Lotta87 Skrevet 26. november 2020 #43361 Del Skrevet 26. november 2020 Tellaa skrev (12 timer siden): Da jeg målte meg blei jeg 65DD, ifølge størrelsekalkulatoren på change 🙈 men på Lindex hadde de ikke den størrelsen, så det blei 70C og de passer akkurat 😊 Men du kan vel ikke bruke annen bh helt enda etter 2 uker? 🤔 Jeg måtte hvertfall bruke kompresjonsbh 24/7 i 4 uker 🙈 Stemmer, tenkte bare å benytte meg av Black week 😃 Change har andre mål på sine str. Der går man gjerne opp en i cup og en ned under brystene. Hvilken str hadde du før og hvir mye la du inn? 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 26. november 2020 #43362 Del Skrevet 26. november 2020 8 minutter siden, Lotta87 said: Stemmer, tenkte bare å benytte meg av Black week 😃 Change har andre mål på sine str. Der går man gjerne opp en i cup og en ned under brystene. Hvilken str hadde du før og hvir mye la du inn? 😊😊 Åjaa, ja det er lurt da 👍🏼 Ja, prøvde forskjellige sånne kalkulatorer og fikk forskjellig størrelse hver gang 🙈 så tenkte det var best å prøve i butikk 👍🏼 Brukte 75a / 70b før, la inn 245cc demi profil 😊 så har ikke fått voldsomt mye større, men det ville jeg ikke heller 👍🏼 gjorde det for å korrigere mildt tubulære bryster 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta87 Skrevet 26. november 2020 #43363 Del Skrevet 26. november 2020 Tellaa skrev (2 timer siden): Åjaa, ja det er lurt da 👍🏼 Ja, prøvde forskjellige sånne kalkulatorer og fikk forskjellig størrelse hver gang 🙈 så tenkte det var best å prøve i butikk 👍🏼 Brukte 75a / 70b før, la inn 245cc demi profil 😊 så har ikke fått voldsomt mye større, men det ville jeg ikke heller 👍🏼 gjorde det for å korrigere mildt tubulære bryster 😅 Det er omtrent som meg det da. La inn 285 og begynner å bli veldig fornøyd 😊 Nå maser jeg litt, men om du sjekker målet ditt på Lindex, passer det med str du ente opp med å kjøpe når du var i butikken? 😃 Den hvite i midten så veldig deilig ut. Kanskje jeg skal pørve den😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfitness Skrevet 27. november 2020 #43364 Del Skrevet 27. november 2020 PollyPocket skrev (På 25.11.2020 den 17.58): Hvordan gikk det med din livsstil, ser du også holder på med fitness?😄 Helt uproblematisk vil jeg si! Når man har bestemt seg for noe, må man bare få det til å fungere . Men alvorlig talt, det hindrer meg minimalt, har 560cc under muskel. Jeg både løper og trener ganske tungt, men er litt forsiktig med øvelser som går direkte på bryst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 27. november 2020 #43365 Del Skrevet 27. november 2020 19 hours ago, Lotta87 said: Det er omtrent som meg det da. La inn 285 og begynner å bli veldig fornøyd 😊 Nå maser jeg litt, men om du sjekker målet ditt på Lindex, passer det med str du ente opp med å kjøpe når du var i butikken? 😃 Den hvite i midten så veldig deilig ut. Kanskje jeg skal pørve den😊 Husker ikke helt måla mine faktisk, må måle på nytt 🙈 men syns hvertfall at 70c passa både i skålen og rundt midjen, på innerste hakket da. Tror jeg var rundt 60-65 rundt midjen og 80 ish rundt bysten 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PollyPocket Skrevet 27. november 2020 #43366 Del Skrevet 27. november 2020 Missfitness skrev (1 time siden): Helt uproblematisk vil jeg si! Når man har bestemt seg for noe, må man bare få det til å fungere . Men alvorlig talt, det hindrer meg minimalt, har 560cc under muskel. Jeg både løper og trener ganske tungt, men er litt forsiktig med øvelser som går direkte på bryst. Godt å lese! Har null smerter idag, kun at e kjenner det i nakken. Men de regner jeg med at kroppen godtar mer vekt foran etterhvert, spreng enda meeen jeg fikk jaggu sove litt på sida idag. DET var digg det, jeg som elsker fosterstilling og spooning🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfitness Skrevet 27. november 2020 #43367 Del Skrevet 27. november 2020 @PollyPocket Så bra at føler deg bedre, god bedring videre! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nope. Skrevet 27. november 2020 #43368 Del Skrevet 27. november 2020 3 måneder post-op😁 Har de siste to ukene opplevd en del "stikk" i brystene. Kommer gjerne når jeg har beveget meg en del! Er ikke voldsomt vondt, men litt plagsomt. Normalt? Varierer hvor det stikker, samt i hvilken grad det stikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PollyPocket Skrevet 27. november 2020 #43369 Del Skrevet 27. november 2020 nope. skrev (1 time siden): 3 måneder post-op😁 Har de siste to ukene opplevd en del "stikk" i brystene. Kommer gjerne når jeg har beveget meg en del! Er ikke voldsomt vondt, men litt plagsomt. Normalt? Varierer hvor det stikker, samt i hvilken grad det stikker. Jeg er på dag 8, jeg fikk stikk nå for noen dager siden på det ene brystet. Tror det er veldig normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PollyPocket Skrevet 27. november 2020 #43370 Del Skrevet 27. november 2020 (endret) Ser nå at jeg har blødd litt igjennom tapen, hvordan har dere gjort det da? Dusjer, tørker, tar av den gamle og tar på ny tape? Klinikken er selvfølgelig stengt. Har hatt noen pads for å slippe trykket på bhen, har så voldsomt "melkespreng" så tror de har rett å slett blitt for mye trykk eller rett å slett jeg ikke har tatt det rolig idag.. Er på dag 8🤔 Sykepleieren sa det varnok å skifte en gang i uken, hva rutiner hadde dere? ----oppdatert---- Tok kontakt å viste bilder, får komme til klinikken kl.12 imorgen👍 Endret 27. november 2020 av PollyPocket Oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkal Skrevet 27. november 2020 #43371 Del Skrevet 27. november 2020 nope. skrev (2 timer siden): 3 måneder post-op😁 Har de siste to ukene opplevd en del "stikk" i brystene. Kommer gjerne når jeg har beveget meg en del! Er ikke voldsomt vondt, men litt plagsomt. Normalt? Varierer hvor det stikker, samt i hvilken grad det stikker. Sykepleieren jeg snakket med sa det kunne ta opptil ett år før det ga seg, at d bare var pga nærver så er nok ikke farlig:) har ikke hatt stikking/støt siden uke 2 og 3. Men har oftere morning boob nå:p 11uker til tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkal Skrevet 27. november 2020 #43372 Del Skrevet 27. november 2020 (endret) PollyPocket skrev (1 time siden): Ser nå at jeg har blødd litt igjennom tapen, hvordan har dere gjort det da? Dusjer, tørker, tar av den gamle og tar på ny tape? Klinikken er selvfølgelig stengt. Har hatt noen pads for å slippe trykket på bhen, har så voldsomt "melkespreng" så tror de har rett å slett blitt for mye trykk eller rett å slett jeg ikke har tatt det rolig idag.. Er på dag 8🤔 Sykepleieren sa det varnok å skifte en gang i uken, hva rutiner hadde dere? ----oppdatert---- Tok kontakt å viste bilder, får komme til klinikken kl.12 imorgen👍 Hvis du blør må du la være å teipe arret å la d lufftørke å sov uten teip inatt. Mitt har blødd 2 ganger, ene pga ett sting som ville ut og d andre var fordi d ikke fikk grodd ordentlig så når jeg priket på d begynte d å blø. Var på klinikken når stinget gikk ut og da fikk jeg beskjed om å gå uten teip til såret var lukket, ett åpent sår lukkes ikke av en teip over. Isåfall tar d lengre tid, men alltid greit å innom klinikken uansett 😄 lykke til! Bytter selv hver uke, men hadde en pause fra teipen forje uke for arrene ble ganske røde og irriterte, og d var vondt å ta av teipen, så smørte bare på aleovera, så er spent å se åssen de ser ut nå etter 1uke med teip igjen. Tror arret bare har godt av å puste litt å ikke ha teip på 24/7. D ble hvertfall mye bedre den uka jeg bare smøre på aleovera. 11 uker til tirsdag 😄 Endret 27. november 2020 av silkal 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PollyPocket Skrevet 27. november 2020 #43373 Del Skrevet 27. november 2020 silkal skrev (29 minutter siden): Hvis du blør må du la være å teipe arret å la d lufftørke å sov uten teip inatt. Mitt har blødd 2 ganger, ene pga ett sting som ville ut og d andre var fordi d ikke fikk grodd ordentlig så når jeg priket på d begynte d å blø. Var på klinikken når stinget gikk ut og da fikk jeg beskjed om å gå uten teip til såret var lukket, ett åpent sår lukkes ikke av en teip over. Isåfall tar d lengre tid, men alltid greit å innom klinikken uansett 😄 lykke til! Bytter selv hver uke, men hadde en pause fra teipen forje uke for arrene ble ganske røde og irriterte, og d var vondt å ta av teipen, så smørte bare på aleovera, så er spent å se åssen de ser ut nå etter 1uke med teip igjen. Tror arret bare har godt av å puste litt å ikke ha teip på 24/7. D ble hvertfall mye bedre den uka jeg bare smøre på aleovera. 11 uker til tirsdag 😄 Takk for svar, grett å vite til en annen gang. Jeg har nok fått en liten blødning i det ene brystet, ser nå jeg har feber og har hatt nattesvette 2-3dager når jeg tenker meg om, men er i fin form er bare at det er mer smerter/hovent/stikker og en liten mer bull nede enn den andre. Så det er normalt og ikke farlig, måtte hive innpå ibux og paracet 3-4ganger om dagen. Tempraturstigning er normalt etter en operasjon, men godt å få komme innom imorgen. Ja har lest mange har smurt på forkjeligge kremmer og lar teipen lufte litt etter 3mnd. Det er helt normalt å få litt tykke irriterte arr, det er slik huden er dessverre. Vi må bare huske dekke godt over når sommeren kommer ihvertfall. Kan gå opp imot 1år før de røde roer seg og det begynner å blekes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkal Skrevet 27. november 2020 #43374 Del Skrevet 27. november 2020 PollyPocket skrev (4 minutter siden): Takk for svar, grett å vite til en annen gang. Jeg har nok fått en liten blødning i det ene brystet, ser nå jeg har feber og har hatt nattesvette 2-3dager når jeg tenker meg om, men er i fin form er bare at det er mer smerter/hovent/stikker og en liten mer bull nede enn den andre. Så det er normalt og ikke farlig, måtte hive innpå ibux og paracet 3-4ganger om dagen. Tempraturstigning er normalt etter en operasjon, men godt å få komme innom imorgen. Ja har lest mange har smurt på forkjeligge kremmer og lar teipen lufte litt etter 3mnd. Det er helt normalt å få litt tykke irriterte arr, det er slik huden er dessverre. Vi må bare huske dekke godt over når sommeren kommer ihvertfall. Kan gå opp imot 1år før de røde roer seg og det begynner å blekes. Oi såpass ja! 😮 det hørtes ikke mye greit ut. Fortsatt masse god bedring:) Ja jeg har ett arr på 15cm på beinet, som er ca 10år gammelt, til å med det kan være rosa i ny å ne, men nå var jeg 2mnd i bali før coronaen kom så d fikk eeekstra sol på seg iforhold til d d vanligvis gjør, smørte jo med 50spf men bryr meg ikke noe spess om arrene. De under brystene er jo så små at de blir nok 10 ganger mer usynlig enn det på beinet, hvis ikke helt usynlig etterhvert😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PollyPocket Skrevet 28. november 2020 #43375 Del Skrevet 28. november 2020 silkal skrev (22 minutter siden): Oi såpass ja! 😮 det hørtes ikke mye greit ut. Fortsatt masse god bedring:) Ja jeg har ett arr på 15cm på beinet, som er ca 10år gammelt, til å med det kan være rosa i ny å ne, men nå var jeg 2mnd i bali før coronaen kom så d fikk eeekstra sol på seg iforhold til d d vanligvis gjør, smørte jo med 50spf men bryr meg ikke noe spess om arrene. De under brystene er jo så små at de blir nok 10 ganger mer usynlig enn det på beinet, hvis ikke helt usynlig etterhvert😂 Ess, er jo litt sjarm med de arrene også. Jeg har tatt brystløft og har jo flyttet brystvortene, så ess de bryr jeg jeg meg pent lite om så lenge jeg føler meg feminin/kvinne igjen og det var helt fantastisk å se forskjellen av brystopprasjonen. Takk, får visst brystbind bandasje igjen imorgen. Kan tenke meg det blir litt fort "ekstra" for de som har tatt brystløft med implat.🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirsebærtre Skrevet 28. november 2020 #43376 Del Skrevet 28. november 2020 Snart 3 uker post op nå 🙂 Hvor lenge er det normalt å kjenne smerte i selve såret? Stikker og svir litt. Kjenner det ofte godt etter jeg har holdt på litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 28. november 2020 #43377 Del Skrevet 28. november 2020 41 minutter siden, Kirsebærtre said: Snart 3 uker post op nå 🙂 Hvor lenge er det normalt å kjenne smerte i selve såret? Stikker og svir litt. Kjenner det ofte godt etter jeg har holdt på litt. Jeg er straks 3mnd post op og har fortsatt en del stikking/sviing rundt arrene og i brystene. Kan visst ta 1 år eller mer før det gir seg helt 😊 er bare nervene som reparerer seg igjen etter skadene fra operasjonen. Så egentlig et godt tegn at man har de smertene 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeReal Skrevet 29. november 2020 #43378 Del Skrevet 29. november 2020 Har et spm til dere hva dere tenker ang garanti. Jeg tok brystforstørring i 2005 og fant frem papirene mine som jeg fikk med når jeg ble operert. Vært utrolig fornøyd i alle år og ikke hatt noen som helst plager. Nå i vår fikk jeg dessverre en kul i ene brystet, så var til mamografi/Ul og overlege. Overlegen sa at innplantatene var veldig slitt og det ene er gått hull i og lekker. Dette er innlegg som skulle være evigvarende. Ringte med klinikken og de sier de fjerner de gratis, men at jeg må betale for nye. Vet ikke om jeg er helt enig. Hva mener dere i forhold til det som står i garantien? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinemor1 Skrevet 29. november 2020 #43379 Del Skrevet 29. november 2020 1 hour ago, BeReal said: Har et spm til dere hva dere tenker ang garanti. Jeg tok brystforstørring i 2005 og fant frem papirene mine som jeg fikk med når jeg ble operert. Vært utrolig fornøyd i alle år og ikke hatt noen som helst plager. Nå i vår fikk jeg dessverre en kul i ene brystet, så var til mamografi/Ul og overlege. Overlegen sa at innplantatene var veldig slitt og det ene er gått hull i og lekker. Dette er innlegg som skulle være evigvarende. Ringte med klinikken og de sier de fjerner de gratis, men at jeg må betale for nye. Vet ikke om jeg er helt enig. Hva mener dere i forhold til det som står i garantien? 😊 Hei 😊 det står jo i kontrakten din at de bytter implantatene uten kostnad for deg ved lekkasje, i tillegg står det jo at det er uten tidsbegrensning. Ville sendt de kopi av kontrakten din og krevd nye. Håper det ordner seg ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeReal Skrevet 29. november 2020 #43380 Del Skrevet 29. november 2020 Tinemor1 skrev (1 minutt siden): Hei 😊 det står jo i kontrakten din at de bytter implantatene uten kostnad for deg ved lekkasje, i tillegg står det jo at det er uten tidsbegrensning. Ville sendt de kopi av kontrakten din og krevd nye. Håper det ordner seg ☺️ Takk for svar 😊 Alt er sendt inn og får svar ang garanti saken nå i starten av uken. Høres ut som om de tar de ut gratis, men at jeg må betale for nye. Er nok ikke helt enig i det, for jeg tolker det på samme måte som deg. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå