Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper det ordner seg for deg @Leolita!

Stakkars, som at ikke EN operasjon (tiden etter vel og merke) er ille nok.. 🙊

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, Leolita skrev:

Takk for støtten. Akkurat idag og siste 14 har vært helt jævlige og jeg fikk litt nok med dette Ml rommet. Så da gikk d utover ergonomix i slengen. 

Takk! Skjønner deg godt, det er nok bekymringer som følger med hele greia uansett om ting går som det skal. Så må du gå der og bare vente og tenke.. Men var det ikke en annen her i tråden som måtte ta ut et implantat fordi det ikke grodde ordentlig, hun måtte vente tre mnd eller noe? Muligens fordi hun skulle sette inn nytt da? 

Skrevet
8 timer siden, Leolita skrev:

Ps @Sokkar du har helt nydelige pupper da! ❤️ Gratulerer! 

Men du skjønner jo hva jeg mener. De er stor forskjell på. Nå har jeg ikke sett dine, og mellomrom kan komme av hvordan brystene dine var i utgangspunktet, eller av at kirurgen har valgt proteser som ikke er breie nok til kroppen din. 

Ergonomisk eller runde er vel ikke det som påvirker mellomrommet, men at protesen ikke er brei nok til din brystkasse. Er jo derfor vi stadig hører om folk som har fått en annen protese under operasjonen enn den de var enige om, fordi det viste seg av diverse årsaker at en annen protese ville bli bedre. Så sitter de sure etterpå fordi de ikke fikk akkurat den de ville ha. 

Skrevet
9 timer siden, Leolita skrev:

Ja er kjipt 🙈 og takk! ❤️ Håper på mirakler. Ja han var også innom meg også i tre min etter op  

Ja skulle bare mangle egentlig....Det står i deres garanti

Han doktoren. Er det han unge eller litt eldre? 

Skrevet (endret)
3 timer siden, Sokkar skrev:

Men du skjønner jo hva jeg mener. De er stor forskjell på. Nå har jeg ikke sett dine, og mellomrom kan komme av hvordan brystene dine var i utgangspunktet, eller av at kirurgen har valgt proteser som ikke er breie nok til kroppen din. 

Ergonomisk eller runde er vel ikke det som påvirker mellomrommet, men at protesen ikke er brei nok til din brystkasse. Er jo derfor vi stadig hører om folk som har fått en annen protese under operasjonen enn den de var enige om, fordi det viste seg av diverse årsaker at en annen protese ville bli bedre. Så sitter de sure etterpå fordi de ikke fikk akkurat den de ville ha. 

Han bestilte inn protesen på forhånd. Han målte meg på konsultasjonen og ut fra det bestemte han størrelsene- Jeg fikk velge mellom et par str. Jeg var litt usikker, og spurte om han kunne se hvilken som passet ved op, men det var ikke mulig. 

Men har bestemt meg for å prøve å stole litt på han. Kan jo HENDE at det kan bli noe bedre. Ser iallefall bittelitt lysere på det idag... 

Har lest meg opp på frankenboobs 😆😂 det hjalp litt 

Endret av Leolita
Skrevet
9 timer siden, Sillicious skrev:

Håper det ordner seg for deg @Leolita!

Stakkars, som at ikke EN operasjon (tiden etter vel og merke) er ille nok.. 🙊

Ja, har ikke noe lyst til det... skal til kontroll idag, så får høre hva sykepleier sier da 

Skrevet
3 timer siden, Leolita skrev:

Ja, har ikke noe lyst til det... skal til kontroll idag, så får høre hva sykepleier sier da 

Krysser fingrane 😊 oppdater oss gjerne 😊

Skrevet
1 minutt siden, Leolita skrev:

Sykepleier sier faktisk at hun er enig i mellomrommet... og at de har hatt en del som er misfornøyde etter brystoperasjon (!) på Fana. Det de pleier tilby er fjerning. Man får verken ny op eller en sum tilbake. Det er helt utrolig.... 

og var virkelig samlebånd, hun sa jeg skulle ta av brystbåndet «det pleier vi alltid si på to ukers kontrollen» 

og hun virket generelt veldig usikker og lite trygg i sine utsagn. Hadde ikke peiling, rett og slett... 

Herregud! Er det mulig 😮 

Så lei meg på dine vegne 😔

Skrevet
29 minutter siden, Leolita skrev:

Sykepleier sier faktisk at hun er enig i mellomrommet... og at de har hatt en del som er misfornøyde etter brystoperasjon (!) på Fana. Det de pleier tilby er fjerning. Man får verken ny op eller en sum tilbake. Det er helt utrolig.... 

og var virkelig samlebånd, hun sa jeg skulle ta av brystbåndet «det pleier vi alltid si på to ukers kontrollen» 

og hun virket generelt veldig usikker og lite trygg i sine utsagn. Hadde ikke peiling, rett og slett... 

Utrolig 😱 synes veldig synd på deg nå😔

Skrevet

@Leolita Utrolig leit at dette skal være mulig å oppleve i 2019. Får håpe dette om ikke annet gjør at andre ikke går i samme "fella". 

Skrevet

Litt oppdatering her.

Nå har jeg møtt en annen lege og han sa at jeg kommer til å få helt fine pupper, det er visst bare en grusom «frankenboob periode», og det ser ikke ut til at kirurgen har gjort en dårlig jobb. Jeg har stramme muskler pga operasjonen, men det vil løsne og da blir kløft- området bedre. Er ennå ganske hardt der, pga musklene er stramme og hovne og da slipper de ikke protesen «ned» og derfor dette gigantiske mellomrommet. 

Når det er sagt så vil jeg alltid ha litt Ml rom, for mine egentlige hadde også det. Men det vil bli bedre, lovet han. Og HP var visst et godt valg ut fra mine mål. «Ergonomix er de mest naturlige, og et veldig godt valg» sa han også. 

Så jeg må bare beklage på det sterkeste at jeg har hengt ut hele sykehuset og klaget så mye til dere. Jeg friket jo helt fullstendig dårlig ut, men er veldig glad for denne tilb mld. Jeg får bare vente til endelig resultat er her. 

Tror jeg må slutte å sjekke og Google så mye .... 🙈🤦‍♀️ 

Skrevet
29 minutter siden, Leolita skrev:

Litt oppdatering her.

Nå har jeg møtt en annen lege og han sa at jeg kommer til å få helt fine pupper, det er visst bare en grusom «frankenboob periode», og det ser ikke ut til at kirurgen har gjort en dårlig jobb. Jeg har stramme muskler pga operasjonen, men det vil løsne og da blir kløft- området bedre. Er ennå ganske hardt der, pga musklene er stramme og hovne og da slipper de ikke protesen «ned» og derfor dette gigantiske mellomrommet. 

Når det er sagt så vil jeg alltid ha litt Ml rom, for mine egentlige hadde også det. Men det vil bli bedre, lovet han. Og HP var visst et godt valg ut fra mine mål. «Ergonomix er de mest naturlige, og et veldig godt valg» sa han også. 

Så jeg må bare beklage på det sterkeste at jeg har hengt ut hele sykehuset og klaget så mye til dere. Jeg friket jo helt fullstendig dårlig ut, men er veldig glad for denne tilb mld. Jeg får bare vente til endelig resultat er her. 

Det var nå godt å høre ☺️

Jeg møtte fjerne en protese pga komplikasjoner og gå uten i 6 mnd! 

Kan tro jeg var fortvilet.. 

Men nå er jeg operert på nytt og alt har gått fint. I starten så puppene firkanta ut, men må faller de fint på plass. 

Lykke til videre og krysser fingrene for at de  blir bra til slutt 🧡

Skrevet
55 minutter siden, Leolita skrev:

Litt oppdatering her.

Du skal se at det ordner seg 👍

Skrevet
38 minutter siden, Mrs.Smith skrev:

Det var nå godt å høre ☺️

Jeg møtte fjerne en protese pga komplikasjoner og gå uten i 6 mnd! 

Kan tro jeg var fortvilet.. 

Men nå er jeg operert på nytt og alt har gått fint. I starten så puppene firkanta ut, men må faller de fint på plass. 

Lykke til videre og krysser fingrene for at de  blir bra til slutt 🧡

Uff- worst case scenario! 😱 veldig godt å høre at alt går fint nå! 😃 

Takk, krysser fingrene jeg og 😅❤️

Skrevet
14 minutter siden, Missfitness skrev:

Du skal se at det ordner seg 👍

😊 ja håper og satser på det, nå- slapper mye mer av iallefall.... Var egentlig alt jeg trengte å høre.... 

Skrevet
10 timer siden, Leolita skrev:

Litt oppdatering her.

Tror det er helt normalt å bli litt paranoid av og til, når det kommer til nyopererte bryst. Men er godt å høre at du kommer til å bli mer fornøyd😊

Skrevet

Hei puppedamer! 

Lurer på om noen her inne har fått dekket brystoperasjon? 

Jeg ble operert offentlig, pga manglende utvikling av bryst. Jeg hadde ikke fettvev, og nesten ikke brystvorter fordi de trakk seg inn. Dette fordi jeg ikke hadde noe fyllmasse. Det er ikke mange som får en slik operasjon, så vanskelig å komme i kontakt med andre. 

Det jeg er mest urolig for er garantier og slikt.. Der skriver jo private sykehus om rettigheter, men jeg aner ikke hvordan det er på et offentlig sykehus? 

Jeg har fått hard kapsel, så ene brystet mitt oppfører seg merkelig. Og ser merkelig ut. Har også fått synlige rynker på grunn av kapselen. Er noen mnd siden operasjonen, og jeg bekymrer meg for hvor ille det kommer til å bli til slutt? Kapselen merket jeg tidlig, og det har igrunn bare blitt verre. 

Håper noen kan noe om rettigheter ved offentlige operasjoner 😊

Skrevet
26 minutter siden, Sokkar skrev:

Tror det er helt normalt å bli litt paranoid av og til, når det kommer til nyopererte bryst. Men er godt å høre at du kommer til å bli mer fornøyd😊

Haha, ja jeg gikk jo ut av mitt gode skinn - trodde jeg var blitt botched 😱🙈😅

Venter i spenning på fluff and drop!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...