Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bor du langt fra klinikken, med tanke på en konsultasjon? Fy flate så dritt 😕 . 

.........

På den helt andre siden var jeg på ekstra konsultasjon i går for å prøve å bestemme meg for størrelse. Er sånn 70/30 mellom 340 og 360.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har dere kjøpt sportsbh til å bruke etter operasjonen? Hvor stramt skal den sitte? Hvordan målet jeg hvilken størrelse jeg skal kjøpe? 

Skrevet
22 timer siden, Spøkelse skrev:

Bor du langt fra klinikken, med tanke på en konsultasjon? Fy flate så dritt 😕 . 

.........

På den helt andre siden var jeg på ekstra konsultasjon i går for å prøve å bestemme meg for størrelse. Er sånn 70/30 mellom 340 og 360.

Nei, bor i samme by. 

Om det ikke har grodd sammen til neste tirsdag så blir det vurdering av kirurg på onsdag. I verste fall blir det operasjon torsdag for å ta ut implantatet. 

Så må jeg gå i noen måneder uten silikon i ene brystet.. Så neste uke blir det iallefall avgjort, og jeg håper ting går bedre andre runde. Men er ikke glad for at jeg må gjennom 2 nye operasjoner. 😭

Skrevet
19 timer siden, Mrs.Smith skrev:

Nei, bor i samme by. 

Om det ikke har grodd sammen til neste tirsdag så blir det vurdering av kirurg på onsdag. I verste fall blir det operasjon torsdag for å ta ut implantatet. 

Så må jeg gå i noen måneder uten silikon i ene brystet.. Så neste uke blir det iallefall avgjort, og jeg håper ting går bedre andre runde. Men er ikke glad for at jeg må gjennom 2 nye operasjoner. 😭

Krysser fingrene for deg!!! ❤️❤️ Her har det begynt å stikke/bli vondt i stingene 😫 men det er kanskje normalt? Plasteret har heller ikke løsnet en cm.. legen sa maks 14 dager så vil det «falle av». 

Skrevet

@Mrs.Smith Håper virkelig det ordner seg for deg! :).  Utrolig synd at du opplever dette! 

Skrevet
45 minutter siden, Missfitness skrev:

@Mrs.Smith Håper virkelig det ordner seg for deg! :).  Utrolig synd at du opplever dette! 

Tusen takk 🧡

Ja jeg er veldig skuffet og lei meg. 

Dette hadde jeg faktisk gledet meg veldig til i flere måneder, og nå føles det som om det aldri vil bli bra. Må bare smøre eng med tålmodighet og forhåpentligvis er alt bra før sommeren neste år. 😔

Skrevet (endret)
4 minutter siden, Mrs.Smith skrev:

Ja jeg er veldig skuffet og lei meg. 

Det skjønner jeg godt, og det har du all grunn til! Igjen, du har all min støtte. :) 

Endret av Missfitness
  • Liker 1
Skrevet
På 17.11.2018 den 8.58, Jaktenka skrev:

Min er "Flirt" fra Lindex 😊

Nå har det blitt min favoritt også 😜 Kjøpte i helgen.

• Liker 1
Skrevet

Hei, straks 2 uker siden operasjonen. Fant frem denne bhen fra sist jeg trente, men kan den egentlig brukes? Den er helt myk i nederst. 

A53F70D3-F396-4558-A5EC-259014C87C2E.png

Skrevet

Da sitter jeg her med et innlegg mindre. 

Må vente 4 mnd før jeg får satt inn nytt silikon innlegg.. 😔

Skrevet
8 minutter siden, Mrs.Smith skrev:

Fy fader så kjipt!!

Skrevet
1 minutt siden, Spøkelse skrev:

Fy fader så kjipt!!

Kjipt, urettferdig og slitsomt. 

Prøver å tenke positivt å se frem mot mars/april.. Men akkurat i dag er jeg bare lei meg. 

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, Mrs.Smith skrev:

Nei, så kjipt 😔😔

Skrevet
59 minutter siden, Mrs.Smith skrev:

Prøver å tenke positivt å se frem mot mars/april.. Men akkurat i dag er jeg bare lei meg. 

Det er lov og helt forståelig!

• Liker 1
Skrevet
På 29.11.2018 den 18.29, Mrs.Smith skrev:

Uff, så kjipt! 😥

Skrevet
På 29.11.2018 den 18.19, Mrs.Smith skrev:

Ånei :( forstår godt du er skuffet 😞 hadde vært knust 😕

Skrevet
På 27.11.2018 den 12.10, Nysgjerrig666 skrev:

Hei, straks 2 uker siden operasjonen. Fant frem denne bhen fra sist jeg trente, men kan den egentlig brukes? Den er helt myk i nederst. 

A53F70D3-F396-4558-A5EC-259014C87C2E.png

Er det spiler? Hvor mye støtte gir den? 

Skrevet
På 6.12.2018 den 8.25, Sokkar skrev:

Er det spiler? Hvor mye støtte gir den? 

Ikke spiler men myke skåler. Har ikke turt å bruke den da 🙈😂

Skrevet
På 29.11.2018 den 18.29, Mrs.Smith skrev:

Huff så utrolig kjipt og vondt 😭😢 krysser fingrer for at dette går raskt 🙏 

• 2 uker senere...
Skrevet

Operasjon på onsdag. Wææææh. Håper det går bra med dere andre her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...