Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alle mine venninner og kamerater (joda de har kommentert og glana :P ). Jeg har flest guttevenner så de har jo lagt merke til det, spesielt siden de fleste av de er puppegutter,.. haha... Men det er bare positivt og de sa at det var fint jeg ikke la inn så mye så jeg blei helt Pamela (ja det skal jo litt til men skjønner hva de mener)...

Siden jeg var heelt flat så var det ikke vanskelig for mine venninner å se det.. Har aldri hatt antydning til kløft o.l før.

Om jeg blir omtalt som en med silikon så er jeg en an maaange... Hehe... Heller silikon enn helt flat etter min mening :) Men mange trives med flate bryst så det er ikke noe galt i det. Men jeg gjorde ikke det.

Må si jeg lurer på hvor mange jenter i Norge som har silikon, det kommer aldri fram noen eksakte tall.

Jeg trivdes ivertfall ikke med flate bryst :tristbla: Hadde jeg hatt noe, vet jeg ikke om jeg hadde fikset på det. Men ønsker selvsagt å være kvinnelig, hvilken kvinne vil vel ikke det.

Må bli en del av oss med silikon ja! Tenk så mange som blir operert hver uke, og nye som kommer og skal!

Jeg gikk forrsten med sånne gele-innlegg den siste tiden før op. For at overgangen skulle bli så myk som mulig, hehe! Men for to år siden må det ha sett helt forferdelig ut jo...

Noen som har angret etter å ha tatt op egentlig? :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!! :klemmer: Jeg syns det var forferdelig å se meg selv i speglen de første dagene! Hadde svært så kjegleforma jeg og, særlig med en opphovnet brystvorte. :gjeiper: Trodde aldri det skulle gå over, og den triump`en gjorde det bare tydeligere. Jeg hadde litt kjegleform før jeg opererte, så jeg lurte på om det kom til å bli sånn nå også. Men det ser ikke sånn ut :jepp:

Så vi må bare være tolmodige :skratte: De blir nok fine til jul skal du se!

ja, de opphovna brystvortene ja :P de som gjør det :P

ja,håper det går over, gleder meg mest til jeg ikke har så vondt lengre

Skrevet

Hopper inn i denne diskusjonen.

Jeg er også en av de som tar ting lett til meg, veldig lite som bare preller av hos meg...

Jeg fortalte det til de fleste venninnene, men sa at det er min bizzniz og jeg skal bestemme hvem som vet og ikke vet. Er fra et veldig lite sted med bygde mentalitet...

Men, selvfølgelig klarte ikke alle av venninnene mine å holde kjeft....

Skrevet

Jeg trivdes ivertfall ikke med flate bryst :tristbla: Hadde jeg hatt noe, vet jeg ikke om jeg hadde fikset på det. Men ønsker selvsagt å være kvinnelig, hvilken kvinne vil vel ikke det.

Må bli en del av oss med silikon ja! Tenk så mange som blir operert hver uke, og nye som kommer og skal!

Jeg gikk forrsten med sånne gele-innlegg den siste tiden før op. For at overgangen skulle bli så myk som mulig, hehe! Men for to år siden må det ha sett helt forferdelig ut jo...

Noen som har angret etter å ha tatt op egentlig? :rødme:

Jeg brukte sånne innlegg (les: kyllingfileer) hver dag før op jeg... Det verste som er, klamme og jævelige... Uff...

Jeg angrer bare på at jeg ikke gjorde det før :) hehe. Men nå er jeg ferdig med unger (tror jeg). SÅ det var greit å vente. Men jeg turde ikke å gjøre det før.

Skrevet

Jeg er også en av de som tar ting lett til meg, veldig lite som bare preller av hos meg...

Jeg fortalte det til de fleste venninnene, men sa at det er min bizzniz og jeg skal bestemme hvem som vet og ikke vet. Er fra et veldig lite sted med bygde mentalitet...

Det er alltid sånn at noen ikke klarer å holde kjeft. jeg bor på ett lite sted hvor aaaaaaaaaaalt sprer seg som ild i tørt gress.

Jeg fortalte det bare til mamma, samboern og ei venninne siden hu lurte sååå fælt på hva jeg skulle den dagen. Hun er ikke en av mine beste venninner. Men uansett så har ikke samboern min sagt noe og ikke mamma. Men alle på jobben visste det etter 1 uke og resten av befolkningen rundt her :P Jeg driter i det, men det er veldig lett for meg å vite hvem som sa noe.. hehe..

Ingen på jobben (gamlejobben) har spurt meg om noe som helst om operasjonen men de spør ei jeg jobba sammen med.. haha.. Snakk om å være feige.. :P

Skrevet

Bygda altså :kjefte: Kommer fra en liten plass jeg og, men bor ikke der lenger da. Men ser likevel for meg hvordan ryktene går der... umulig å holde noe hemmelig når noen vet :sjenert:

Skrevet

Jeg brukte sånne innlegg (les: kyllingfileer) hver dag før op jeg... Det verste som er, klamme og jævelige... Uff...

Jeg angrer bare på at jeg ikke gjorde det før :) hehe. Men nå er jeg ferdig med unger (tror jeg). SÅ det var greit å vente. Men jeg turde ikke å gjøre det før.

Kyllingfileer? :skratte: Men det ses og merkes jo viss noen kommer borti, det vakke så kult. Så du var helt flat inntil et år siden? Ble de ikke litt større under ammingen heller?

Skrevet

Jeg tror mange jenter assosierer silikonpupper med bimboer med kjempepupper. De fleste legger jo inn slik at det passer til kroppen og det legges jo ikke merke til i den grad.

Det er jo det samme som all kirurgi. Jeg legger i hvert fall mest merke til det som jeg synes ikke er noe fint.

Jeg kvier meg nok litt til å fortelle eller få spørsmål på jobben for noen jenter prater sånn. :skravle:

Må bli tøffere sånn, men de fleste av oss bryr oss vel om hva folk synes i større eller mindre grad.

Jeg er fra et lite sted så jeg husker godt hvordan det var. Alle vet alt om alle. :enig:

Gleder meg skikkelig til fredag nå! Ble skikkelig forkjøla på søndag med feber og greier. Jammen bra det kom da og ikke senere.

Kjipt å ikke kunne gå meg bikkja på en mnd da.Jeg har stor hund da.

Hvordan går det med deg nå Mirre? :klemmer:

Skrevet

Gleder meg skikkelig til å kaste alle innlegg og pushupputer! :ler:

Skrevet

Kyllingfileer? :skratte: Men det ses og merkes jo viss noen kommer borti, det vakke så kult. Så du var helt flat inntil et år siden? Ble de ikke litt større under ammingen heller?

Nei de blei ikke større under ammingen heller. Eller litt når jeg fikk brystbetennelse. Men jeg hadde nesten ikke melk.. :gjeiper:

Ikke noe kult å være helt flat nei.. Hehe... Så mye tynnere ut når jeg var helt flat å.

Skrevet

Gleder meg skikkelig til å kaste alle innlegg og pushupputer! :ler:

Hehe, ja du må nok hamstre nye bher :) Er vel greit å ha noen push up og plunge o.l. Plunge er min favoritt.. Da får man jo så fin kløft. :)

Skrevet

Jeg tror mange jenter assosierer silikonpupper med bimboer med kjempepupper. De fleste legger jo inn slik at det passer til kroppen og det legges jo ikke merke til i den grad.

Det er jo det samme som all kirurgi. Jeg legger i hvert fall mest merke til det som jeg synes ikke er noe fint.

Jeg kvier meg nok litt til å fortelle eller få spørsmål på jobben for noen jenter prater sånn. :skravle:

Må bli tøffere sånn, men de fleste av oss bryr oss vel om hva folk synes i større eller mindre grad.

Jeg er fra et lite sted så jeg husker godt hvordan det var. Alle vet alt om alle. :enig:

Gleder meg skikkelig til fredag nå! Ble skikkelig forkjøla på søndag med feber og greier. Jammen bra det kom da og ikke senere.

Kjipt å måtte vente å gå tur med hunden ja. Men draing og røsking er ikke noe særlig.. Hehe...

De man ser med silikonpupper er jo glamourmodellene som har digre innlegg til kroppen ( mange av de i alle fall). Også går det noen år også tar de de ut eller bytter til mindre.. haha. Da er de ferdig med modellkarrieren.

Skrevet

Idag går det bedre enn igår hvertfall :) Jeg gikk på butikken igår for jeg var så utrolig lei av å ligge inne, og det var helt hærlig og komme seg ut litt.

Jeg sov bedre inatt enn i går natt, men det er fortsatt dårlig søvn :(

Men jeg har ikke like vondt idag, så idag skal jeg prøve å gå en tur :) Jeg får så vondt i ryggen av å sitte/ligge i ro hele tiden.

Og denne bhen, jeg tror nå egentlig de skulle ha gitt med en 75c, og ikke en 80b. men men :P

er litt løs rundt.. gleder meg til imorgen, for da er jeg nok i enda bedre form :D

Skrevet

Idag går det bedre enn igår hvertfall :) Jeg gikk på butikken igår for jeg var så utrolig lei av å ligge inne, og det var helt hærlig og komme seg ut litt.

Jeg sov bedre inatt enn i går natt, men det er fortsatt dårlig søvn :(

Men jeg har ikke like vondt idag, så idag skal jeg prøve å gå en tur :) Jeg får så vondt i ryggen av å sitte/ligge i ro hele tiden.

Og denne bhen, jeg tror nå egentlig de skulle ha gitt med en 75c, og ikke en 80b. men men :P

er litt løs rundt.. gleder meg til imorgen, for da er jeg nok i enda bedre form :D

mulig 75C i sportsBH...? :gjeiper: Det høres jo veldig bra ut? Jeg gikk ivertfall opp enda en str i vanlig BH... :rødme:

Skrevet

mulig 75C i sportsBH...? :gjeiper: Det høres jo veldig bra ut? Jeg gikk ivertfall opp enda en str i vanlig BH... :rødme:

Jeg hadde 75 B i sportsbh første gangen og endte på 70 D, andre gangen fikk jeg en 80 C og ender vel på 70 E eller F.

Skrevet

Jeg har 70 C i sports-bh, hvor lander jeg sånn ca. på vanlig bh da? Har ikke helt satt meg inn i dette, jeg..

Skrevet

Jeg har 70 C i sports-bh, hvor lander jeg sånn ca. på vanlig bh da? Har ikke helt satt meg inn i dette, jeg..

Det er ikke godt å si. Kommer ann på hvor stram den er. Bruker du 70 til vanlig? Noen ender opp på det samme andre mer.

Skrevet

Nei, jeg har vanligvis brukt 75. Jeg får finne meg en skikkelig butikk, hvor de måler meg, etterhvert.

Skrevet

Hehe, ja du må nok hamstre nye bher :) Er vel greit å ha noen push up og plunge o.l. Plunge er min favoritt.. Da får man jo så fin kløft. :)

Ang bh jakten trenger jeg litt hjelp! Har bare funnet en " soft bh" uten spiler som jeg har travgått i. Var på h&m her om dagen, der hadde de bare en sort som ikke er pushup, kjøpte meg en slik og tok ut spilene. Merker den gnager litt under puppene , der arrene er , vet ikke om det bare er slik d skal være?

Dette er litt flaut å spørre om, men hva er egentlig def på pushup? er det pga putene i den? for jeg tenker hva om jeg kjøper en slik og tar ut putene og spilene?? For den sorten de har på h&m som IKKE er pushup har ingen innlegg, er nesten helt sportsbh aktig i teksturen.

OG en aen ting jeg lurer på; har du/ noen andre her merket at brystnipplene er mye mer sensitive og står rett ut mer eller mindre hele tiden? mine gjør det så derfor det er slit med bh-er som er så tynne i stoffet. Prøvde meg på trening igår, såg nipplene gjennom toppen, så måtte trene med treningsjakken på :kjefte: Noen som har tips? Har alltid trent med bh før så har aldri hatt det problemet. men det plager.

Ellers ang trening: første treningsøkt i går siden 9 august!! var herlig! trente lett underkropp. Har så lyst å trene armer igjen, særlig triseps!! Er så redd før å slite for mye på brystmuskelen..ahh vanskelig å vite!!

:jepp:

Skrevet

Ang bh jakten trenger jeg litt hjelp! Har bare funnet en " soft bh" uten spiler som jeg har travgått i. Var på h&m her om dagen, der hadde de bare en sort som ikke er pushup, kjøpte meg en slik og tok ut spilene. Merker den gnager litt under puppene , der arrene er , vet ikke om det bare er slik d skal være?

Dette er litt flaut å spørre om, men hva er egentlig def på pushup? er det pga putene i den? for jeg tenker hva om jeg kjøper en slik og tar ut putene og spilene?? For den sorten de har på h&m som IKKE er pushup har ingen innlegg, er nesten helt sportsbh aktig i teksturen.

OG en aen ting jeg lurer på; har du/ noen andre her merket at brystnipplene er mye mer sensitive og står rett ut mer eller mindre hele tiden? mine gjør det så derfor det er slit med bh-er som er så tynne i stoffet. Prøvde meg på trening igår, såg nipplene gjennom toppen, så måtte trene med treningsjakken på :kjefte: Noen som har tips? Har alltid trent med bh før så har aldri hatt det problemet. men det plager.

Ellers ang trening: første treningsøkt i går siden 9 august!! var herlig! trente lett underkropp. Har så lyst å trene armer igjen, særlig triseps!! Er så redd før å slite for mye på brystmuskelen..ahh vanskelig å vite!!

:jepp:

Man skal ikke bruke push up fordi det kan forskyve innleggene oppover, noe som ikke er pent. Aner ikke hvordan det er å ta ut innleggene o.l. Jeg har finni en del bher på Lindex. Siden jeg bruker 70 så har de ikke min størrelse på HM. Jeg har kjøpt noen sånne t skjorte bher og tatt ut spilene. Det er vanskelig å finne fine bher som ikke ser ut som bestemors bher i 70 DD og oppover.. hehe... De bhene jeg har finni er litt tykkere i stoffet, ikke helt tynne som en sportsbh. Så brystvortene synes ikke.

Kjøpt en sports bh til å bruke på treninga som har litt tykkere stoff :) Da har du løst problemet :)

Bhen skal ikke gnage, det kan da ikke være godt.

Angående trening så må du bare kjenne etter. Spesielt triceps dips kjennes jo i brystmuskelen. Men du får begynne med lette vekter å kjenne etter :) Det gjorde jeg.. Selv om jeg hater lette vekter.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...