Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

1 time siden, siitrond skrev:

Jeg hadde operasjon i går på Fornebuklinkken og alt gikk såå fint! Herregud så god service og hyggelige de er der. Følte meg ivaretatt hele veien. Operasjonssykepleieren syntes jeg var så rolig før hun skulle legge meg i narkose. Jeg ble nesten litt likegyldig til alt som skjedde når jeg kom på klinikken.

Timen min ble forskyvet så opererte 10.30 i stedenfor 15.00. Formen i går var nok så fin, men mot kvelden merket jeg bedøvelsen begynte og gå ut. I dag er jeg viiiirkelig støl og enda mer handikappet enn i går. Ene puppen er mer hoven enn den andre og litt ømmere. La 325 i ene og 290 i andre. Trodde ikke det var så stor forskjell :fnise: Må gå med nedpressbånd i to uker, men det skal nok gå fint.

Kunne lett operert på Fornebu igjen!! :laugh:

Jeg vet hvordan du har det 😁 la inn 300, runde over muskel i går på Colosseum på Majorstuen og kunne ikke vært med fornøyd med behandlingen jeg fikk -koste meg skikkelig 😂 gårsdagen var ikke noe problem ang smerter, jeg opererte riktignok senere enn deg (14:00) så hadde bedøvelsen helt til jeg skulle legge meg, ble ikke så mye søvn i natt, var ikke vondt - men en sånn irriterende "verking"(?) du skjønner sikkert hva jeg mener, rundt arrene ettersom de er veldig ømme (naturligvis) i tillegg til bhen som presser oppå arret. 

Idag holder jeg nok sofaen da det å komme seg opp og rundt er litt vondere idag, fortsatt ikke uutholdelig vondt, bare den samme "verkingen". Jeg har også nedpressbånd, men jeg skulle bare ha det på i en dag, så er tydeligvis litt forskjell. Åpnet bhen istad og smugtittet og iiikk jeg gleder meg til bh- og bikinishopping!!

God bedring til deg og lykke til til dere som opereres idag 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, BRANDY90 skrev:

Jeg vet hvordan du har det 😁 la inn 300, runde over muskel i går på Colosseum på Majorstuen og kunne ikke vært med fornøyd med behandlingen jeg fikk -koste meg skikkelig 😂 gårsdagen var ikke noe problem ang smerter, jeg opererte riktignok senere enn deg (14:00) så hadde bedøvelsen helt til jeg skulle legge meg, ble ikke så mye søvn i natt, var ikke vondt - men en sånn irriterende "verking"(?) du skjønner sikkert hva jeg mener, rundt arrene ettersom de er veldig ømme (naturligvis) i tillegg til bhen som presser oppå arret. 

Idag holder jeg nok sofaen da det å komme seg opp og rundt er litt vondere idag, fortsatt ikke uutholdelig vondt, bare den samme "verkingen". Jeg har også nedpressbånd, men jeg skulle bare ha det på i en dag, så er tydeligvis litt forskjell. Åpnet bhen istad og smugtittet og iiikk jeg gleder meg til bh- og bikinishopping!!

God bedring til deg og lykke til til dere som opereres idag 😘

Jeg opererte meg i går ved Stavanger plastikkirurgi ☺var en flott opplevelse fra beg til slutt..utrolig fine folk og følte meg godt ivaretatt. La inn 275 i hver..skulle hatt 300 moderat profil men som sakt var jeg livredd for at det skulle bli for stort og se "uekte" ut. Kirurgen var enig han, han mente jeg bare kunne velge pga begge ville bli bra. Men siden jeg skulle/ville legge de over muskel  ble det 275. Jeg er 173 og 61 kg så da jeg våknet ble jeg veeeeeldig fornøyd 😊har hatt en del ubehag etterpå. Vodt i stingene særlig når jeg reiser meg. Det går over når jeg står oppe en stund. Hater å ligge på ryggen så natten ble ikke så bra. Bh presser også så litt vondt når jeg drar pusten. Ellers er det mer murring rundtomkring litt mørbanket kan man si. Men nå er d gjort og gleder meg til å se litt nærmere på dem når jeg skal ta min første dusj på søndag eller mandag. Mine kjennes like og ser også sånn ut foreløpig ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Josephine3 skrev:

Jeg opererte meg i går ved Stavanger plastikkirurgi ☺var en flott opplevelse fra beg til slutt..utrolig fine folk og følte meg godt ivaretatt. La inn 275 i hver..skulle hatt 300 moderat profil men som sakt var jeg livredd for at det skulle bli for stort og se "uekte" ut. Kirurgen var enig han, han mente jeg bare kunne velge pga begge ville bli bra. Men siden jeg skulle/ville legge de over muskel  ble det 275. Jeg er 173 og 61 kg så da jeg våknet ble jeg veeeeeldig fornøyd 😊har hatt en del ubehag etterpå. Vodt i stingene særlig når jeg reiser meg. Det går over når jeg står oppe en stund. Hater å ligge på ryggen så natten ble ikke så bra. Bh presser også så litt vondt når jeg drar pusten. Ellers er det mer murring rundtomkring litt mørbanket kan man si. Men nå er d gjort og gleder meg til å se litt nærmere på dem når jeg skal ta min første dusj på søndag eller mandag. Mine kjennes like og ser også sånn ut foreløpig ☺

Så godt å høre! 😄 stingene som fører med seg mest ubehag ja.. Gleder meg til å sove på siden, har egentlig aldri hatt noe imot å ligge på ryggen, men er heller det at jeg blir stressa av at jeg vet at jeg MÅ ligge på ryggen, elsker og sover alltid i fosterstilling 😩 

Skjønte hvorfor stingene gjør så vondt når jeg åpnet BHen istad og tittet, var helt mørkelilla så er mildt sagt mørbanket kan du si 😁 ellers ringte kirurgen meg istad for å sjekke at alt gikk fint, føler meg veldig trygg på at resultatet blir bra - de ble perfekt størrelse; ikke for store! 

Vi får unne oss en rolig dag på sofaen idag, jeg orker hvertfall ikke noe annet ☺️

Endret av BRANDY90
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14. oktober 2012 at 21.06, Puppedama skrev:

 

Vet ikke helt hva som skjedde her 😳 Skriver fra mobil!

Endret av Tiwi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16. mars 2016 at 13.31, Elin84 skrev:

Jeg opererte meg på Colosseum aleris 7 mars, altså 9 dager siden 😳 Har ikke sett denne tråden før nå. Jeg tok 300 under muskel. Er 160 høy og veier 53 kg. Hadde 75B / 80A i str før. Er slank men bred over brystkassen. Jeg syns det var veldig vondt de første dagene etterpå. Nå er jeg mye bedre, og er tilbake på jobb. Jobber som sykepleier så ikke helt optimalt kanskje😯 Mine har iallfall ikke blitt for store. Jeg har to barn og ønsket naturlige fine pupper til min kropp. Aner ikke hvilken str jeg ender opp med bh enda siden jeg inne har prøvd noen etter opr, men kanskje en normal C ? Kirurgen anbefalte først 340. Men jeg syns det hørtes så mye ut og jeg sa at jeg vil være mer fornøyde om de ble litt for små enn litt for store 🤔 Drfor sa han ca 300 før opr og det var det han endte med å legge inn. Jeg tror jeg bilr fornøyd med resultatet. Men nå et de harde og ømme og litt hovne så det er vanskelig å vurdere akkurat nå 👍

  Vis skjult innhold

 

 

Hei :)

Er også ny i denne tråden. Jeg opererte også 7. mars, på Fana medisinske i Bergen. Jeg la inn 395 cc, anatomiske, under muskel. Var i jobb igjen fra mandag. Er egentlig i fin form og har ikke vondt. Eneste er at det kjennes ut som om muskelen er skikkelig stram hele tiden. Som om de holder et godt tak rundt implantatet. Håper de slipper snart. Kanskje det er det som menes med at de dropper? Har du kjent noe til dette? De er også ganske harde enda. Synes også det er vanskelig å vurdere resultatet helt enda, men er veldig fornøyd foreløpig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BRANDY90 skrev:

Så godt å høre! 😄 stingene som fører med seg mest ubehag ja.. Gleder meg til å sove på siden, har egentlig aldri hatt noe imot å ligge på ryggen, men er heller det at jeg blir stressa av at jeg vet at jeg MÅ ligge på ryggen, elsker og sover alltid i fosterstilling 😩 

Skjønte hvorfor stingene gjør så vondt når jeg åpnet BHen istad og tittet, var helt mørkelilla så er mildt sagt mørbanket kan du si 😁 ellers ringte kirurgen meg istad for å sjekke at alt gikk fint, føler meg veldig trygg på at resultatet blir bra - de ble perfekt størrelse; ikke for store! 

Vi får unne oss en rolig dag på sofaen idag, jeg orker hvertfall ikke noe annet ☺️

Ja skal også bare være på sofaen i dag ☺så fint at du sjekket stingene "for meg" ☺har ikke turt å se på det enda ikke rart da at vi har det vondt😉huff..er glad det er over og det kun kan gå en vei nå😄legen ringte meg også nå for en stund siden er betryggende og jeg skal på etterkontroll på onsdag. Ryggsoving e ille..tror innimellom at det er d verste. .men bare innimellom😉

God bedring til deg😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, BRANDY90 skrev:

Jeg vet hvordan du har det 😁 la inn 300, runde over muskel i går på Colosseum på Majorstuen og kunne ikke vært med fornøyd med behandlingen jeg fikk -koste meg skikkelig 😂 gårsdagen var ikke noe problem ang smerter, jeg opererte riktignok senere enn deg (14:00) så hadde bedøvelsen helt til jeg skulle legge meg, ble ikke så mye søvn i natt, var ikke vondt - men en sånn irriterende "verking"(?) du skjønner sikkert hva jeg mener, rundt arrene ettersom de er veldig ømme (naturligvis) i tillegg til bhen som presser oppå arret. 

Idag holder jeg nok sofaen da det å komme seg opp og rundt er litt vondere idag, fortsatt ikke uutholdelig vondt, bare den samme "verkingen". Jeg har også nedpressbånd, men jeg skulle bare ha det på i en dag, så er tydeligvis litt forskjell. Åpnet bhen istad og smugtittet og iiikk jeg gleder meg til bh- og bikinishopping!!

God bedring til deg og lykke til til dere som opereres idag 😘

Så bra du også hadde en god opplevelse :) 

Jeg tok en av de sterkesmertestillende før jeg skulle sove, så sov sammenhengende fra 00.30-05.45, så et par timer igjen og våknet 08.45. Hatt en lur på to-tre timer løpet av dagen i dag også. I dag skal jeg fjerne bandasjene, gruer meeeg... tørr ikke ta av bhene eller se :ohmy: Begynner også og merke at arrene er ømme og den forbanna stamme bhen oppå. Uff, får bare holde ut!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, tok av bhen for å titte nå og synes de ser fryktelig store ut 😳 Håper virkelig de blir bedre med tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18. mars 2016 at 13.46, Tiwi skrev:

Hei :)

Er også ny i denne tråden. Jeg opererte også 7. mars, på Fana medisinske i Bergen. Jeg la inn 395 cc, anatomiske, under muskel. Var i jobb igjen fra mandag. Er egentlig i fin form og har ikke vondt. Eneste er at det kjennes ut som om muskelen er skikkelig stram hele tiden. Som om de holder et godt tak rundt implantatet. Håper de slipper snart. Kanskje det er det som menes med at de dropper? Har du kjent noe til dette? De er også ganske harde enda. Synes også det er vanskelig å vurdere resultatet helt enda, men er veldig fornøyd foreløpig :) 

Åh mine og er litt harde! Har ikke merket noe dropping😯 Men jeg har ikke noe vondt på dagtid, men jeg har så vondt når jeg ligger! Skikkelig sårt og det sviiiiiir i brystene liksom! Lurer på om det er fordi protesene flytter seg oppover?? Det er mest vondt øverst.  Noen andre som har vondt på natta ? Og når kan jeg ligge på siden?? Jeg får så vondt i ryggen av å ligge på rygg. Jeg ligger på siden nå men har ikke fått beskjed om at det er feil? Hvir lenge brukte du brystbånd? Jeg fikk beskjed om å bruke det i 7 dager. Kanskje jeg burde brukt det på natten fortsatt ? Jeg sover dårlig fordi det er så vondt ! For de som lurer er hev på 17 postoperative dag 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎19‎.‎03‎.‎2016 at 14.38, BRANDY90 skrev:

Hjelp, tok av bhen for å titte nå og synes de ser fryktelig store ut 😳 Håper virkelig de blir bedre med tiden..

Da jeg tok av Bh første gangen på mandag, var de kjempestore og litt harde, i går var de nesten på samme vis. Tar nok en stund før ting roer seg, så tålmodigheten lenge leve!! Var på oppfølging hos legen i går, han var fornøyd ingenting så feil ut så heldigvis for det :) liit beroligende er det også. Håper det går bra med deg :) nå har det gått en uke, "bare " 5 igjen til vi kan ta på vanlig BH :fnise: uten spiler og tenk på bikinisesongen!!!!!!! Juuhuuu !!!!:fnise::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24. mars 2016 at 11.17, Josephine3 skrev:

Da jeg tok av Bh første gangen på mandag, var de kjempestore og litt harde, i går var de nesten på samme vis. Tar nok en stund før ting roer seg, så tålmodigheten lenge leve!! Var på oppfølging hos legen i går, han var fornøyd ingenting så feil ut så heldigvis for det :) liit beroligende er det også. Håper det går bra med deg :) nå har det gått en uke, "bare " 5 igjen til vi kan ta på vanlig BH :fnise: uten spiler og tenk på bikinisesongen!!!!!!! Juuhuuu !!!!:fnise::P

Hei på deg! Ja, det går mye bedre nå, ikke noe vondt lengre og hevelsen er på vei ned kan jeg se for jeg blir ikke like skremt av å se på dem lengre med tanke på størrelsen 🙈 den ene er litt større enn den andre, men skal på kontroll på tirsdag så får se hva kirurgen sier da😊 vi får være tålmodige ja, de blir jo bare bedre og bedre etterhvert ☺️

ha en fin påske videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvor lang tid gikk det fra konsultasjon til dere fikk operasjon? Vil jo helst være klar til bikinisesongen, men har gått så mange runder med meg selv ang dette og nå begynner tiden plutselig å løpe fra meg er jeg redd :tog:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Superblomst skrev:

Hei!

Hvor lang tid gikk det fra konsultasjon til dere fikk operasjon? Vil jo helst være klar til bikinisesongen, men har gått så mange runder med meg selv ang dette og nå begynner tiden plutselig å løpe fra meg er jeg redd :tog:

Har også gått mange runder med meg selv, men klarer fremdeles ikke bestemme meg... Noen dager er jeg bestemt på å ta, mens dagen etter vil jeg helst være naturlig. I fjor sommer skulle jeg ta, men turte ikke. Når sommeren kom angret jeg som bare det og var bestemt på å ta det før sommer 2016, og nå er jeg usikker igjen, og tiden renner ifra meg😅. 

Er dette normalt? Eller betyr det at jeg faktisk ikke burde ta folkens? 

Endret av Milliem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Superblomst skrev:

Hei!

Hvor lang tid gikk det fra konsultasjon til dere fikk operasjon? Vil jo helst være klar til bikinisesongen, men har gått så mange runder med meg selv ang dette og nå begynner tiden plutselig å løpe fra meg er jeg redd :tog:

Hei :) Var på første konsultasjon ca 2 uker før operasjon kunne sikkert operert før men tok det rett før påskeferien slik a jeg fikk påsken å komme meg på :) gjør du det nå så når du bikinisesongen :) men du må jo så klart være helt sikker. Jeg angrer IKKE ble kjempefint, la inn 275 over muskel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Milliem skrev:

Har også gått mange runder med meg selv, men klarer fremdeles ikke bestemme meg... Noen dager er jeg bestemt på å ta, mens dagen etter vil jeg helst være naturlig. I fjor sommer skulle jeg ta, men turte ikke. Når sommeren kom angret jeg som bare det og var bestemt på å ta det før sommer 2016, og nå er jeg usikker igjen, og tiden renner ifra meg😅. 

Er dette normalt? Eller betyr det at jeg faktisk ikke burde ta folkens? 

Jeg tror aldri jeg kommer til å bli 100% sikker,  fordi jeg er redd for komplikasjoner. Jeg VIL jo ha fine pupper, men er redd de skal bli steinharde, få masse heng etter graviditet, dø under narkose, at de skal være slemme mens jeg har narkose,  etc. Dette er litt som den gangen jeg meldte meg på fallskjermhopp, men pysa ut i siste sekund fordi jeg var redd. Får man beroligende når man kommer på klinikken? Ville vært et nytt lavpunkt i livet å løpe avgårde ut i operasjonsklær. :fnise:

MEN nå har jeg hoppet i det og sendt inn skjema til fornebuklinikken :bond:Om jeg skal på konsultasjon et annet sted så blir det nok Bugge, er viktig for meg at garantien ikke frafaller ved graviditet og amming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Superblomst skrev:

Jeg tror aldri jeg kommer til å bli 100% sikker,  fordi jeg er redd for komplikasjoner. Jeg VIL jo ha fine pupper, men er redd de skal bli steinharde, få masse heng etter graviditet, dø under narkose, at de skal være slemme mens jeg har narkose,  etc. Dette er litt som den gangen jeg meldte meg på fallskjermhopp, men pysa ut i siste sekund fordi jeg var redd. Får man beroligende når man kommer på klinikken? Ville vært et nytt lavpunkt i livet å løpe avgårde ut i operasjonsklær. :fnise:

MEN nå har jeg hoppet i det og sendt inn skjema til fornebuklinikken :bond:Om jeg skal på konsultasjon et annet sted så blir det nok Bugge, er viktig for meg at garantien ikke frafaller ved graviditet og amming.

haha jeg er også redd for slike ting! Jeg vil også ha finere pupper enn hva jeg har, men vil ikke har hardere, stygt arr osv. Derfor det er så vanskelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Jeg har brukt micropore tape på arrene, og har tydeligvis reagert på den. Det har klødd og stikki litt, men trodde det var pga arrene grodde(som det også er) men når jeg skiftet tape i går, så ser det ut som jeg har brannskader der :haar: kan noen anbefale meg en fin tape som har funket for dere? 

Også har arret mitt, som går nedover strekt seg og blitt bredt. + at jeg har jo ankerarr(brystløft) så nederst der hvor arrene møtes er det ganske stygt. Veldig vanskelig å forklare men håper noen forstår.  

Har noen noe tips for å få penere arr? Og tape selvfølgelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.2.2016 at 9.09, BRANDY90 skrev:

Hei, jeg sitter med samme opplevelse som deg, var på konsultasjon hos Nobel og fikk ikke den "gode , trygge følelsen" med kirurgen (Dr Amland). Jeg likte pasientrådgiveren jeg fikk supergodt og følte meg veldig trygg hos henne, men det er jo ikke hun som skal operere meg – haha.. Jeg dro derfor på konsultasjon hos Teres (nå Aleris) Colosseum på Majorstuen hos Tomm Bjærke og det føltes så mye bedre med han. Kan jo være fordi jeg da visste hva jeg kom til, konsultasjonen hos Nobel var jo min første og visste ikke helt hva jeg skulle forvente. Men jeg vurderer også å dra på en tredje konsultasjon, men da hos Fornebu. Jeg ønsker egentlig å operere meg i påsken (som nå plutselig bare er skremmende 3 uker unna), da jeg slipper å gå glipp av forelesninger og har en uke å bare slappe av på.

Gjerne oppdater meg på hva du ender opp med, og du må gjerne sende meg en melding med mer utdypende av din opplevelse på Nobel (kirurg, hva du følte, osv) på melding, da jeg synes det er interessant å høre om det er noen som følte det samme som meg. :) 

Oisann, har visst ikke sett denne! Svarer nå uansett jeg :) Det er vel snart et halvt år siden jeg var på den konsultasjonstimen, så jeg husker ikke detaljert hvordan det var, men jeg husker at jeg gikk ut derfra med en litt tvilsom følelse av kirurgen. Altså, jeg likte klinikken og resepsjonisten, men jeg følte at kirurgen ikke tok meg så seriøst. Han sa også at jeg ikke kunne ta så mye som jeg ønsket, og dette er grunnen til at jeg også ønsker å ta en konsultasjon hos Fornebu også. Det skal jeg faktisk bestille nå snart :) 

 

Siden det er en stund siden du skrev dette, regner jeg kanskje med at du har vært på din tredje konsultasjon allerede, eller kanskje operert? Fortell gjerne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, ClosedParadise skrev:

Hei! Jeg har brukt micropore tape på arrene, og har tydeligvis reagert på den. Det har klødd og stikki litt, men trodde det var pga arrene grodde(som det også er) men når jeg skiftet tape i går, så ser det ut som jeg har brannskader der :haar: kan noen anbefale meg en fin tape som har funket for dere? 

Også har arret mitt, som går nedover strekt seg og blitt bredt. + at jeg har jo ankerarr(brystløft) så nederst der hvor arrene møtes er det ganske stygt. Veldig vanskelig å forklare men håper noen forstår.  

Har noen noe tips for å få penere arr? Og tape selvfølgelig. 

Har du tatt silikon ennå eller er dette bare brystløft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hattis skrev:

Har du tatt silikon ennå eller er dette bare brystløft?

Bare brystløft. Skal ta silikon til sommeren :) Kunne ikke ta både løft og silikon i en omgang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...