Mirri Skrevet 28. september 2010 #13941 Skrevet 28. september 2010 De er gode på øyemål Hvor mange cm var du under da? nei gud det husker jeg ikke. Hun var så kjapp, og jeg klarte ikke se det.. Men jeg er ikke mindre enn 70 rundt hvertfall, derfor jeg ikke skjønner hvorfor jeg skal ha str 65. Jeg skal jo kunne puste også..
Mirri Skrevet 28. september 2010 #13942 Skrevet 28. september 2010 (endret) Noen som har opplevd at arrene klør? Eller, jeg vet ikke om det er teipen, eller arrene, men jeg er så kraftig lei av å gå med bh nå. Bhen gnikker hele tiden mot arret på venstre side, at jeg må gå å dra i bhen hele tiden, og nå funker ikke bomulla lengre heller.. Blir gaaaal Endret 28. september 2010 av Mirri
cessi89 Skrevet 28. september 2010 #13943 Skrevet 28. september 2010 Noen som har opplevd at arrene klør? Eller, jeg vet ikke om det er teipen, eller arrene, men jeg er så kraftig lei av å gå med bh nå. Bhen gnikker hele tiden mot arret på venstre side, at jeg må gå å dra i bhen hele tiden, og nå funker ikke bomulla lengre heller.. Blir gaaaal jeg klødde til den store gullmedalje
cascas Skrevet 28. september 2010 #13944 Skrevet 28. september 2010 Noen som har opplevd at arrene klør? Eller, jeg vet ikke om det er teipen, eller arrene, men jeg er så kraftig lei av å gå med bh nå. Bhen gnikker hele tiden mot arret på venstre side, at jeg må gå å dra i bhen hele tiden, og nå funker ikke bomulla lengre heller.. Blir gaaaal Arrene klødde litt, men det har gitt seg igjen:) Men kan du ikke prøve å slakke litt på stroppene på bh'en? Jeg og følte at kanten gnikket mot arrene, så jeg gikk å dro den ned hele tiden jeg og:P Men er mye bedre nå som jeg har slakket litt på stroppene=)
Mirri Skrevet 28. september 2010 #13945 Skrevet 28. september 2010 Arrene klødde litt, men det har gitt seg igjen:) Men kan du ikke prøve å slakke litt på stroppene på bh'en? Jeg og følte at kanten gnikket mot arrene, så jeg gikk å dro den ned hele tiden jeg og:P Men er mye bedre nå som jeg har slakket litt på stroppene=) om jeg slakker på stroppene (som forsåvidt ellerede er ganske slakke) så føler jeg at bhen ikke støtter puppene. men jeg får prøve, kan jo ikke tro at det skal være så bra at bhen gnikker mot arret..
Mirri Skrevet 28. september 2010 #13946 Skrevet 28. september 2010 jeg klødde til den store gullmedalje hehe er ikke at det klør egentlig, er vel mere at bhen gnikker mot arret, og det stikker på en måte, det er hvertfall ikke behagelig.. vil bare gå uten bh jeg ser jo ikke akkurat ut som puppa trenger støtte så mye som de strutter
cascas Skrevet 28. september 2010 #13947 Skrevet 28. september 2010 Jeg skjønner ingenting jeg nå. Igår kveld fikk jeg plutselig sånn verking i den ene puppen, og utover i armen på en måte. Syns det er rart at det kommer etter elleve dager, men kan det hende at det er muskelen som strekkes? Eller er det noen av dere andre som har opplevd noe sånt? Er så nervøs for at det skal være noe galt:(
Mirri Skrevet 28. september 2010 #13948 Skrevet 28. september 2010 Hehehehehehehe! Hva var det jeg sa? Jeg gjetta du var en 65 i et tidligere innlegg *fnise* hahaha ja du gjorde det, men jeg tror fortsatt ikke på det
Avalon Skrevet 28. september 2010 #13949 Skrevet 28. september 2010 hahaha ja du gjorde det, men jeg tror fortsatt ikke på det hehehe, det kalles fornektelse
Mirri Skrevet 28. september 2010 #13950 Skrevet 28. september 2010 hehehe, det kalles fornektelse men jeg skjønner ikke...jeg hadde en bh str 75 på meg, og den var sååå stram, hvordan i all verden skal en bh i str 65 passe meg da?! haha galskap
JaneDoe Skrevet 28. september 2010 #13951 Skrevet 28. september 2010 Noen som har opplevd at arrene klør? Eller, jeg vet ikke om det er teipen, eller arrene, men jeg er så kraftig lei av å gå med bh nå. Bhen gnikker hele tiden mot arret på venstre side, at jeg må gå å dra i bhen hele tiden, og nå funker ikke bomulla lengre heller.. Blir gaaaal Har du stilt på bh stroppene da? Det måtte jeg etter en ukes tid for puppene var ikke like høye lenger.. Da vil den strikken komme lenger ned
JaneDoe Skrevet 28. september 2010 #13952 Skrevet 28. september 2010 Jeg skjønner ingenting jeg nå. Igår kveld fikk jeg plutselig sånn verking i den ene puppen, og utover i armen på en måte. Syns det er rart at det kommer etter elleve dager, men kan det hende at det er muskelen som strekkes? Eller er det noen av dere andre som har opplevd noe sånt? Er så nervøs for at det skal være noe galt:( Jeg veit ikke men i mine papirer står det noe som dette: Ved plutselig forverring, hevelse eller smerte skal man kontakte klinikken.. Men nå veit ikke jeg hva slags vondt du har.. Men du kan jo alltids ta en telefon til klinikken.
Mirri Skrevet 28. september 2010 #13953 Skrevet 28. september 2010 (endret) Har du stilt på bh stroppene da? Det måtte jeg etter en ukes tid for puppene var ikke like høye lenger.. Da vil den strikken komme lenger ned aaaah Er gla du eksisterer altså haha Endret 28. september 2010 av Mirri
JaneDoe Skrevet 28. september 2010 #13954 Skrevet 28. september 2010 aaaah Er gla du eksisterer altså haha Haha Det samme skjedde med meg nemlig, at strikken begynte å gnage, men det er jo normalt for puppene skal jo litt ned hehe..
Avalon Skrevet 28. september 2010 #13955 Skrevet 28. september 2010 (endret) Mirri: jeg brukte også 75 før. Og da jeg gikk og fikk målt meg endte jeg også på 65. Etter å ha brukt 65 kjente jeg at 75 faktisk var altfor stort. Du skal jo også bruke de ytterste hektene, slik at etter en del vask og bruk så kan du stramme bhen lenger inn på disse hektene, ettersom elastiteten i bhen forsvinner. Men, så har jeg fått matlysten tilbake, så nå har jeg lagt på meg og nå bruker jeg 70.. Merker også stor forskjell på str i forskjellige merker og typer bher. Endret 28. september 2010 av Avalon
Mirri Skrevet 28. september 2010 #13956 Skrevet 28. september 2010 Haha Det samme skjedde med meg nemlig, at strikken begynte å gnage, men det er jo normalt for puppene skal jo litt ned hehe.. Ja, for noe har skjedd med puppene hvertfall I høyre brystvorte er følelsen nesten som normalt, litt sår kanskje, men den blir hvertfall stiv om det blir kaldt. Men den venstre gjør bare vondt og den endrer seg ikke i det hele tatt om det er kaldt feks. Ser passelig dumt ut når jeg kommer ut av dusjen Og det er mer myke og "bevegelige" nå. Så kan jo hende de har "sunket" litt også Skal prøve å slakke litt på stroppene når jeg kommer hjem fra jobb Håper det er det som er greia, og ikke selve bhen :S
Mirri Skrevet 28. september 2010 #13957 Skrevet 28. september 2010 Mirri: jeg brukte også 75 før. Og da jeg gikk og fikk målt meg endte jeg også på 65. Etter å ha brukt 65 kjente jeg at 75 faktisk var altfor stort. Du skal jo også bruke de ytterste hektene, slik at etter en del vask og bruk så kan du stramme bhen lenger inn på disse hektene, ettersom elastiteten i bhen forsvinner. Men, så har jeg fått matlysten tilbake, så nå har jeg lagt på meg og nå bruker jeg 70.. Merker også stor forskjell på str i forskjellige merker og typer bher. Hmmmm.. ja, jeg får vel teste 65 da og se hvordan det er har ikke brukt str 65 siden jeg var 13-14 år gammel haha
Avalon Skrevet 28. september 2010 #13958 Skrevet 28. september 2010 Hmmmm.. ja, jeg får vel teste 65 da og se hvordan det er har ikke brukt str 65 siden jeg var 13-14 år gammel haha Jeg får fremdeles på meg bher i 65, men synes det fort blir ubehagelig men sånn er det når man legger på seg
Mirri Skrevet 28. september 2010 #13959 Skrevet 28. september 2010 Jeg får fremdeles på meg bher i 65, men synes det fort blir ubehagelig men sånn er det når man legger på seg ja, desverre :S Har lagt litt på meg på magen ser jeg, ikke morsomt i det hele tatt :S bra puppene også ble større da
Rødtoppen86 Skrevet 28. september 2010 #13960 Skrevet 28. september 2010 Noen som har opplevd at arrene klør? Eller, jeg vet ikke om det er teipen, eller arrene, men jeg er så kraftig lei av å gå med bh nå. Bhen gnikker hele tiden mot arret på venstre side, at jeg må gå å dra i bhen hele tiden, og nå funker ikke bomulla lengre heller.. Blir gaaaal Mine arr klødde noe ekstremt husker jeg hehe Var så jeg måtte løfte på bhstrikken for å få noen sekunders pause. At sår og sånt klør er et tegn på at det gror. Mine sår klør ihvertfall når de gror, så det er et bra tegn hos meg, men gud så uutholdelig det var ja. Får bare være flink å ikke fikle for mye rundt arrene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå