Avalon Skrevet 20. september 2010 #13741 Skrevet 20. september 2010 Grattis mirri Mine så ganske så tragiske ut en god stund etter op, så ingen merkbar forskjell før de hadde bikket 3mnd. Og da var de ikke tragiske lenger
Mirri Skrevet 20. september 2010 #13742 Skrevet 20. september 2010 Grattis mirri Mine så ganske så tragiske ut en god stund etter op, så ingen merkbar forskjell før de hadde bikket 3mnd. Og da var de ikke tragiske lenger åh, så lenge til hehe
Avalon Skrevet 20. september 2010 #13743 Skrevet 20. september 2010 åh, så lenge til hehe Ikke sikkert det tar så lang tid hos deg, alle er forskjellige vet du Har hørt at mange får harde pupper når de ligger på ryggen, mine er ikke harde da, men det kan kanskje ha noe med at jeg hadde brystvev fra før?
JaneDoe Skrevet 20. september 2010 #13744 Skrevet 20. september 2010 Skal prøve å oppdatere litt nå.. Var litt nervøs da jeg kom fram, men det ei jente til der som satt å venta så det hjalp litt på hehe kom inn og snakket litt, la meg ned i senga for å slappe av.. det var grusomt, å ligge der å vente, så jeg ble både gla og redd da kirurgen kom å henta meg. Han målte litt, og jeg fikk prøve forskjellige str, så det ble litt mer enn det vi hadde blitt enige om først, så jeg fikk 325 i begge puppene (selv om venstre pupp var bittelitt større enn høyre, men var så lite) Jeg våkna opp og begynte å bable. "Jeg er så kald, jeg fryser, søstra mi snakker om mamma, kan jeg legge meg på sia?? jeg vil ikke ligge på rygg, det er så plagsomt" Så sier sykepleieren, "Nå må du være litt stille, det er andre her også" hahaha Jeg var veldig opptatt av å få vite hvor mye jeg hadde fått, for jeg ble så skuffa da jeg så dem, ville så virkelig ha større!!! Det var tydeligvis ingen som visste hva jeg hadde fått. Narkose-legen kom innom og sa de hadde prøvd forskjellige størrelser, men visste ikke hva det endte opp med. Jeg var så trøtt, men ville bare dra ut til søstra mi for å sjekke mobilen, så når jeg hørte noen kom gående, spærra jeg opp øynene for å virke våken og oppegående, selv om jeg ikke var det haha Så måtte jeg så sykt på do, da flirte hun av meg. Jeg var så svimmel så hun måtte følge meg bort til do. Gikk å la meg igjen, og fikk rundstykker med brunost, og kaffe. Det var NYDELIG!! Så fikk jeg endelig kle på meg å dra hjem. Kom dit 08.45, og dro ca 13.45. Sykepleieren måtte hjelpe meg å kle på meg, for jeg hadde ikke sjangs. Eller, jeg klarer det vel, men jeg tør ikke sitter helt i ro, og tør ikke røre meg for jeg er så redd for å ødelegge noe Nå sitter jeg i sofaen og føler jeg ikke får puste ordentlig, og har det veldig ubehagelig. Er fortsatt litt svimmel, og super sulten!! Har ikke vondt, men tok to paracet fordet, bare for å ikke få vondt. Skal straks spise fiskesuppe og smoothie. Men jeg lurer på en ting, kan jeg spise sushi? Jeg leste noe om rå mat, men husker ikke hva det sto.. Papirene ligger heeeelt der borte, og føler virkelig ikke for å røyse meg Og så har jeg kjeglepupper Sa**n å!! Og føler fortsatt at de er alt for små, de burde bli bedre, ellers går jeg tilbake og krever større Tror jeg har fått med meg det meste nå. Mener å huske man skulle holde seg unna sterk og rå mat. Men tror det bare er pga narkosen. Husker ikke helt. Hehe kreve større pupper ja...
JaneDoe Skrevet 20. september 2010 #13745 Skrevet 20. september 2010 Ikke sikkert det tar så lang tid hos deg, alle er forskjellige vet du Har hørt at mange får harde pupper når de ligger på ryggen, mine er ikke harde da, men det kan kanskje ha noe med at jeg hadde brystvev fra før? Mine er ikke harde når jeg ligger på ryggen heller, men de kjennes fastere da enn om jeg står. jeg hadde jo ikke brystvev.. Haha, men muskelen ligger jo over og den er jo forholdsvis myk så lenge den ikke strammes.
Vianne Skrevet 20. september 2010 #13746 Skrevet 20. september 2010 Grattis Mirri! Det går seg nok til, skal du se. Mine har vært veldig runde hele tiden. Veldig harde med en gang, men allerede nå er de myke, og har sunket litt. Når jeg ligger på rygg, står de heller ikke rett opp, men legger seg omtrent som helt naturlige pupper. Kanskje jeg skal driste meg til et bilde på kveldinga i dag..Hmm.. Grattis til deg også, Selita! Veldig mye større en mine, da.
JaneDoe Skrevet 20. september 2010 #13747 Skrevet 20. september 2010 Grattis Mirri! Det går seg nok til, skal du se. Mine har vært veldig runde hele tiden. Veldig harde med en gang, men allerede nå er de myke, og har sunket litt. Når jeg ligger på rygg, står de heller ikke rett opp, men legger seg omtrent som helt naturlige pupper. Kanskje jeg skal driste meg til et bilde på kveldinga i dag..Hmm.. Grattis til deg også, Selita! Veldig mye større en mine, da. Ja kom med bilde nå hehe... Mine legger seg litt ut på siden de å, men de siger ikke ut sånn som en naturlig pupp vil gjøre. Ikke at jeg har opplevd det før, men har da sett andre pupper haha..
Selita Skrevet 20. september 2010 #13748 Skrevet 20. september 2010 Ja DD får jeg dobbeltpupp i så regner med en E eller F ja.. 70 E da vel å merke.. Tror nok du ender på en G om du bruker 70. Okei, da blir du sikkert en E eller F ja.. Blir bra å kjøpe seg nye bh'er, når den tiden kommer. Allerede møkklei av sportsbh'n, haha. Mulig jeg blir en 70G ja, eller kanskje mest sannsynlig 75F. Tiden vil vise Pupp meg her og pupp meg der, hehe.. Sambo er litt lei av puppefikseringen min, haha Synes de ligner 2 honningmeloner fikk jeg høre ista.. Huffamei, jaja
Selita Skrevet 20. september 2010 #13749 Skrevet 20. september 2010 Grattis Mirri! Det går seg nok til, skal du se. Mine har vært veldig runde hele tiden. Veldig harde med en gang, men allerede nå er de myke, og har sunket litt. Når jeg ligger på rygg, står de heller ikke rett opp, men legger seg omtrent som helt naturlige pupper. Kanskje jeg skal driste meg til et bilde på kveldinga i dag..Hmm.. Grattis til deg også, Selita! Veldig mye større en mine, da. Takktakk Ja, flere bilder hadde vært artig 220 du har du, ikke sant? Jeg hadde 290 sist jeg, så gikk ikke så stort med engang. Blir fort litt blind på str tror jeg, iallefall jeg Men ammet 2 barn med de forrige implantatene, så de var "modne" for litt utskifting.
Selita Skrevet 20. september 2010 #13750 Skrevet 20. september 2010 åh, så lenge til hehe Gratulerer med vell overstått og nye tuttelutter De blir nok så fine så, bare gi de litt tid. Det er først nå etter 2 uker jeg begynner å få et ganske så greit inntrykk av mine, hovenheta har gått ned osv Jeg så jo helt mørbanket ut, hoven helt opp til kragebeina og blå overalt, som nå har gått over til et nydelig grønnskjær, haha Slapp av og gled deg over de nye puppene nå du :rødme:
JaneDoe Skrevet 20. september 2010 #13751 Skrevet 20. september 2010 Okei, da blir du sikkert en E eller F ja.. Blir bra å kjøpe seg nye bh'er, når den tiden kommer. Allerede møkklei av sportsbh'n, haha. Mulig jeg blir en 70G ja, eller kanskje mest sannsynlig 75F. Tiden vil vise Pupp meg her og pupp meg der, hehe.. Sambo er litt lei av puppefikseringen min, haha Synes de ligner 2 honningmeloner fikk jeg høre ista.. Huffamei, jaja Hehe ja jeg kunne kanskje ha tenkt meg hakket større selv, men tror det blir litt vulgært på meg.. Jeg er ganske tynn.. hehe.. Liker størrelse jeg har nå veldig godt og siden jeg trener mye så er det greit å ikke ha gigapupper til min kropp.. lol
Selita Skrevet 20. september 2010 #13752 Skrevet 20. september 2010 (endret) Hehe ja jeg kunne kanskje ha tenkt meg hakket større selv, men tror det blir litt vulgært på meg.. Jeg er ganske tynn.. hehe.. Liker størrelse jeg har nå veldig godt og siden jeg trener mye så er det greit å ikke ha gigapupper til min kropp.. lol Ja, skjønner den. Greit å kunne fungere normalt i hverdagen, uten at puppene skal være i veien ved trenng e.l. Jeg tror nok egentlig at jeg har fått nok for å si d sånn, for jeg er selv ganske tynn. Men så var det jo noe jeg ønsket da.. Men ser jo nå at det kanskje var greit at jeg ikke gikk noe større hvertfall. Går fint an å "dresse" de ned ihvertfall, ikke et spørsmål engang da jeg var å besøkte min mormor, hehe, og hun er ganske sær Husker hun ringte meg før min forrige operasjon, og ga meg den leksjonen, om at jeg kom til å ødelegge kroppen min osv.. Så denne gangen holdt jeg det litt mer for meg selv, hehe Endret 20. september 2010 av Selita
JaneDoe Skrevet 20. september 2010 #13753 Skrevet 20. september 2010 (endret) Ja, skjønner den. Greit å kunne fungere normalt i hverdagen, uten at puppene skal være i veien ved trenng e.l. Jeg tror nok egentlig at jeg har fått nok for å si d sånn, for jeg er selv ganske tynn. Men så var det jo noe jeg ønsket da.. Men ser jo nå at det kanskje var greit at jeg ikke gikk noe større hvertfall. Går fint an å "dresse" de ned ihvertfall, ikke et spørsmål engang da jeg var å besøkte min mormor, hehe, og hun er ganske sær Husker hun ringte meg før min forrige operasjon, og ga meg den leksjonen, om at jeg kom til å ødelegge kroppen min osv.. Så denne gangen holdt jeg det litt mer for meg selv, hehe Hehe.. Hvilken størrelse hadde du før denne op da? Jeg hadde 70 D med 260 ml moderat og nå er jeg ikke helt sikker, men har jo 450 ml ekstra høy profil. Du hakke facebook da? Eller msn? Lettere å prate der hvis du tør hehe neida.. Send meg en pm hvis du vil da.) Endret 20. september 2010 av JaneDoe
Selita Skrevet 20. september 2010 #13754 Skrevet 20. september 2010 Hehe.. Hvilken størrelse hadde du før denne op da? Jeg hadde 70 D med 260 ml moderat og nå er jeg ikke helt sikker, men har jo 450 ml ekstra høy profil. Du hakke facebook da? Eller msn? Lettere å prate der hvis du tør hehe neida.. Send meg en pm hvis du vil da.) Nei dævven, d tørr æ itj nei Sende dæ en pm no æ
cascas Skrevet 20. september 2010 #13755 Skrevet 20. september 2010 Cascas: Jeg har også anatomiske, under muskel, og skulle gå med båndet i to uker. Hun sa none måtte bruke det i fire uker, men det så ut som jeg slapp det. Utrolig forskjell? To og seks uker? (Og jeg tar meg pauser innimellom med båndet, ikke så lange, men bare så jeg får puste skikkelig ut.) Ellers er jeg storfornøyd! Det er bare 11 dager siden min operasjon, men de er blitt veldig myke etterhvert, og jeg har lite vondt. Stikker litt i nervene, men mye bedre enn det var for bare noen dager siden. Størrelsen er veldig bra til meg, til og med mamma synes det så bra ut til meg. Hehe.. Ja var veldig forskjell og det:S Syns det er rart, men tør ikke gjøre annet enn det jeg har fått beskjed om. Skulle ønske jeg slapp unna med to uker jeg også! Er ikke så ubehagelig nå lenger, føles ut som jeg har blitt vant til det:P Men kortpusta er jeg jo:p Så hadde vært deilig å vært ferdig etter to uker=) Men men. Bra du er fornøyd=) I morgen skal jeg endelig dusje, så da får jeg tatt en ordentlig kikk på dem igjen:D hehe. Bra du er fornøyd med størrelsen også Er det hittil jeg også Håper ikke dem forandrer seg så veldig mye etterhvert:P hehe:)
JaneDoe Skrevet 20. september 2010 #13756 Skrevet 20. september 2010 Ja var veldig forskjell og det:S Syns det er rart, men tør ikke gjøre annet enn det jeg har fått beskjed om. Skulle ønske jeg slapp unna med to uker jeg også! Er ikke så ubehagelig nå lenger, føles ut som jeg har blitt vant til det:P Men kortpusta er jeg jo:p Så hadde vært deilig å vært ferdig etter to uker=) Men men. Bra du er fornøyd=) I morgen skal jeg endelig dusje, så da får jeg tatt en ordentlig kikk på dem igjen:D hehe. Bra du er fornøyd med størrelsen også Er det hittil jeg også Håper ikke dem forandrer seg så veldig mye etterhvert:P hehe:) Den dusjen er bare så herlig.. hehe.. Men pass på brystvortene. Jeg hadde veldig sensitive vorter etter op. Når de små dusjstrålene traff brystvortene så må jeg si det var ganske så ubehagelig.. jeg skvatt til
Vianne Skrevet 20. september 2010 #13758 Skrevet 20. september 2010 Takktakk Ja, flere bilder hadde vært artig 220 du har du, ikke sant? Jeg hadde 290 sist jeg, så gikk ikke så stort med engang. Blir fort litt blind på str tror jeg, iallefall jeg Men ammet 2 barn med de forrige implantatene, så de var "modne" for litt utskifting. Jeg har bare 200. Men er veldig tynn, så noe annet hadde vært rart på meg, tror jeg. Jeg gikk fra ingenting, så sier ja takk til hva som helst. Hihi..
JaneDoe Skrevet 20. september 2010 #13759 Skrevet 20. september 2010 Jeg har bare 200. Men er veldig tynn, så noe annet hadde vært rart på meg, tror jeg. Jeg gikk fra ingenting, så sier ja takk til hva som helst. Hihi.. Håper å kunne få se bilde av deg. Gjerne før og etter. Opererte ikke du hos Bugge? Har bare hørt han er flink Jeg syns jaggu det er bra at kirurgene er opptatt av at det skal se naturlig ut også. Eller opptatt av det estetiske som det sies så fint
Madikken1 Skrevet 20. september 2010 #13760 Skrevet 20. september 2010 Heisann. Skrev et lang innlegg for et pat kvelder siden, men det forsvant da jeg trykket på svar. Hadde jeg kopiert, nei! Jeg skrev et lite innlegg her for en stund tilbake og da var det "lenge" til operasjonen. Nå er det til fredag allerede. Jeg grugleder meg og har litt sommerfugler. Jeg skal opereres på Nobel av Mette. Vi har snakket om rundt 300ml. Jeg er 1.80 og veier rundt 65kg. Har vel 70b nå. Hun trodde kanskje runde ville bli penest på puppene mine er litt spisse og mer nede enn oppe selv om jeg ikke har barn. Skulle gjerne hørthva dere tror og hvis noen som har lagt inn rundt det samme som meg kunne latt meg se bilde hadde det vært gull. Redd for å bli for liten eller stor, mest for stor igrunn. Virker som de fleste her har anatomiske?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå