Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idag har jeg merket at jeg er veldig øm og sår ved ribbeinet eller kanskje litt lenger opp. Mellom ribbeinet og såret vil jeg si. Er det vanlig? Det er bare på den ene siden så lurer på om det kan ha noe med at jeg kjørte bil idag og kanskje tok litt hardt i girspaken?

Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, camillaqueen skrev:

:biggrin:

Nei, ikke i det heletatt. Jeg ville ha så at det ikke syntes at jeg har det, han anbefalte 300, men jeg ville ha litt hvis

det var mulig, så han prøvde litt under op, så endte på 325 :P ikke mye mer, men får ihvertfall mer enn jeg hadde før 

op :D Jeg la over, også skal jeg på støtte bh i 4 uker, vet ikke om det har noe med at jeg tok over :S 

Føler meg veldig bra nå, eneste jeg merker ubehag er når jeg må, unnskyld meg, tørke meg etter do :fnise:

Gruet meg jeg også, men var overaskene rolig og ikke nervøs eller redd når jeg kom dit! 

Aldri vært i narkose før så gruet meg litt til det, men han som satt det var så rolig og flink så følte meg veldig trygg :)

Ønsket dette siden i 2008, men denne uken passet det perfekt å ta det så bestilte time forrige uke, ENDELIG :D 

Det går nok kjempe bra, MASSE lykke til ihvertfall :) !

Skjønner! :)

har tenkt meg i hjel på dette i mange år selv, deilig og endelig kunne gjøre det! :D

godt å høre at du følte deg trygg når de satt narkosen, ser for meg at jeg springer der i fra så snart jeg ser nåla! Haha 🙊 Nei uff, det går nok fint :) 

takk for det!

Skrevet (endret)

.

Endret av Hattis
Skrevet

Der nærmer seg, 9 dager igjen! 😮

Er det noen andre som har tatt fly hjem dagen etter op? bor på Vestlandet og har bestilt meg billett hjem men er redd for at det skal bli for stor påkjenning 😕 Snakket med de på klinikken og de mente det skulle gå helt fint.. Erfaringer anyone?

Skrevet

Har hatt en del ubehag rundt høyre bryst den siste uka. Det gjør vondt i musklene under såret (mellom ribbeina og såret), og når jeg bøyer meg ned så virker det som noe i høyre bryst er løst så jeg må holde meg på den så det ikke skal gjøre vondt. Er dette normalt? Det kom først denne siste uka nå. 2 uker siden idag forresten :) 

Gjest Bettys
Skrevet

Var det noen som spurte om BH, størrelser og når måle seg? Jeg er seks uker etter operasjonen og ferdig med sports-bh. Jeg gikk ned 2 cm rundt brystet i løpet av den første eller andre uken, etter det har målene holdt seg stabile og sånn sett kunne jeg nok ha fått målt BH størrelsen min. Når jeg prøver BHer oppdager jeg at jeg kommer til å passe andre former, og at det kanskje kommer til å endre seg. Plunge passer best nå, det gjorde det ikke for noen uker siden, da så balconette best ut. Bh med spiler klarer jeg ennå ikke, det er ømt på sårene. Så jeg har bare kjøpt Soft cup BHer uten spiler. Kjøpte noen på KappAhl som ikke hadde cup-størrelse, men klesstørrelse (str 36, 38 osv). De satt fint og var behagelige på. Venter nok med å måle meg på undertøys butikk til ca 6 mnd etter operasjonen.

Skrevet
4 timer siden, Bettys skrev:

Var det noen som spurte om BH, størrelser og når måle seg? Jeg er seks uker etter operasjonen og ferdig med sports-bh. Jeg gikk ned 2 cm rundt brystet i løpet av den første eller andre uken, etter det har målene holdt seg stabile og sånn sett kunne jeg nok ha fått målt BH størrelsen min. Når jeg prøver BHer oppdager jeg at jeg kommer til å passe andre former, og at det kanskje kommer til å endre seg. Plunge passer best nå, det gjorde det ikke for noen uker siden, da så balconette best ut. Bh med spiler klarer jeg ennå ikke, det er ømt på sårene. Så jeg har bare kjøpt Soft cup BHer uten spiler. Kjøpte noen på KappAhl som ikke hadde cup-størrelse, men klesstørrelse (str 36, 38 osv). De satt fint og var behagelige på. Venter nok med å måle meg på undertøys butikk til ca 6 mnd etter operasjonen.

Tusen takk for svar! :) Igår var det to uker siden operasjonen min, og har allerede begynt å prøve litt forskjellig undertøy og bikinier, selvom jeg ikke kan bruke det ennå. Jeg kan jo ikke bruke noe med spiler på et halvt år, en tror det hadde gjort ganske vondt på arret uansett så det gjør nok ikke noe :)

Skrevet

Lite aktivitet her inne for tiden, men prøver likevel :) 

Jeg har alltid trodd at man skal gå 6 uker med støttebh, men at man kan sove uten de siste to ukene. Det er det jeg har lest overalt. Men på det informasjonsbrevet jeg fikk med fra Fornebuklinikken på operasjonsdagen, står det "Støttebh skal brukes dag og natt i 4 uker, deretter er det en fordel å bruke BH så ofte som mulig". Jeg forstår dette som at jeg kan slutte med det etter 4 uker, men at jeg bruker en vanlig BH (uten spiler og pushup selvfølgelig) så mye som mulig etter det? 

Kanskje det er noen som har operert på Fornebu som kan si hva dere gjorde? :) 

Skrevet
Den 11.7.2016 at 16.08, Hattis skrev:

Lite aktivitet her inne for tiden, men prøver likevel :) 

Jeg har alltid trodd at man skal gå 6 uker med støttebh, men at man kan sove uten de siste to ukene. Det er det jeg har lest overalt. Men på det informasjonsbrevet jeg fikk med fra Fornebuklinikken på operasjonsdagen, står det "Støttebh skal brukes dag og natt i 4 uker, deretter er det en fordel å bruke BH så ofte som mulig". Jeg forstår dette som at jeg kan slutte med det etter 4 uker, men at jeg bruker en vanlig BH (uten spiler og pushup selvfølgelig) så mye som mulig etter det? 

Kanskje det er noen som har operert på Fornebu som kan si hva dere gjorde? :) 

Jeg skal operere på fornebu snart! :)

Men jeg forstår det også etter hva du skriver som at det er vanlig BH du skal bruke da! Du kan jo også bare ta en tlf til fornebu og høre hvis du er veldig usikker! :) Er du fornøyd med resultatet så langt eller? Hvem opererte du deg hos? 

Skrevet
5 timer siden, IntoDust skrev:

Jeg skal operere på fornebu snart! :)

Men jeg forstår det også etter hva du skriver som at det er vanlig BH du skal bruke da! Du kan jo også bare ta en tlf til fornebu og høre hvis du er veldig usikker! :) Er du fornøyd med resultatet så langt eller? Hvem opererte du deg hos? 

Jeg er veldig fornøyd! De blir bare finere og finere 😍 Marius Barstad opererte meg. Når skal du opereres, og hvor mye skal du ta? 

Skrevet
16 timer siden, Hattis skrev:

Jeg er veldig fornøyd! De blir bare finere og finere 😍 Marius Barstad opererte meg. Når skal du opereres, og hvor mye skal du ta? 

Skal opereres 8 august og 500cc anatomiske hp over muskel 😊😊 gleder meg masse! Bra du er fornøyd 😀

Skrevet

Tips til hvilken butikk eller nettbutikk man får tak i fine bh'er og bikinier uten spiler og uten pushup? Merker at det er utrolig vanskelig å finne, hvert fall i butikker! Kan ta av meg støttebhen om 5 dager så er litt desperat her! Hehe :) 

Skrevet

Ferdig! 😃👏🏻 For en følelse, var absolutt ingenting å grue seg, det gikk så fint! *superhappy*

Skrevet
1 time siden, Ellabella21 skrev:

Ferdig! 😃👏🏻 For en følelse, var absolutt ingenting å grue seg, det gikk så fint! *superhappy*

Så gøy! Hvordan føler du deg? :)

Skrevet (endret)
2 timer siden, Hattis skrev:

Så gøy! Hvordan føler du deg? :)

Dette har gått over alle forventninger for min del, har ikke hatt særlig smerter enda i hvertfal, føler heller et ganske stort ubehag som de fleste beskriver ved trykk på brystene :) kommer meg opp av sengen selv enda om jeg ruller meg litt over på siden.

Føler litt på at de kan dette ut når jeg går men det er heller ikke vondt, bare veldig merkelig! Hehe 🙈

Har ikke sovet enda da.. Er litt redd for at smertene skal være intense når jeg vokner igjen.. Tror du det vil bli mye verre? Opererte klokken 08:00 i dag tidlig 😊

Veldig fornøyd med både Nils Lykke og resten av teamet på Aleris Nobel!👏🏻

Endret av Ellabella21
Skrevet
2 timer siden, Ellabella21 skrev:

Dette har gått over alle forventninger for min del, har ikke hatt særlig smerter enda i hvertfal, føler heller et ganske stort ubehag som de fleste beskriver ved trykk på brystene :) kommer meg opp av sengen selv enda om jeg ruller meg litt over på siden.

Føler litt på at de kan dette ut når jeg går men det er heller ikke vondt, bare veldig merkelig! Hehe 🙈

Har ikke sovet enda da.. Er litt redd for at smertene skal være intense når jeg vokner igjen.. Tror du det vil bli mye verre? Opererte klokken 08:00 i dag tidlig 😊

Veldig fornøyd med både Nils Lykke og resten av teamet på Aleris Nobel!👏🏻

Hvis du ikke føler noe ennå vil jeg ikke tro at det skal bli så mye verre. Det var hvert fall sånn med meg, fordi lokalbedøvelsen burde ha gått ut nå og da tror jeg ikke det blir så mye vondere, men det er jo forskjellig fra person til person 😁

Jeg sov masse de første dagene fordi jeg ble så trøtt av smertestillende, så det vil nok du gjøre etter hvert også 🙈

Skrevet
1 time siden, Hattis skrev:

Hvis du ikke føler noe ennå vil jeg ikke tro at det skal bli så mye verre. Det var hvert fall sånn med meg, fordi lokalbedøvelsen burde ha gått ut nå og da tror jeg ikke det blir så mye vondere, men det er jo forskjellig fra person til person 😁

Jeg sov masse de første dagene fordi jeg ble så trøtt av smertestillende, så det vil nok du gjøre etter hvert også 🙈

Føler fortsatt ingen sterke smerter, bare en god del ubehag som jeg fint klarer å leve med 😊

Har følelse i begge niplene samt resten av brystene, ingen plass hvor det føles "numment", det er vel et godt tegn 😁👏🏻

Har prøvd å slappe av, føler meg skikkelig trøtt nå.. 💤 Men kroppen kribler sånn på en måte.. Såv 1-2 timer i går så hadde vert fint med litt søvn snart! 😖😴😄

Skrevet
17 timer siden, Ellabella21 skrev:

Føler fortsatt ingen sterke smerter, bare en god del ubehag som jeg fint klarer å leve med 😊

Har følelse i begge niplene samt resten av brystene, ingen plass hvor det føles "numment", det er vel et godt tegn 😁👏🏻

Har prøvd å slappe av, føler meg skikkelig trøtt nå.. 💤 Men kroppen kribler sånn på en måte.. Såv 1-2 timer i går så hadde vert fint med litt søvn snart! 😖😴😄

Så braa! 😊 fornøyd med resultatet så langt da? :)

Skrevet
Den Thursday, July 14, 2016 at 11.03, Hattis skrev:

Tips til hvilken butikk eller nettbutikk man får tak i fine bh'er og bikinier uten spiler og uten pushup? Merker at det er utrolig vanskelig å finne, hvert fall i butikker! Kan ta av meg støttebhen om 5 dager så er litt desperat her! Hehe :) 

Har du forresten noen tips om teip? Hva har du brukt og hva fikk du beskjed om på fornebu? 😊

Skrevet
2 timer siden, IntoDust skrev:

Har du forresten noen tips om teip? Hva har du brukt og hva fikk du beskjed om på fornebu? 😊

Jeg bruker micropore tape 2,5 cm :) Det er den man bli anbefalt fra klinikken, og den funker kjempefint og reagerer ikke noe som helst på den. Skifter en gang i uka etter jeg har dusja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...