loxodonta Skrevet 23. september 2010 #13861 Skrevet 23. september 2010 Jeg har ikke hatt behov for å passe nipplene mine under dusjing..Før i kveld:-P Aiaiai,ikke digg! begynner å få bittelitt følelse i den høyre brystvorta(det er såå vidt altså,noen ganger).Har fortsatt ikke følelse på puppene i nedre halvdel.Det gjør meg ingenting om det ikke kommer tilbake,jeg var jo klar over dette:-) Så lenge det er frisk blod,Mirri,så tror jeg ikke det gjør noenting:-) Jeg skjønner heller ikke hvorfor dere sier "pass niplene under dusjing" enda! Har lite følelser, og det gjorde ivertfall ikke vondt. Det kommer vel.
JaneDoe Skrevet 24. september 2010 #13862 Skrevet 24. september 2010 Jeg skjønner heller ikke hvorfor dere sier "pass niplene under dusjing" enda! Har lite følelser, og det gjorde ivertfall ikke vondt. Det kommer vel. Mine hadde ingen følelse de 2 første dagene, men den første dagen da jeg skulle dusje så var de veldig sensitive... SÅ det var vondt ja.. haha..
Mirri Skrevet 24. september 2010 #13863 Skrevet 24. september 2010 Herregud nå er jeg skuffa og sur!!!! Jeg ringer og ringer og ringer og ringer, men INGEN tar telefonen på klinikken. Jeg får ringe sentralbordet da, men da viser det seg at alle er på seminar. Jeg har blødd i arrene i natt, jeg blør ikke nå, men har blødd, og jeg aner jo ikke om dette er normalt!! Jeg er blitt syk, og har bare lyst til å proppe i meg vitmainer eller frukt, men det står jo jeg ikke kan det, osv osv osv, er bhenn feil, må jeg bytte den osv, neida jeg får ikke vite noe. Jeg måtte bare legge igjen en beskjed. ARGH JEG VIL BARE BLI FRISK NÅ
loxodonta Skrevet 24. september 2010 #13864 Skrevet 24. september 2010 Herregud nå er jeg skuffa og sur!!!! Jeg ringer og ringer og ringer og ringer, men INGEN tar telefonen på klinikken. Jeg får ringe sentralbordet da, men da viser det seg at alle er på seminar. Jeg har blødd i arrene i natt, jeg blør ikke nå, men har blødd, og jeg aner jo ikke om dette er normalt!! Jeg er blitt syk, og har bare lyst til å proppe i meg vitmainer eller frukt, men det står jo jeg ikke kan det, osv osv osv, er bhenn feil, må jeg bytte den osv, neida jeg får ikke vite noe. Jeg måtte bare legge igjen en beskjed. ARGH JEG VIL BARE BLI FRISK NÅ Uff da, hørtes frustrerende ut... Har du blødd mye så det vises? Eller bare akkurat under teipen? Ser du noen blodutredelser i huden? Frukt kan du vel med god samvittighet spise? Jeg fikk ivertfall beskjed om at det var bare rett etter op at jeg måtte være forsiktig, pga mulig (mat)infeksjon, kvalme osv. Det stod ingenting om at C-vitaminer er dårlig, som jeg husker noen har diskutert før..? Legg deg godt til rette i sofan/sengen og slappp av
JaneDoe Skrevet 24. september 2010 #13865 Skrevet 24. september 2010 Herregud nå er jeg skuffa og sur!!!! Jeg ringer og ringer og ringer og ringer, men INGEN tar telefonen på klinikken. Jeg får ringe sentralbordet da, men da viser det seg at alle er på seminar. Jeg har blødd i arrene i natt, jeg blør ikke nå, men har blødd, og jeg aner jo ikke om dette er normalt!! Jeg er blitt syk, og har bare lyst til å proppe i meg vitmainer eller frukt, men det står jo jeg ikke kan det, osv osv osv, er bhenn feil, må jeg bytte den osv, neida jeg får ikke vite noe. Jeg måtte bare legge igjen en beskjed. ARGH JEG VIL BARE BLI FRISK NÅ Du kan jo spise frukt, men det er vel c vitamin over en viss dose om dagen du ikke skal ha den første tida.. Husker ikke hvor mye.. Ring igjen... Noen ganger tar det tid fordi de må ta seg av pasientene vettu... Si du vil komme ned for en sjekk da vettu
JaneDoe Skrevet 24. september 2010 #13866 Skrevet 24. september 2010 Det var vel Madikken som skulle i ilden i dag? Håper å høre fra henne i dag. Jeg husker ikke hvor mye hun skulle legge inn jeg. Og hva hun var fra før. men får vel en update etterhvert
Mirri Skrevet 24. september 2010 #13867 Skrevet 24. september 2010 Jeg aner ikke, jeg har kjøpt appelsinjuice og noen urteekstrakter for forkjølelse som jeg blir å ta nå uansett. Jeg gidder ikke ligge her å føle meg dårlig. Det er ikke mye blod, men jeg har blødd noen dråper gjennom teipen, og gjennom sportsbhen. Jeg aner jo ikke om det er normalt eller ikke Så jeg er litt redd nå.
Madikken1 Skrevet 24. september 2010 #13868 Skrevet 24. september 2010 Hjemme igjen nå. Har vondt og det er ubehagelig å pste, men det går jo over. Lå inn 325 med runde. Skriver mer senere jeg. klem så lenge
Madikken1 Skrevet 24. september 2010 #13869 Skrevet 24. september 2010 Hjemme igjen nå. Har vondt og det er ubehagelig å pste, men det går jo over. Lå inn 325 med runde. Skriver mer senere jeg. klem så lenge
JaneDoe Skrevet 24. september 2010 #13870 Skrevet 24. september 2010 Hjemme igjen nå. Har vondt og det er ubehagelig å pste, men det går jo over. Lå inn 325 med runde. Skriver mer senere jeg. klem så lenge Grattis med større boobs da Den er grei.. Koselig å høre fra deg uansett...
Mirri Skrevet 24. september 2010 #13871 Skrevet 24. september 2010 Hjemme igjen nå. Har vondt og det er ubehagelig å pste, men det går jo over. Lå inn 325 med runde. Skriver mer senere jeg. klem så lenge samme som meg Var ubehagelig å puste hos meg også, men det blir bedre etter en stund Nå må du bare ha tålmodighet
christelle Skrevet 24. september 2010 #13872 Skrevet 24. september 2010 oi, den bhen jeg kjøpte hadde ikke avdelte cuper :S shit da, burde jeg bytte den?? nei jeg vet det, men er vanskelig å huske på det når jeg ikke har vondt har masse prikking i puppene, som om jeg er "sovna" eller har kullsyre inni haha kjempe rart.. tror jeg har blødd bittelitt etter jeg tok av bandasjen første dagen, for er kommet blod på kanten.. ikke mye da, noen få dråper.. er det farlig? :S Mirri: jeg har opplevde akkurat det samme, hadde litt blod på bhn faktisk, bare noen små dråper størknet blod, men kirurgen sa det var vanlig i den første uken, har ikke merket noe fra arrene etter det. Ellers så hadde jeg også likt ang bh ene, kjøpte likt merke på lindex med ikke avdelte cups. har aldri hørt at de skulle være delte cuper så har bare hatt den, gir grei støtte så vet du det og mine ser fine ut
christelle Skrevet 24. september 2010 #13873 Skrevet 24. september 2010 Noen som vet? Hvor lenge vi skal ha på teipen etter op? Nå har det gått 6 uker og jeg begynner å bli lei den! Og en annen ting, har såå lyst til å ta sol, elsker å ha tæn! har noen et tips til hvordan jeg kan gjøre det? holder vel ikke bare med sunblock o.l regner jeg med.. noen som har testet det ut??? håper det GOD HELG SNUPPS:D
loxodonta Skrevet 24. september 2010 #13874 Skrevet 24. september 2010 Noen som vet? Hvor lenge vi skal ha på teipen etter op? Nå har det gått 6 uker og jeg begynner å bli lei den! Og en annen ting, har såå lyst til å ta sol, elsker å ha tæn! har noen et tips til hvordan jeg kan gjøre det? holder vel ikke bare med sunblock o.l regner jeg med.. noen som har testet det ut??? håper det GOD HELG SNUPPS:D Ivertfall 3 mnd fikk jeg beskjed om, eller å ha på teip så lenge arrene er røde. Huden min har ikke blitt irritert av den teipen enda... er du? Jeg tenker ikke på at jeg har den på, bortsett fra jeg tenkte å reise å svømme neste uke... Da er det ikke så kult at folk så lett kan se det. Tenker jeg bare bytter teip den dagen og unngår problemet helt. Trener ofte også, så bytter veldig raskt i garderoben... hehe! Tenker du å ta tan toppløs?
JaneDoe Skrevet 24. september 2010 #13875 Skrevet 24. september 2010 Noen som vet? Hvor lenge vi skal ha på teipen etter op? Nå har det gått 6 uker og jeg begynner å bli lei den! Og en annen ting, har såå lyst til å ta sol, elsker å ha tæn! har noen et tips til hvordan jeg kan gjøre det? holder vel ikke bare med sunblock o.l regner jeg med.. noen som har testet det ut??? håper det GOD HELG SNUPPS:D Teipen skal vel være der i minst 3 måneder ja. Kommer ann på klinikken og hvor pene arrene er. Jeg kunne sole meg etter 4 uker tror jeg. Men arrene bør teipes godt.. Uansett så fungere ikke vanlig solkrem i solsenger
loxodonta Skrevet 24. september 2010 #13876 Skrevet 24. september 2010 Teipen skal vel være der i minst 3 måneder ja. Kommer ann på klinikken og hvor pene arrene er. Jeg kunne sole meg etter 4 uker tror jeg. Men arrene bør teipes godt.. Uansett så fungere ikke vanlig solkrem i solsenger Med at arrene skal teipes godt, hva mener man da? Å ha på flere lag? Hvor mange da? Har selv veeeeldig lyst på sol snart...
cascas Skrevet 24. september 2010 #13877 Skrevet 24. september 2010 Jeg lurer på når man kan begynne å løfte armene over hodet? I papirene jeg fikk med meg fra klinikken står det alt om hva jeg kan gjøre og ikke gjøre første uka, men når det kommer til uke to, så står det bare at jeg kan være litt mer aktiv. For det står jo også at jeg kan vaske håret mitt selv etter første uka, men det er jo absolutt ikke behagelig å løfte armene høyt opp enda. Så da er jeg igjen redd for å gjøre noe feil da vettuu:P Føler meg forresten ikke klar for å kjøre bil helt enda heller, enda det står man kan gjøre det etter første uken. Hvordan har dere hatt det etter første uka? Levde dere helt som normalt da? Er så usikker:P
JaneDoe Skrevet 24. september 2010 #13878 Skrevet 24. september 2010 Med at arrene skal teipes godt, hva mener man da? Å ha på flere lag? Hvor mange da? Har selv veeeeldig lyst på sol snart... Jeg teipa mine dobbelt... Noen ganger 3 ganger.. Aner ikke hvor mye man trenger.. MAn må jo ikke teipe. men arrene vil mest sansynlig bli penere om de ikke eksponeres for sol..
JaneDoe Skrevet 24. september 2010 #13879 Skrevet 24. september 2010 Jeg lurer på når man kan begynne å løfte armene over hodet? I papirene jeg fikk med meg fra klinikken står det alt om hva jeg kan gjøre og ikke gjøre første uka, men når det kommer til uke to, så står det bare at jeg kan være litt mer aktiv. For det står jo også at jeg kan vaske håret mitt selv etter første uka, men det er jo absolutt ikke behagelig å løfte armene høyt opp enda. Så da er jeg igjen redd for å gjøre noe feil da vettuu:P Føler meg forresten ikke klar for å kjøre bil helt enda heller, enda det står man kan gjøre det etter første uken. Hvordan har dere hatt det etter første uka? Levde dere helt som normalt da? Er så usikker:P Jeg fikk beskjed om at man kan leve som normalt etter en uke, men ikke løfte tungt og trene enda da... De sa også at jeg kunne løfte armene så høyt jeg kunne så lenge det ikke strakk i muskelen.. Jeg kjørte bil etter en uke. Men det er store individuelle forskjeller på hvor vindt man har det.. Jeg var veldig heldig tror jeg Bare å spørre om du lurer på noe, jeg skal svare så god jeg kan :klemmer:
christelle Skrevet 24. september 2010 #13880 Skrevet 24. september 2010 Ivertfall 3 mnd fikk jeg beskjed om, eller å ha på teip så lenge arrene er røde. Huden min har ikke blitt irritert av den teipen enda... er du? Jeg tenker ikke på at jeg har den på, bortsett fra jeg tenkte å reise å svømme neste uke... Da er det ikke så kult at folk så lett kan se det. Tenker jeg bare bytter teip den dagen og unngår problemet helt. Trener ofte også, så bytter veldig raskt i garderoben... hehe! Tenker du å ta tan toppløs? Hehe ja, syntes det er lite nice med skillet, og helt hvite pupper der..ser mye finere ut når alt har tæn! Men det beste hadde nok vært viilt mange lag med teip og så bikini oppå der igjen. Jeg buurde jo gå for det alternativet, meen så er d så fint med tæn allover så kaaanskje jeg kjører bare teip, skal prøve imorgen, holder ikke ut med polakkfargen jeg har fått nå! Huden min er ikke irritert i det hele faktisk og det er så vidt jeg ser arrene, dvs de er der men er veldig i et med resten av hudfargen så det er jo ganske supert Håper det holder seg slik! I dag var jeg på første spinningtime etter op! Var siiiinnsykt digg! Tror jeg skal tørre å prøve meg på å trene styrke armer neste uke, det trengs!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå