Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Takk for tilbakemelding, jeg har bestilt meg konsultasjon! Tenker hvis jeg får operasjonsdag i det tidsrommet jeg har sett for meg, så blir det booket hvis jeg føler meg tilfreds på kirurg🤗 tar gjerne imot flere «historier», følger med her titt og ofte 

Endret av Wannabee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, MyNewBoobs skrev:

Har ikke før-bilde, men var heeeelt flat. Og da mener jeg virkelig helt flat! Her er resultatet med 300 cc høy profil under muskel. 

Jeg er så sykt fornøyd! Angrer ikke et sekund. 

Ikke siter 😉

 

Tok du runde eller ergonomix?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg på konsultasjon, veldig spennende og morro å endelig få gjort det - fant ut at det nøyaktig var ett år siden jeg egentlig skulle på konsultasjon første gangen! Operasjonsdag er satt i juni, grugleder meg😰🤩 pga av lite underhudsfett og vev, står det mellom to størrelser (275 og 295 moderat runde) og under muskel!

Vanskelig å sammenligne seg med andre, men noen som har operert inn disse størrelsene og har hatt lite/små pupper fra før - og vil dele sin erfaring/bilde? 
 

og syns dere resultatet er likt fra hva dere fikk se på 3D-bilde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Wannabee skrev:

I går var jeg på konsultasjon, veldig spennende og morro å endelig få gjort det - fant ut at det nøyaktig var ett år siden jeg egentlig skulle på konsultasjon første gangen! Operasjonsdag er satt i juni, grugleder meg😰🤩 pga av lite underhudsfett og vev, står det mellom to størrelser (275 og 295 moderat runde) og under muskel!

Vanskelig å sammenligne seg med andre, men noen som har operert inn disse størrelsene og har hatt lite/små pupper fra før - og vil dele sin erfaring/bilde? 
 

og syns dere resultatet er likt fra hva dere fikk se på 3D-bilde? 

Ååh! Har samme «problemet» som deg! For lite underhudsfett og vev. Jeg skal dog ta litt større enn deg. Jeg fikk beskjed av kirurgen at han må ta fett fra andre steder på kroppen og fylle opp underdelen av puppa..skal også opereres i Juni! Gleder meg veeeldig!! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Wannabee skrev:

I går var jeg på konsultasjon, veldig spennende og morro å endelig få gjort det - fant ut at det nøyaktig var ett år siden jeg egentlig skulle på konsultasjon første gangen! Operasjonsdag er satt i juni, grugleder meg😰🤩 pga av lite underhudsfett og vev, står det mellom to størrelser (275 og 295 moderat runde) og under muskel!

Vanskelig å sammenligne seg med andre, men noen som har operert inn disse størrelsene og har hatt lite/små pupper fra før - og vil dele sin erfaring/bilde? 
 

og syns dere resultatet er likt fra hva dere fikk se på 3D-bilde? 

Jeg har lite underhudsfett og vev. Var helt flat. Opererte inn 300cc under muskel. Jeg har litt rippling på yttersiden der det er for lite fett og vev til å dekke over protesene, men det syns kun når jeg lener den fremover. Jeg bryr meg ihvertfall ingenting om det annet at det er litt ekkelt å kjenne på 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ha litt over 300, men siden jeg er ganske smal ved brystkassen og har hofter - er jeg redd for å få timeglass-form! Så tenker at den størrelsen passer fint for meg, også vil jeg høre på hva kirurgen mener blir finest på meg! Vil ikke st de skal se ut dom to ballonger heller😰

vil si jeg har mer sidepupp og underpupp(men ikke mye) så gleder meg til fylde og form💁🏼‍♀️ Guri så spent jeg er! Gruer meg ikke så mye til smerten igrunn, fordi jeg veit jo hvorfor jeg har vondt! Men den tiden fra jeg går inn døra og til narkose, ser jeg for meg kan bli spennende! Er en person som kan bli fysisk sjuk når jeg gruer meg til noe😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Wannabee skrev:

Jeg kunne ha litt over 300, men siden jeg er ganske smal ved brystkassen og har hofter - er jeg redd for å få timeglass-form! Så tenker at den størrelsen passer fint for meg, også vil jeg høre på hva kirurgen mener blir finest på meg! Vil ikke st de skal se ut dom to ballonger heller😰

vil si jeg har mer sidepupp og underpupp(men ikke mye) så gleder meg til fylde og form💁🏼‍♀️ Guri så spent jeg er! Gruer meg ikke så mye til smerten igrunn, fordi jeg veit jo hvorfor jeg har vondt! Men den tiden fra jeg går inn døra og til narkose, ser jeg for meg kan bli spennende! Er en person som kan bli fysisk sjuk når jeg gruer meg til noe😰

Jeg kan også bli fysisk syk når jeg gruer meg, men fikk ganske mange piller jeg skulle ta hjemme før operasjonen og jeg innbiller meg at noen av disse var beroligende. For jeg var veldig rolig 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, MyNewBoobs skrev:

Jeg kan også bli fysisk syk når jeg gruer meg, men fikk ganske mange piller jeg skulle ta hjemme før operasjonen og jeg innbiller meg at noen av disse var beroligende. For jeg var veldig rolig 😜

Jeg spurte om det, men fikk beskjed at de ville unngå det pga narkosen osv😰 skal vell ta to piller før jeg reiser hjemmefra, en smertestillende og en Paracet(?) - husker ikke helt🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Hvor har du vært på konsultasjon? Har du mye eget brystvev? Du burde ta konsultasjon på flere klinikker. 

Jeg har anatomiske over muskelen, og ja du ser implantatet mer. Savner dog toppfylde, men skulle aldri lagt runde over muskelen da jeg tror det vil synes godt.

Over muskel - blir mer heng på sikt. 

Men man kommer seg raskere etter en operasjon over. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 

Jeg la inn runde over brystmuskelen for 13 år siden. Det stod mellom anatomiske eller runde. Siden jeg hadde mer underhudsfett (😅) over brystet kunne jeg ha runde uten at implantatet viste. Jeg la inn 295 og fikk en 70 DD (Fra før hadde jeg en liten 70A. I dag 13 år senere henger de ikke i det hele tatt. Jeg bruker BH hele tiden (også om natten) og det har nok gjort at de fremdeles står «rett ut» 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2020 den 15.21, pocahontas88 skrev:

Hei!

Ny her, men har lest mye i tråden. Jeg er 32 og har mer eller mindre tenkt på brystkirurgi i 10 år. Nå har jeg vært på min første konsultasjon og har noen spm, håper noen vil svare:)

før konsultasjon , basert på hva jeg har lest trodde jeg at kirurgen kom til å anbefale under muskel til meg og ergomix motiva. ( jeg er nå en liten a/b cup)

Han anbefalte over muskel og runde motiva. Har lest mye om at under muskel anbefales for en mer naturlig look. Men det er jo mye mer vondt. Kirurgen sa det ikke er nødvendig i mitt tilfelle å ta under muskel, og at runde implantat ville gi meg mer fylde øverst. Jeg er dog litt redd for at det skal bli veldig rundt osv. 
Noen som vil dele litt erfaringer - som gjerne før konsultasjon trodde noe annet ville bli anbefalt osv? 
har sett en del bilder på Instagram og veldig mange av de har motiva ergomix - og ikke den runde typen. 

bryr meg ikke så mye om cc, stoler på kirurgen sine anbefalinger. Jeg kan ikke bli stor ( mellom 250-300)

 

takk! 
 

Hei,

Pleier ikke skrive innlegg her, men siden jeg er i nøyaktig samme situasjon som deg så måtte jeg bare svare.

Jeg skal opereres i morgen (!) på Fornebuklinikken. Skal ha 275 cc over muskel. Motiva ergonomix (runde/anatomiske), full profil. Jeg er helt flat og har i tillegg litt traktbryst (innsunken brystkasse), men nok brystvev og fett til å ta over muskel. Jeg er 35 år, 175 cm høy og 63 kg - har ammet tre barn.

Jeg har hatt to konsultasjoner og de var enige i størrelse, men uenige om plassering av innlegget (over eller under muskel). På siste konsultasjon sa kirurgen til meg: Jeg vil få omtrent det samme resulatet ved plassering over/under muskel fordi jeg har nok vev i utgangspunktet til plassering over. Ved plassering under muskel vil jeg antakeligvis måtte gå opp en strl for å få det samme resultatet som over, fordi muskelen "stjeler" litt av størrelsen (for meg i hvertfall). Argumentet var da, hvorfor ta under og "ødelegge" en muskel unødvendig når jeg får det samme resultatet ved å ta over. "høy og tynn" betyr ikke alltid lite vev. Mulig traktbrystet mitt har litt å si også fordi brystvevet mitt er lavere i profil enn selve ribbeina - så i teorien er jeg en -AA liksom 😛

Jeg har en venninne som tok samme operasjon for 5 år siden med omtrent samme utgangspunkt som meg, men med 330 cc over muskel. Basert på hennes resultat og hvor fornøyd hun er og hvor naturlige de ser ut, samt kirurgens argumenter, så er jeg veldig trygg på at over muskel er det riktige for meg - selv om jeg var helt innsilt på å ta under.

Nå er det bare en dag til å vente, så er det endelig min tur!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Milamor skrev:

Hei,

Pleier ikke skrive innlegg her, men siden jeg er i nøyaktig samme situasjon som deg så måtte jeg bare svare.

Jeg skal opereres i morgen (!) på Fornebuklinikken. Skal ha 275 cc over muskel. Motiva ergonomix (runde/anatomiske), full profil. Jeg er helt flat og har i tillegg litt traktbryst (innsunken brystkasse), men nok brystvev og fett til å ta over muskel. Jeg er 35 år, 175 cm høy og 63 kg - har ammet tre barn.

Jeg har hatt to konsultasjoner og de var enige i størrelse, men uenige om plassering av innlegget (over eller under muskel). På siste konsultasjon sa kirurgen til meg: Jeg vil få omtrent det samme resulatet ved plassering over/under muskel fordi jeg har nok vev i utgangspunktet til plassering over. Ved plassering under muskel vil jeg antakeligvis måtte gå opp en strl for å få det samme resultatet som over, fordi muskelen "stjeler" litt av størrelsen (for meg i hvertfall). Argumentet var da, hvorfor ta under og "ødelegge" en muskel unødvendig når jeg får det samme resultatet ved å ta over. "høy og tynn" betyr ikke alltid lite vev. Mulig traktbrystet mitt har litt å si også fordi brystvevet mitt er lavere i profil enn selve ribbeina - så i teorien er jeg en -AA liksom 😛

Jeg har en venninne som tok samme operasjon for 5 år siden med omtrent samme utgangspunkt som meg, men med 330 cc over muskel. Basert på hennes resultat og hvor fornøyd hun er og hvor naturlige de ser ut, samt kirurgens argumenter, så er jeg veldig trygg på at over muskel er det riktige for meg - selv om jeg var helt innsilt på å ta under.

Nå er det bare en dag til å vente, så er det endelig min tur!

 

Hei! 

Jeg skal selv opereres om ca 2 uker. Det jeg lurer på er om du har tatt blodprøver og sånn? Eller blir det gjort på operasjonsdagen? Stusser litt fordi jeg har ikke fått noe info om det, eller blir det ikke tatt blodprøver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, lolaa97 skrev:

Hei! 

Jeg skal selv opereres om ca 2 uker. Det jeg lurer på er om du har tatt blodprøver og sånn? Eller blir det gjort på operasjonsdagen? Stusser litt fordi jeg har ikke fått noe info om det, eller blir det ikke tatt blodprøver?

Jeg har ikke tatt noe blodprøver. Aner ikke om de gjør det heller, men det får jeg jo vite i morgen....

Andre her som har utført operasjonen allerede kan kanskje svare på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/27/2020 at 10:35 AM, Milamor said:

.

 

 

.

Endret av pocahontas88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er ny her og ønsker å høre anders erfaring med tanke på implantater og styrketrening. Jeg er 27 år, ca 167cm og veier 59 kg. I dag bruker jeg en 70B. Jeg har ikke barn og tror ikke det skjer før om kanskje 4-5 år. Til vanlig trener jeg styrke fem dager i uken, men på grunn av korona har mye av treningen gått over til løping. 

Har vært på konsultasjon hos Aleris (Chiu) og på Volvat  (Staalesen) i morgen har jeg time hos Fornebuklinikken hos (Barstad.)

På Volvat og Aleris anbefalte de meg runde proteser fra motiva 250-300cc demi profil. Kirurgen på Aleris sa at alt ville bli bra på meg og kroppen min fint tåler 300, men det synes jeg er hakket for stort med tanke på min aktive livsstil. Så vurderer 265/285cc. Begge Kirurgene anbefalte under muskel, for et mer naturlig resultat da jeg er slank.

Kirurgen sa at de kapper vekk deler av muskelfestene til den store brystmuskelen og at man kan få en permanent svekkelse ved operasjon under brystmuskelen. Jeg bekymrer meg for at jeg ikke lenger skal kunne ta pullups, dips med vekter eller trene benkpress med 60 kg. Samtidig har jeg lest om andre som klarer å trene seg opp igjen. Så jeg håper Brastad kan gi meg noen gode råd samt se på muligheten for å legge over muskel.

Er forberedt på å la treningen ligge i minimum 3 måneder etter operasjon. Har holdt av time 12.06 så begynner å kjenne litt på det.

Håper noen har mulighet til å dele sine erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27.5.2020 den 11.06, Milamor skrev:

Jeg har ikke tatt noe blodprøver. Aner ikke om de gjør det heller, men det får jeg jo vite i morgen....

Andre her som har utført operasjonen allerede kan kanskje svare på det...

Var det idag du skulle opereres? Si ifra hvordan det gikk! Oppdater oss☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, lolaa97 skrev:

Var det idag du skulle opereres? Si ifra hvordan det gikk! Oppdater oss☺️ 

Dagen derpå, og jeg er sååå fornøyd! Alt gikk kjempesmidig fra A-Å. Ble så godt tatt vare på og kirurgen var veldig flink (Dr. Ine Mørk på fornebuklinikken - hun vet hva hun driver med!)

Vi hadde avtalt 275 cc, motiva ergonomix, høy profil, over muskel. Hun valgte å legge 275 i det ene og 295 i det andre for å få symmetri da det ene brystet er litt bredere enn det andre (vi hadde diskutert denne muligheten før operasjonen). Det er vel litt tidlig å si noe om resultatet, men av det jeg kan se er det ingen forskjell på størrelsen nå i hvertfall. Jeg kjenner ingen kanter og ser ingen skygger av innlegget. Nå er det jo veldig hovent så det er kanskje for tidlig å se noe uansett, men vet jo dette med kanter og skygger er en frykt for mange ved å legge over muskel. 

De er en perfekt størrelse for meg. Jeg kan sammenlikne det litt med når jeg har brukt BH med innlegg og push-up tidligere + litt til - som er akkurat det resultatet jeg ønsket :) 

Smertemessig er det helt overkommelig og overraskende mye mindre smerte enn jeg trodde. For de som har ammet, kan det sammenliknes med enorm -en enorm- brystspreng. En ømhet og tyngde over brystet liksom...

Så langt har jeg tatt Paracet hver 6 time, arxocia en gang og den andre (oxy-et eller annet i natt før jeg skulle sove). Akkurat nå kjennes det ut som jeg skal kunne klare meg med kun Paracet framover. 

Det verste er egentlig å finne en behagelig stilling og sove i + at bh’en er ubehagelig stram. Men det skal jeg kunne leve med etter å ha ventet så lenge på dette :p

Dere som har erfaring her: skal bhen være så stram? Den virker for liten/for smal liksom? Men det er kanskje fordi det er hovent.... 

Uansett, jeg er usannsynlig fornøyd i hvertfall.... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2019 den 23.10, MyNewBoobs skrev:

Tid for en liten oppdatering. Morsomt hvis flere vil oppdatere litt 😊 

Nå har jeg levd med de nye puppene i et år og dette er første sommeren jeg kan leve ordentlig med nye pupper. I fjor fikk jeg hverken badet eller gått med bikini siden jeg opererte meg i sommerferien 😓 men nok om det! Jeg kan virkelig ikke få beskrevet hvor godt jeg trives med dette! Jeg kan gå i bikini uten å tenke på de flate puppene som ikke passet i noen bikinier. Jeg kan gå uten bh under kjoler 😱 Det har jo aldri skjedd før i hele mitt liv!  

Når jeg ser med naken tenker jeg at de er akkurat passe til min kropp, men med klær føler jeg de er for små. Jeg tror nok man blir litt blind, for når mannen min tok bilde av meg i bikini på stranden her om dagen, så jeg hvor store de er 😅 Greit med en slik oppvåkning innimellom. 

Håper alle sammen har en fin sommer 🌞 

Forresten er jeg 165 cm, 55 kg og har 300cc under muskel. Ikke så lett å huske alt om alle her inne. Selvom vi har skrevet det mange ganger. 

Kan jeg spørre hvordan det går med puppene dine? Du har samme mål som me og jeg skal legge inn det samme som deg. 
 

så veldig nysgjerrig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. 
 

Jeg er helt ny her, skal operere 03.06 motiva ergonomix demi 300 eller full 355 på fornebuklinikken hos Jørgen Utvoll. 
 

Jeg er 165, og veier ca 64 kg. Noen med ca samme mål eller størrelse som er her nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...