JaneDoe Skrevet 5. oktober 2010 #14041 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg vet faktisk ikke om de er er "sluppet".. Vet ikke hvordan det skal føles Men har har lagt merke til en forskjell da, og det er jeg kan bevege dem nå, kan liksom flytte dem imellom hehe Det kunne jeg jo ikke rett etter operasjonen. Da har de nok sluppet eller er på god vei De blir mykere og mer bevegelige
Mirri Skrevet 5. oktober 2010 #14042 Skrevet 5. oktober 2010 Da har de nok sluppet eller er på god vei De blir mykere og mer bevegelige jippi
Mirri Skrevet 5. oktober 2010 #14043 Skrevet 5. oktober 2010 (endret) jippi Ja, her ser dere arrene mine, og litt av puppa Bilde er jo tatt nedenfra og opp, så man får jo ikke sett de ordentlig, men det kommer senere Skulle bare vise dere arrene nå de ble litt closeup da Endret 5. oktober 2010 av Mirri
JaneDoe Skrevet 5. oktober 2010 #14044 Skrevet 5. oktober 2010 Ja, her ser dere arrene mine, og litt av puppa Bilde er jo tatt nedenfra og opp, så man får jo ikke sett de ordentlig, men det kommer senere Skulle bare vise dere arrene nå de ble litt closeup da Litt "skumle" arr i forhold til mine.. Hehe siden mine bare var en rød strek etter 2 uker... Men de ser fine og tørre ut i alle fall. Ingen væske eller noe.. Ei uke til nå så er skorpene borte vil jeg tro.. Jeg hadde jo ingen skorper, men det er vel noen andre her inne som har arr å .. haha Puppene ser fine ut da
Mirri Skrevet 5. oktober 2010 #14045 Skrevet 5. oktober 2010 Litt "skumle" arr i forhold til mine.. Hehe siden mine bare var en rød strek etter 2 uker... Men de ser fine og tørre ut i alle fall. Ingen væske eller noe.. Ei uke til nå så er skorpene borte vil jeg tro.. Jeg hadde jo ingen skorper, men det er vel noen andre her inne som har arr å .. haha Puppene ser fine ut da Ja, syns også de så litt skumle ut, men har ikke hatt noe problemer med dem. Jeg sliter med dårlig immunforsvar, og det hjalp jo ikke på å slutte med vitaminene i 3 uker, men nå er jeg begynt igjen, så håper det blir bedre Ja, jeg turte ikke begynne å rive i den skorpa, så jeg lar den falle av av seg selv Men ellers er jeg fornøyd Bortsett fra at brystvortene mine ikke reagerer på noen ting, og later som de er dø, og så æser de ut og ser ut som verdens største, men håper dette også blir bedre hehehe
sommerjente Skrevet 5. oktober 2010 #14046 Skrevet 5. oktober 2010 Kjenner at jeg gleder meg veldig til dagene og ukene går, ja... Men fakisk har dagen i dag vært mye bedre enn fryktet. Mindre vondt, mer bare spreng, liksom. Har strammet nedpressbåndet litt, for sikkerhetsskyld, jeg. Kirurgen sa på forhånd at han skulle legge inn runde, uten tvil, så da får jeg vel anta det... Har sendt ham en mail og spurt ang nedpressbådnet, men ikke fått noe svar ennå. Skal jo bare bruke det i en uke til, så da får jeg vel gjøre det, da. Selve op gikk veldig greit (tror jeg, da, jeg sov jo...). Hadde egentlig tenkt å legge inn 300, men kirurgen sa 325 på op-dagen, og det var nok ikke dumt, nei. Han sa at han akkurat hadde operert ei som så akkurat lik ut som meg, og hun ble veldig fin med 325... Hadde egentlig ikke så store smerter de frste dagene, mest i ribbeina, egentlig. Men nettene er værst! Blir helt gal av å bare ligge på ryggen. Det står jo i papirene fra klinikken at man kan sove på siden, men det gjør fremdeles så vondt.... Dessuten sa en sykepleier der at man ikke burde ligge på siden før man sluttet å sove med sportsbh. Hjelp! 3 uker til på ryggen?? Jeg har også tenkt på dette i laaang tid, frem og tilbake i 15 år, tenker jeg. Bestemte meg vel egentlig for 3 år siden, men måtte bare få barn nr 2 først og bli ferdig med å amme ham Var på konsultasjon på Nobel, Fornebu og Colosseum. Rare greier, for alle foreslo omtrent samme størrelse, men forskjellig form. På Nobel mente de anatomisk var best, på Colosseum sa han høy profil, og på FB sa de vanlig runde. Rare greier... Prøver å være så flink som mulig til å ta det med ro, men ikke så lett med 2 små barn. Det er jo en trøst å høre at ikke alle klarer å være helt i ro på soffa´n i 4 uker, da...
Mirri Skrevet 5. oktober 2010 #14047 Skrevet 5. oktober 2010 Kjenner at jeg gleder meg veldig til dagene og ukene går, ja... Men fakisk har dagen i dag vært mye bedre enn fryktet. Mindre vondt, mer bare spreng, liksom. Har strammet nedpressbåndet litt, for sikkerhetsskyld, jeg. Kirurgen sa på forhånd at han skulle legge inn runde, uten tvil, så da får jeg vel anta det... Har sendt ham en mail og spurt ang nedpressbådnet, men ikke fått noe svar ennå. Skal jo bare bruke det i en uke til, så da får jeg vel gjøre det, da. Selve op gikk veldig greit (tror jeg, da, jeg sov jo...). Hadde egentlig tenkt å legge inn 300, men kirurgen sa 325 på op-dagen, og det var nok ikke dumt, nei. Han sa at han akkurat hadde operert ei som så akkurat lik ut som meg, og hun ble veldig fin med 325... Hadde egentlig ikke så store smerter de frste dagene, mest i ribbeina, egentlig. Men nettene er værst! Blir helt gal av å bare ligge på ryggen. Det står jo i papirene fra klinikken at man kan sove på siden, men det gjør fremdeles så vondt.... Dessuten sa en sykepleier der at man ikke burde ligge på siden før man sluttet å sove med sportsbh. Hjelp! 3 uker til på ryggen?? Jeg har også tenkt på dette i laaang tid, frem og tilbake i 15 år, tenker jeg. Bestemte meg vel egentlig for 3 år siden, men måtte bare få barn nr 2 først og bli ferdig med å amme ham Var på konsultasjon på Nobel, Fornebu og Colosseum. Rare greier, for alle foreslo omtrent samme størrelse, men forskjellig form. På Nobel mente de anatomisk var best, på Colosseum sa han høy profil, og på FB sa de vanlig runde. Rare greier... Prøver å være så flink som mulig til å ta det med ro, men ikke så lett med 2 små barn. Det er jo en trøst å høre at ikke alle klarer å være helt i ro på soffa´n i 4 uker, da... Han sa også jeg skulle få 300, og på op-dagen sa han 325. Jeg opererte jo noen dager før deg, kanskje det var meg han snakket om :rødme: Hehe Det står jo noe annet i papirene ang å ligge på siden.
sommerjente Skrevet 5. oktober 2010 #14048 Skrevet 5. oktober 2010 hi hi, kanskje det var deg, Mirri :D Gruer meg til å ta av tapen, men det er jo en uke igjen. Det ser alltid skummelt ut med arr. Trøster meg med at jeg har to keisersnittarr som så heeeelt grusomme ut etter et par uker, men nå er de helt fine tynne streker.
loxodonta Skrevet 5. oktober 2010 #14049 Skrevet 5. oktober 2010 Ja, her ser dere arrene mine, og litt av puppa Bilde er jo tatt nedenfra og opp, så man får jo ikke sett de ordentlig, men det kommer senere Skulle bare vise dere arrene nå de ble litt closeup da Enig i at de så litt skumle ut enda. Ligner i grunn litt på mine. Blir mye bedre så fort skorpene faller av også. Men puppene så fine ut! Så store :gjeiper:
JaneDoe Skrevet 5. oktober 2010 #14050 Skrevet 5. oktober 2010 Ja, syns også de så litt skumle ut, men har ikke hatt noe problemer med dem. Jeg sliter med dårlig immunforsvar, og det hjalp jo ikke på å slutte med vitaminene i 3 uker, men nå er jeg begynt igjen, så håper det blir bedre Ja, jeg turte ikke begynne å rive i den skorpa, så jeg lar den falle av av seg selv Men ellers er jeg fornøyd Bortsett fra at brystvortene mine ikke reagerer på noen ting, og later som de er dø, og så æser de ut og ser ut som verdens største, men håper dette også blir bedre hehehe Hehe.. JA jeg mente ikke at arrene var stygge assa.. Hehe... Plutselig så er skorpene helt borte De aller fleste får igjen samme følelse som de hadde. Men det er jo unntakstilfeller
loxodonta Skrevet 5. oktober 2010 #14051 Skrevet 5. oktober 2010 Kjenner at jeg gleder meg veldig til dagene og ukene går, ja... Men fakisk har dagen i dag vært mye bedre enn fryktet. Mindre vondt, mer bare spreng, liksom. Har strammet nedpressbåndet litt, for sikkerhetsskyld, jeg. Kirurgen sa på forhånd at han skulle legge inn runde, uten tvil, så da får jeg vel anta det... Har sendt ham en mail og spurt ang nedpressbådnet, men ikke fått noe svar ennå. Skal jo bare bruke det i en uke til, så da får jeg vel gjøre det, da. Selve op gikk veldig greit (tror jeg, da, jeg sov jo...). Hadde egentlig tenkt å legge inn 300, men kirurgen sa 325 på op-dagen, og det var nok ikke dumt, nei. Han sa at han akkurat hadde operert ei som så akkurat lik ut som meg, og hun ble veldig fin med 325... Hadde egentlig ikke så store smerter de frste dagene, mest i ribbeina, egentlig. Men nettene er værst! Blir helt gal av å bare ligge på ryggen. Det står jo i papirene fra klinikken at man kan sove på siden, men det gjør fremdeles så vondt.... Dessuten sa en sykepleier der at man ikke burde ligge på siden før man sluttet å sove med sportsbh. Hjelp! 3 uker til på ryggen?? Jeg har også tenkt på dette i laaang tid, frem og tilbake i 15 år, tenker jeg. Bestemte meg vel egentlig for 3 år siden, men måtte bare få barn nr 2 først og bli ferdig med å amme ham Var på konsultasjon på Nobel, Fornebu og Colosseum. Rare greier, for alle foreslo omtrent samme størrelse, men forskjellig form. På Nobel mente de anatomisk var best, på Colosseum sa han høy profil, og på FB sa de vanlig runde. Rare greier... Prøver å være så flink som mulig til å ta det med ro, men ikke så lett med 2 små barn. Det er jo en trøst å høre at ikke alle klarer å være helt i ro på soffa´n i 4 uker, da... Er det bare meg... som har fått inntrykk av at Nobel ofte velger anatomiske og fornebu velger runde..? har selv anatomiske på Nobel.
JaneDoe Skrevet 5. oktober 2010 #14052 Skrevet 5. oktober 2010 Er det bare meg... som har fått inntrykk av at Nobel ofte velger anatomiske og fornebu velger runde..? har selv anatomiske på Nobel. Som kirurgen min sa ( Fornebu ) så operer de inn omtrent 50% anatomiske og 50 % runde De velger som regel runde til de som ikke har mye brystvev og \eller lite fyll øverst. Det sa han til meg i alle fall. De vil aldri bli heeelt runde uansett Sånn som jeg har oppfattet Fornebu så er de veldig opptatt av det estetiske og velger da det som blir penest og mest naturlig på pasienten. Hvis ikke pasienten ikke ønsker seg 2 runde ballonger på en bitteliten kropp da Hehe.. Man kan sikkert få det om man vil
Rødtoppen86 Skrevet 5. oktober 2010 #14053 Skrevet 5. oktober 2010 Åh, det var litt skumle arr ja. Så nesten ut som det var litt åpent der, men det er kanskje bare bildet som gjør at det ser slik ut. Puppene ser kjempefine ut da og arrene kommer seg vel etterhvert. Er jo ikke alle som heles raskt. Synes nesten arrene mine var bedre tre uker etter operasjonen enn ett år etter hehe De var en tynn, rød strek som ikke kunne føles, mens nå er de en hvit strek som står litt ut, men heldigvis ikke noe som jeg bryr meg om. Her kan man se den røde streken og så den hvite hvordan det ble til slutt.
Mirri Skrevet 5. oktober 2010 #14054 Skrevet 5. oktober 2010 Whææææ, dere skremmer meg litt altså, med å si at de ser skumle ut Men ja, de ser åpne ut, men de er ikke det Skorpa ødelegger alt.. de ser værre ut på bildene enn det de egentlig er! Syns du de ser store ut???? :gjeiper: haha, jeg syns ikke de er det.. blir noe helt annet når man ser de forfra, og ikke nedenifra og når man har klær på selvfølgelig
JaneDoe Skrevet 5. oktober 2010 #14055 Skrevet 5. oktober 2010 Åh, det var litt skumle arr ja. Så nesten ut som det var litt åpent der, men det er kanskje bare bildet som gjør at det ser slik ut. Puppene ser kjempefine ut da og arrene kommer seg vel etterhvert. Er jo ikke alle som heles raskt. Synes nesten arrene mine var bedre tre uker etter operasjonen enn ett år etter hehe De var en tynn, rød strek som ikke kunne føles, mens nå er de en hvit strek som står litt ut, men heldigvis ikke noe som jeg bryr meg om. Her kan man se den røde streken og så den hvite hvordan det ble til slutt. Sånne som dine er nå har mine vært "lenge". SÅ ikke noe særlig svær ut den puppen da hehe... Fine puppen Herregud, hørtes skikkelig smart ut... LOL :rødme:
JaneDoe Skrevet 5. oktober 2010 #14056 Skrevet 5. oktober 2010 Whææææ, dere skremmer meg litt altså, med å si at de ser skumle ut Men ja, de ser åpne ut, men de er ikke det Skorpa ødelegger alt.. de ser værre ut på bildene enn det de egentlig er! Syns du de ser store ut???? :gjeiper: haha, jeg syns ikke de er det.. blir noe helt annet når man ser de forfra, og ikke nedenifra og når man har klær på selvfølgelig Ikke skumle da, men siden det er skorpe så ser det ut som hull omtrent.. hehe... Men ser at det ikke er det for såret\arret er jo helt tørt og ikke rødt eller noe Mine ser ikke så store ut ovenifra.. haha ikke nedenifra heller. Men det er fordi mine sitter litt ut på brystkassa, ikke så samla liksom. FÅr man de i en bh så ser de MYE større ut for da får man "samla" de sammen.. haha høres ut som de henge puppa vøtt... Rulle de opp i bhen.. Nei nå er jeg morsom.. Eller kjeder meg litt
Mirri Skrevet 5. oktober 2010 #14057 Skrevet 5. oktober 2010 Ikke skumle da, men siden det er skorpe så ser det ut som hull omtrent.. hehe... Men ser at det ikke er det for såret\arret er jo helt tørt og ikke rødt eller noe Mine ser ikke så store ut ovenifra.. haha ikke nedenifra heller. Men det er fordi mine sitter litt ut på brystkassa, ikke så samla liksom. FÅr man de i en bh så ser de MYE større ut for da får man "samla" de sammen.. haha høres ut som de henge puppa vøtt... Rulle de opp i bhen.. Nei nå er jeg morsom.. Eller kjeder meg litt ja, skal ta bilde neste gang jeg skal bytte teip, får se om de er bedre da
Mirri Skrevet 5. oktober 2010 #14058 Skrevet 5. oktober 2010 HERREGUD!!!! Les denne artikkelen: http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10041006 STAKKARS jente!!!
Rødtoppen86 Skrevet 5. oktober 2010 #14059 Skrevet 5. oktober 2010 Sånne som dine er nå har mine vært "lenge". SÅ ikke noe særlig svær ut den puppen da hehe... Fine puppen Herregud, hørtes skikkelig smart ut... LOL :rødme: Haha, ja flirte godt for meg selv første gangen jeg så bildet tatt fra den vinkelen. Ser jo megasvært ut, men ovenfra er det noe helt annet, heldigvis Blir vel slik med høyprofil. Du er morsom du JaneDoe Ikke meningen å skremme deg Mirri. Var bare litt annerledes enn mine egne, og jeg synes puppene dine ser store og flotte ut.
Mirri Skrevet 5. oktober 2010 #14060 Skrevet 5. oktober 2010 Haha, ja flirte godt for meg selv første gangen jeg så bildet tatt fra den vinkelen. Ser jo megasvært ut, men ovenfra er det noe helt annet, heldigvis Blir vel slik med høyprofil. Du er morsom du JaneDoe Ikke meningen å skremme deg Mirri. Var bare litt annerledes enn mine egne, og jeg synes puppene dine ser store og flotte ut. Hehe, takk Det at de er "friske" er jo det viktigste De er jo bare to uker gamle også, så det blir nok bedre etterhvert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå