Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal legge under muskelen. Kjipt å ikke kunne gå med hunden på en stund, men han er ganske stor så Mette sa jeg måtte vente en måned med det. Jammen bra man har kjæreste. :yvonne:

Spent på hvor mye vondt jeg får etterpå, men viktigst er at det blir pent og uten komplikasjoner. Er det bare anatomiske som har nedpressbånd? Såvidt jeg har lest her inne virker det sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Heisann.

Skrev et lang innlegg for et pat kvelder siden, men det forsvant da jeg trykket på svar. Hadde jeg kopiert, nei! :kjefte:

Jeg skrev et lite innlegg her for en stund tilbake og da var det "lenge" til operasjonen. Nå er det til fredag allerede. Jeg grugleder meg og har litt sommerfugler. :jepp:

Jeg skal opereres på Nobel av Mette. Vi har snakket om rundt 300ml. Jeg er 1.80 og veier rundt 65kg. Har vel 70b nå. Hun trodde kanskje runde ville bli penest på puppene mine er litt spisse og mer nede enn oppe selv om jeg ikke har barn.

Skulle gjerne hørthva dere tror og hvis noen som har lagt inn rundt det samme som meg kunne latt meg se bilde hadde det vært gull. Redd for å bli for liten eller stor, mest for stor igrunn. :)

Virker som de fleste her har anatomiske?

Jeg har runde siden jeg ikke hadde pupper og ikke hadde fyll øverst :P Så kirurgen anbefalte runde til meg. Det er jeg glad for, jeg tror ikke anatomiske hadde blitt noe pent på meg. Jeg la inn 260 ml første op under muskel. Har bilde av de etter første op så jeg kan jo legge det ved.

Husk at jeg ikke hadde noe. Fylte ikke en 70 aa engang. Jeg er 170 høy og veier vel ca 60 kg.

Nå skal det sies at jeg har lagt inn mer etter det, men det visste jeg at jeg måtte for å få de puppene jeg ville..

Bilderad en er før :P, andre rad er etter 1.op 260 ml moderate og tredje rad er etter 2. op med 450 ml ekstra høyprofil.

Jeg la ved alle for da ser du forskjell :P

Endret av JaneDoe
Skrevet (endret)

Jeg skal legge under muskelen. Kjipt å ikke kunne gå med hunden på en stund, men han er ganske stor så Mette sa jeg måtte vente en måned med det. Jammen bra man har kjæreste. :yvonne:

Spent på hvor mye vondt jeg får etterpå, men viktigst er at det blir pent og uten komplikasjoner. Er det bare anatomiske som har nedpressbånd? Såvidt jeg har lest her inne virker det sånn.

Noen klinikker bruker nedpressbånd på alle. Noen ser ann. Der jeg opererte bruker de det kun på de med anatomiske.

Endret av JaneDoe
Skrevet

Tusen takk for bilde JaneDoe. Dine har blitt kjempefine. :jepp:

Hvor høy er du?

Håper jeg får så fine. Gleder meg til å se resultatet. På Nobel koster anatomiske 6000 mer også ikke at jeg vil spare når det gjelder dette, likevel er det jo bare fasongen ikke noe annet så hvis hun tror runde blir penest så vet hun nok best.

Tror du ca 300 blir passe til meg? Vet det er ulikt hvordan det blir og kirurgen prøver jo ut.

Skrevet (endret)

Tusen takk for bilde JaneDoe. Dine har blitt kjempefine. :jepp:

Hvor høy er du?

Håper jeg får så fine. Gleder meg til å se resultatet. På Nobel koster anatomiske 6000 mer også ikke at jeg vil spare når det gjelder dette, likevel er det jo bare fasongen ikke noe annet så hvis hun tror runde blir penest så vet hun nok best.

Tror du ca 300 blir passe til meg? Vet det er ulikt hvordan det blir og kirurgen prøver jo ut.

Takk :)

Jeg er 170 cm...

Runde innlegg vil aldri bli trillrunde når du står oppreist uansett. Innleggene er jo bevegelige så det siger litt ned i bunnen på de om du skjønner. Om du har lite fyll øverst så hadde jeg nok valgt runde, for da får du mer fyll øverst og ikke føler du må bruke push up hele tida som kirurgen min sa til meg :)

Kirurgen veit nok hva hun snakker om. :) 300 er en vanlig størrelse å bruke det. Blir pent på alle virker det som. Jeg tror det er en størrelse som passer de fleste :)

Endret av JaneDoe
Skrevet

Jeg har problemer med nakken så det er viktig for meg å ikke legge for mye.

Gleder meg til å ikke bruke innlegg mer. Selv om det bare er min sak kjenner jeg likevel at jeg kvier meg litt for å fortelle det til folk. Spesielt jenter. :sjenert:

Egentlig bør jeg jo bare gi f... i sånt.

Supert med bilde altså. Det er mye lettere å se da. Dine ble akkurat passe til din kropp JaneDoe.

Måtte du gjøre det to ganger for å strekke huden eller ville du ha med etter første gang?

Skrevet (endret)

Jeg har problemer med nakken så det er viktig for meg å ikke legge for mye.

Gleder meg til å ikke bruke innlegg mer. Selv om det bare er min sak kjenner jeg likevel at jeg kvier meg litt for å fortelle det til folk. Spesielt jenter. :sjenert:

Egentlig bør jeg jo bare gi f... i sånt.

Supert med bilde altså. Det er mye lettere å se da. Dine ble akkurat passe til din kropp JaneDoe.

Måtte du gjøre det to ganger for å strekke huden eller ville du ha med etter første gang?

Jeg er veldig fornøyd :) Jeg hadde ikke plass til mer enn 260 nei. Han prøvde 280 men det gikk ikke.. hehe... Måtte strekke huden ja og muskeln. Så jeg måtte inn enn andre gang, men det var jeg forberedt på. jeg ville jo ha ordenlige pupper.. 260 ml er ikke så mye for meg som ikke hadde noe.. Så jo ut som en gutt.. haha...

Opererte første gang i slutten av oktober i fjor og ande gang i begynnelsen av juni i år :)

Ikke bry deg om hva andre syns. Kommer noen med negative kommentarer så er det som regel de som er misunnelige.. Mine venninner veit det jo. Men jeg fortalte det ikke til hele verden da.. Men alle veit det nå. De som kjenner meg ser jo selvfølgelig forskjell. Hva andre syns og hva de tenker om et kunne jeg ikke ha brydd meg mindre om :)

Endret av JaneDoe
Skrevet

Nei, jeg vet det er jo bare min sak, men jeg bryr meg nok litt for mye om hva folk synes. :)

Nå begynner det å gå opp for meg at på fredag skjer det. :jepp:

Nei, nå er det leggetid. Sov riktig godt. :søvn:

Skrevet

Nei, jeg vet det er jo bare min sak, men jeg bryr meg nok litt for mye om hva folk synes. :)

Nå begynner det å gå opp for meg at på fredag skjer det. :jepp:

Nei, nå er det leggetid. Sov riktig godt. :søvn:

Jeg bryr meg ikke hva andre syns :)

Du får sove godt.. Er ikke natta her før om ett par timer :)

Skrevet

Da har jeg noe å lære av deg. :klemmer:

Hehe har alltid vært sånn jeg. Trenger ikke så mye søvn :)

Skrevet

Noen klinikker bruker nedpressbånd på alle. Noen ser ann. Der jeg opererte bruker de det kun på de med anatomiske.

Jeg har høyprofil og måtte bruke nedpress bånd i 10 dager:-)

Skrevet

Jeg har ikke anatomiske innlegg, men må allikevel ha på nedpressbånd i seks uker:P Og jeg opererte på Nobel. Så tror kirurgene gjør det dem syns er best for hver enkelt pasient:P hehe.

Skrevet

Den dusjen er bare så herlig.. hehe.. Men pass på brystvortene. Jeg hadde veldig sensitive vorter etter op. Når de små dusjstrålene traff brystvortene så må jeg si det var ganske så ubehagelig.. jeg skvatt til :P

Hehe, okei:) Greit å ha i tankene det ja:P Gleeder meg til å duusjee:)

Skrevet

Jeg tok bilder i går, og da jeg la de inn skjedde det et eller annet. Da hadde jeg allerede klart å slette de fra kamera (effektiviteten selv...), og det var bl.a. masse bilder av ungene. *grrr*

Får prøve igjen i dag, i går ble jeg så sur på meg selv. :lol:

Skrevet

Jeg tok bilder i går, og da jeg la de inn skjedde det et eller annet. Da hadde jeg allerede klart å slette de fra kamera (effektiviteten selv...), og det var bl.a. masse bilder av ungene. *grrr*

Får prøve igjen i dag, i går ble jeg så sur på meg selv. :lol:

Ja du må prøve igjen :)

Skrevet

Gratulerer med vell overstått og nye tuttelutter ;)

De blir nok så fine så, bare gi de litt tid.

Det er først nå etter 2 uker jeg begynner å få et ganske så greit inntrykk av mine, hovenheta har gått ned osv :) Jeg så jo helt mørbanket ut, hoven helt opp til kragebeina og blå overalt, som nå har gått over til et nydelig grønnskjær, haha :ler:

Slapp av og gled deg over de nye puppene nå du :rødme:

Takk :)

Har skikkelig kjeglepupper, og brystvorta bare stikker ut :P haha

ser jo ut som madonna :P

er ikke blå eller noe, bare litt hoven og et utrolig press.

Skrevet

hvordan det går.... ja, jeg har hatt bedre dager :P hehe

Har et utrolig spreng, og føles som jeg ikke klarer å trekke pusten ordentlig. Trenger hjelp til å kle av meg, og av og til reise meg opp! Men klarer å spise, gå på do, og drikke selv. Jeg tror det er mest psykisk at jeg ikke klarer å kle av meg selv, for da kjenner jeg at det skjer noe, og stopper med en gang. Er redd jeg skal ødelegge noe :P

Den første natta har vært grusom.. Våkna hele tia, ikke pga smerter, men pga det å ligge på rygg. Klarte å snu meg litt, så jeg lå halvveis på sidene og det var mye bedre.

Så idag er dag 1 etter operasjon, og jeg vet ikke om det er værre i går egentlig. Det er vel kanskje litt mer press.

All følelse som ever har eksistert i brystvortene mine er borte :P haha

Kanskje jeg skal slå til med piercing i brystvortene nå mens jeg ikke kjenner noe ;P :skratte:

nei uff, det vil jeg ikke ha..

humoren er på topp, selv om jeg selv ikke er det. Er alene frem til klokka 15 idag, og er såååå sulten nå, men ligger fortsatt i senga. Skulle ønske noen kunne hente mat til meg :( bu hu

Jeg skal fortsette å pøse på med smertestillende, for det her er bare en veldig ubehagelig følelse. De kvalmetabelettene vet jeg ikke om jeg trenger mer. Tok 1 igår for da var jeg litt kvalm.

Tror jeg skal prøve meg på en nå før jeg spiser hvertfall.

Men jeg lurer på noen ting. Når går disse grusomme kjeglepuppene over??? Jeg ser ned på dem og tenker "Skuffa". Så jeg håper jo virkelig dem blir bedre.

Gleder meg hvertfall til å se dem på fredag når jeg kan dusje.

Og så lurer jeg på dette med presset og smertene...når går det sånn ca over? Jeg er lei av å sitte inne. Jeg vil ut å gå tur å se i byen :P hehe

Ellers har jeg j***** vondt i arma mi, for narkoselegen klarte å sprenge blodåra mi :P haha. det gjor vondt altså. Så jeg har plaster på begge armene nå :P

Blæææh, tror jeg må utnytte pappa sine healingevner til å fjern-heale meg :P ikke alle som tror på sånt, men jeg vet det funker ;)

Får bare håpe det funker på dette :P

Skrevet

Jane, et spørsmål.. jeg skjønne ikke helt hva dem mener..

på papirene står det at bhen skal være urørt det første døgnet, så skal bandasjen fjernes. men, bandasje, jeg ser ikke no bandasje.. ser bare et hvitt plaster eller noe stikke ut under bhen.. er det bandasjen de mener, og skal jeg fjerne den idag?? jeg klarer jo ikke kle på meg genseren engang!!! :P haha

så regner jeg med de små tapene de snakker om, er under denne bandasjen?

og, på fredag kan jeg dusje.. kan jeg gå å kjøpe meg en ny sportsbh før den tid, så jeg slipper denne madonna-bhen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...