Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Den 2. mars 2016 at 15.55, Milliem skrev:

Hvor mange gram har de fleste her? Og noen som vil vise før etter bilde? Jeg ble anbefalt 225g, men syns det hørtes lite ut.. Føler de fleste har 300+g, og forstår ikke hvorfor jeg skal ha så lite som 225g når jeg ser normal ut... hehe. Jeg er foresten en 70B nå

Eg fekk 380 😊 Anatomiske under muskel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 5. mars 2016 at 21.40, Harmonie skrev:

Eg fekk 380 😊 Anatomiske under muskel

Hei, jeg har 240 runde under muskel. Tror det er veldig varierende hvilke str som legges inn. Kommer vel helt an på hvor bred du er over "brystkassen" og kroppen din ellers, hva som passer til deg 😊  Og selvfølgelig hvilken "look" du går for. Hvis du er smal/slank, og ikke har plass til mer i bredden, kan du jo høre om høy profil kan være et alternativ, dersom du føler det er altfor lite det kirurgen foreslo. Personlig synes jeg det er bedre med mindre bryster som ser litt mer naturlig ut og passer til kroppen, enn større bryster som en ser med en gang at det er silikonbryster. Men alle har forskjellig smak 😉 Kanskje du kan finne en del bilder av ca den str du kunne tenke deg og sende/ta med til kirurgen og høre om det kan la seg gjøre. Da ser han/hun bedre hva du ser for deg. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, kalina2 skrev:

Hei, jeg har 240 runde under muskel. Tror det er veldig varierende hvilke str som legges inn. Kommer vel helt an på hvor bred du er over "brystkassen" og kroppen din ellers, hva som passer til deg 😊  Og selvfølgelig hvilken "look" du går for. Hvis du er smal/slank, og ikke har plass til mer i bredden, kan du jo høre om høy profil kan være et alternativ, dersom du føler det er altfor lite det kirurgen foreslo. Personlig synes jeg det er bedre med mindre bryster som ser litt mer naturlig ut og passer til kroppen, enn større bryster som en ser med en gang at det er silikonbryster. Men alle har forskjellig smak 😉 Kanskje du kan finne en del bilder av ca den str du kunne tenke deg og sende/ta med til kirurgen og høre om det kan la seg gjøre. Da ser han/hun bedre hva du ser for deg. Lykke til!

Og dette var ment som et svar til Milliem, altså! Ser det kom under Harmonie! Ser ut som du har fått et veldig fint resultat forresten, Harmonie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎27‎.‎02‎.‎2016 at 17.51, Josephine3 skrev:

Hei☺

Er helt ny her og har lest en del nå siden jeg skal under kniven i Stavanger 17.3 jeg gruer meg en del

men når man har ventet i ca 30 år så må jeg la det stå til. Er 49 år og 173 høy 61 kg og skal legge inn 

300 gr over muskel. Har alltid hatt små bryst men la på meg etter fødsel og de ble en grei b-cup

Men nå etter at jeg la om livstil, beg å trene 4 dager i uken (minst) ble de små gitt...de forsvant!!

Så nå blir det nye pupper her i gården. Er der andre "opp i alder"😉 som har erfaring hadde jeg vært glad

særlig å høre om over muskel, ja fra hvem som helst med ca mine mål. Er nå en 75a tipper jeg, fyller ikke

Ut noe særlig over bh-cupen.

Gøy å lese om alles erfaring her..kjekk "tråd"takker for den.

 

Den ‎27‎.‎02‎.‎2016 at 20.28, Kristina41 skrev:

Hei! Har ingen erfaring å komme med, da jeg skal opereres dagen etter deg, den 18.3, men er 41 år og ventet leeeeeenge jeg også 😊 Har en mistanke at vi over 40 ikke er overrepresentert her 😁👍🏼 Jeg er 80a nå og skal operere inn 400 eller 450 over muskelen, så da gjenstår det å se hva sluttstørrelsen blir🙏🏻 Gleder meg!🙏🏻

 

Om jeg så er 17 år yngre enn dere, så skal jeg opereres samme dag som deg Josephine3, den 17.3 - så dere må gjerne holde meg oppdatert etter operasjonen da det nok kommer til å dukke opp spørsmål fra alle tre vil jeg tippe, og da er det jo greit å kunne dele litt med de som sitter i samme båt på samme tidspunkt, ikke lenge igjen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, BRANDY90 skrev:

 

Om jeg så er 17 år yngre enn dere, så skal jeg opereres samme dag som deg Josephine3, den 17.3 - så dere må gjerne holde meg oppdatert etter operasjonen da det nok kommer til å dukke opp spørsmål fra alle tre vil jeg tippe, og da er det jo greit å kunne dele litt med de som sitter i samme båt på samme tidspunkt, ikke lenge igjen nå :)

Høres ut som en veldig god plan 😊👍🏼 Skal dere rett hjem eller ligge på hotell, natten etter? Operasjon tidlig eller sent på dagen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kristina41 skrev:

Høres ut som en veldig god plan 😊👍🏼 Skal dere rett hjem eller ligge på hotell, natten etter? Operasjon tidlig eller sent på dagen? 

Jeg har operasjon kl. 13:45 og skal rett hjem etter operasjon, da jeg bor ca 10 min fra klinikken, gleder meg nesten litt til å kunne slappe av med god samvittighet i påsken med serier dagen lang fordi puppene hindrer meg i å gjøre noe særlig annet:fnise:

Hva med deg? Operasjon tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, kalina2 skrev:

Og dette var ment som et svar til Milliem, altså! Ser det kom under Harmonie! Ser ut som du har fått et veldig fint resultat forresten, Harmonie

Takk 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, BRANDY90 skrev:

Jeg har operasjon kl. 13:45 og skal rett hjem etter operasjon, da jeg bor ca 10 min fra klinikken, gleder meg nesten litt til å kunne slappe av med god samvittighet i påsken med serier dagen lang fordi puppene hindrer meg i å gjøre noe særlig annet:fnise:

Hva med deg? Operasjon tidlig?

1130. Skal ligge på hotell etterpå, da jeg har akkurat 2 timers reisevei. Innsjekk der er senest kl 15, så satser på at jeg ikke er ferdig på klinikken, før hotellrommet er klart 🙈  Er bittelitt bekymra for at jeg skal bli veldig kvalm i etterkant. Ikke stas å ligge på hotell og spy.... 😖 Men tipper det går bra. 👍🏼 Ellers lurer jeg veldig på hvordan jeg skal klare å sove, liggende på ryggen 🙄😄 Må ha noe å gruble over 😂🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kristina41 skrev:

1130. Skal ligge på hotell etterpå, da jeg har akkurat 2 timers reisevei. Innsjekk der er senest kl 15, så satser på at jeg ikke er ferdig på klinikken, før hotellrommet er klart 🙈  Er bittelitt bekymra for at jeg skal bli veldig kvalm i etterkant. Ikke stas å ligge på hotell og spy.... 😖 Men tipper det går bra. 👍🏼 Ellers lurer jeg veldig på hvordan jeg skal klare å sove, liggende på ryggen 🙄😄 Må ha noe å gruble over 😂🙈 

Det burde vel passe greit i forhold til innsjekking på hotellet vil jeg regne med, om du skulle være ferdig "for tidlig" burde det vel ikke være umulig å vente litt på klinikken kanskje? Det er sikkert bedre enn å sitte i resepsjonen, når man er høy på litt av hvert :fnise:
Jeg er også veldig redd for å bli kvalm, da jeg har helt angst for alt som heter spy, men kan ikke huske sist gang jeg kastet opp som reaksjon på noe, så krysser fingrene for at kroppen min ikke reagerer med kvalme..

Ellers består ikke hodet mitt av noe annet enn silikon om dagen, vil ikke vite hvor mange timer jeg har brukt de siste par månedene på å lese om silikon, se på bilder av silikon, se filmer om silikon (finnes ikke én video igjen på youtube som jeg ikke har sett..), gleder meg til å få det overstått!:biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, BRANDY90 skrev:

 

Om jeg så er 17 år yngre enn dere, så skal jeg opereres samme dag som deg Josephine3, den 17.3 - så dere må gjerne holde meg oppdatert etter operasjonen da det nok kommer til å dukke opp spørsmål fra alle tre vil jeg tippe, og da er det jo greit å kunne dele litt med de som sitter i samme båt på samme tidspunkt, ikke lenge igjen nå :)

Hei :) nei ikke mange dagene igjen og jeg gru-gleder meg :) kommer til å bli veldig glad når det er over. Det kommer til å bli uvant og "rart" lykke til BRANDY90 jeg har fått time klokken 1200 og har en 2 timers kjøring hjem etter det, men legen sa at det går fint for bedøvelsen sitter i en stund etter operasjonen ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, siitrond skrev:

så mange som skal operere den 17. Jeg har også, kl 15.00😬😬

Åå så spennende! Kan jeg spørre hvor gammel du er, hvor du skal opereres ol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, BRANDY90 skrev:

Åå så spennende! Kan jeg spørre hvor gammel du er, hvor du skal opereres ol?

Selvsagt :) Fornebuklinikken. Jeg er 23. Skal ha anatomiske under muskel, rundt 280 gram om jeg husker rett. Er vel en B-cup nå kanskje. Var på konsultasjon for et år siden, så husker ikke heeelt str. Hva med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, siitrond skrev:

Selvsagt :) Fornebuklinikken. Jeg er 23. Skal ha anatomiske under muskel, rundt 280 gram om jeg husker rett. Er vel en B-cup nå kanskje. Var på konsultasjon for et år siden, så husker ikke heeelt str. Hva med deg? 

Jeg er 22, skal ha runde over muskel - tipper max 300, vippet mellom 250 og 300 og imellom☺️ idag er jeg en A tror jeg, kanskje en liten B. Er bare 165 og veier 55kg så veldig redd for å få for store, men stoler veldig på kirurgen min Tomm Bjærke på Colosseum (tidligere Teres) på Majorstuen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, BRANDY90 skrev:

Jeg er 22, skal ha runde over muskel - tipper max 300, vippet mellom 250 og 300 og imellom☺️ idag er jeg en A tror jeg, kanskje en liten B. Er bare 165 og veier 55kg så veldig redd for å få for store, men stoler veldig på kirurgen min Tomm Bjærke på Colosseum (tidligere Teres) på Majorstuen 😊

Jeg skal også ha runde (moderat profil) over muskel 300 gr i hver. Er også livredd for at de skal bli for store, men stoler på legen ;) gleder meg nå, må si det :) det at det er over muskel gjør også at det ikke er så vondt etterpå, ikke så lenge vertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Josephine3 skrev:

Jeg skal også ha runde (moderat profil) over muskel 300 gr i hver. Er også livredd for at de skal bli for store, men stoler på legen ;) gleder meg nå, må si det :) det at det er over muskel gjør også at det ikke er så vondt etterpå, ikke så lenge vertfall :)

Ja, kjenner jeg er litt glad jeg skal ha over muskel, til tross for fordelene man hører om ved å ha de under muskel. Kirurgen min pleier nesten bare å operere under muskel og pleier å anbefale dette, så når selv han sa at jeg var en av dem som fint kunne ha over muskel så ble jeg lettet, hadde han sagt noe annet hadde jeg nok ikke turt å ta over muskel :)

Betalte nettopp forskuddsfakturaen og har hentet reseptene mine og kjøpt Microporeteip og Hibiscrub, hjeelp - dette ble plutselig veldig virkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, BRANDY90 skrev:

Ja, kjenner jeg er litt glad jeg skal ha over muskel, til tross for fordelene man hører om ved å ha de under muskel. Kirurgen min pleier nesten bare å operere under muskel og pleier å anbefale dette, så når selv han sa at jeg var en av dem som fint kunne ha over muskel så ble jeg lettet, hadde han sagt noe annet hadde jeg nok ikke turt å ta over muskel :)

Betalte nettopp forskuddsfakturaen og har hentet reseptene mine og kjøpt Microporeteip og Hibiscrub, hjeelp - dette ble plutselig veldig virkelig..

Har også nå betalt, gjorde det i går og kjøpte såpen også :) ja kjenner det veeeldig godt i magen, dette blir ganske så spennende ;) får ikke reseptene før jeg reiser fra klinikken, får høre hvilken tape de anbefaler meg, sikkert den samme :) dette blir kjket, endelig skal det skje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så misunnelig på dere som er ferdig og snart skal gjennomføre :) blir nok et år eller to til det er min tur slik at jeg får spart opp. Er det noen som kan si noe om prisen? Jeg er forberedt på omkring 30.000,-

er 25 år, og har fått flate ammepupper 🙈 Tipper jeg vil/kan fylle på med 250 ca, da jeg ikke fyller B-cupen min i det hele tatt. Jeg er nok en liiten B uten fyll! 171 høy og 65 kg. Har ventet på dette så lenge, så det føles uendelig lenge til økonomien strekker til for dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, studenten skrev:

Er så misunnelig på dere som er ferdig og snart skal gjennomføre :) blir nok et år eller to til det er min tur slik at jeg får spart opp. Er det noen som kan si noe om prisen? Jeg er forberedt på omkring 30.000,-

er 25 år, og har fått flate ammepupper 🙈 Tipper jeg vil/kan fylle på med 250 ca, da jeg ikke fyller B-cupen min i det hele tatt. Jeg er nok en liiten B uten fyll! 171 høy og 65 kg. Har ventet på dette så lenge, så det føles uendelig lenge til økonomien strekker til for dette!

Tror det er litt forskjellige priser rundt omkring, men mellom 30000 - 38000 kr er det vel sånn ca, jeg skal ut med 33000 kr er en del penger, men tror det blir verd vert øre :);) nå er det AKURAT en uke til jeg skal under kniven. Det blir veldig spennende å våkne opp etterpå, håper jeg blir fornøyd og at jeg ikke får problemer i etterkant, men føler de er så flinke i dag de som er seriøse og kan sine ting, vi reagerer alle forskjellig så krysser fingrene for at alt går fint til slutt. Jeg ventet 30 år så det er ganske gjennomtenkt dette  :fnise: :fnise: så om det er dette du vil og føler er riktig for deg, så spar alt du kan, lykke til :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, studenten skrev:

Er så misunnelig på dere som er ferdig og snart skal gjennomføre :) blir nok et år eller to til det er min tur slik at jeg får spart opp. Er det noen som kan si noe om prisen? Jeg er forberedt på omkring 30.000,-

er 25 år, og har fått flate ammepupper 🙈 Tipper jeg vil/kan fylle på med 250 ca, da jeg ikke fyller B-cupen min i det hele tatt. Jeg er nok en liiten B uten fyll! 171 høy og 65 kg. Har ventet på dette så lenge, så det føles uendelig lenge til økonomien strekker til for dette!

Skjønner at det virker uendelig lenge å vente, men tenk så verdt det vil være når du har gjort det!
Selv har jeg ikke alle 33.000 på bok i dag, men jeg ser med jobben jeg har nå at jeg vil klare å tjene inn den siste delen av summen i løpet av noen måneder uten problem. Derfor valgte jeg å benytte meg av finansieringsmulighetene hos klinikken ved at jeg betaler ned resten på 6 måneder, så lenge jeg vet at økonomien strekker til så ser jeg ikke noe problem med det - selv om det selvsagt er best å bare betale alt med en gang (men jeg klarer ikke vente :icon_lol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...