Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

På 15.12.2018 den 23.06, Spøkelse skrev:

Operasjon på onsdag. Wææææh. Håper det går bra med dere andre her.

Kjenner igjen følelsen ☺️ 8 mnd siden min operasjon og jeg angrer ikke ett sekund! Elsker mine nye pupper, så du kan bare glede deg 😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Nelli skrev:

Kjenner igjen følelsen ☺️ 8 mnd siden min operasjon og jeg angrer ikke ett sekund! Elsker mine nye pupper, så du kan bare glede deg 😃 

Takk, det er godt å høre! Leser jo om alle baksider og eventuelle komplikasjoner også, så det er lett for en allerede god katastrofetenker å se for seg det verste. Bra du er fornøyd! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, lilly20 skrev:

Hei! Er det noen som har forslag til krem som kan brukes på arrene? Noe som fungerer? 🙌🏼 

Jojobaolje. Decubal har ein salve som skal vere bevist at hjelper på lysbehandling. Eg har brukt den på eit brannsår, då huda trengte ekstra fett. Har ikkje arr iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2018 den 14.03, MyNewBoobs skrev:
 

Klarer ikke fjerne quote fra telefonen, beklager! 

Da ligger jeg her og glor, siden I går formiddag! Verre idag for å si det sånn ;). Hadde aldri i mine villeste fantasier trodd at dette var noe jeg skulle gjennomføre i mitt liv. Bare håper håper alt går bra og ingen store komplikasjoner rammer meg. Skal ta av bandasjen idag så da får jeg ta en titt! Det ble 340cc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Sokkar skrev:

Jojobaolje. Decubal har ein salve som skal vere bevist at hjelper på lysbehandling. Eg har brukt den på eit brannsår, då huda trengte ekstra fett. Har ikkje arr iallefall :)

Smører dere under teipen? Eller venter dere til perioden med tape er ferdig før krem? 

Straks 6 uker siden operasjon her - og tipp topp her ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Spøkelse skrev:

Klarer ikke fjerne quote fra telefonen, beklager! 

Da ligger jeg her og glor, siden I går formiddag! Verre idag for å si det sånn ;). Hadde aldri i mine villeste fantasier trodd at dette var noe jeg skulle gjennomføre i mitt liv. Bare håper håper alt går bra og ingen store komplikasjoner rammer meg. Skal ta av bandasjen idag så da får jeg ta en titt! Det ble 340cc.

Gratulerer 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Spøkelse skrev:

Klarer ikke fjerne quote fra telefonen, beklager! 

Da ligger jeg her og glor, siden I går formiddag! Verre idag for å si det sånn ;). Hadde aldri i mine villeste fantasier trodd at dette var noe jeg skulle gjennomføre i mitt liv. Bare håper håper alt går bra og ingen store komplikasjoner rammer meg. Skal ta av bandasjen idag så da får jeg ta en titt! Det ble 340cc.

Gratulerer 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Nysgjerrig666 skrev:

Smører dere under teipen? Eller venter dere til perioden med tape er ferdig før krem? 

Straks 6 uker siden operasjon her - og tipp topp her ☺️

Jeg fikk beskjed om å smøre når jeg var ferdig med teipen. Etter 3 mnd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Nysgjerrig666 skrev:

Smører dere under teipen? Eller venter dere til perioden med tape er ferdig før krem? 

Straks 6 uker siden operasjon her - og tipp topp her ☺️

Du brukar vanleg teip, sant? Ikkje silikon? Isåfall trur eg du skal vente til du er ferdig med tapen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sokkar skrev:

Du brukar vanleg teip, sant? Ikkje silikon? Isåfall trur eg du skal vente til du er ferdig med tapen :)

Bruker silikonbasert tape, Mepiform :) men ok da venter jeg, er jo fortsatt en stund til😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ,jeg opererte for 3 mnd siden å nå klør det forferdelig under brystene der teipen er.Har prøvd å gå uten teip men klør fremdeles å er rødt.kan det være allergi mot teipen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nosa skrev:

Hei ,jeg opererte for 3 mnd siden å nå klør det forferdelig under brystene der teipen er.Har prøvd å gå uten teip men klør fremdeles å er rødt.kan det være allergi mot teipen?

Hvilken tape benytter du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 3 postop. Fortsatt ganske mye vondt. Gleder meg til det avtar litt. Tror likevel ikke jeg er blant dem som har det verst. Må innrømme at når jeg våkner er helt på trynet, hvis jeg ikke har timet smertestillende bra nok. Da er det litt sånn "hva faen har jeg gjort" 😛 . Har en ti minutters snikepause fra brystbåndet nå. Får litt klaus av å gå med det konstant. Bra det "bare" er 2-3 uker igjen, haha. Håper jeg venner meg til det snart.

I morra kan jeg dusje!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.12.2018 den 21.07, Nosa skrev:

Hei ,jeg opererte for 3 mnd siden å nå klør det forferdelig under brystene der teipen er.Har prøvd å gå uten teip men klør fremdeles å er rødt.kan det være allergi mot teipen?

Det kan det så absolutt være, kutt ut tapen og så blir det nok bedre ( Limet etter teipen sitter ofte lenge på huden, så er ikke så rart det fortsatt klør og er rødt)

Jeg fikk også en allergisk reaksjon på tapen ved en annen operasjon.

Endret av Nelli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Spøkelse skrev:

Dag 3 postop. Fortsatt ganske mye vondt. Gleder meg til det avtar litt. Tror likevel ikke jeg er blant dem som har det verst. Må innrømme at når jeg våkner er helt på trynet, hvis jeg ikke har timet smertestillende bra nok. Da er det litt sånn "hva faen har jeg gjort" 😛 . Har en ti minutters snikepause fra brystbåndet nå. Får litt klaus av å gå med det konstant. Bra det "bare" er 2-3 uker igjen, haha. Håper jeg venner meg til det snart.

I morra kan jeg dusje!!

"Brystbåndklaustrofobien" var verst den første uka, etter det så gikk det mye bedre faktisk 😅 Så hold ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, Nelli skrev:

"Brystbåndklaustrofobien" var verst den første uka, etter det så gikk det mye bedre faktisk 😅 Så hold ut.

Takk, det motiverer! Hehe!

Tror jeg har en del mindre vondt idag enn i går faktisk, og DET er hvertfall motiverende. Fikk også vite at jeg skal være på en hytte og ikke et utested på nyttårsaften og er veldig veldig glad for det. Mindre skumping ;) . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er redd for betennelse eller infeksjon, blir litt engstelig når det ene såret gjør vondt og det andre ikke. Men jeg er bare på dag fem etter operasjon, så regner med at det er normalt at det er smerte i ulik grad av og på i hvert bryst? Det er en sånn brennende/sprengende følelse. Kan jo ikke dra av teipen heller :p. Sittet mye oppreist idag pga julaften. Formen er generelt mye bedre enn for to dager siden heldigvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.12.2018 den 21.54, Spøkelse skrev:

Kjenner jeg er redd for betennelse eller infeksjon, blir litt engstelig når det ene såret gjør vondt og det andre ikke. Men jeg er bare på dag fem etter operasjon, så regner med at det er normalt at det er smerte i ulik grad av og på i hvert bryst? Det er en sånn brennende/sprengende følelse. Kan jo ikke dra av teipen heller :p. Sittet mye oppreist idag pga julaften. Formen er generelt mye bedre enn for to dager siden heldigvis. 

Du må betrakte hver pupp som hver sin operasjon, så de vil leges i forskjellig tempo også 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...