Limaha Skrevet 17. september 2021 #43761 Del Skrevet 17. september 2021 Noen som har erfaring fra Aleris i Trondheim da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annamalena Skrevet 17. september 2021 #43762 Del Skrevet 17. september 2021 Jeg er 157 og 50 kilo - 290 cc implantat over muskel (hadde AA) - jeg bruker i dag 70DD. En venninne av meg som er like høy/slank som deg la inn lik str som meg (og samme utgangspunkt) bruker også 70DD. Jeg var veldig opptatt at det skulle se naturlig ut og at folk ikke skulle legge merke til det. Men angrer faktisk at jeg ikke la inn str. Høres rart ut da å gå fra AA til DD burde være plenty.. 😅 Men de ser ikke store ut - kunne faktisk gått opp en str til uten at det hadde vært for stort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martii1 Skrevet 18. september 2021 #43763 Del Skrevet 18. september 2021 annamalena skrev (21 timer siden): Jeg er 157 og 50 kilo - 290 cc implantat over muskel (hadde AA) - jeg bruker i dag 70DD. En venninne av meg som er like høy/slank som deg la inn lik str som meg (og samme utgangspunkt) bruker også 70DD. Jeg var veldig opptatt at det skulle se naturlig ut og at folk ikke skulle legge merke til det. Men angrer faktisk at jeg ikke la inn str. Høres rart ut da å gå fra AA til DD burde være plenty.. 😅 Men de ser ikke store ut - kunne faktisk gått opp en str til uten at det hadde vært for stort. Kan jeg spørre hvor du gjorde det? Jeg er kanskje en vanlig A og redd for å legge over muskel og at det skal bli veldig synlig. Hvordan føler du det ble for deg? Og at de blir for små, men C eller større er jeg mer enn fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annamalena Skrevet 18. september 2021 #43764 Del Skrevet 18. september 2021 Martii1 skrev (2 minutter siden): Kan jeg spørre hvor du gjorde det? Jeg er kanskje en vanlig A og redd for å legge over muskel og at det skal bli veldig synlig. Hvordan føler du det ble for deg? Og at de blir for små, men C eller større er jeg mer enn fornøyd! Jeg gjorde det i Stavanger - Klinikk Stavanger. De ser veldig naturlige ut. Strutter ennå selv om det er 13 år siden 🙂 (men jeg har «passet på dem» og brukt BH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 19. september 2021 #43765 Del Skrevet 19. september 2021 annamalena skrev (20 timer siden): Jeg gjorde det i Stavanger - Klinikk Stavanger. De ser veldig naturlige ut. Strutter ennå selv om det er 13 år siden 🙂 (men jeg har «passet på dem» og brukt BH Bruker du bh på natten også, eller bare om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martii1 Skrevet 20. september 2021 #43766 Del Skrevet 20. september 2021 Noen som har erfaring med Dr Tom Inge Ørner og/eller Plastikkirurg1 i Bergen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy97 Skrevet 21. september 2021 #43767 Del Skrevet 21. september 2021 Martii1 skrev (På 20.9.2021 den 9.26): Noen som har erfaring med Dr Tom Inge Ørner og/eller Plastikkirurg1 i Bergen?? Hei, jeg opererte hos han i 2018 og var veldig fornøyd og skal i utgangspunktet tilbake til han i november for å legge inn større implantat☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisamaria9865 Skrevet 23. september 2021 #43768 Del Skrevet 23. september 2021 Noen som har erfaring med Aleris Bergen med kirurg Marit Nordskaar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Limaha Skrevet 27. september 2021 #43769 Del Skrevet 27. september 2021 30 dager igjen 😇🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna_banana Skrevet 6. oktober 2021 #43770 Del Skrevet 6. oktober 2021 Heisann vakre damer🤗 Da har jeg blitt operert endelig. Fikk lagt inn 290ml, ønsket egentlig litt mer, men det var alt kirurgen fikk plass til. Jeg har undermuskel og er 165/52. Dag 2 idag og har en del smerter og det er umulig å bruke armene, men brystene sitter høyt oppe på halsen nesten, håper disse vil synke? Eller🤪 Er dette normat, noen som vil dele litt erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 6. oktober 2021 #43771 Del Skrevet 6. oktober 2021 2 hours ago, Anna_banana said: Heisann vakre damer🤗 Da har jeg blitt operert endelig. Fikk lagt inn 290ml, ønsket egentlig litt mer, men det var alt kirurgen fikk plass til. Jeg har undermuskel og er 165/52. Dag 2 idag og har en del smerter og det er umulig å bruke armene, men brystene sitter høyt oppe på halsen nesten, håper disse vil synke? Eller🤪 Er dette normat, noen som vil dele litt erfaring? Gratulerer 😁 Ja, det er normalt at de vil sitte høyt i starten før de dropper ned over tid 😊 det er også normalt at det kan skje i litt forskjellig hastighet på hver side 👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IttyBittyTitty Skrevet 6. oktober 2021 #43772 Del Skrevet 6. oktober 2021 Hei igjen! Jeg ble anbefalt runde proteser fra Motiva av Ine Mørk hos Fornebuklinikken, da jeg har lite brystvev og derfor har større sjangse for å få rippling. Disse har jeg fortstått at er litt fastere, og ikke blir like myke som Ergonomix proteser fra Motiva. Jeg har jo ikke pupper, så for min del så vet jeg jo ikke hvordan et naturlig bryst kjennes ut, og tror derfor ikke jeg kommer til å legge særlig merke til forskjellen. Men er det noen her inne med lite brystvev som har brukt runde proteser, som ikke blir like myke - ble dere fornøyde? Er det vanlig praksis å legge inn fastere proteser hos de med lite brystvev? Jeg ønsker jo ikke å få to harde pupper, som føles helt fæle ut! 🌻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Limaha Skrevet 8. oktober 2021 #43773 Del Skrevet 8. oktober 2021 Her har jeg begynt å fylle opp bhn litt for å minske mistanken 🤪 Begynner å nærme seg nå. Går fort dette. Er veldig engstelig for hvordan jeg skal unngå å bistå med ungene. Alt skal falle på mannen. Det blir heftig. Håper ukene går fort og ingen barn blir syke mens jeg skal heales etter op🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 8. oktober 2021 #43774 Del Skrevet 8. oktober 2021 On 10/6/2021 at 3:20 PM, IttyBittyTitty said: Hei igjen! Jeg ble anbefalt runde proteser fra Motiva av Ine Mørk hos Fornebuklinikken, da jeg har lite brystvev og derfor har større sjangse for å få rippling. Disse har jeg fortstått at er litt fastere, og ikke blir like myke som Ergonomix proteser fra Motiva. Jeg har jo ikke pupper, så for min del så vet jeg jo ikke hvordan et naturlig bryst kjennes ut, og tror derfor ikke jeg kommer til å legge særlig merke til forskjellen. Men er det noen her inne med lite brystvev som har brukt runde proteser, som ikke blir like myke - ble dere fornøyde? Er det vanlig praksis å legge inn fastere proteser hos de med lite brystvev? Jeg ønsker jo ikke å få to harde pupper, som føles helt fæle ut! 🌻 Jeg hadde jo littegrann brystvev fra før da, og fikk de myke implantatene (ergonomix). Mine kjennes ganske myke ut nå etter over 1 år, men når jeg ligger på ryggen så kjennes de mye hardere ut.. 🤔 Er vel fordi mitt eget brystvev flyter til siden så implantatene får mindre dekning av det 🙈 men man kjenner forsåvidt at de er fastere enn "ekte" pupper uansett.. Jeg husker jeg hadde bittelitt synlig rippling på yttersidene etter noen mnd, men nå er det borte. Kan kjenne litt med fingrene at implantatene folder seg, men det vises ikke utenpå heldigvis 😅 så sikkert en fordel å ha litt pupp fra før 🤔 Men jeg så igrunn for meg at man ofte valgte anatomiske/dråpeforma innlegg til de med lite brystvev for å få mer naturlig "overgang" i øvre del, at det ikke blir så synlig kant fra implantatene 🤔 og ergonomix er vel på en måte anatomiske fordi de er mykere og former seg mer som et naturlig bryst 🙈 men er vel kanskje sant at de også folder seg mer 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martii1 Skrevet 9. oktober 2021 #43775 Del Skrevet 9. oktober 2021 Limaha skrev (På 8.10.2021 den 12.34): Her har jeg begynt å fylle opp bhn litt for å minske mistanken 🤪 Begynner å nærme seg nå. Går fort dette. Er veldig engstelig for hvordan jeg skal unngå å bistå med ungene. Alt skal falle på mannen. Det blir heftig. Håper ukene går fort og ingen barn blir syke mens jeg skal heales etter op🤭 Hvor gamle er barna og hvor lenge skal din mann ta de? :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Starstrucked Skrevet 9. oktober 2021 #43776 Del Skrevet 9. oktober 2021 Hei! jeg tok brystløft med implantat i 2018, og nå ønsker jeg mye mindre bryst i tillegg til nytt løft. Syntes det var alt for store implantat å anbefale meg, da jeg i 2018 etter 2 fødsler ønsket i utgangspunktet et brystløft. Uansett, nå ønsker jeg anbefalinger på kirurg i Oslo/Akershus området , setter STOR pris på anbefalinger jeg måtte få, da det er en jungel der ute og vanskelig å vurdere alt basert på konsultasjoner ene og alene. igjen takk for de som måtte ha lyst til å komme med anbefalinger, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kari2 Skrevet 9. oktober 2021 #43777 Del Skrevet 9. oktober 2021 Ønsker du nytt løft allerede? Har de seget mye siden 2018? Jeg har nettopp tatt kun løft. På Fornebuklinikken. Jørgen Utvoll. Det har bare gått fire uker, men er veldig fornøyd så langt. Tenker det er en fordel å velge en velrennomert klinikk, som f.eks Fornebuklinikken. Jeg vurderer innlegg, men har endel bryst igjen, så er usikker. Forstår jeg det riktig, at du angrer på å ha tatt innlegg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Starstrucked Skrevet 10. oktober 2021 #43778 Del Skrevet 10. oktober 2021 Takk for svar! jeg hadde mye brystvev fra før og med implantat har de begynt å sige:( dr.Utvoll har jeg hørt mye bra om! Kan man se bilder noen sted? Det er jo ikke lov med før&etter bilder vet jeg, men altså… det er jo litt som å skyte i blinde når man skal utføre så stor prosedyre:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna_banana Skrevet 10. oktober 2021 #43779 Del Skrevet 10. oktober 2021 Hei! Jeg har lagt inn under muskel og lurer på om dere smører krem på brystet for å unngå strekkmerker? Evnt når gjør dere det og er det noen som har fått beksjed om å massere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Limaha Skrevet 10. oktober 2021 #43780 Del Skrevet 10. oktober 2021 Martii1 skrev (På 9.10.2021 den 13.33): Hvor gamle er barna og hvor lenge skal din mann ta de? 1 og 3 år de minste. Hu eldste er 12 år. Han jobber turnus så han tar de hele tiden når han er hjemme. Første uka er han hjemme. Så skal 12 åringen hjelpe til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå