Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Bjor32 skrev:

Hei har lest mye her inne. Skal inn å operere 3mars. Blir 3gang jeg bytter ut innleggene🙊 Første gang i 08 la jeg inn 320 gram høyprofil. Nå sist la jeg inn 400moderat profil. Denne gangen blir det 500 høy profil

Kan jeg spørre hva årsaken er til at du går opp enda mer? Skal selv ta 425 høy profil og har i det siste begynt å lure på om jeg skal gå opp litt mer. Syns du 400 på deg ble for «små»? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er mine Motiva Ergonomix ca ett år gamle.

340cc, jeg er 167cm og ca 67 kg på bildet. Hadde kanskje liten b-cup på forhånd. De er ikke like "skjeløyd" i virkeligheten, men vanskelig å få tatt veldig fine bilder alene :p. De er veldig like, selv om den ene ser litt høyere ut på bildet. 

Fjerner bildet om noen timer. 

 

 

Endret av Spøkelse
Fjernet bilde
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2020 den 14.55, Spøkelse skrev:

Her er mine Motiva Ergonomix ca ett år gamle.

340cc, jeg er 167cm og ca 67 kg på bildet. Hadde kanskje liten b-cup på forhånd. De er ikke like "skjeløyd" i virkeligheten, men vanskelig å få tatt veldig fine bilder alene :p. De er veldig like, selv om den ene ser litt høyere ut på bildet. 

Fjerner bildet om noen timer. 

 

 

Det er så stor forskjell på størrelsene, hvilke proteser og profil man velger 🙄 Også har det litt å si hvor store/små man har før man legger inn. 

Jeg valgte 335cc høyprofil og mine er faktisk små i forhold 😆

Endret av Edie
fjernet bilde. Edie, adm.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Apache skrev:

Kan jeg spørre hva årsaken er til at du går opp enda mer? Skal selv ta 425 høy profil og har i det siste begynt å lure på om jeg skal gå opp litt mer. Syns du 400 på deg ble for «små»? 

Hei ja syns dem ble mindre med 400 moderat profil. Ønsker å få litt store pupper jeg blir fornøyd med. Har liksom blitt litt skuffa hver gang. Å dette blir siste gang 😂Så da blir det høy profil å 500.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er slik at eks 375 ser enormt ut på noen, og små ut på andre. 

Det er jo der kirurgene skal hjelpe oss og gi gode råd ift hva vi ønsker oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har googlet noe ekstremt etter at jeg bestilte time til operasjon. Jeg synes at mange nettsider og steder hvor bilder blir delt, er damene så små og mange er i hvert fall spedere bygd enn meg (174cm og 63kg). Men nordiskakliniken sin instagramkonto synes jeg viser bilder av kropper jeg kan relatere meg til! Et lite tips hvis noen ikke har sett deres konto :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.2.2020 den 14.55, Spøkelse skrev:

Her er mine Motiva Ergonomix ca ett år gamle.

340cc, jeg er 167cm og ca 67 kg på bildet. Hadde kanskje liten b-cup på forhånd. De er ikke like "skjeløyd" i virkeligheten, men vanskelig å få tatt veldig fine bilder alene :p. De er veldig like, selv om den ene ser litt høyere ut på bildet. 

Fjerner bildet om noen timer. 

 

 

Dine var veeeldig fine, er typ sånn resultat jeg selv ønsker. Takk for deling av bilde🥰 Da tror jeg at jeg faktisk trygt kan gå for Motiva😍

Endret av Edie
fjernet bilde. Edie, adm.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, OP-februar skrev:

jeg har googlet noe ekstremt etter at jeg bestilte time til operasjon. Jeg synes at mange nettsider og steder hvor bilder blir delt, er damene så små og mange er i hvert fall spedere bygd enn meg (174cm og 63kg). Men nordiskakliniken sin instagramkonto synes jeg viser bilder av kropper jeg kan relatere meg til! Et lite tips hvis noen ikke har sett deres konto :)

Takk for tips ☺️ Hvilke type implantat skal du ha? 
jeg har operasjonsdag 03.03. Var på konsultasjon for noe dager siden, men ble  mer forvirret etter jeg kom derfra. Jeg ønsker runde «faste bryst» med lite fall da jeg så og si har ikkeeksisterende fra før og heller ingen heng. Har heller ikke barn. Mente da selv at jeg skulle ha mentor implantat, men da jeg fikk tlf fra klinikk dagen etter konsultasjon hadde kirurg lagt inn motiva lav profil 300cc. Slik som jeg forstår på andre og ut dra bilder jeg har sett vil ikke dette gi samme resultat som jeg ønsker. Hun jeg snakket med skulle forhøre seg med kirurg om vi hadde misforstått hverandre og jeg skulle bli kontaktet over helga igjen... hun fortalte også at han «foretrakk å legge inn motiva»? Hva? Denne er også et dyrere implantat og som jeg tror gir et dårligere resultat på meg og min kropp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Knott1 skrev:

Takk for tips ☺️ Hvilke type implantat skal du ha? 
jeg har operasjonsdag 03.03. Var på konsultasjon for noe dager siden, men ble  mer forvirret etter jeg kom derfra. Jeg ønsker runde «faste bryst» med lite fall da jeg så og si har ikkeeksisterende fra før og heller ingen heng. Har heller ikke barn. Mente da selv at jeg skulle ha mentor implantat, men da jeg fikk tlf fra klinikk dagen etter konsultasjon hadde kirurg lagt inn motiva lav profil 300cc. Slik som jeg forstår på andre og ut dra bilder jeg har sett vil ikke dette gi samme resultat som jeg ønsker. Hun jeg snakket med skulle forhøre seg med kirurg om vi hadde misforstått hverandre og jeg skulle bli kontaktet over helga igjen... hun fortalte også at han «foretrakk å legge inn motiva»? Hva? Denne er også et dyrere implantat og som jeg tror gir et dårligere resultat på meg og min kropp. 

Jeg skal ha motiva ergonomix, enten mini eller demi. +/- 300cc. Det får jeg ta med kirurgen om en uke, den dagen jeg skal opereres 😅 Som jeg har forstått gir dette et litt mer naturlig bryst, men det er ikke det som kalles dråpeformet. Bare at det beveger seg litt mtp at det er littebitt mykere. Men jeg kjenner ikke til dette vs andre implantat dessverre. Det er det vel kun kirurger som gjør, så de er vel de beste til å svare på spørsmål. 
 

Men jeg vil jo anbefale deg å høre hvilken bredde han har målt at brystene dine er, slik at du vet hva han går ut fra når han velger implantat. Se tabellen på runde motiva: enten mener han 300 i demi (bredde 11,5) eller 300 i coarse (bredde 10,25). Ingen av disse er lave i profil, det finnes ikke i 300. Se motiva size chart, det er ganske forståelig. 

Men jeg er enig, det med str og implantat er kjempevanskelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som har gjennomgått operasjon (gjerne på Fornebuklinikken) som kan gi meg noen praktiske tips til hvordan man kan forberede seg til operasjonen og tiden etter? Noe man bør kjøpe inn eller huske på? Alle tips mottas med takk ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, OP-februar skrev:

Er det noen av dere som har gjennomgått operasjon (gjerne på Fornebuklinikken) som kan gi meg noen praktiske tips til hvordan man kan forberede seg til operasjonen og tiden etter? Noe man bør kjøpe inn eller huske på? Alle tips mottas med takk ☺️

Planlegg slik at du må gjøre absolutt minst mulig fysisk i tiden etter! Har du mulighet til å få hjelp, ta den du kan få :). Det meste er tungt og vondt i den første tiden etterpå. 
Du får vite fra klinikken ting relatert til sårbehandling etc som du må ha. 

Endret av LeneXCII
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, LeneXCII skrev:

Planlegg slik at du må gjøre absolutt minst mulig fysisk i tiden etter! Har du mulighet til å få hjelp, ta den du kan få :). Det meste er tungt og vondt i den første tiden etterpå. 
Du får vite fra klinikken ting relatert til sårbehandling etc som du må ha. 

Takk for svar! Jeg har planlagt å være en uke uten barn, håper det holder. Og har ferie den uka. Men hvor hjelpetrengende er man etter de to/tre første dagene har gått? Er liksom så vanskelig å se for seg. Og hva med bilkjøring? Hvor lang tid tok det før du kunne kjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^^ Det går seg til gradvis og det er nok ganske forskjellig hvordan man opplever det. Men jeg vil i hvert fall si at jeg var rimelig ute av stand til å gjøre noe fornuftig som innebar fysisk den første uka. Har du små barn? Ikke regn med at du kan løfte noe særlig selv etter en uke. 
Husker ikke helt, men kjørte nok bil etter 5-6 dager. Husker det var vondt/vanskelig å holde på rattet bortsett fra helt nederst. Det er nok smart å vente lengst mulig med å kjøre, tenkte etterpå på hva som hadde skjedd om jeg skulle fått en bråstopp og setebeltet hadde strammet til.. 
 

Endret av LeneXCII
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.2.2020 den 21.04, Milliis skrev:

Han kirurgen min sa at han hadde lagt inn mentor ved to tilfeller de siste 5 årene.

Hvem opererer deg da? Er motiva dyrere enn mentor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, LeneXCII skrev:

^^ Det går seg til gradvis og det er nok ganske forskjellig hvordan man opplever det. Men jeg vil i hvert fall si at jeg var rimelig ute av stand til å gjøre noe fornuftig som innebar fysisk den første uka. Har du små barn? Ikke regn med at du kan løfte noe særlig selv etter en uke. 
Husker ikke helt, men kjørte nok bil etter 5-6 dager. Husker det var vondt/vanskelig å holde på rattet bortsett fra helt nederst. Det er nok smart å vente lengst mulig med å kjøre, tenkte etterpå på hva som hadde skjedd om jeg skulle fått en bråstopp og setebeltet hadde strammet til.. 
 

Jeg har små barn ja. Minste er 2 år. Øver meg på å ikke løfte, sånn at de blir vant til det. 😅 Det er litt rart at man blir forespeilet at man «har litt vondt» i 3-5 dager av kirurgen, når de som blir operert erfarer at det er vanskelig å gå tilbake til jobb etter et par uker og har store smerter lenge (i noen tilfeller)... Men takk for svar, da er jeg litt bedre forberedt 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, cerruti skrev:

Hvem opererer deg da? Er motiva dyrere enn mentor? 

På aleris Bodø var motiva 8000 dyrere enn mentor. 37000 for mentor og 45000 for motiva. Også fordi de legges inn på en annen måte som gjør at man får mindre arr. Var svaret jeg fikk da jeg ringte iallefall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, OP-februar skrev:

Jeg skal ha motiva ergonomix, enten mini eller demi. +/- 300cc. Det får jeg ta med kirurgen om en uke, den dagen jeg skal opereres 😅 Som jeg har forstått gir dette et litt mer naturlig bryst, men det er ikke det som kalles dråpeformet. Bare at det beveger seg litt mtp at det er littebitt mykere. Men jeg kjenner ikke til dette vs andre implantat dessverre. Det er det vel kun kirurger som gjør, så de er vel de beste til å svare på spørsmål. 
 

Men jeg vil jo anbefale deg å høre hvilken bredde han har målt at brystene dine er, slik at du vet hva han går ut fra når han velger implantat. Se tabellen på runde motiva: enten mener han 300 i demi (bredde 11,5) eller 300 i coarse (bredde 10,25). Ingen av disse er lave i profil, det finnes ikke i 300. Se motiva size chart, det er ganske forståelig. 

Men jeg er enig, det med str og implantat er kjempevanskelig!!

Takk jeg skal sjekke ut ☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2020 den 14.55, Spøkelse skrev:

Her er mine Motiva Ergonomix ca ett år gamle.

340cc, jeg er 167cm og ca 67 kg på bildet. Hadde kanskje liten b-cup på forhånd. De er ikke like "skjeløyd" i virkeligheten, men vanskelig å få tatt veldig fine bilder alene :p. De er veldig like, selv om den ene ser litt høyere ut på bildet. 

Fjerner bildet om noen timer. 

 

 

Sååå fine og de ser så naturlige ut! Akk sånn resultat jeg ønsker!! 😍😍😍

Endret av Edie
fjernet bilde. Edie, adm.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2020 den 14.55, Spøkelse skrev:

Her er mine Motiva Ergonomix ca ett år gamle.

340cc, jeg er 167cm og ca 67 kg på bildet. Hadde kanskje liten b-cup på forhånd. De er ikke like "skjeløyd" i virkeligheten, men vanskelig å få tatt veldig fine bilder alene :p. De er veldig like, selv om den ene ser litt høyere ut på bildet. 

Fjerner bildet om noen timer. 

 

 

Dine ser jo veldig naturlige ut! :) 

Endret av Edie
fjernet bilde. Edie, adm.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2020 den 14.55, Spøkelse skrev:

Her er mine Motiva Ergonomix ca ett år gamle.

340cc, jeg er 167cm og ca 67 kg på bildet. Hadde kanskje liten b-cup på forhånd. De er ikke like "skjeløyd" i virkeligheten, men vanskelig å få tatt veldig fine bilder alene :p. De er veldig like, selv om den ene ser litt høyere ut på bildet. 

Fjerner bildet om noen timer. 

 

 

De er jo kjempefine og ser naturlige ut. 🤩 Men når du var en liten B-cup før, hvilken cup er du nå? 

Endret av Edie
fjernet bilde. Edie, adm.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...