Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært på konsultasjon hos dr. Kalaaji på Oslo Plastikkirurgi. Har satt dato til operasjon den 18. oktober, men ble litt nervøs da jeg leste om noen negative opplevelser fra klinikken. Er det noen som vet noe mer, eller har noe erfaring med denne klinikken? Tusen takk for svar!

Har du vært andre plasser på konsultasjon eller bare der? Det kan jeg uannsett anbefale. Ellers vet jeg ingenting om Oslo Plastikkirurgi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting til... hva mener man med at "musklene slipper"? Noen som vet hva som fysisk skjer da? Gjelder det både proteser under og over muskel?

Det sier seg kanskje litt i ordet, men jeg lurer likevel...

Nå er ikke jeg noe leksikon :P

Men jeg mener og tror dette: Musklene blir løftet opp\flyttet litt når innlegget legges under..Den står i "spenn" eller flexa hele tiden en stund etter op. Siden muskelen blir forstyrret og flytta fra sin nåværende posisjon så vil jeg tro at den prøver å bli "normal" igjen.

Altså at det tar litt tid før den er tilbake i normal posisjon.. eller der den skal være..

Blei du noe klokere?

Skrevet

Jeg har vært på konsultasjon hos dr. Kalaaji på Oslo Plastikkirurgi. Har satt dato til operasjon den 18. oktober, men ble litt nervøs da jeg leste om noen negative opplevelser fra klinikken. Er det noen som vet noe mer, eller har noe erfaring med denne klinikken? Tusen takk for svar!

Jeg anbefaler å reise på minst 2 konsultasjoner. Jeg var på 2. Valgte den siste pga at jeg følte meg mest komfortabel med kirurgen og selv klinikken.

Jeg var på Collosseumklinikken Oslo og på Fornebuklinikken.

Jeg har dessverre bare hørt negativt om klinikken du har vært på. Men det er ikke sikkert det er sånn. Det negative har en tendens til å komme mer frem enn det positive.

Følte du deg komfortabel på klinikken og med kirurgen? er du usikker ville jeg definitivt ha reist andre steder også.

For min del så betalte jeg heller ett par tusenlapper ekstra bare for å føle meg komfortabel :)

Skrevet

AVLYS timen din!!!! har flere venninner som har operert der ,,han er en dyktig kirurg ja ,men hvis noe går galt får du ikke noe hjelp. Garantien er jo avhengig av at han er fornøyd osv . Jeg hadde tenkt å operere der til jeg googlet han.

Skrevet

Nå er ikke jeg noe leksikon :P

Men jeg mener og tror dette: Musklene blir løftet opp\flyttet litt når innlegget legges under..Den står i "spenn" eller flexa hele tiden en stund etter op. Siden muskelen blir forstyrret og flytta fra sin nåværende posisjon så vil jeg tro at den prøver å bli "normal" igjen.

Altså at det tar litt tid før den er tilbake i normal posisjon.. eller der den skal være..

Blei du noe klokere?

Så i grunn er ordet "slipper" et dårlig ord? Muskelen slipper jo ikke i den forstand, men blir normal igjen, eller seg selv igjen. Finner tilbake til sitt gamle jeg. Vet ikke helt med mine muskler jeg. Har liksom ikke merket noe stort der... pleier man å merke noe og hvordan da? Ser jo at puppene har forandret seg litt, men føler det bare var særlig etter at hevelsen gikk ned. Ingen stor wow-følelse over muskelen.

Skrevet

Så i grunn er ordet "slipper" et dårlig ord? Muskelen slipper jo ikke i den forstand, men blir normal igjen, eller seg selv igjen. Finner tilbake til sitt gamle jeg. Vet ikke helt med mine muskler jeg. Har liksom ikke merket noe stort der... pleier man å merke noe og hvordan da? Ser jo at puppene har forandret seg litt, men føler det bare var særlig etter at hevelsen gikk ned. Ingen stor wow-følelse over muskelen.

Tja :P Mine var stramme den førte uke etter førte op.. Da kjentes det ut som om de var flexa hele tiden. Men plutselig blei det borte.. ;)

Skrevet

Og lurer på en ting til:p Jeg har avtalt med kirurg å sette inn 275 ml i hver. Hva tilsvarer det ca i BH-str? Jeg vet at det blir individuelt, men mitt utgangspunkt er nærmest flatt. Noen som har noe idè om det? Tall for svaar! :)

Skrevet

AVLYS timen din!!!! har flere venninner som har operert der ,,han er en dyktig kirurg ja ,men hvis noe går galt får du ikke noe hjelp. Garantien er jo avhengig av at han er fornøyd osv . Jeg hadde tenkt å operere der til jeg googlet han.

Hva mener du hvis noe går galt? Altså hvis resultatet ikke blir bra, eller ved komplikasjoner? Jeg følte meg nemlig veldig trygg der, men kanskje jeg bør sjekke ut flere steder!

Skrevet

Hva mener du hvis noe går galt? Altså hvis resultatet ikke blir bra, eller ved komplikasjoner? Jeg følte meg nemlig veldig trygg der, men kanskje jeg bør sjekke ut flere steder!

hvis resultatet ikke blir bra ,så "ser ikke han det" Han syns det er fint osv. de som har op, der har også veeldig stygge arr,

men det er de jeg kjenner som gjorde det der. er jo mye billigere enn de andre

Skrevet

Vil bare dele et tips med dere som skal og nettopp har vært i ilden.

Få i dere ekstra med proteiner og sink.

Kroppen trenger det for at sår skal gro, og det er anbefalt å spise dette spesiellt etter operasjoner.

Sink finnes i nøtter og i noen fiskeslag. Men, husk nøtter uten salt. Kroppen har ikke godt av for mye salt :)

Skrevet

Hvis du bestemmer deg for å sjekke flere klinikker, kan jeg anbefale Nobel Clinic på det varmeste!:D Utrolige dyktige og koselige mennesker der:)

Jeg dro bare på konsultasjon der, og for meg var det ikke vits å sjekke andre klinikker:)

Utrolig fornøyd med hvordan jeg har blitt behandlet både før og etter operasjonen:)

Skrevet

Mirri: jeg har opplevde akkurat det samme, hadde litt blod på bhn faktisk, bare noen små dråper størknet blod, men kirurgen sa det var vanlig i den første uken, har ikke merket noe fra arrene etter det. Ellers så hadde jeg også likt ang bh ene, kjøpte likt merke på lindex med ikke avdelte cups. har aldri hørt at de skulle være delte cuper så har bare hatt den, gir grei støtte så vet du det :) og mine ser fine ut :)

Åh, så bra :) Blør ikke mere nå hvertfall :)

Den bhen jeg kjøpte på Lindex har jeg sluttet å bruke, for fant ut den var alt for stram til at jeg kan bruke den nå, så skal vente til alt er grodd, så kan jeg bruke den når jeg trener heller :)

Skrevet

Tjoho morenfuglen her eller hun som ikke har sovet så mye, dere ka velge.

Føler meg litt bedre i dag. I går var helt J..... syntes jeg. Brukte mine egne smertestillende som funket mye bedre enn de jeg fikk. Sjekket nettopp puppene nå og de er kjempefine, litt blå men fin form. Håper ikke e er veldig hovne for de var akkurat passe. Må ikke få trefotsyken for jeg hadde jo bestemt at de ikke skulle være store da jeg er ganske tynn.

Kjæresten min var kjempesnill og kom med blomste, bøker og stelte med meg.

Blir de nødvendigvis mye mindre? Nå har jeg 75c i sportsbhn og thats perfect. Blødd bittelitt, men det er vanlig som jeg har skjønt.

Mirre: Fy søren så ekkelt det var å ikke kunne puste skikkelig å ikke finne en komfortabel stilling. Følte meg skikkelig stusselig. Gråt til og med litt. :ler::regn:

Jaa, det var helt grusomt de første dagene :(

Men nå er alt bedre :D Bare litt ubehagelig å strekke armene, så prøver å være forsiktig der.

Høres ut som vi fikk ca samme str da :) Jeg fikk en 80b på min bh, men det tilsvarere jo også 75c :)

Håper ikke mine heller er hovne, for vil ikke at de skal bli mindre, er perfekte nå :)

Skrevet

Update fra meg :)

Har det ganske så flott nå egentlig :) Tng er ikke perfekt selvfølgelig, men store forbedringer.

Klarer å ligge på sidene nå, om jeg er forsiktig. (gjør liiitt vondt enda)

Har ingen problem med å strekke armene over hodet, men det har jeg egentlig ikke hatt noe problem med i det hele tatt :P

Ellers droppa jeg bhen jeg kjøpte på Lindex, for den hadde ikke avdelt cup, pluss at jeg syns det var for stram. Kjente det alt for godt i ryggen.

Så da endte det opp med at jeg stakk ned på Change på Oslo City for å prøve en ny sportsbh. Og jeg vil bare anbefale den plassen der altså. De var så hyggelige og hjelpsomme.

Jeg fikk prøve en bh med avdelte cupper inni. På utsiden vises det ikke at det er avdelte cupper. Kosta 500 kr, og den er hærlig på. Absolutt verdt pengene.

Men har én negativ ting å si....den kanten inni bhen gnager på arret på venstre side. Jeg tenkte først at bhen var noe drit, men jeg ser at venstre arr er bittelitt lengre opp enn høyre arret. Så er jo garantert derfor det gnager.

Jeg har lagt litt bomull under for at det ikke skal være så vondt.

Så det er det eneste som plager meg.

Så målte vi bh str min.. hahahah sier jeg bare, det er ikke mulig, hun må jo ta feil, det går ikke ann.. 65 H er jeg!!!! H!!!! 65!!! jeg trodde jeg var en 80 B!! Er det mulig liksom...

Jeg klarer så absolutt ikke å se for meg at 65 skal passe på meg. 70-KANSKJE, 75-mulig.

Jaja, jeg får vente å se når jeg skal gå å prøve.

OG, jeg skal slutte å kjøpe bher på H&M. Change var fantastisk altså. Så jeg har meldt meg inn i klubben der :) Får rabatt og bonuspoeng. Vil tro det er verdt pengene.

Ang dette at "muskelen slipper" er jeg også litt blank på. Hva menes det, og hvordan kjenner jeg at den slipper??

Ble litt mye lesestoff her nå :fnise:

:klemmer::klemmer::klemmer:

Skrevet

Og lurer på en ting til:p Jeg har avtalt med kirurg å sette inn 275 ml i hver. Hva tilsvarer det ca i BH-str? Jeg vet at det blir individuelt, men mitt utgangspunkt er nærmest flatt. Noen som har noe idè om det? Tall for svaar! :)

Det er individuelt som du sier ja.. Jeg brukte 70 aaaaaaaaaaaaa før op la inn 260 ml som det var maks plass til og endte opp på en 70 D.

Skrevet

Vil bare dele et tips med dere som skal og nettopp har vært i ilden.

Få i dere ekstra med proteiner og sink.

Kroppen trenger det for at sår skal gro, og det er anbefalt å spise dette spesiellt etter operasjoner.

Sink finnes i nøtter og i noen fiskeslag. Men, husk nøtter uten salt. Kroppen har ikke godt av for mye salt :)

Nå får man lett tak i nøtter uten salt å :)

Skrevet

Update fra meg :)

Har det ganske så flott nå egentlig :) Tng er ikke perfekt selvfølgelig, men store forbedringer.

Klarer å ligge på sidene nå, om jeg er forsiktig. (gjør liiitt vondt enda)

Har ingen problem med å strekke armene over hodet, men det har jeg egentlig ikke hatt noe problem med i det hele tatt :P

Ellers droppa jeg bhen jeg kjøpte på Lindex, for den hadde ikke avdelt cup, pluss at jeg syns det var for stram. Kjente det alt for godt i ryggen.

Så da endte det opp med at jeg stakk ned på Change på Oslo City for å prøve en ny sportsbh. Og jeg vil bare anbefale den plassen der altså. De var så hyggelige og hjelpsomme.

Jeg fikk prøve en bh med avdelte cupper inni. På utsiden vises det ikke at det er avdelte cupper. Kosta 500 kr, og den er hærlig på. Absolutt verdt pengene.

Men har én negativ ting å si....den kanten inni bhen gnager på arret på venstre side. Jeg tenkte først at bhen var noe drit, men jeg ser at venstre arr er bittelitt lengre opp enn høyre arret. Så er jo garantert derfor det gnager.

Jeg har lagt litt bomull under for at det ikke skal være så vondt.

Så det er det eneste som plager meg.

Så målte vi bh str min.. hahahah sier jeg bare, det er ikke mulig, hun må jo ta feil, det går ikke ann.. 65 H er jeg!!!! H!!!! 65!!! jeg trodde jeg var en 80 B!! Er det mulig liksom...

Jeg klarer så absolutt ikke å se for meg at 65 skal passe på meg. 70-KANSKJE, 75-mulig.

Jaja, jeg får vente å se når jeg skal gå å prøve.

OG, jeg skal slutte å kjøpe bher på H&M. Change var fantastisk altså. Så jeg har meldt meg inn i klubben der :) Får rabatt og bonuspoeng. Vil tro det er verdt pengene.

Ang dette at "muskelen slipper" er jeg også litt blank på. Hva menes det, og hvordan kjenner jeg at den slipper??

Ble litt mye lesestoff her nå :fnise:

:klemmer::klemmer::klemmer:

Det er ikke sikkert den målinga stemmer da, men man veit aldri :):P Siden puppene dine bare er en uke gamle... De forandrer seg en del etterhvert. Bare sånn til opplysning. :P Hehe.. De er nok litt hovne kanskje og sitter ikke helt der de skal tenker jeg.

Det kan godt hende du er en 65, du sa jo at du ikke likte at bhene stramma idet hele tatt. Jeg er nok en 65 selv tror jeg. Skal bli spennende å bli målt om en stund :)

Du kjenner ikke at den slipper.. Alt skjer ikke på en gang. Men brystmuskelen vil være stram fordi den er flyttet på o.l. Jeg skreiv noe i ett innlegg litt tidligere her.. :) I går var det vel. Men når den slipper vil også puppene bli mer bevegelige og mykere. Det blei i alle fall mine.

Skrevet

Ja, hun sa jeg kunne variere da fra F-H, det måtte vi vente å se siden jeg var nyoperert. Hun var ekstremt flink hu dama.

Men fikk jo sjokk da jeg hørte at jeg hadde 65H (eller kunne bli da).

Søstra mi, (hun er ikke operert), trodde hun var en 80 B, men det visste seg at hun var en 65E :P hehe, litt rart å høre egentlig, når man tror man vet bh str sin :P

Ja okej, da får jeg vente :) De er jo allerede blitt litt bevegelige da :)

ENDELIG kan jeg snuse, drikke vin, ta vitaminer, osv osv osv :D haha :rødme:

Jeg gleder meg til jeg er ferdig på jobb, skal lage en helaften av dette i kveld :P:fnise:

Skrevet

Ja, hun sa jeg kunne variere da fra F-H, det måtte vi vente å se siden jeg var nyoperert. Hun var ekstremt flink hu dama.

Men fikk jo sjokk da jeg hørte at jeg hadde 65H (eller kunne bli da).

Søstra mi, (hun er ikke operert), trodde hun var en 80 B, men det visste seg at hun var en 65E :P hehe, litt rart å høre egentlig, når man tror man vet bh str sin :P

Ja okej, da får jeg vente :) De er jo allerede blitt litt bevegelige da :)

ENDELIG kan jeg snuse, drikke vin, ta vitaminer, osv osv osv :D haha :rødme:

Jeg gleder meg til jeg er ferdig på jobb, skal lage en helaften av dette i kveld :P:fnise:

Hehe ja det er altfor mange som bruker feil bh størrelse...

Mine blei fort bevegelige å... Det går seg fort til, i ale fall for meg :P

80 er for stort til meg. Bir litt løs, så jeg er nok 65 hvis ikke jeg egentlig skal ha mindre... Aner ikke jeg ass... Får ikke håpe det for det er ikke så lett å få tak i haha...

Puppene blir helt annerledes i en bh som faktisk passer.. Mamma brukte 80 B tror jeg, men så skulle hun ha en skikkelig fin bh ås vi gikk i en undertøysbutikk. Tror hun endte opp med 75 D. haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...