Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Kirsebærtre skrev (23 timer siden):

Hei!  Trener du mye?  Jeg er nå snart 8 uker post op og ønsker å starte opp igjen med trening.  Men er usikker på hvor mye jeg evt kan gjøre.  Kjenner at brystmuskulaturen aktiverer seg ved mange øvelser selv om d ikke er øvelser som går direkte på bryst. 

Du kan fint begynne å trene nå, men ta det forsiktig i starten og ikke gjør øvelser som føles ubehagelig. 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kirsebærtre skrev (På 2.1.2021 den 10.47):

Hei!  Trener du mye?  Jeg er nå snart 8 uker post op og ønsker å starte opp igjen med trening.  Men er usikker på hvor mye jeg evt kan gjøre.  Kjenner at brystmuskulaturen aktiverer seg ved mange øvelser selv om d ikke er øvelser som går direkte på bryst. 

Jeg er 7 uker post op og har begynt å trene styrke annenhver dag, med de letteste hantlene, flere reps (5x20) og bare beinøvelser + veldig lett bicepscurl og situps. Det funker helt fint, kjenner ingenting i brystmuskler. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellaa skrev (På 26.12.2020 den 11.44):

Så bra at du landet på en størrelse 👍🏼 det kommer sikkert til å bli veldig bra 😁

Fikk se 3d bilder ja, og syns også det var litt rart å se.. På bildet ble de jo litt rundere og større, men hittil synes jeg resultatet faktisk ser bedre ut i virkeligheten enn på 3d bilde 😅 de 3d bildene vil nok ikke klare å vise helt nøyaktig resultat, men man får jo en idé av hvordan størrelse og fasong vil bli 🤔 mine ble helt klart myye rundere enn før operasjonen, de var ganske spisse og ingen underboob 🙈 

Jeg jobber som frisør, så litt fysisk krevende jobb. Bruker jo armene mye til å vaske hår, klippe og føne osv, og man skal jo være litt forsiktig med å løfte armene i starten. Jeg var borte fra jobb i 2 uker jeg også, og det gikk ganske greit. Kjente det var litt vondt å vaske hår, skal jo ta i litt med shampo osv 😅 og bare det å pumpe ut shampo og balsam fra flaskene var litt vondt. Kjente det også når jeg skulle koste opp hår fra gulvet etter kundene, og nå om dagen må vi jo også desinfisere alt mellom hver kunde. Så når jeg skulle vaske stolen som kunden satt på, så var den bevegelsen også litt vond.. Så alt jeg merka at gjorde litt vondt var jeg ekstra forsiktig med. Det var kanskje sånn i et par uker til også ble det bedre og bedre, tror det var rundt 1,5-2 mnd post op at jeg ikke merka noen av de "smertene" mer, og kunne jobbe helt som normalt 😅 

Det varierer jo litt fra person til person hvor raskt man heler og kan jobbe igjen, men jeg opplevde hvertfall litt smerter når jeg begynte igjen etter 2 uker. Så hadde sikkert ikke gjort noe med litt lenger fri, men det var ikke så vondt at jeg ikke klarte å jobbe liksom. Føltes egentlig mer ut som at jeg var veldig støl, hvis jeg brukte brystmusklene 😅 og de bruker man visst mye mer enn man skulle tro 😂 husker i starten at bare det å lukke opp dører, pusse tenna, vaske henda og sånne småting var "vondt" 🙈 men du kan jo kjenne litt etter hvordan du føler deg når det nærmer seg 2 uker og kanskje ta egenmelding hvis du tror du trenger mer fri 😊 husker at første uka for min del var det ganske likt hele tiden men så fort jeg bikket 1 uke post op så følte jeg meg mye bedre fra dag til dag 👍🏼

Jeg håper jeg blir fornøyd med det :)

Så godt å høre du ble med fornøyd av det faktiske resultatet enn 3d-bildene - det gir meg håp om at det kanskje ikke blir så ille som jeg tror her heller 🤪

Tusen takk for utfyllende svar, og godt å høre at du nå kan jobbe som normalt igjen. Jeg har en type jobb hvor det innebærer noen tunge løft innimellom, så tenker litt på det og hvordan det blir når jeg starter opp igjen. Men om jeg sier i fra til kolleger at jeg ikke kan ta de tyngste løftene, tror jeg det kommer til å gå greit. Krysser ihvertfall fingrene for det 😬 Blir det helt krise, kan man vel ta ut en egenmelding. 

Nå nærmer det seg operasjon også, bare 3 (!!) dager til - kjenner jeg er skikkelig spent på å få det overstått! 🙏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Bolla* said:

Jeg håper jeg blir fornøyd med det :)

Så godt å høre du ble med fornøyd av det faktiske resultatet enn 3d-bildene - det gir meg håp om at det kanskje ikke blir så ille som jeg tror her heller 🤪

Tusen takk for utfyllende svar, og godt å høre at du nå kan jobbe som normalt igjen. Jeg har en type jobb hvor det innebærer noen tunge løft innimellom, så tenker litt på det og hvordan det blir når jeg starter opp igjen. Men om jeg sier i fra til kolleger at jeg ikke kan ta de tyngste løftene, tror jeg det kommer til å gå greit. Krysser ihvertfall fingrene for det 😬 Blir det helt krise, kan man vel ta ut en egenmelding. 

Nå nærmer det seg operasjon også, bare 3 (!!) dager til - kjenner jeg er skikkelig spent på å få det overstått! 🙏

Ja, du får bare kjenne etter hva som føles greit 😊 er nok lurt å være litt mer forsiktig i starten kanskje. 

Oii, bare 3 dager ja 😁 husker jeg også var såå spent og nervøs.. Men så gikk det jo veldig bra 👏🏼 lykke til med operasjonen og tiden etter 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellaa skrev (4 minutter siden):

Ja, du får bare kjenne etter hva som føles greit 😊 er nok lurt å være litt mer forsiktig i starten kanskje. 

Oii, bare 3 dager ja 😁 husker jeg også var såå spent og nervøs.. Men så gikk det jo veldig bra 👏🏼 lykke til med operasjonen og tiden etter 😄

Ja, det er sant. Vet ikke hvordan det blir før man faktisk står der nyoperert😄

Tusen takk😁 Nervene er foreløpig greie, tenker jeg kommer til å kjenne det ekstra i det jeg går inn døra på selve operasjonsdagen og skal klargjøres😅 Det er liksom litt uvirkelig enda😬

Håper jeg blir like fornøyd som det dere andre har blitt🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har lenger vurdert silikon men hører flere og flere tar de ut pga brestimplant illness. Hva tenker dere om det? I tillegg til en krefttype som kan ha sammenheng med silikon. Så lurer jeg på, er det slik at silikonet du setter inn er laget av plast? Plast skal man jo være veldig forsiktig med og tror vi får i oss mye som ikke er bra for oss, men så å sette det inn i kroppen. Er det bare jeg som tenker sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Martii1 skrev (På 4.1.2021 den 22.05):

Hei. Jeg har lenger vurdert silikon men hører flere og flere tar de ut pga brestimplant illness. Hva tenker dere om det? I tillegg til en krefttype som kan ha sammenheng med silikon. Så lurer jeg på, er det slik at silikonet du setter inn er laget av plast? Plast skal man jo være veldig forsiktig med og tror vi får i oss mye som ikke er bra for oss, men så å sette det inn i kroppen. Er det bare jeg som tenker sånn?

Det eneste jeg personlig kan svare deg på er angående breast implantat illness. Så lenge du har tenkt på det over lang tid og det er noe du ønsker deg ville jeg gått for det. Dersom du ville taklet å ta det ut igjen ved komplikasjoner uten å gå på en smell selvsagt :) det forekommer jo uten tvil, men er ikke veldig mange som får det. Jeg har denne tilstanden i bakhodet, men har planlagt som beskrevet her. Ta inngrep og kose meg med "normale" bryster og heller ta konsekvensene dersom de skulle forekomme 😊 i forhold til plastikk osv vil jeg nok tro en klinikk vil kunne svare på disse spørsmålene, og da også statistikk på breast implantat illness, masse lykke til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/4/2021 at 7:14 PM, Bolla* said:

Ja, det er sant. Vet ikke hvordan det blir før man faktisk står der nyoperert😄

Tusen takk😁 Nervene er foreløpig greie, tenker jeg kommer til å kjenne det ekstra i det jeg går inn døra på selve operasjonsdagen og skal klargjøres😅 Det er liksom litt uvirkelig enda😬

Håper jeg blir like fornøyd som det dere andre har blitt🙏🏼

Jeg følte meg nesten mindre nervøs etter jeg kom dit, alt skjedde liksom så fort 😅 men det å gå inn i selve operasjonsstua var litt skummelt husker jeg, og legge meg ned på det bordet 🙈 men plutselig så sovna jeg og så var det gjort 😊 

Det blir du sikkert, selvom det vil nok se litt rart ut til å begynne med 😅 du får oppdatere her når det er overstått da 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellaa skrev (14 timer siden):

Jeg følte meg nesten mindre nervøs etter jeg kom dit, alt skjedde liksom så fort 😅 men det å gå inn i selve operasjonsstua var litt skummelt husker jeg, og legge meg ned på det bordet 🙈 men plutselig så sovna jeg og så var det gjort 😊 

Det blir du sikkert, selvom det vil nok se litt rart ut til å begynne med 😅 du får oppdatere her når det er overstått da 😁

Nå er det overstått!😃

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke kjente på noen nerver i det hele tatt, jeg er litt overrasket over det egentlig🤔  

Formen er foreløpig fin, men regner med at når alt av bedøvelse går ut av kroppen kjennes det mer? 

Det ble også litt større størrelse enn først planlagt, da de ikke fikk inn de jeg egentlig skulle ha pga korona 😬 Endte på 295 cc, så jeg er spent på hvordan de blir. Kirurgen hadde også med 255cc inn i salen i tilfelle 295 ble for stort - dette så han an under operasjonen om de ble passe til meg. Men siden han endte på 295, regner jeg med at de passer til meg.

Nå er jeg kommet meg til hotellet, og planlegger å være her resten av oppholdet i Oslo😊

Såå glad jeg er ferdig, selv om alt føles surrealistisk enda🙌🏼

Men hadde du smerter i operasjonssåret, eller kjente du ingenting til det? Foreløpig kjenner jeg det bare i brystbeinet, men lurer på om det kommer mer smerter etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la inn 300 cc i hver pupp på mandag.. Lagt under muskelen. Var helt flat fra før av... Nå 4 dager etterpå, føles aaaalt som stein. Vil tro det er normalt. Men over på noe annet. Jeg har brukt både 75 cm og 80 cm i bh str tidligere. Men har på meg 75 B nå. Men den gnager. Ting tyyytee ut og den føles helt jævli å ha på seg. Normalt? Hvor stramt skal den sitte liksom? Jeg har Fila sin variant med knepping foran 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolla* skrev (41 minutter siden):

Nå er det overstått!😃

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke kjente på noen nerver i det hele tatt, jeg er litt overrasket over det egentlig🤔  

Formen er foreløpig fin, men regner med at når alt av bedøvelse går ut av kroppen kjennes det mer? 

Det ble også litt større størrelse enn først planlagt, da de ikke fikk inn de jeg egentlig skulle ha pga korona 😬 Endte på 295 cc, så jeg er spent på hvordan de blir. Kirurgen hadde også med 255cc inn i salen i tilfelle 295 ble for stort - dette så han an under operasjonen om de ble passe til meg. Men siden han endte på 295, regner jeg med at de passer til meg.

Nå er jeg kommet meg til hotellet, og planlegger å være her resten av oppholdet i Oslo😊

Men hadde du smerter i operasjonssåret, eller kjente du ingenting til det? Foreløpig kjenner jeg det bare i brystbeinet, men lurer på om det kommer mer smerter etterhvert?

Da er vi nyopr begge to. Gratulerer 🥰Jeg kjente lite smerte første halve dagen pga narkose/bedøvelsen. Meeen sårsmertene kom 🙈😂 Jeg kjenner det mest under puppene hvor såret er, og i selve puppene. De er som murstein og det kjennes utrolig trangt ut 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julestjerna86 skrev (1 time siden):

Da er vi nyopr begge to. Gratulerer 🥰Jeg kjente lite smerte første halve dagen pga narkose/bedøvelsen. Meeen sårsmertene kom 🙈😂 Jeg kjenner det mest under puppene hvor såret er, og i selve puppene. De er som murstein og det kjennes utrolig trangt ut 😂

Oi, spennende! Takk, gratulerer til deg også❤ 

Regner nesten med å kjenne på smertene her jeg også, og kan vel si jeg ikke gleder meg til det😬 Men men, det blir bra igjen etterhvert! Tok du Oxynorm/Oxycontin når du kjente de verste smertene, eller bare Paracet? Og syns du det hjalp? 

Kjennes ut som murstein? Jeg syns mine kjennes ut som det allerede nå, men da må jeg regne med at det blir verre? 😂

Her gikk brannalarmen på hotellet i sted, så det ble litt stress med å kle på seg og komme seg ut - da kjente jeg på litt smerter. Er det ikke typisk når man egentlig skal holde seg rolig??🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolla* skrev (46 minutter siden):

Oi, spennende! Takk, gratulerer til deg også❤ 

Regner nesten med å kjenne på smertene her jeg også, og kan vel si jeg ikke gleder meg til det😬 Men men, det blir bra igjen etterhvert! Tok du Oxynorm/Oxycontin når du kjente de verste smertene, eller bare Paracet? Og syns du det hjalp? 

Kjennes ut som murstein? Jeg syns mine kjennes ut som det allerede nå, men da må jeg regne med at det blir verre? 😂

Her gikk brannalarmen på hotellet i sted, så det ble litt stress med å kle på seg og komme seg ut - da kjente jeg på litt smerter. Er det ikke typisk når man egentlig skal holde seg rolig??🤣

Hei igjen 🙂 Jeg har fått tramadol og oxynorm. Oxynorm har jeg tatt morgen og kveld, mens jeg har tatt tramadol litt nå og da ellers.. Smertene er bedre i dag, enn de første dagene. Så ser for meg å bare bruke paracet snart 🙂👍

Huff, så for meg det måtte være styr ja, å kle på seg og komme seg ut i "narkoserus" 🙈😅

Har du et "bandasjebånd" over rett over puppene? Hvilken bh har du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen her som vet hvor ca lang tid fra konsultasjon til en får operasjon på Fornebuklinikken? 

Har konsultasjon til Mandag 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julestjerna86 skrev (1 time siden):

Hei igjen 🙂 Jeg har fått tramadol og oxynorm. Oxynorm har jeg tatt morgen og kveld, mens jeg har tatt tramadol litt nå og da ellers.. Smertene er bedre i dag, enn de første dagene. Så ser for meg å bare bruke paracet snart 🙂👍

Huff, så for meg det måtte være styr ja, å kle på seg og komme seg ut i "narkoserus" 🙈😅

Har du et "bandasjebånd" over rett over puppene? Hvilken bh har du? 

Hvor mye fikk du med deg av de tablettene? Jeg fikk med 5 og 6, håper det holder i tiden fremover når smertene står på som verst!

Smertene blir vel mindre og mindre for hver dag, så da er det vel godt nok med Paracet, vil jeg tro👌🏼

Ja, herregud - ble litt styr der og da, kjente det når vi kom ut😂

Nei, fikk ikke det. Fikk det under i tilfelle det skulle sive litt. Fikk du? Har ikke sjekka hvilket merke det er, men har jo på den jeg fikk fra klinikken😊 Du hadde kjøpt deg noen ekstra?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Bolla* said:

Nå er det overstått!😃

Gratulerer 😁👏🏼 deilig å ikke være noe nervøs da! 295 ja, er vel 20ml forskjell og det er jo ikke sånn veldig mye tror jeg 🤔😊 så ikke sikkert det blir så stor forskjell fra det du egentlig skulle ha 🙈

For min del merka jeg at smertene ble noe verre neste dag, var vondt å stå opp etter å ha ligget (lå hevet med ryggen da), etter en hel natt og at tyngdepunktet i brystene flyttet seg fra mer liggende til stående stilling holdtjegpåsi, men det gikk over relativt fort etter å ha stått opp og bevegd på seg litt 😊

Mener å huske at jeg hadde litt vondt rundt snittene og i ribbeina, men ikke noe voldsomt 😊 var generelt heldig med smerter jeg da, trengte kun paracet og tok oxynorm kun før jeg la meg de første nettene for å gjøre det lettere å sovne, da den gjorde meg mer sløv 😅 var ikke så behagelig å kun ligge på ryggen hele tiden 🙈 synes det verste med det hele var ryggsmerter faktisk. En dag klarte jeg nesten ikke bøye meg lenger, var så vondt 😭 så lurt å ikke bare ligge stille i sofaen hele dagen, og samme stilling igjen hele natta.. (første dagen skal man ta det helt med ro da). Men lurt å gå oppe litt forsiktig de neste dagene 👍🏼 en annen smerte jeg har hatt er en sånn stikkende/skytende smerte i brystene. Det er visst bare nervene som prøver å reparere seg igjen 🙈 sånne smerter har jeg litt enda faktisk etter 4mnd 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 hour ago, BeReal said:

Er det noen her som vet hvor ca lang tid fra konsultasjon til en får operasjon på Fornebuklinikken? 

Har konsultasjon til Mandag 🙂

Jeg fikk op 1 uke etter konsultasjon der da jeg opererte i august 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Julestjerna86 said:

Jeg la inn 300 cc i hver pupp på mandag.. Lagt under muskelen. Var helt flat fra før av... Nå 4 dager etterpå, føles aaaalt som stein. Vil tro det er normalt. Men over på noe annet. Jeg har brukt både 75 cm og 80 cm i bh str tidligere. Men har på meg 75 B nå. Men den gnager. Ting tyyytee ut og den føles helt jævli å ha på seg. Normalt? Hvor stramt skal den sitte liksom? Jeg har Fila sin variant med knepping foran 🙂

Gratulerer 👏🏼 de vil føles ganske harde en stund ja, er jo hovent og både musklene, vevet og huden er i spenn og trenger litt tid til å strekke seg og tilpasse seg den nye størrelsen 😊

Jeg fikk beskjed om at bhen skulle være stram, men ikke lage veldig søkk/merker i huden på en måte, og ikke være ukomfortabel.. Min operasjonsbh var i størrelse small, vet ikke hvordan den er sammenlignet med den du har 😅 hadde Mirabelle, som de har på apotek1 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellaa skrev (10 timer siden):

Gratulerer 😁👏🏼 deilig å ikke være noe nervøs da! 295 ja, er vel 20ml forskjell og det er jo ikke sånn veldig mye tror jeg 🤔😊 så ikke sikkert det blir så stor forskjell fra det du egentlig skulle ha 🙈

For min del merka jeg at smertene ble noe verre neste dag, var vondt å stå opp etter å ha ligget (lå hevet med ryggen da), etter en hel natt og at tyngdepunktet i brystene flyttet seg fra mer liggende til stående stilling holdtjegpåsi, men det gikk over relativt fort etter å ha stått opp og bevegd på seg litt 😊

Mener å huske at jeg hadde litt vondt rundt snittene og i ribbeina, men ikke noe voldsomt 😊 var generelt heldig med smerter jeg da, trengte kun paracet og tok oxynorm kun før jeg la meg de første nettene for å gjøre det lettere å sovne, da den gjorde meg mer sløv 😅 var ikke så behagelig å kun ligge på ryggen hele tiden 🙈 synes det verste med det hele var ryggsmerter faktisk. En dag klarte jeg nesten ikke bøye meg lenger, var så vondt 😭 så lurt å ikke bare ligge stille i sofaen hele dagen, og samme stilling igjen hele natta.. (første dagen skal man ta det helt med ro da). Men lurt å gå oppe litt forsiktig de neste dagene 👍🏼 en annen smerte jeg har hatt er en sånn stikkende/skytende smerte i brystene. Det er visst bare nervene som prøver å reparere seg igjen 🙈 sånne smerter har jeg litt enda faktisk etter 4mnd 😅

Tusen takk😃  Ja, det utgjør nok ikke store forskjellen, vil jeg tro. Og så langt så er jeg fornøyd - endelig har jeg fått pupper også!🥳

Var smertene der med en gang du våkna da, eller kom de litt snikende? Nå er jeg nettopp våken igjen, og kjenner ikke noe mer enn jeg gjorde i går🤔 Skal sies jeg var oppe en gang i natt, gikk på do og tok 2 paracet, men de var mest for ryggen. 

Så deilig å ikke kjenne noen særlige smerter da - merkelig hvor forskjellig hver og en opplever det😊 Som sagt, så kjenner jeg ikke mer enn jeg gjorde i går, så ingen smerter ved snittene eller ribbein - kun det trykket på brystbeinet, men kan hende det kommer mer smerter etterhvert🤷🏼‍♀️ Kjedelig å bli plaga med ryggen da😢 Gikk det over til du begynte å jobbe igjen, eller kjente du det fortsatt ei stund etter? Det tar kanskje litt tid før de skytende smertene avtar, da det er et forholdsvis stort inngrep som er blitt gjort på kroppen. Håper du føler deg bedre fra det snart!🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Bolla* said:

Tusen takk😃  Ja, det utgjør nok ikke store forskjellen, vil jeg tro. Og så langt så er jeg fornøyd - endelig har jeg fått pupper også!🥳

Var smertene der med en gang du våkna da, eller kom de litt snikende? Nå er jeg nettopp våken igjen, og kjenner ikke noe mer enn jeg gjorde i går🤔 Skal sies jeg var oppe en gang i natt, gikk på do og tok 2 paracet, men de var mest for ryggen. 

Så deilig å ikke kjenne noen særlige smerter da - merkelig hvor forskjellig hver og en opplever det😊 Som sagt, så kjenner jeg ikke mer enn jeg gjorde i går, så ingen smerter ved snittene eller ribbein - kun det trykket på brystbeinet, men kan hende det kommer mer smerter etterhvert🤷🏼‍♀️ Kjedelig å bli plaga med ryggen da😢 Gikk det over til du begynte å jobbe igjen, eller kjente du det fortsatt ei stund etter? Det tar kanskje litt tid før de skytende smertene avtar, da det er et forholdsvis stort inngrep som er blitt gjort på kroppen. Håper du føler deg bedre fra det snart!🤞🏼

Jeg og følte meg ganske lik som rett etter operasjonen, de neste dagene også. Men kjente det var littegrann vondere å bevege seg liksom, det å reise seg opp fra mer liggende stilling og bruke armene når all bedøvelsen var ute 😅 men ikke ille i det hele tatt. Var ikke sånn at jeg våkna neste dag og kjente smerter med en gang, kjente det litt når jeg reiste meg fra senga bare også var det litt vondt i noen få minutter. Og så var det greit igjen 😊 er hvertfall sånn jeg husker det, rart hvor mye man egentlig "glemmer" litt når tiden går 🙈

Husker også at jeg var litt mer kortpusta de første dagene, var liksom litt vondt/ubehagelig å trekke pusten helt. Samme med å hoste, nyse eller le ogsånt 😂 men alt i alt føltes det bare ut som jeg var veldig veldig støl. Tok jo fettransplantasjon fra lårene også, så hadde litt småvondt der og, men det kjente jeg egentlig mest når jeg reiste meg etter å ha sitti en stund 🙈

Tror hvertfall ikke jeg fikk noe verre smerter etter dag 1 (dagen etter op), snertenivået var ganske likt etter det, så fra uke 2 ble jeg bedre for hver dag 😊

Det med ryggen begynte et par dager før jeg skulle jobbe igjen, så jeg gikk en liten tur og var på besøk hos ei venninne og fikk gjort noe annet enn å bare være hjemme i sofaen 🙈 så ble det litt bedre den dagen jeg skulle jobbe, og ble helt bra igjen noen dager etter det. Da hadde jeg begynt å sove litt på siden igjen også, og det hjalp veldig! Så var heldigvis ikke plaga med det så lenge 😊

Den stikkinga skjer ikke like ofte lenger, så det plager meg ikke noe egentlig. Men litt vondt idet det skjer 🙈 går seg vel til med tiden, det kan visst ta hvertfall 1 år eller mer før det gir seg helt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...