Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Jaktenka skrev:
 

De ser ekstra ille ut før man får gjort første teipbytte. Først da man får vasket de ordentlig også. Sikkert en del gammelt, størknet blod som gir et verre inntrykk. 🤗 Mine såg ikke ut før første teipbytte husker jeg 😅

Ja er endel skorper og størknet blod under tapen ser jeg. 

Satser på at alt er ok når jeg er på kontroll. Har vært ute en kort tur med hunden, så nå må jeg hvile 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opererte i august. Veldig fornøyd, 410 cc ekstra høy profil over muskel :) Hadde gått ned i vekt, så var «tomt». Er nå en 80 D/E på vanlige butikker som Cubus osv. Kun prøvd uten spiler selvsagt. Men jeg foretrekker fortsatt Mirabelle bh’n min. Eneste jeg har begynt å tenkt på er om den er for stor, strammer ikke i det hele tatt, sitter ikke godt under brystet heller. Klinikken sa jeg kunne kjøpe en mindre, men at det ikke var nødvendig.. Sendte bilder til dem. Kan kanskje kjøpe en fra Pierre Robert e.l?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Nosa skrev:
 

Jeg tok brystløft med implantat for 4 uker siden .Har fremdeles mye smerter i det ene brystet å det svir på en måte der jeg har sydd.Har hatt blåveiser di 3 første ukene.Jobber i butikk,så har hatt bekymringer om at jeg har brukt armene for mye jeg også.Er jo ikke lett å vite hvor grensen går liksom.

 

Etter jeg la inn silikon (over muskelen) var det som om noe var løst og glapp over i det ene brystet, men det har gått seg til nå 😊 Jeg har hatt en del stikking og svie i brystene (også svie i arrene) som kommer og går, men det er mindre av det nå 😁

Jeg har nok gjort litt mer enn hva dem anbefaller etter operasjon, med tunge løft, trening og løftet armene. Men så har jeg kjent smerter etterpå også 🙈 

Håper det gir seg snart hos deg også 😉 Ring klinikken om du er usikker, så slipper du å være engstelig 😊

 

Endret av AnneMarg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nosa skrev:
 

Å tusen takk for svar😊hvor lenge gikk du før du begynte å bruke armene som normalt igjen?

Etter løft så mener jeg å huske at det tok 3-4 uker før det var greit å strekke armene uten at det gjorde vondt. Kjente det også når jeg løftet tungt. Jeg er ikke så veldig tålmodig, så jeg skulle bare prøve litt 🙈 Da ble det vondt og jeg kjente at det strakk liksom. Men grodde og ble som det skulle alikevel 😃

Du har jo lagt inn silikon i samme operasjon, så da tar det vel kanskje noe lengre tid... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😇noen som vet hvor lang tid det tar for silikonimplantater til å feste seg?jeg opererte for 5 uker siden å er tilbake i full jobb nå i butikk.Har veldig lite smerter,så bruker armene mine en del.Men er litt redd for at jeg har brukt armene mine for mye etter jeg opererte .Hva kan skje om jeg har brukt armene mine for mye ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Nosa skrev:
 

Hei😇noen som vet hvor lang tid det tar for silikonimplantater til å feste seg?jeg opererte for 5 uker siden å er tilbake i full jobb nå i butikk.Har veldig lite smerter,så bruker armene mine en del.Men er litt redd for at jeg har brukt armene mine for mye etter jeg opererte .Hva kan skje om jeg har brukt armene mine for mye ?

Det som kan skje er vel at de ikke legger seg korrekt, eit flytter på seg. Men det høres vel ut som det går fint med deg. Uansett ville jeg vært litt forsiktig, 5 uker er fortsatt tidlig. Man blir jo gjerne anbefalt å vente inntil 8 uker før gradvis opptrapping av trening av armer/overkropp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått betennelse 😔

Var en liten åpning under ene brystet og da spl skulle skifte tape rant det ut med sårvæske. Rant i sikkert 20 min. 

Ble skyllet inni og tatt bakterieprøve. 

Fått beskjed om å massere ut i dusjen, og har ikke tape over hullet. 

Skal tilbake på fredag for svar på prøven og er startet på antibiotika. 

Men jeg er så lei meg😪

Har fulgt alle innstruksjoner, og er livredd for at jeg skal få større komplikasjoner som gjør at jeg må ha ny operasjon eller fjerne implantatet. 😩

Er superfornøyd med resultatet og hadde håpet dette skulle gå fint uten komplikasjoner. En av grunnen til at jeg ventet og vurderte dette over flere år var nettopp redselen for komplikasjoner og nå ble frykten virkelighet. 😑

Vet at det ikke er så uvanlig med betennelse ved brystløft, men tar gjerne imot råd og trøst og erfaringer (om noen har opplevd det samme). 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj Mrs Smith, så kjedelig! Men hva sa de da, hvor lenge ca skal det ta og øker det risikoen for andre komplikasjoner?

Jeg fortalte om avgjørelsen til min mor i går, det gikk overraskende bra. Hun sa hun skjønte godt for hun har ikke så mye hun heller, og brede skuldre. Var i grunnen bare bekymret for at jeg skal ta for mye! Var godt å endelig si det, jeg har jo visst det i et par måneder nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2018 den 17.11, Mrs.Smith skrev:
 

Jeg har fått betennelse 😔

Var en liten åpning under ene brystet og da spl skulle skifte tape rant det ut med sårvæske. Rant i sikkert 20 min. 

Ble skyllet inni og tatt bakterieprøve. 

Fått beskjed om å massere ut i dusjen, og har ikke tape over hullet. 

Skal tilbake på fredag for svar på prøven og er startet på antibiotika. 

Men jeg er så lei meg😪

Har fulgt alle innstruksjoner, og er livredd for at jeg skal få større komplikasjoner som gjør at jeg må ha ny operasjon eller fjerne implantatet. 😩

Er superfornøyd med resultatet og hadde håpet dette skulle gå fint uten komplikasjoner. En av grunnen til at jeg ventet og vurderte dette over flere år var nettopp redselen for komplikasjoner og nå ble frykten virkelighet. 😑

Vet at det ikke er så uvanlig med betennelse ved brystløft, men tar gjerne imot råd og trøst og erfaringer (om noen har opplevd det samme). 

 

Jeg fikk betennelse i det ene såret 😔 

Jeg måtte rense såret hver dag med pyrisept og smøre på en sårsalve jeg fikk på resept. Måtte sette på kompress, så såret fikk luft. I tillegg gikk jeg på antibiotika. Holdt vel på i 2 uker med dette, så ble det bra igjen. 

Jeg ble kjempe lei meg. Ble redd for å få mer komplikasjoner og begynte å tvile på avgjørelsen om å ta silikon var riktig.  

Nå er det 4 mnd siden min operasjon og arrene er nesten helt like 😊 

Jeg har fått følbar ripling, men det har ingen sammenheng. 

Jeg angrer ikke nå uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MyNewBoobs skrev:
 

Jeg fikk betennelse i det ene såret 😔 

Jeg måtte rense såret hver dag med pyrisept og smøre på en sårsalve jeg fikk på resept. Måtte sette på kompress, så såret fikk luft. I tillegg gikk jeg på antibiotika. Holdt vel på i 2 uker med dette, så ble det bra igjen. 

Jeg ble kjempe lei meg. Ble redd for å få mer komplikasjoner og begynte å tvile på avgjørelsen om å ta silikon var riktig.  

Nå er det 4 mnd siden min operasjon og arrene er nesten helt like 😊 

Jeg har fått følbar ripling, men det har ingen sammenheng. 

Jeg angrer ikke nå uansett!

Tusen takk for svar. Godt å høre du ikke angrer for det er de tankene som har surret i hodet mitt de siste dagene 😜

Fikk snakket med spl i dag og ble litt beroliget heldigvis. Var ikkje kommet svar på prøvene i dag så fortsetter med den typen antibiotika jeg har foreløbig. Skal tilbake på mandag for ny sjekk. 

Håper inderlig dette går fort over, føler hele fokuset mitt er på puppene for tiden. 🙈

Heldigvis sover jeg godt om nettene nå og har mye mindre smerter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Jeg er glad for at det er tid mellom konsultasjonen og timen min, men jeg er ganske puppebesatt og tenker mye på pupper. Eller ser på pupper. Haha!

Også gruer jeg meg til frankenboobs i tiden rett etterpå. Typen har bursdag en måned etter operasjon og det hadde vært fint å vise frem hvertfall halvfine pupper da 😂.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Spøkelse skrev:
 

Altså. Jeg er glad for at det er tid mellom konsultasjonen og timen min, men jeg er ganske puppebesatt og tenker mye på pupper. Eller ser på pupper. Haha!

Også gruer jeg meg til frankenboobs i tiden rett etterpå. Typen har bursdag en måned etter operasjon og det hadde vært fint å vise frem hvertfall halvfine pupper da 😂.

Hehe. Jeg var også ganske puppebesatt 😂 Er det egentlig enda... 4 mnd siden operasjonen.

Må du bruke brystbånd? Hvis ikke, så er dem nok ganske fine i formen en mnd etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, MyNewBoobs skrev:
 

Hehe. Jeg var også ganske puppebesatt 😂 Er det egentlig enda... 4 mnd siden operasjonen.

Må du bruke brystbånd? Hvis ikke, så er dem nok ganske fine i formen en mnd etter. 

Jeg tror det, skal ha under muskel? Er vel vanlig da. 
Lurer litt på bestille en konsultasjon til for å bli mer sikker på størrelse, selv om det koster. Men det er jo bare en brøkdel av hele investeringen. Hehe. 

Vet dere forresten hvordan det er med oppfølgingstime, jeg har operasjon den 19. og det er en onsdag. Så blir det jo jul og masse helligdager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MyNewBoobs skrev:
 

@Mrs. Smith Hvordan går det med deg? 

Går helt greit, er ganske nedfor egentlig. 

Bekymrer meg endel. 

Var ikke påvist noen bakterier i prøven så har ikke betennelse. Men det siver fremdeles litt sårvæske så jeg må bytte kompress morgen og kveld. 

Spl har stripset såret for å forsøke å få det til å gro sammen. Hun kunne se protesen i åpningen.. Om det ikke er grodd mer sammen til fredag må jeg til kirurgen på mandag. Hva som eventuelt skal skje da aner jeg ikke, men min største frykt er jo at protesen må ut eller at jeg må ha en ny operasjon. 

Så spiser proteiner for harde livet og håper ting er bedre på fredag. 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Spøkelse skrev:
 

Jeg tror det, skal ha under muskel? Er vel vanlig da. 
Lurer litt på bestille en konsultasjon til for å bli mer sikker på størrelse, selv om det koster. Men det er jo bare en brøkdel av hele investeringen. Hehe. 

Vet dere forresten hvordan det er med oppfølgingstime, jeg har operasjon den 19. og det er en onsdag. Så blir det jo jul og masse helligdager..

Men når jeg tenker meg om brukes vel båndet bare i 2-3 uker, så da er du jo ferdig med det til bursdagen. 

Hvilken størrelse er det du har bestemt deg for da? Og hva er utgangspunktet ditt? 

Jeg fikk time 5 dager etter, så vil tro du kanskje får time torsdag 27.desember? 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mrs.Smith skrev:
 

Går helt greit, er ganske nedfor egentlig. 

Bekymrer meg endel. 

Var ikke påvist noen bakterier i prøven så har ikke betennelse. Men det siver fremdeles litt sårvæske så jeg må bytte kompress morgen og kveld. 

Spl har stripset såret for å forsøke å få det til å gro sammen. Hun kunne se protesen i åpningen.. Om det ikke er grodd mer sammen til fredag må jeg til kirurgen på mandag. Hva som eventuelt skal skje da aner jeg ikke, men min største frykt er jo at protesen må ut eller at jeg må ha en ny operasjon. 

Så spiser proteiner for harde livet og håper ting er bedre på fredag. 😑

Så kjipt 😔😔 

Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MyNewBoobs skrev:
 

Men når jeg tenker meg om brukes vel båndet bare i 2-3 uker, så da er du jo ferdig med det til bursdagen. 

Hvilken størrelse er det du har bestemt deg for da? Og hva er utgangspunktet ditt? 

Jeg fikk time 5 dager etter, så vil tro du kanskje får time torsdag 27.desember? 😜

27. passer egentlig bra for jeg skal reise avgårde sent den kvelden, jeg får høre med dem på telefon kanskje så jeg er sikker på jeg kan komme før jeg drar :). Håper du har rett! Jeg er 167 og 65 kg, en del muskler, hofter og litt skuldre. Har en liten B vil jeg tippe og vurderer 360cc. Hadde egentlig landet på 340 men er redd for å angre på for lite, samtidig som jeg ikke vil se FOR mye ut heller. Men jeg tror jeg vil heller har litt for mye enn for lite? Vanskelig ass. 

Mrs Smith nei så kjipt! Jeg ser jo for meg at hvis det ikke gror så må du kanskje ha nye sårkanter? :( utrolig kjedelig å bare gå og vente på sånt også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Spøkelse skrev:
 

27. passer egentlig bra for jeg skal reise avgårde sent den kvelden, jeg får høre med dem på telefon kanskje så jeg er sikker på jeg kan komme før jeg drar :). Håper du har rett! Jeg er 167 og 65 kg, en del muskler, hofter og litt skuldre. Har en liten B vil jeg tippe og vurderer 360cc. Hadde egentlig landet på 340 men er redd for å angre på for lite, samtidig som jeg ikke vil se FOR mye ut heller. Men jeg tror jeg vil heller har litt for mye enn for lite? Vanskelig ass. 

Mrs Smith nei så kjipt! Jeg ser jo for meg at hvis det ikke gror så må du kanskje ha nye sårkanter? :( utrolig kjedelig å bare gå og vente på sånt også. 

Ja, det er denne ventingen som gjør meg sprø. Først 2 uker med smerter og dårlig søvn også bare fortsetter det. 

Kanskje legen kan forsøke å sy et sting eller to for å holde deg lukket? Nye sår kanter ja, du sier noe der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...