Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, Sokkar skrev:

Gratulerer med nye puppa! Gleder meg vanvittig til jeg skal få mine!! 😁 

Fikk du også runde høyprofil?

Tusen takk🤩🤩 ja fikk runde høy profil, 300. Kirurgen mente det var best siden jeg er ganske slank😄 når skal du ta? Det er bare å glede seg 😄😄 superhappy selv om jeg ikke har «sett» de ennå 😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, Nysgjerrig666 skrev:

Takk 😁 jeg tar og det jeg kan ta, og forbereder meg på spreng i morgen 😅 så fine de var!! 😍🔥💃🏽 Jeg håper på samme resultat som deg,  etter årevis med vond push-up🙃

Gratulerer med ny pupper forresten 😊 

Krysser fingrene for at du ikke får så mye vondt de neste dagene 🤞 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Synes dette ser bra ut :) veldig fint å ha spreke pupper ;) er derfor eg skal ha moderat pluss også, for å bygge brystet utover og ikke i bredden. 

Brystkassen min er spinklere enn din. Nesten ikke fett, så tror nesten jeg må holde meg under 300g ☺️ Gleder meg! 👏

Endret av Sokkar
Skrevet
12 timer siden, Nysgjerrig666 skrev:

Tusen takk🤩🤩 ja fikk runde høy profil, 300. Kirurgen mente det var best siden jeg er ganske slank😄 når skal du ta? Det er bare å glede seg 😄😄 superhappy selv om jeg ikke har «sett» de ennå 😂

Har ikke fått time enda. Men har vore til konsultasjon og har prøvd proteser :) akkurat hvilken proteser det blir finner han ikke ut før under operasjonen. 

Er helt flatbrystet, så gleder meg 😍 

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, Sokkar skrev:

Synes dette ser bra ut :) veldig fint å ha spreke pupper ;) er derfor eg skal ha moderat pluss også, for å bygge brystet utover og ikke i bredden. 

Brystkassen min er spinklere enn din. Nesten ikke fett, så tror nesten jeg må holde meg under 300g ☺️ Gleder meg! 👏

Spennende! 😊 Jeg har følbar rippling, men jeg bryr meg ikke noe om det når jeg vet hvordan det så ut før!

I denne tråden siterer vi ikke bilder siden vi vil slette bildene igjen. Fint hvis du sletter bilde fra din kommentar. 

Skrevet
1 time siden, MyNewBoobs skrev:

Spennende! 😊 Jeg har følbar rippling, men jeg bryr meg ikke noe om det når jeg vet hvordan det så ut før!

I denne tråden siterer vi ikke bilder siden vi vil slette bildene igjen. Fint hvis du sletter bilde fra din kommentar. 

Enig :) så lenge det er bedre enn slik det var, så er ting som rippling ubetydelig :) kommer ikke til å plage meg 😁

logisk det du sier ang bilder :) har fjernet det ☺️

Skrevet
7 timer siden, MyNewBoobs skrev:

Gratulerer med ny pupper forresten 😊 

Krysser fingrene for at du ikke får så mye vondt de neste dagene 🤞 

Tusen takk 🤩 går overraskende bra faktisk 😅 hadde du brystbånd over bhen? For den har flyttet seg på meg 😳 har prøvd å ringe kirurgen men han var på kurs, han forklarte nemlig hvordan den skulle ligge rett etter at jeg våknet - så det husker jeg ikke.. skal den ligge over og presse ned, eller midt på og presse inn? Skal ringe han igjen da😅

• Liker 1
Skrevet
På 15.11.2018 den 15.08, Frk.Fjosepose skrev:

Jeg har 315 moderat pluss under muskel. Var i utgangspunktet 70C/D (av den veldig myke typen, mest hud, faktisk) Hadde løft og innlegg, og da noe brystvev fra før. Er nå 70F, og ganske mye større enn det du ser på bildet.

De aller fleste vil kjenne protesen fra undersiden. Jeg har 400cc, men ganske brede pupper gjorde at jeg måtte opp i den størrelsen. Ser ikke stort ut på meg pga kroppsoppbyggingen 🤗

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Nysgjerrig666 skrev:

Tusen takk 🤩 går overraskende bra faktisk 😅 hadde du brystbånd over bhen? For den har flyttet seg på meg 😳 har prøvd å ringe kirurgen men han var på kurs, han forklarte nemlig hvordan den skulle ligge rett etter at jeg våknet - så det husker jeg ikke.. skal den ligge over og presse ned, eller midt på og presse inn? Skal ringe han igjen da😅

Så bra 😊 

Mitt skulle ligge over og presse ned ihvertfall 👍

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Nysgjerrig666 skrev:

6 minutter siden, MyNewBoobs skrev:

Så bra 😊 

Mitt skulle ligge over og presse ned ihvertfall 👍

Samme her. Ikke superstramt, men et lett press 😊

• Liker 1
Skrevet
På 15.11.2018 den 14.59, Frk.Fjosepose skrev:

Heisann brystfagre damer! 

Endelig har jeg fått lov til å kaste den berømte klinikk-bh'en, hurra! Har kjøpt mengder av spileløse varianter, men de gir jo ingen støtte, så da lurer jeg på hvilke spileløse bh'er som er deres favoritter? 

Det føles litt sånn i starten når puppene fortsatt er harde. Bhen bare ligger utenpå puppene liksom. Jeg brukte en del sportsbh og klinikk-bhen etterpå også for å få støtte. 

Har en favoritt fra Kappahl, men tror ikke dem har den lenger 😔

• Liker 1
Skrevet
På 15.11.2018 den 14.59, Frk.Fjosepose skrev:

Heisann brystfagre damer! 

Endelig har jeg fått lov til å kaste den berømte klinikk-bh'en, hurra! Har kjøpt mengder av spileløse varianter, men de gir jo ingen støtte, så da lurer jeg på hvilke spileløse bh'er som er deres favoritter? 

Min er "Flirt" fra Lindex 😊

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Jaktenka skrev:

Min er "Flirt" fra Lindex 😊

Skulle akkurat til å skrive det samme til Frk. Fjosepose. De bhene er virkelig å anbefale! 😄 

• Liker 2
Skrevet
På 16.11.2018 den 20.15, Jaktenka skrev:

Samme her. Ikke superstramt, men et lett press 😊

Takk dere 😄 dette går jo overraskende bra da, ikke store smerter faktisk! Trøtt selvføgelig pga medisiner, men har begynt å trappe ned nå. Har blitt veldig rastløs allerede, og er kun på dag 3.. har rundet TV og Netflix.. hva gjorde dere for å få tiden til å gå? Gikk dere en lett tur den første uken? 🤔 eller kino? Har sovet utrolig mye da, noe som har hjulpet med healingen tror jeg. 

Skrevet
51 minutter siden, Nysgjerrig666 skrev:

Takk dere 😄 dette går jo overraskende bra da, ikke store smerter faktisk! Trøtt selvføgelig pga medisiner, men har begynt å trappe ned nå. Har blitt veldig rastløs allerede, og er kun på dag 3.. har rundet TV og Netflix.. hva gjorde dere for å få tiden til å gå? Gikk dere en lett tur den første uken? 🤔 eller kino? Har sovet utrolig mye da, noe som har hjulpet med healingen tror jeg. 

Såg serie 🤣

• Liker 1
Skrevet

1 uke siden operasjon, og det har gått over all forventing! Det har ikke vært vondt, bortsett fra de to- tre første dagene hvor jeg benyttet meg av alle smertestillende jeg fikk. Litt vondt i ryggen siden jeg fortsatt sover sittende, hvor lenge sov dere slik? Dere med små babyer (7-8 mnd, ca 8 kg), når løftet dere babyen igjen etter operasjon? Jeg har heldigvis fått barnefri siden operasjon, og ikke turt å løfte ennå- selv om jeg føler meg «sterk» nok 😅 

• Liker 1
Skrevet
På 12.11.2018 den 12.14, Mrs.Smith skrev:

Vært hos kirurgen i dag og er forsiiiiiiktig optimist. Han mente vi skulle fortsette sårbehandling og de om det ville gro sammen tilslutt. Jeg er ennå veldig redd for å håpe, men må innrømme at jeg er litt lettet likevel. Så nå håper jeg og krysser fingrene for at det vil gro sammen, sakte men sikkert.. 🙏🏻🙏🏻

Hvordan har det gått med deg? 🤞🙏

Skrevet
5 timer siden, Nysgjerrig666 skrev:

Hvordan har det gått med deg? 🤞🙏

Det går ikke så bra egentlig. Det gror fryktelig seint, og neste uke må jeg til kirurg igjen for å få tatt en avgjørelse om implantatet må ut. Jeg er ganske nedfor, og kjenner at det føles ganske traumatisk å skulle gå med kun et helt bryst. Om jeg må ta det ut må jeg gå noen måneder før de kan operer inn på ny. Skal gå sjekk/sårstell i morgen, men har fremdeles åpning og implantatet er synlig inni åpningen. 

Skulle ønske jeg fikk mer informasjon og kommer til å be om en ordentlig samtale med kirurg neste uke, ikke bare 2 min. 

Skrevet
1 time siden, Mrs.Smith skrev:

Det går ikke så bra egentlig. Det gror fryktelig seint, og neste uke må jeg til kirurg igjen for å få tatt en avgjørelse om implantatet må ut. Jeg er ganske nedfor, og kjenner at det føles ganske traumatisk å skulle gå med kun et helt bryst. Om jeg må ta det ut må jeg gå noen måneder før de kan operer inn på ny. Skal gå sjekk/sårstell i morgen, men har fremdeles åpning og implantatet er synlig inni åpningen. 

Skulle ønske jeg fikk mer informasjon og kommer til å be om en ordentlig samtale med kirurg neste uke, ikke bare 2 min. 

Å nei, så utrolig kjedelig 😢 har du vondt? Siden en ser implantet? Og så kjedelig at du ikke får mer informasjon 😫 er det mulig å få noe skriftlig tror du? Slik at kirurgen kan forklare seg bedre? Huff, håper virkelig dette ordner seg på best mulig vis 🙏🙏

Skrevet
2 minutter siden, Nysgjerrig666 skrev:

Å nei, så utrolig kjedelig 😢 har du vondt? Siden en ser implantet? Og så kjedelig at du ikke får mer informasjon 😫 er det mulig å få noe skriftlig tror du? Slik at kirurgen kan forklare seg bedre? Huff, håper virkelig dette ordner seg på best mulig vis 🙏🙏

Nei, har ikke vondt. Såret er bare ca 2-3 cm pg åpningen der implantatet viser er bare 1/2cm så håper jo inderlig at det kan gro sammen. Men det væsker så mye og det plager meg skikkelig. Syns det lukter litt mer i dag, så må få tatt en bakterieprøve igjen tror eg. Kanskje jeg får en antibiotikakur som kan hjelpe? 

Ja, jeg får skrive ned spørsmål slik at jeg husker å spør om alt. Når dette er såpass sjeldent så vil jeg snakke med en kirurg som har erfaring med detta og vet hvilken prosedyre som er den rette og beste. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...