Halldis Skrevet 8. juni 2019 #41781 Skrevet 8. juni 2019 @Leolita Om det er en trøst, så hadde jeg det akkurat på samme måte de 2 første ukene. Var helt sykt lei meg for de var blitt så store, la inn 330 under muskel. Kirurgen ville ikke legge inn mindre siden det var helt tomt inni skinnfillene 😂 Jeg ønsket dem mindre, men da måtte jeg ta løft i tillegg. Nå er det snart 4 mnd siden, og jeg er veldig fornøyd. Kunne fremdeles hatt de litt mindre, men det ser helt naturlig ut på meg. (59 kilo og 159 cm høy) De krymper veldig mye i begynnelsen, og blir mye mykere. Er sikker på det blir bedre når smertene gir seg, og du endelig kan fylle ut en bh igjen 🥰 Jeg har gått fra stor A cup til stor B, liten C, og stortrives med det 😊
Leolita Skrevet 8. juni 2019 #41782 Skrevet 8. juni 2019 @Halldis ja det er en trøst å høre at de går noe ned og blir mer naturlige 😊👌 Men jeg har lest om dropp og fluff(?) og mange sier at de blir større...? Aldri helt skjønt det.... Håper de iallefall roer seg et par hakk. Syns jeg allerede har fått flere strekkmerker i mellomtiden 🙈
Sillicious Skrevet 8. juni 2019 #41783 Skrevet 8. juni 2019 @Leolita Synes dette forklarte "drop and fluff" ganske bra med bilder: http://www.williamtownley.co.uk/blog/2017/5/2/the-process-of-drop-and-fluff-how-implants-settle-following-breast-augmentation Skjønte det ikke selv heller før nå. Og som du svarte meg istad, JA det er jo en grunn til at du ville ta operasjonen igjen, og det vil føles som mer "deg" når de er på plass etter 6+ uker. 😍
MyNewBoobs Skrevet 9. juni 2019 #41785 Skrevet 9. juni 2019 22 timer siden, Leolita skrev: Dette blir kanskje som å banne i kirka, men jeg lurer på om det er flere som har hatt det sånn..... Er det flere enn meg som angrer bittert på at de tok operasjon? Jeg er 165 cm og 54 kg og la inn 335 motiva ergonomix under muskelen. Må dessverre si jeg faktisk syns jeg kledde mye bedre mine naturlige.... syns de var mer sexye og. Enda jeg hadde veldig små, og etter to graviditeter ikke fylte ut en A cup, engang. Jeg ble frarådet operasjon av omtrent samtlige av mine venner og familie, pga pengene og fordi naturlig er sexy- men valgte likevel å gjøre det. Er nå 10 dager siden og jeg syns ikke det var verdt pengene og smertene, og syns resultatet ser veldig fake ut, og overhode ikke «meg». De er også knallharde. Etter operasjonen syns jeg faktisk plutselig at små pupper er det fineste- om de så er flate eller har heng/ mammapupper. (Mine originale var små, med mye strekkmerker men lite heng). Merker at jeg nå faktisk syns at «før»- bildene på Internett er finere enn «etter». Det å ikke vite om det blir komplikasjoner og kapsel er utrolig skummelt. Ble fortalt at under muskelen skulle være mye tryggere- men ser jo at flere har fått det likevel. Jeg tenker foreløpig å ta de ut igjen. Synd med 40.000 ut av vinduet- skjønner ikke at jeg kunne være så dum å ta en sånn operasjon.... Må og nevnes at jeg har hatt silikon før, for 15 år siden. Tok de ut etter fem år pga kapsel. Da hadde jeg oppå muskel. Jeg lovde meg selv å aldri gjøre dette igjen, men likevel gjorde jeg det.... - og angrer som en hund. Jeg angret også i starten for jeg syns ikke det var noe pent uten klær, men siden jeg trivdes så godt med størrelsen med klær på ga det meg mye bedre selvtillit. Jeg likte de bedre når de droppet, men det er først nå 1 år etter operasjonen at de ser mye mer naturlige ut. Helt naturlige vil de nok ikke se ut uten klær siden jeg var helt flat (fylte ikke en A-cup) og nå bruker jeg D-cup. 165 cm høy og 55 kg. Jeg ville gitt det litt tid 😊 I starten jeg kunne gå med vanlig bh følte jeg de var kjempe store og at alle kunne se at jeg hadde silikon. Men nå har de liksom blitt en del av meg og jeg kan ikke tenke meg å være uten. Noen ganger tar jeg meg selv i å kjenne på mine egne bryster for jeg blir så fasinert av hvor myke de er 😂
Leolita Skrevet 9. juni 2019 #41786 Skrevet 9. juni 2019 34 minutter siden, MyNewBoobs skrev: Jeg angret også i starten for jeg syns ikke det var noe pent uten klær, men siden jeg trivdes så godt med størrelsen med klær på ga det meg mye bedre selvtillit. Jeg likte de bedre når de droppet, men det er først nå 1 år etter operasjonen at de ser mye mer naturlige ut. Helt naturlige vil de nok ikke se ut uten klær siden jeg var helt flat (fylte ikke en A-cup) og nå bruker jeg D-cup. 165 cm høy og 55 kg. Jeg ville gitt det litt tid 😊 I starten jeg kunne gå med vanlig bh følte jeg de var kjempe store og at alle kunne se at jeg hadde silikon. Men nå har de liksom blitt en del av meg og jeg kan ikke tenke meg å være uten. Noen ganger tar jeg meg selv i å kjenne på mine egne bryster for jeg blir så fasinert av hvor myke de er 😂 Jeg er jo ca akkurat samme høyde og vekt som deg ca. Hvor mye la du inn? 😃 det værste er det som du sier, at jeg ikke syns de ser fine ut i formen, uten klær 🙈 blir dette bedre? Det er nå 12 dager siden operasjon. De har droppet litt, men håper de dropper mer. (Kan også se litt kant av protesen på oversiden av den ene. Altså litt sånn som da jeg hadde oppå muskelen...) jeg hadde så mye polstring i BHene før, at ingen har sett noen forskjell (med klær på) nå etterpå... hehe hvor lang tid tar det før de blir myke? Jeg visste ikke at man måtte vente opp til ett år på å få normale bryst.... 🙈😅 enda en ting jeg hater med dette. Skulle ha googlet mer 😆Foreløpig trøster jeg meg med at jeg kan ta de ut igjen, og har heldigvis gratis fjerning innen de tre første årene, uansett grunn for at man angrer.
MyNewBoobs Skrevet 9. juni 2019 #41787 Skrevet 9. juni 2019 (endret) 2 timer siden, Leolita skrev: Jeg er jo ca akkurat samme høyde og vekt som deg ca. Hvor mye la du inn? 😃 det værste er det som du sier, at jeg ikke syns de ser fine ut i formen, uten klær 🙈 blir dette bedre? Det er nå 12 dager siden operasjon. De har droppet litt, men håper de dropper mer. (Kan også se litt kant av protesen på oversiden av den ene. Altså litt sånn som da jeg hadde oppå muskelen...) jeg hadde så mye polstring i BHene før, at ingen har sett noen forskjell (med klær på) nå etterpå... hehe hvor lang tid tar det før de blir myke? Jeg visste ikke at man måtte vente opp til ett år på å få normale bryst.... 🙈😅 enda en ting jeg hater med dette. Skulle ha googlet mer 😆Foreløpig trøster jeg meg med at jeg kan ta de ut igjen, og har heldigvis gratis fjerning innen de tre første årene, uansett grunn for at man angrer. Jeg la inn 300cc under muskel. De blir myke når de dropper, men så blir de bare mykere og mykere 😁 Legger ved bilde (ikke siter siden jeg sletter det etterpå). Nå husker jeg ikke helt, men tror det er ca en uke etter operasjonen vs 3 mnd. Endret 9. juni 2019 av MyNewBoobs
Leolita Skrevet 9. juni 2019 #41788 Skrevet 9. juni 2019 Sinnsykt fine!! 👌😃 Kirurgen sa jeg måtte velge enten 315 eller 335, og Max 355- og at jeg måtte ha høy profil pga smal brystkasse/ smale bryst. Men antar at du fikk medium da? Du har motiva ergonomix du og? Ser jo at man kan få de samme målene på en medium som på en høy, mtp bredde og projeksjon, om man bare går ned/ opp i cc. (Om man googler motiva size chart, så kommer det opp....) så jeg skjønner ikke helt hvorfor de sier dette? jeg skulle ønske jeg fikk medium da jeg syns det er litt fint med litt «side boob» og syns jeg har litt for stor avstand mellom mine. Men kanskje dette kommer seg mer med droppingen... Dine er jo perfekte!
Leolita Skrevet 9. juni 2019 #41789 Skrevet 9. juni 2019 Dine ser forresten MYE større ut etter de droppet og fant seg tilrette! 😃😃😃
Leolita Skrevet 9. juni 2019 #41790 Skrevet 9. juni 2019 Enda en ting, har du/ dere andre fått beskjed om å drive og presse de sammen? Jeg har ikke fått beskjed om noe sånt. Mine kjennes jo foreløpig ut som de er limt fast og kan ikke skyves på, overhode.
MyNewBoobs Skrevet 9. juni 2019 #41791 Skrevet 9. juni 2019 51 minutter siden, Leolita skrev: Sinnsykt fine!! 👌😃 Kirurgen sa jeg måtte velge enten 315 eller 335, og Max 355- og at jeg måtte ha høy profil pga smal brystkasse/ smale bryst. Men antar at du fikk medium da? Du har motiva ergonomix du og? Ser jo at man kan få de samme målene på en medium som på en høy, mtp bredde og projeksjon, om man bare går ned/ opp i cc. (Om man googler motiva size chart, så kommer det opp....) så jeg skjønner ikke helt hvorfor de sier dette? jeg skulle ønske jeg fikk medium da jeg syns det er litt fint med litt «side boob» og syns jeg har litt for stor avstand mellom mine. Men kanskje dette kommer seg mer med droppingen... Dine er jo perfekte! Jeg har også høy profil pga smal brystkasse. Mine er av merket Mentor 😊 Jeg er veldig fornøyd, men de ser mer naturlige ut nå. Fått litt mer heng på en måte. Fikk ikke beskjed om å presse de sammen.
Leolita Skrevet 9. juni 2019 #41792 Skrevet 9. juni 2019 Åja! Så bra å høre! Da er det jo håp 😃 Dine er jo perfekte, rett og slett. Får jeg sånne og ingen kapsel så angrer jeg ikke 😊🙈
MyNewBoobs Skrevet 9. juni 2019 #41793 Skrevet 9. juni 2019 8 minutter siden, Leolita skrev: Åja! Så bra å høre! Da er det jo håp 😃 Dine er jo perfekte, rett og slett. Får jeg sånne og ingen kapsel så angrer jeg ikke 😊🙈 Hehe. Takk 🥰 Jeg er veldig fornøyd og håper at du blir det etterhvert også 😊 Syns det er sååå deilig å faktisk ha bryster der når jeg bøyer meg frem og ikke ha en alt for stor bh som gaper og avslører at det er helt tomt inni der 😂 1
Nelli Skrevet 10. juni 2019 #41795 Skrevet 10. juni 2019 9 timer siden, Leolita skrev: Er det andre her som har motiva ergonomix? Ja jeg har 😊
Leolita Skrevet 10. juni 2019 #41796 Skrevet 10. juni 2019 (endret) @Nelli har du høy profil? Fikk du velge profil selv? Endret 10. juni 2019 av Leolita
Leolita Skrevet 10. juni 2019 #41797 Skrevet 10. juni 2019 (endret) Min kirurg sa jeg måtte ha full/ høy profil pga smal bryst/ brystkasse. Men jeg ønsket egentlig medium, i håp om å redusere avstanden mellom puppene og få mer kløft. Ser l ettertid at mange andre fikk velge dette selv? Endret 10. juni 2019 av Leolita
MyNewBoobs Skrevet 10. juni 2019 #41798 Skrevet 10. juni 2019 5 timer siden, Leolita skrev: Min kirurg sa jeg måtte ha full/ høy profil pga smal bryst/ brystkasse. Men jeg ønsket egentlig medium, i håp om å redusere avstanden mellom puppene og få mer kløft. Ser l ettertid at mange andre fikk velge dette selv? Jeg fikk ikke velge. Fikk bare beskjed om at jeg måtte ha høy pga smal brystkasse.
Leolita Skrevet 10. juni 2019 #41799 Skrevet 10. juni 2019 (endret) 2 timer siden, MyNewBoobs skrev: Jeg fikk ikke velge. Fikk bare beskjed om at jeg måtte ha høy pga smal brystkasse. @MyNewBoobs Samme som meg da... har du ergonomix? Jeg ble ikke egentlig spurt om valg mellom runde eller ergonomix heller... Endret 10. juni 2019 av Leolita
Nelli Skrevet 10. juni 2019 #41800 Skrevet 10. juni 2019 10 timer siden, Leolita skrev: @Nelli har du høy profil? Fikk du velge profil selv? Aner ikke helt hva jeg har he he 😅 Kirurgen som bestemte alt egentlig, basert på hva han mente kom til å se best ut....og bredden på brystet mitt. Endte med 400 cc, og er super fornøyd. Passer meg perfekt 😀
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå