke..?

Joda det gjorde jeg. Det sies at det er mindre sjangs for å få kapsel. Men man kan fortsatt få det. Etter at de begynte med rue innlegg har også kapselprosenten gått ned. Men det er ikke mange prosent som får så stor kapselgrad at de må bytte\ta ut innleggene..

Jeg har lest meg "ihjel" i 6 år av og på om silikon og operasjon o.l jeg.. haha.. Herregud, er det mulig :P men første klinikken jeg så på for 6 år siden var Fornebu og der endte jeg opp:)

Skrevet (endret)

Jeg fikk også bare ritz kjeks og vann. Tror jeg ba om påfyll tre ganger for jeg var så sulten :ler:

Var på change i dag og de har jeg helt merkelig størrelser. Hadde 65 g og f der jeg. Skikkelig flink til å selge hun som var der også. Tasset ut med tre sett og støv i lommeboken. :ler:

Er vel ikke noe rart det. HM og Lindex o.l har ikke like gode bher. Og ikke like god passform og kvalitet. Jeg tror størrelsene de har der er normale :)

Jeg skal vel å ha 65 tror jeg. men er ikke du 91 over puppa? WTF? Hva skal jeg ha da da???? haha jeg er jo enda 5 cm... Oi det blir spennende. I følge dissa kalkulatorene på nettet så er jeg en 70 H men det kan da umulig stemme??!!?? Jeg må jo opp enda en cup størrelse om jeg skal ned i omkrets.. Hjelp..

HAr du målt deg med dissa bh kalkulatorene på nett? Hva fikk du der?

Fikk du den siste pm min? Med spm om face og\eller mail?

Endret av JaneDoe
Skrevet

Jeg har ikke fått den siste meldingen Jane.

Jeg har brukt kalkulator på nettet ja og den sier 70c så det er forskjellig altså. Har jo også en 75c bh som sitter som et skudd.

Tror ikke change sine størrelser er vanlige, men ikke vet jeg. Har ikke kjøpt noe særlig der før. Idag brukte jeg alt for mye der inne så jeg håper kvaliteten er bra. Hun i butukken mente også at så lenge spilene var under puppen så kunne jeg fint bruker dem. Likevel har jeg mer lyst til å høre på kirurgen enn henne. :)

Skrevet

Jeg har ikke fått den siste meldingen Jane.

Jeg har brukt kalkulator på nettet ja og den sier 70c så det er forskjellig altså. Har jo også en 75c bh som sitter som et skudd.

Tror ikke change sine størrelser er vanlige, men ikke vet jeg. Har ikke kjøpt noe særlig der før. Idag brukte jeg alt for mye der inne så jeg håper kvaliteten er bra. Hun i butukken mente også at så lenge spilene var under puppen så kunne jeg fint bruker dem. Likevel har jeg mer lyst til å høre på kirurgen enn henne. :)

Jeg hører også på kirurgen :)

Spurte bare om du hadde facebook eller en mail mtp bildene :)

Skrevet

Jeg hører også på kirurgen :)

Spurte bare om du hadde facebook eller en mail mtp bildene :)

Sjekk mailen. :)

Skrevet

Kan jeg spørre hvordan bandasje du har hatt? En slags støttebandasje rundt?

Triumph tri action er vel den mest brukte sportsBH`n. Skikkelig bestemor-bh, men den støtter bra, og det er jo det som betyr noe i den fasen. Ellers er det viktig at støtteBHn har avdelte cuper. Jeg fant ikke noen andre sportsBHer som har åpning foran eller bak samt med avdelte cuper, så jeg brukte bare den jeg. Har en fra swegmark også, med avdelte cuper, men den er med bryterrygg. Så det tok litt tid før jeg kunne bruke den. Den er jeg forresten blitt veldig glad i nå! Digger å trene i den. Ellers er det jo viktig at sportsBHn passer, slik at den støtter slik den skal.

Jeg vet ikke hva slags sportsBH moren din har, men viss den ikke passer eller ikke har avdelte cuper, ville jeg investert i en ny. Det er jo en liten investering i forhold til op, og vi vil jo at resultatet skal bli best mulig.

Jeg har hatt en slags bandasje-teip, og en slags sportsBH over den. En veldig tynn, hvit BH som holder alt på plass. Men jeg må bytte den ut i morgen med en bedre. Noen som vet hvor man får ta i en god sportsBH =D?

Skrevet

Sjekk mailen. :)

HAr ikke fått noe.. :P Er det noe gæærnt med pm kanskje??

Skrevet

Jeg har hatt en slags bandasje-teip, og en slags sportsBH over den. En veldig tynn, hvit BH som holder alt på plass. Men jeg må bytte den ut i morgen med en bedre. Noen som vet hvor man får ta i en god sportsBH =D?

Jeg veit Triumph har gode bher. Det fikk jeg på klinikken. Husker ikke hvilken type det var da. Men du bør ha en som støtter godt og sitter stramt :)

Skrevet

Lindex har ihvertfall Trumph sin tri action (eller hva den nå heter). Den er god, suns jeg. Den har de sikkert på Cubus også.

Tenkte jeg skulle ta en tur på Change og få målt meg, jeg også, ja. Men har jo nesten en uk eigjne med sportsbh.... Litt usikker på om jeg skal vente med å gå dit til jeg kan bruke spilebh. Må uansett en tur å kjøpe noen nye bher uten spiler, så det er vel bare å måle seg med en gang, kanskje.

Skrevet

Lindex har ihvertfall Trumph sin tri action (eller hva den nå heter). Den er god, suns jeg. Den har de sikkert på Cubus også.

Tenkte jeg skulle ta en tur på Change og få målt meg, jeg også, ja. Men har jo nesten en uk eigjne med sportsbh.... Litt usikker på om jeg skal vente med å gå dit til jeg kan bruke spilebh. Må uansett en tur å kjøpe noen nye bher uten spiler, så det er vel bare å måle seg med en gang, kanskje.

DU kan jo måle deg, men det kan hende de forandrer seg etterhvert siden dine er såpass ferske. Når jeg ser på bilder av mine fra rett etter op og videre utover til nå så har de forandra seg mye.. Ikke i størrelse, men nå ser de mer ekte ut på en måte. Går mer i ett med kroppen.. hehe.. Istedet for å være mer runde å sånn.

Det er vanskelig å finne bh som passer på vanlige billigkjeder. I alel fall for min det. Mange steder går bare opp til D cup og da sliter jeg. Eller så begynner de på 75 mange steder å da passer ikke de meg som skal ha 65.

Skrevet

Jeg kjøpte først en på Lindex. Den var så dårlig at jeg gikk innom Change for å se om de hadde noen der. De hadde en til 500 kr, og den har adskilte cupper på innsiden, noe som ikke synes. Jeg likte det jeg, for syns de adskilt-cup-bhene er så stygge. Og den var himmelsk på!! :D Absolutt verdt 500 kr :)

Skrevet

DU kan jo måle deg, men det kan hende de forandrer seg etterhvert siden dine er såpass ferske. Når jeg ser på bilder av mine fra rett etter op og videre utover til nå så har de forandra seg mye.. Ikke i størrelse, men nå ser de mer ekte ut på en måte. Går mer i ett med kroppen.. hehe.. Istedet for å være mer runde å sånn.

Det er vanskelig å finne bh som passer på vanlige billigkjeder. I alel fall for min det. Mange steder går bare opp til D cup og da sliter jeg. Eller så begynner de på 75 mange steder å da passer ikke de meg som skal ha 65.

Nå har jeg vært en tur og prøvd bh'er. Målte meg ikke (venter litt med det, får sikkert bare lyst til å kjøpe alt for dyre bh'er jeg ikke kan bruke ennå...), men tok for første gang med str 70 inn i prøverommet. Sprøtt, i mange modeller var det 70D som passet best! Også jeg som egentlig trodde jeg var 80B, kanskje 75 C.... Men da ble brått utvalget litt mer begrenset, ja. Hvis flere damer der ute får opp øynene for hvordan en bh egentlig skal sitte, må kjedebutikkene gjøre seriøse forandringer på innkjøpene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...