Nysgjerrig666 Skrevet 10. november 2018 #41161 Skrevet 10. november 2018 12 minutter siden, Mrs.Smith skrev: Oppdatering fra meg. Må til kirurg på mandag. Det var begynt å gro bittelitt, men siden implantatet er synlig inne der må kirurgen se på det. I verste fall må jeg ta ut implantatet i det brystet og vente noen måneder før jeg får lagt inn på nytt. 😔 Jeg er ganske lei meg, føler for å gråte hele tiden. Dette var en operasjon jeg har vurdert fra og til i flere år. Jeg ble så glad og beroliget da jeg var på konsultasjon i sommer og har egentlig bare gledet meg til å få det gjort. Etter operasjonen hadde smerter i 2 uker og syns det var tungt men kom gjennom det. Så fikk jeg en åpning under brystet, og det rant ut med sårvæske. Det gjør det fremdeles, og jeg ser fryktelig mørkt på det. 2-8% sjanse er det for denne type komplikasjon. Jeg burde kjøpe lottokupong🙄 Å nei 😢 så utrolig kjedelig😩 vet de hvorfor det har åpnet seg? Hvor opererte du? Mange gode tanker til deg
Mrs.Smith Skrevet 10. november 2018 #41162 Skrevet 10. november 2018 4 minutter siden, Nysgjerrig666 skrev: Å nei 😢 så utrolig kjedelig😩 vet de hvorfor det har åpnet seg? Hvor opererte du? Mange gode tanker til deg Nei, ingen aning. Skulle skifte tape for første gang 13 dager etter operasjonen og da spl tok av tapen kom det e hull. Det rant ut med sårvæske og har gjort det siden. Åpningen ble først større, men har nå grodd bittelitt igjen. Vil helst ikke si hvor jeg har operert, men er hos en anerkjent kirurg og klinikk. Svært sjeldent dette skjer ifølge klinikken. Tusen takk 🧡 1
Spøkelse Skrevet 10. november 2018 #41163 Skrevet 10. november 2018 Uff, så leit! Skjønner godt at du er lei deg, det er akkurat sånne ting jeg er redd for også, endelig tatt avgjørelsen etter såå mange år også skal det bli sånn. *klem*
Mrs.Smith Skrevet 10. november 2018 #41164 Skrevet 10. november 2018 1 time siden, Spøkelse skrev: Uff, så leit! Skjønner godt at du er lei deg, det er akkurat sånne ting jeg er redd for også, endelig tatt avgjørelsen etter såå mange år også skal det bli sånn. *klem* 🧡🧡 Ja, det er liksom det da.. Jeg er jo så superfornøyd med resultatet. 😍 Puppene er finere en jeg kunne drømme om! Men jeg prøver å trøste meg med at det blir bra til slutt, selv om prosessen vil ta lengre tid. Får nok mer svar av kirurgen på mandag, så kryss fingrene for meg😮 1
Mrs.Smith Skrevet 12. november 2018 #41165 Skrevet 12. november 2018 Vært hos kirurgen i dag og er forsiiiiiiktig optimist. Han mente vi skulle fortsette sårbehandling og de om det ville gro sammen tilslutt. Jeg er ennå veldig redd for å håpe, men må innrømme at jeg er litt lettet likevel. Så nå håper jeg og krysser fingrene for at det vil gro sammen, sakte men sikkert.. 🙏🏻🙏🏻 2
MyNewBoobs Skrevet 12. november 2018 #41166 Skrevet 12. november 2018 2 timer siden, Mrs.Smith skrev: Vært hos kirurgen i dag og er forsiiiiiiktig optimist. Han mente vi skulle fortsette sårbehandling og de om det ville gro sammen tilslutt. Jeg er ennå veldig redd for å håpe, men må innrømme at jeg er litt lettet likevel. Så nå håper jeg og krysser fingrene for at det vil gro sammen, sakte men sikkert.. 🙏🏻🙏🏻 Krysser fingrene 🤞🤞
Spøkelse Skrevet 12. november 2018 #41167 Skrevet 12. november 2018 Krysser armer og bein! Håper det løser seg uten noe mer operasjon! 1
Spøkelse Skrevet 14. november 2018 #41168 Skrevet 14. november 2018 Har bestilt en konsultasjon til, for å få hjelp til å bli mer sikker på størrelse. Blir onsdag neste uke, hun måtte bare dobbelsjekke med kirurgen . Men det er jo enda (relativt!) lenge til 19. desember, så skal vel rekke det innen den tid.
Sokkar Skrevet 15. november 2018 #41169 Skrevet 15. november 2018 (endret) Dere som tok ca 300g, hvor store er protesene? Kirurgen min anbefaler mellom 225-275g til meg. Runde proteser på ca 11cm i diameter, mellom 3,4-3,6 cm på det høgaste. Moderat pluss. Under muskelen, sidan jeg er ganske spinkel og har lite brystvev kommer protesen likevel til å kjennes på undersiden 😬 Redd for å angre dersom jeg tar for små, redd for å angre på for store. Ønsker meg omtrent slike pupper: https://www.breastimplantsbymentor.com/augmentation-surgeons/photo?sid=11557&pid=33585&cid=0&pre=A Endret 15. november 2018 av Sokkar La inn link
Frk.Fjosepose Skrevet 15. november 2018 #41170 Skrevet 15. november 2018 Heisann brystfagre damer! Endelig har jeg fått lov til å kaste den berømte klinikk-bh'en, hurra! Har kjøpt mengder av spileløse varianter, men de gir jo ingen støtte, så da lurer jeg på hvilke spileløse bh'er som er deres favoritter? 1
Frk.Fjosepose Skrevet 15. november 2018 #41171 Skrevet 15. november 2018 7 minutter siden, Sokkar skrev: Dere som tok ca 300g, hvor store er protesene? Kirurgen min anbefaler mellom 225-275g til meg. Runde proteser på ca 11cm i diameter, mellom 3,4-3,6 cm på det høgaste. Moderat pluss. Under muskelen, sidan jeg er ganske spinkel og har lite brystvev kommer protesen likevel til å kjennes på undersiden 😬 Redd for å angre dersom jeg tar for små, redd for å angre på for store. Ønsker meg omtrent slike pupper: https://www.breastimplantsbymentor.com/augmentation-surgeons/photo?sid=11557&pid=33585&cid=0&pre=A Jeg har 315 moderat pluss under muskel. Var i utgangspunktet 70C/D (av den veldig myke typen, mest hud, faktisk) Hadde løft og innlegg, og da noe brystvev fra før. Er nå 70F, og ganske mye større enn det du ser på bildet. 1
Sokkar Skrevet 15. november 2018 #41172 Skrevet 15. november 2018 19 minutter siden, Frk.Fjosepose skrev: Jeg har 315 moderat pluss under muskel. Var i utgangspunktet 70C/D (av den veldig myke typen, mest hud, faktisk) Hadde løft og innlegg, og da noe brystvev fra før. Er nå 70F, og ganske mye større enn det du ser på bildet. Såpass... 70F vil bli for voldsomt for meg, så då er kanskje ikkje kirurgen heilt på bærtur 😁
Frk.Fjosepose Skrevet 15. november 2018 #41173 Skrevet 15. november 2018 1 time siden, Sokkar skrev: Såpass... 70F vil bli for voldsomt for meg, så då er kanskje ikkje kirurgen heilt på bærtur 😁 Nemlig. Nå hadde jo jeg litt fra før, som sagt, men jeg syns det holder masse! Så kommer det jo selvsagt an på kroppsbygging også. Kirurgen vet ofte best 😁
MyNewBoobs Skrevet 15. november 2018 #41174 Skrevet 15. november 2018 2 timer siden, Sokkar skrev: Dere som tok ca 300g, hvor store er protesene? Kirurgen min anbefaler mellom 225-275g til meg. Runde proteser på ca 11cm i diameter, mellom 3,4-3,6 cm på det høgaste. Moderat pluss. Under muskelen, sidan jeg er ganske spinkel og har lite brystvev kommer protesen likevel til å kjennes på undersiden 😬 Redd for å angre dersom jeg tar for små, redd for å angre på for store. Ønsker meg omtrent slike pupper: https://www.breastimplantsbymentor.com/augmentation-surgeons/photo?sid=11557&pid=33585&cid=0&pre=A Jeg fylte ikke en 70A og la inn 300cc, runde, høy profil, under muskel. Jeg er ca 165 cm høy og ca 55 kg og bruker nå 70D. Er super fornøyd! Kjenner protesen godt på siden og under.
Nysgjerrig666 Skrevet 15. november 2018 #41175 Skrevet 15. november 2018 1 time siden, MyNewBoobs skrev: Jeg fylte ikke en 70A og la inn 300cc, runde, høy profil, under muskel. Jeg er ca 165 cm høy og ca 55 kg og bruker nå 70D. Er super fornøyd! Kjenner protesen godt på siden og under. Jeg la inn det samme som deg, og er ganske lik i kropp og vekt hvor mye smertestillende tok du rett etter operasjon? Hvordan gikk det? Jeg ble operert kl 12 i dag! Går enn så lenge bra, men tipper det er verst i morgen?! 😬😅
Sokkar Skrevet 15. november 2018 #41176 Skrevet 15. november 2018 3 timer siden, MyNewBoobs skrev: Jeg fylte ikke en 70A og la inn 300cc, runde, høy profil, under muskel. Jeg er ca 165 cm høy og ca 55 kg og bruker nå 70D. Er super fornøyd! Kjenner protesen godt på siden og under. Bekymrer meg ikke spesielt for at protesen kjennes. Slik det er nå kjenner og sees ribbebeina. Ser jo nesten ut som jeg har rippling(?) uten protese. siden du har høyprofil, har du det veldig utprega silikonlooken? Hva var diameteren på protesen din?
Sokkar Skrevet 15. november 2018 #41177 Skrevet 15. november 2018 1 time siden, Nysgjerrig666 skrev: Jeg la inn det samme som deg, og er ganske lik i kropp og vekt hvor mye smertestillende tok du rett etter operasjon? Hvordan gikk det? Jeg ble operert kl 12 i dag! Går enn så lenge bra, men tipper det er verst i morgen?! 😬😅 Gratulerer med nye puppa! Gleder meg vanvittig til jeg skal få mine!! 😁 Fikk du også runde høyprofil? 1
MyNewBoobs Skrevet 15. november 2018 #41178 Skrevet 15. november 2018 2 timer siden, Nysgjerrig666 skrev: Jeg la inn det samme som deg, og er ganske lik i kropp og vekt hvor mye smertestillende tok du rett etter operasjon? Hvordan gikk det? Jeg ble operert kl 12 i dag! Går enn så lenge bra, men tipper det er verst i morgen?! 😬😅 Jeg tok alt som anbefalt. Var livredd for at det skulle bli vondt. Dagen etter operasjonen hadde jeg veldig vondt og angret veldig på at jeg valgte å operere 😅 men så gikk det bedre for hver dag og etter 3 dager brukte jeg ikke noe smertestillende lenger 😀 1
MyNewBoobs Skrevet 15. november 2018 #41179 Skrevet 15. november 2018 (endret) 14 timer siden, Sokkar skrev: Bekymrer meg ikke spesielt for at protesen kjennes. Slik det er nå kjenner og sees ribbebeina. Ser jo nesten ut som jeg har rippling(?) uten protese. siden du har høyprofil, har du det veldig utprega silikonlooken? Hva var diameteren på protesen din? Vet ikke diameter, men jeg måtte ha høy profil for å få plass siden jeg er smal. Hadde jeg gått for moderat hadde jeg toppen fått 200cc... Legger ved bilde av mine 3 mnd etter operasjonen. Ikke siter, så jeg får slettet bilde etterpå. Man ser jo at jeg har silikon, men med klær syns jeg ikke de ser ut som silikon og er helt naturlige til kroppen min. Endret 16. november 2018 av MyNewBoobs 1
Nysgjerrig666 Skrevet 15. november 2018 #41180 Skrevet 15. november 2018 28 minutter siden, MyNewBoobs skrev: Jeg tok alt som anbefalt. Var livredd for at det skulle bli vondt. Dagen etter operasjonen hadde jeg veldig vondt og angret veldig på at jeg valgte å operere 😅 men så gikk det bedre for hver dag og etter 3 dager brukte jeg ikke noe smertestillende lenger 😀 Takk 😁 jeg tar og det jeg kan ta, og forbereder meg på spreng i morgen 😅 så fine de var!! 😍🔥💃🏽 Jeg håper på samme resultat som deg, etter årevis med vond push-up🙃
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå