Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, glossii skrev:

Hjelp.. puppene mine var så mye mindre i dag når jeg skulle dusje, og nå er jeg så stresset og klarer ikke tenke på noe annet... føler de er for små og jeg var jo så fornøyd... ser så forskjell fra hvordan de var forrige uke😔 klarer ikke tenke på noe annet og er skikkelig lei meg.. vet noen om de kommer til å kanskje «fluffe» opp igjen? Er 4,5 uke siden op nå, og er så redd de bare vil krympe mer og mer😭 Føler de nå er mindre enn hva de var med push up bhene jeg brukte før.. og ville i utgangspunktet ha større enn det... virker så flate og «korte» nå...

Jeg føler det likedan, så du er ikke alene 😆 Jeg er bare 4 uker, så kan hende det ikke er noe igjen til slutt 😂 må bare le. Enda jeg har 335cc høyprofil, og trodde det kom til å bli kjempestort 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, DDF skrev:

Du kjøpte vel silikonteip? Kjøpte samme og føler ikke den sitter noe særlig. Gikk fort over på vanlig igjen :P 

De sa jeg skulle bruke micropore tape og vente med silikontapen til arrene ble mindre hovne 👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, DDF skrev:

Uff det høres ikke bra ut! Jeg tok av dag 12 i dusjen og da var det såpass grodd at jeg neste ikke så arrene. Er nok veldig individuelt

Ja, det er visst veldig individuelt 😊 var så hoven at jeg var redd alt skulle rakne til slutt 😬 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Jeanetteeh skrev:

Jeg føler det likedan, så du er ikke alene 😆 Jeg er bare 4 uker, så kan hende det ikke er noe igjen til slutt 😂 må bare le. Enda jeg har 335cc høyprofil, og trodde det kom til å bli kjempestort 🤪

Så etter en mnd er de mye mindre enn da de var nye? Har jo lest en del om «drop and fluff», da føler ikke dere at det har skjedd?

Forresten, når gir sprengingen på natta seg? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, OP-februar skrev:

Så etter en mnd er de mye mindre enn da de var nye? Har jo lest en del om «drop and fluff», da føler ikke dere at det har skjedd?

Forresten, når gir sprengingen på natta seg? 😅

Jo, de har droppet en god del hos meg siden de ser mye mindre ut. Naturlig det da siden all hevelse er borte 😊 

Jeg har vært heldig og ikke kjent så mye av disse sprengningene, var mye bedre etter 1 uke sånn generelt ✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Jeanetteeh skrev:

Jo, de har droppet en god del hos meg siden de ser mye mindre ut. Naturlig det da siden all hevelse er borte 😊 

Jeg har vært heldig og ikke kjent så mye av disse sprengningene, var mye bedre etter 1 uke sånn generelt ✌️

Ja det er jo naturlig. Godt er det, siden de henger rimelig høyt i starten 😂😆

Ok, kan jo hende det går mot slutten for meg også, en uke siden operasjon i morgen. Merker allerede at mye hevelse forsvinner fra dag til dag 👌🏻🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, OP-februar skrev:

Ja det er jo naturlig. Godt er det, siden de henger rimelig høyt i starten 😂😆

Ok, kan jo hende det går mot slutten for meg også, en uke siden operasjon i morgen. Merker allerede at mye hevelse forsvinner fra dag til dag 👌🏻🤩

Jaa 😆 de må ikke bli mindre nå 😅 Håper og tror vi blir fornøyd etterhvert 😊 Visste de skulle endre seg litt, men ikke sååå mye 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jeanetteeh skrev:

Jaa 😆 de må ikke bli mindre nå 😅 Håper og tror vi blir fornøyd etterhvert 😊 Visste de skulle endre seg litt, men ikke sååå mye 😆

Da krysser vi fingrene for at dere bare har kommet til «drop», og at «fluff» gjenstår 😅🤞🏼😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, OP-februar skrev:

Da krysser vi fingrene for at dere bare har kommet til «drop», og at «fluff» gjenstår 😅🤞🏼😀

Betyr ikke fluff at de blir mer myke og bevegelige da? Synes de ser større ut når de er hovne enn myke 😂😂😂 er uansett ikke SÅ viktig, er så fornøyd uansett i forhold til det så ut før 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En leges forklaring:

The “fluff” part of the phenomenon: Once the tissue and/or musculature relaxes, and the implants settle into the proper position, they start to fill back out as the pressure keeping them flat gives way.

This gives the impression of your breast implants being “fluffed” like a pillow: there’s always the same amount of filling in a pillow, but it looks much bigger when it’s pushed into the right spot.

@Jeanetteeh Jeg forsto det som at etter at implantatet har droppet (og vært skviset flatt av brystmuskelen), vil det utvide seg til sin opprinnelige størrelse igjen, og derfor se større ut. Vi krysser fingrene for det?! 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, OP-februar skrev:

En leges forklaring:

The “fluff” part of the phenomenon: Once the tissue and/or musculature relaxes, and the implants settle into the proper position, they start to fill back out as the pressure keeping them flat gives way.

This gives the impression of your breast implants being “fluffed” like a pillow: there’s always the same amount of filling in a pillow, but it looks much bigger when it’s pushed into the right spot.

@Jeanetteeh Jeg forsto det som at etter at implantatet har droppet (og vært skviset flatt av brystmuskelen), vil det utvide seg til sin opprinnelige størrelse igjen, og derfor se større ut. Vi krysser fingrene for det?! 🤩

Ahaaaa 😂 Da krysser vi fingrene for det ja 😂👌🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, glossii skrev:

Hjelp.. puppene mine var så mye mindre i dag når jeg skulle dusje, og nå er jeg så stresset og klarer ikke tenke på noe annet... føler de er for små og jeg var jo så fornøyd... ser så forskjell fra hvordan de var forrige uke😔 klarer ikke tenke på noe annet og er skikkelig lei meg.. vet noen om de kommer til å kanskje «fluffe» opp igjen? Er 4,5 uke siden op nå, og er så redd de bare vil krympe mer og mer😭 Føler de nå er mindre enn hva de var med push up bhene jeg brukte før.. og ville i utgangspunktet ha større enn det... virker så flate og «korte» nå...

Her er mine. Første bilde etter hevelsen av gått ned og andre bilde etter drop og fluff. Brystmusklene er helt i spenn i straten og klemmer det inn. Når de gir opp blir de større igjen. Det syns ihvertfall jeg 😊

Ikke siter! Jeg fjerner bilde etterhvert!

 

Endret av MyNewBoobs
Fjernet bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, OP-februar skrev:

@MyNewBoobs Oi!! 🤩 Det var skikkelig fluff det 😀 Kjempefine!! Hvor lang tid etter operasjonen ble de slik som på det nederste bildet?

Bildet er tatt 3 mnd etter operasjonen. Husker ikke helt når de ble sånn 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MyNewBoobs skrev:

Bildet er tatt 3 mnd etter operasjonen. Husker ikke helt når de ble sånn 😜

Det var stor forskjell ja 😃👌Utrolig:-)

Jeg måtte stramme inn kompressjons-bh'n i forrige uke. Den var ikke stram i det heletatt. Nå er jeg jo redd for at jeg ikke burde gjort det allikevel, men nå får det bare være. Opererte den 15. Januar (litt over 1 mnd siden) håper det ikke har noe å si. 

I skrivet jeg fikk med meg hjem sto det at jeg måtte gå med bhn i 4 uker natt og dag før det var greit at jeg skiftet til sportsbh blant annet. Jeg tenker fortsatt å gå med kompressjons-bhn i 2 uker til for å være helt sikker, så det må uansett være greit å stramme inn 🙄🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine forandret seg hele tiden frem til rundt 8-9 mnd eller noe sånt, etter det har de vært ganske like som de er nå (14 mnd). 

Så ikke fortvil ved 4-5 uker ;) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, MyNewBoobs skrev:

Her er mine. Første bilde etter hevelsen av gått ned og andre bilde etter drop og fluff. Brystmusklene er helt i spenn i straten og klemmer det inn. Når de gir opp blir de større igjen. Det syns ihvertfall jeg 😊

Ikke siter! Jeg fjerner bilde etterhvert!

 

Fikk sett bildet når du la det ut, men rakk ikke svare før nå, så syk forskjell!! Får håpe på det samme, såå fine😍

Jeg fikk beskjed om å gå med kompresjonsbhen i 8 uker, har gått med den i 4,5 uke nå, og håper fortsatt på at mye vil skje nå med tanke på ditt resultat!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke quote bildene, blir så mye jobb for moderatorene ;D. 
Jeg brukte uendelig med timer før operasjon på å se på bilder av rare nyopererte pupper, og det gjorde at jeg ikke bekymret meg så veldig i starten. Var mest utålmodig på at de skulle se ferdige ut og at jeg ikke hadde vondt lengre! Jeg kunne ikke sove på siden før nesten et halv år etterpå (jeg er egentlig en magesover). Kunne ikke ligge lenge sidelengs før rundt 7 måneder kanskje, det ble fort ubehagelig og "stakk" i den puppen som hang mest sidelengs.

 

Endret av Spøkelse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg skulle hatt operasjon i juni, men ble oppringt og fortalt at Pål Schibstad har gått bort!! Noen som har fått dette med seg? Er i sjokk!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Apache skrev:

Jeg skulle hatt operasjon i juni, men ble oppringt og fortalt at Pål Schibstad har gått bort!! Noen som har fått dette med seg? Er i sjokk!!! 

Jeg så de la det ut på instagramkontoen til fornebuklinikken for noen uker siden😢 så trist!!!

Men fikk du operasjon hos en av de andre kirurgene da eller? 

AC6F881E-8480-4EF6-B386-FE6A1FAD6F12.jpeg

Endret av glossii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...