Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Ikke at jeg har noen erfaring, men jeg tviler på at de vil gi deg ny operasjon billigere fordi du ønsker deg mer (spesielt hvis du ikke har hatt komplikasjoner og resultatet ser ut som forventet). Kjipt :/. Men det går kanskje an å bytte for en rimeligere sum enn full pris for første operasjon?

Er redd for å havne i samme situasjon, men jeg prøver å trøste meg med at uansett kunne jeg ikke fått mer enn 20cc mer pga brystbredden min. Så jeg holder fast i tanken om at det hadde sikkert ikke vært revolusjon med 20cc mer, men det er vel den typiske "boob greed" de fleste har på et tidspunkt. Skjønner at det nok er verre for deg siden du bare fikk noe annet enn det som egentlig var planen! Surt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Julie Sophie skrev:

Hei! Nå er det lenge siden jeg har skrevet her. 

I begynnelsen av mars 2018 la jeg inn 295 cc, anatomiske implantater, i hvert bryst. Jeg har ikke hatt noen komplikasjoner, bortsett fra nedsatt følsomhet i undersiden av høyre bryst. Det jeg derimot tenker mye på, er hvor misfornøyd jeg er med størrelsen. Og det er i grunnen derfor jeg skriver her igjen, i håp om noen gode råd. 

Da jeg var på min første konsultasjon prøvde jeg først proteser på 200 cc, og måtte hele tiden spørre om å få prøve større. Til slutt fikk jeg prøve 300 cc, noe som føltes mye mer riktig for min del og etter mitt ønske. Da jeg kom hjem og fikk tenkt meg om, forsto jeg at dette ble feil. Jeg ringte derfor klinikken og spurte om en ny konsultasjon. Da ble jeg møtt av en sykepleier, som begynte å fortelle hvor mye kvinner angrer på store implantater, at det ikke er pent osv. Hun hadde med andre ord ikke medisinsk grunnlag for hvorfor jeg ikke kunne ta større, men heller hennes egen mening. Det ble da bestilt inn 330 cc. Jeg følte ikke for å kunne spørre om større.

Da operasjonsdagen kom, viste det seg at implantatene i 330 var bestilt i feil bredde i forhold til min kropp, og det ble da lagt inn 295 istedenfor. Jeg er likevel klar over at de 35 cc er en nærmest ubetydelig forskjell, så er jeg fortsatt så lei meg over at jeg ikke ble hørt. Jeg var aldri ute etter et unaturlig resultat eller "ballongpupper". Jeg vil bare ha fyldigere pupper som passer mine former. Det er ingen som har lagt merke til at jeg har operert, selv ikke mine foreldre. Og jeg er så misfornøyd. 

Jeg har så lyst til å legge inn nye implantater, men det frister lite å bruke enda 32k på dette... Er det noen som har erfaring, eventuelt noen gode råd? Burde jeg kontakte klinikken?

Så kjedelig du ikke er fornøyd 😓 men det er ikke bate med klærne på du synes de er små da? For meg klær på vises det ikke på meg heller at jeg har operert 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Jaktenka skrev:

Så kjedelig du ikke er fornøyd 😓 men det er ikke bate med klærne på du synes de er små da? For meg klær på vises det ikke på meg heller at jeg har operert 😅 

Føler meg hverken vel i klær eller uten. De er langt fra størrelsen jeg så for meg og ønsket...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Jaktenka tror det bare er jeg som ser at den sitter høyere, men det fordi jeg er den eneste som studerer de så nøye. Når det gjelder formen er det nok mer synlig, men bare naken. Skal prøve å få til et bilde. Kjæresten har sagt «ja okei da, jeg ser det» men vet ikke om det var for å slippe å høre på meg siden han mest sannsynlig driter i det 😂 @Julie Sophie kjedelig ikke å være fornøyd med størrelsen. Samtidig så kan det være at du om et par år kanskje er glad de ikke er større. Jeg for min del hadde nok tatt mindre (har 265) hadde jeg valgt igjen. De ser store ut på meg, spesielt med klær på fra siden, så tror nok flere enn de som har spurt har reagert på at det har hendt noe mystisk her... 

Endret av Tamarari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Julie Sophie

Så leit å høre at du (fortsatt) ikke er fornøyd. 

Hvis jeg var deg, ville jeg klagd på følgende:

  • De forsto ikke hva du ønsket av størrelse. Hvis de forsto, men ikke mente det var medisinsk forsvarlig, burde de sagt klart i fra om det og advart deg om du kanskje ikke kom til å bli fornøyd.
  • At du fikk en annen størrelse enn dere hadde avtalt. Det er jo totalt uakseptabelt at de har bestilt feil og så velger å bruke en mindre størrelse. 

For å være ærlig, så tror jeg ikke du får ny operasjon, men jeg ville krevd en viss sum (f eks 10.000,-) for "tort og svie" og truet med å klage dem inn til myndighetene etc. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Missfitness skrev:

@Julie Sophie

Så leit å høre at du (fortsatt) ikke er fornøyd. 

Hvis jeg var deg, ville jeg klagd på følgende:

  • De forsto ikke hva du ønsket av størrelse. Hvis de forsto, men ikke mente det var medisinsk forsvarlig, burde de sagt klart i fra om det og advart deg om du kanskje ikke kom til å bli fornøyd.
  • At du fikk en annen størrelse enn dere hadde avtalt. Det er jo totalt uakseptabelt at de har bestilt feil og så velger å bruke en mindre størrelse. 

For å være ærlig, så tror jeg ikke du får ny operasjon, men jeg ville krevd en viss sum (f eks 10.000,-) for "tort og svie" og truet med å klage dem inn til myndighetene etc. 

 

Som jeg skulle sagt det selv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

375ml over muskel, Motiva ergonomix implantater. Overlot i kirurgens hender å bestemme størrelse; de prøvde visst 350ml og 400ml under operasjonen og endte på 375ml.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogrose
På 3.1.2019 den 16.46, 1986er skrev:

Nyoperert, føler meg helt fin i formen så langt, minimalt med smerter 😊👍

F01C4AC9-5EF3-404E-AC60-6BD4305BD35B.jpeg

Åh, gratulerer med overstått. Det ser jo bare helt utrolig bra ut! Veit du hva som gjorde at det ble over muskel? Jeg vil gjerne ha det, pga mindre smerter og "inngripen"...men har hørt at opptil 90 prosent får anbefalt under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@1986er Gratulerer, ser jo veldig fint og naturlig ut! :). Du var kanskje ikke "helt flat" før? 

Endret av Missfitness
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Skogrose ikke la valget om over eller under baseres på at du vil ha mindre smerter. Jeg tok under og hadde minimalt med smerter i etterkant. Rolig må man være uansett den første uka, og bruker man smertestillende riktig tror jeg man skal være uheldig om man opplever voldsomme smerter. Ja, hadde fucka muskulatur første tiden, men etter noen måneder var jeg tilbake til normalen. Pullups, svømming, klatring, langrenn.. kjennes og føles som før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Skogrose skrev:

Åh, gratulerer med overstått. Det ser jo bare helt utrolig bra ut! Veit du hva som gjorde at det ble over muskel? Jeg vil gjerne ha det, pga mindre smerter og "inngripen"...men har hørt at opptil 90 prosent får anbefalt under...

Takk, er fornøyd så langt! Jeg trener mye og ville helst ikke tukle med brystmuskelen, og kirurgen var enig i at jeg hadde nok å gå på til at folden ikke ville synes. Valget var egentlig enkelt for meg da, særlig med tanke på at under muskelen er forbundet med mer smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Missfitness skrev:

@1986er Gratulerer, ser jo veldig fint og naturlig ut! :). Du var kanskje ikke "helt flat" før? 

Takk! Nei, jeg var en 80C fra før, så absolutt ikke flat. Pleide å være 80D, men hadde mistet mye volum på oversiden, så ville få tilbake den rundere formen igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogrose
11 timer siden, Tamarari skrev:

@Skogrose ikke la valget om over eller under baseres på at du vil ha mindre smerter. Jeg tok under og hadde minimalt med smerter i etterkant. Rolig må man være uansett den første uka, og bruker man smertestillende riktig tror jeg man skal være uheldig om man opplever voldsomme smerter. Ja, hadde fucka muskulatur første tiden, men etter noen måneder var jeg tilbake til normalen. Pullups, svømming, klatring, langrenn.. kjennes og føles som før. 

Takk, det var fint å høre! Jeg kommer til å la kirurgen avgjøre, selv om jeg merker at jeg innerst inne håper han anbefaler over🙉. Det viktigste for meg er tross alt et fint resultat som ser naturlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tok også under og på onsdag er det tre uker siden. Ja,, det har vært en del vondt spesielt den første uken og frem til sånn omkring dag 12-13. Da skjedde det ett eller annet og roet seg veldig, type kunne gå fra liggende til stående uten at det kjentes ut som noen prøvde å sage I puppen min med brennende sag. Det var seriøst sånn det føltes. Eller som undersiden av puppen ble dyppet i syre eller flammer. Ja, også kan jeg ikke ligge noe særlig på siden enda, littegrann går greit men blir fort ubehagelig. Er nok aaaalt for tidlig. Så jeg sliter på ryggen enda, hilsen elsker å sove på magen ;).. Savner egentlig mest å kunne ligge godt inntil kjæresten og kose, spoone osv. 

Jeg har lest om flere som sier at de føler seg bra, og så går en liten stund og de får ulike typer smerter igjen. Så jeg krysser fingrene for at jeg er heldig og ferdig med det verste, men har i bakhodet at det kan jo hende det kommer litt av og på når det utvikler seg og gror videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svetter forresten voldsomt i kløfta noen netter, det bare siler svette nedover og jeg må TØRKE meg med dyna eller noe annet i nærheten. Sexy, jeg vet 😛 . Er det kroppen som jobber hardt med reparasjon på natta, mon tro? Har jo opplevd dette før operasjon sånn av og til, men ikke så ofte som de to siste ukene nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Spøkelse skrev:

Jeg svetter forresten voldsomt i kløfta noen netter, det bare siler svette nedover og jeg må TØRKE meg med dyna eller noe annet i nærheten. Sexy, jeg vet 😛 . Er det kroppen som jobber hardt med reparasjon på natta, mon tro? Har jo opplevd dette før operasjon sånn av og til, men ikke så ofte som de to siste ukene nå. 

Jeg svettet også veldig i kløfta. Fikk varmeutslett til og med 😂 Men jeg opererte i juli i fjor, så var jo sykt varmt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Spøkelse skrev:

Jeg svetter forresten voldsomt i kløfta noen netter, det bare siler svette nedover og jeg må TØRKE meg med dyna eller noe annet i nærheten. Sexy, jeg vet 😛 . Er det kroppen som jobber hardt med reparasjon på natta, mon tro? Har jo opplevd dette før operasjon sånn av og til, men ikke så ofte som de to siste ukene nå. 

Jeg var også klam hele tiden. La slik kompress vi vasker stumpen til minstemann med husker jeg. Fikk også noe kvisegreier pga det samme😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...