Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

jeg har tenkt å bestille konsultasjon, men leter iherdig etter før/etter bilde for de som nesten ikke har pupper fra før av! Har googlet, sett på Instagram-kontoer osv osv. Er det noen som vil dele før/etter bilde av seg? Eller etter bilde og forklare litt om hvordan de er etter operasjon? Livredd for at de skal se ut som to ballonger som snart sprekker... jeg er ikke helt flat, men mer underpupp og sidepupp(hvis det gir mening) 🙈

Endret av Wannabee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, her er en liten bildeserie.

Synes forresten ferdig resultat ser større ut på bildet enn i virkeligheten.

Kan ellers anbefale drmiroshnik på instagram for mye før/etter bilder.

 

Fint om dere ikke siterer bildet ☺️
 

 

 

Endret av Tindra90
Fjernet bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Wannabee skrev:

jeg har tenkt å bestille konsultasjon, men leter iherdig etter før/etter bilde for de som nesten ikke har pupper fra før av! Har googlet, sett på Instagram-kontoer osv osv. Er det noen som vil dele før/etter bilde av seg? Eller etter bilde og forklare litt om hvordan de er etter operasjon? Livredd for at de skal se ut som to ballonger som snart sprekker... jeg er ikke helt flat, men mer underpupp og sidepupp(hvis det gir mening) 🙈

Har ikke før-bilde, men var heeeelt flat. Og da mener jeg virkelig helt flat! Her er resultatet med 300 cc høy profil under muskel. 

Jeg er så sykt fornøyd! Angrer ikke et sekund. 

Ikke siter 😉

 

Endret av MyNewBoobs
Fjernet bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Wannabee skrev:

Tusen takk! Skjønner at du er fornøyd med resultatet! Hvor har du operert? 

Veldig fornøyd ☺️ Plastikkirurg1 i Bergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo veldig bra ut på deg også! Men hvis du var helt flat så er det håp, er livredd for å få ballongpupper.. ble dere enige om størrelse før operasjon? Eller tok kirurg siste avgjørelse på operasjonsdagen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Tindra90 skrev:

Veldig fornøyd ☺️ Plastikkirurg1 i Bergen

Det skjønner jeg! Takk for at du delte, blir litt mer betrygget når jeg ser dine før/etter bilder!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Wannabee skrev:

Ser jo veldig bra ut på deg også! Men hvis du var helt flat så er det håp, er livredd for å få ballongpupper.. ble dere enige om størrelse før operasjon? Eller tok kirurg siste avgjørelse på operasjonsdagen? 

Ble enige før operasjonen. De måtte bestille inn protesene på forhånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Wannabee skrev:

Det skjønner jeg! Takk for at du delte, blir litt mer betrygget når jeg ser dine før/etter bilder!! 

Så bra ☺️ Eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det før. Hadde tenkt på det i ca 10 år.

 I starten vil du nok uansett føle at de er harde bowlingkuler, men for meg tok det bare er par mnd før de ble helt myke. Nå tror jeg de kjennes ut som ganske vanlige pupper 🧐 Og med mindre noen vêr hvordan jeg så ut før, så tror jeg ikke noen tenker over at det er silikon.

 

Endret av Tindra90
Fjernet bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skjønner ikke hvor mange som antakeligvis har silikon før man har tatt det selv. Ganske sykt egentlig. 

Jeg syns også det er drøyt at det er lov å gjøre det før man er 25... at jenter på 18-19 tar silikon. Hilsen "var 30 da jeg gjorde det" :P . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som forresten har noen å anbefale på Fornebuklinikken Oslo? Erfaringer med Ine Mørk eller Jørgen Utvoll?? 

Endret av Wannabee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Wannabee skrev:

Noen her som forresten har noen å anbefale på Fornebuklinikken Oslo? Erfaringer med Ine Mørk eller Jørgen Utvoll?? 

Skal ta på Fornebuklinikken hos Marius Barstad begynnelsen av juni 🙈🙈 Har lyst til å høre med Jørgen Utvoll også egentlig, men vet ikke helt. 

Liker Barstad og har hørt mye bra om han! Generelt bra om alle kirurgene på Fornebuklinikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.5.2020 den 13.30, Wannabee skrev:

jeg har tenkt å bestille konsultasjon, men leter iherdig etter før/etter bilde for de som nesten ikke har pupper fra før av! Har googlet, sett på Instagram-kontoer osv osv. Er det noen som vil dele før/etter bilde av seg? Eller etter bilde og forklare litt om hvordan de er etter operasjon? Livredd for at de skal se ut som to ballonger som snart sprekker... jeg er ikke helt flat, men mer underpupp og sidepupp(hvis det gir mening) 🙈

Jeg tok silikon for en uke siden, hadde så og si null pupp, kunne ikke fylle en A bh engang (spesielt med høyre bryst). 
Tør ikke dele bilde her, men jeg ble ekstremt mye mer fornøyd av resultatet fire dager etter (når jeg endelig fikk tatt av bh og sett) enn jeg trodde. Fint om de «dropper og fluffer», fint om de ikke gjør også 😅 
 

Tok på Aleris Majorstua. Var på tre konsultasjoner, første er ikke nevnverdig engang, hadde aldri tatt der. Andre var flink, men han mente anatomiske proteser , og det hadde jeg en dårlig feeling på. Siste sa runde var best til meg, fikk en good feeling og kjørte på - så glad for det!

 

Er 170cm, ca 67 kg og helt flat - lagt inn 335 Motiva under muskel, høy profil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, BellaCiao skrev:

Var på tre konsultasjoner, første er ikke nevnverdig engang, hadde aldri tatt der. Andre var flink, men han mente anatomiske proteser ,

Del gjerne hvor du ikke ville - eller er det kanskje dårlig stil... Bare kjekt å høre hvor styre unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la inn 285cc i venstre og 265cc høyre for to dager siden, altså tirsdag, på Fornebu hos Barstad. For å være helt ærlig var ikke dette noe jeg hadde tenkt på veldig nøye eller lenge, men etter konsultasjon ble jeg gira på å gjennomføre. Jeg har ingenting negativt å si om Fornebu, og de var nydelige. Fikk inntrykk av at Barstad tok meningene mine seriøst, samtidig var han veldig veiledende på hva han selv mente passet best. Under konsultasjon ble vi enige om 245cc, men endret dette samme dag som operasjon ettersom jeg hadde tenkt litt mer på å få fylde utover (medium profil). 

Operasjonen tok lengre tid enn det jeg var forespeilet, jeg hadde oppmøtetid kl.13, og dro derfra 17. Følte meg veldig godt ivaretatt av absolutt alle ledd, alt fra resepsjonist til anestesilege, sykepleier og kirurg. 

Resultatet hittill ser veldig lovende ut, med tanke på størrelse. Jeg er glad for at jeg gikk litt opp i cc, og tror det er en størrelse som passer fra. Var også veldig opptatt av at det skal være mest mulig naturlig, og at det ikke på noen som helst måte blir et blikkfang blant venninner. Forøvrig er jeg 162 høy, og 51kg. Jeg har ikke hatt særlig smerter, selv om det ble satt inn runde, under muskel. Jeg har fungert relativt bra, og mye bedre enn det jeg hadde trodd. Har kun hatt en episode hvor jeg var litt svimmel og måtte sette meg ned i dag da jeg tok av kompressene. Jeg har i tillegg hatt et par timer hjemmekontor både i går og i dag (1 og 2 dag post op) og planlegger en liten tur på kontoret imorgen. Passer naturligvis på å ta det veeeldig rolig. 

Så til dere som skal opereres om ikke lenge på Fornebu; det er bare å glede seg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, Safiye skrev:

Jeg la inn 285cc i venstre og 265cc høyre for to dager siden, altså tirsdag, på Fornebu hos Barstad. For å være helt ærlig var ikke dette noe jeg hadde tenkt på veldig nøye eller lenge, men etter konsultasjon ble jeg gira på å gjennomføre. Jeg har ingenting negativt å si om Fornebu, og de var nydelige. Fikk inntrykk av at Barstad tok meningene mine seriøst, samtidig var han veldig veiledende på hva han selv mente passet best. Under konsultasjon ble vi enige om 245cc, men endret dette samme dag som operasjon ettersom jeg hadde tenkt litt mer på å få fylde utover (medium profil). 

Operasjonen tok lengre tid enn det jeg var forespeilet, jeg hadde oppmøtetid kl.13, og dro derfra 17. Følte meg veldig godt ivaretatt av absolutt alle ledd, alt fra resepsjonist til anestesilege, sykepleier og kirurg. 

Resultatet hittill ser veldig lovende ut, med tanke på størrelse. Jeg er glad for at jeg gikk litt opp i cc, og tror det er en størrelse som passer fra. Var også veldig opptatt av at det skal være mest mulig naturlig, og at det ikke på noen som helst måte blir et blikkfang blant venninner. Forøvrig er jeg 162 høy, og 51kg. Jeg har ikke hatt særlig smerter, selv om det ble satt inn runde, under muskel. Jeg har fungert relativt bra, og mye bedre enn det jeg hadde trodd. Har kun hatt en episode hvor jeg var litt svimmel og måtte sette meg ned i dag da jeg tok av kompressene. Jeg har i tillegg hatt et par timer hjemmekontor både i går og i dag (1 og 2 dag post op) og planlegger en liten tur på kontoret imorgen. Passer naturligvis på å ta det veeeldig rolig. 

Så til dere som skal opereres om ikke lenge på Fornebu; det er bare å glede seg :) 

Ååå! Skal også opereres av Barstad den 20 juni! Gleder meg utrolig mye. Skal ta 450 cc pluss transplantere fett (har mild form for tubulære bryst). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, cerruti skrev:

Del gjerne hvor du ikke ville - eller er det kanskje dårlig stil... Bare kjekt å høre hvor styre unna.

Var på Volvat i Østfold. Fikk ikke svar på spørsmål, annet enn «det kan jeg ikke svare på, du må lese deg opp eventuelt». Null peiling på noe. Kreftformen forbundet med ru proteser hadde hu aldri hørt om. 
 

Prøvde å få meg ut føles det ut som, sa ganske kjapt «tenker vi avslutter her så kan du heller lese litt». Spurte også om hun oppertete mange ila en uke, og nej, det var ikke sikkert det ble noen i uka eller mnd forsåvidt. Kvass og usikker.

Sto også på siden at de hadde «minimal scar» mulighet - men nej hun hadde ikke utstyr til dette, ikke brukte hun så mye Motvia heller så derfor ville hu ta mentor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt spørsmål..

Imorgen er det 1 uke siden op, og jeg lurer på når denne «tygden» går vekk? Føler det et press på brystet som bare er superubehagelig å eksistere med 😅

Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive følelsen, men i høyre bryst er det enda mer tyngde, ubehag, føler jeg «kjenner» implantatet innvendig. Det rykker og strammer liksom inni der. Er det normalt?   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...