Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, kalina2 skrev:

Hei, bare hyggelig:) vet ikke om det var så mye til hjelp...

Kirurgen har helt sikkert en god plan for hvordan det best kan ordnes i ditt tilfelle, og at du også får komme litt ned i str, slik at du blir fornøyd. Tenkte at dersom du trenger å fylle ut i "bredden" så er det kanskje en god ide med lavere profil, for da kan en få litt mindre volum men med samme bredde, men dette vet nok kirurgen mye om. Vet jo ikke om du allerede har moderat profil, da er det vel ikke standard-vare å tak i lavere profil enn det, vet ikke... :-) 

Jeg fikk kapsel i det ene brystet etter jeg fødte og ammet, hadde da hatt dem i mer enn 10-år og de har hele veien vært myke og ikke noen komplikasjoner. Byttet da til under muskel og litt større proteser (240). 

Jeg synes under muskel ser mest naturlig ut (hvertfall på meg som ikke har noe særlig å skjule det bak), men jeg valgte litt større proteser siden det var best å fylle ut etter kirurgens råd. Jeg angrer kanskje litt på at jeg ikke tok anatomiske slik at det ble enda litt mer naturlig... (Jeg var så redd for at de skal kunne rotere, men tror det er ekstremt sjeldent det skjer, så sikkert ikke en smart bekymring fra min side....)

skal tenke på deg på mandag! Lykke til! 

Takk for det! Absolutt til hjelp med noen andre erfaringer. Krysser fingrene for at det blir bra:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg opererte nå på mandag, noen som har tips til hvor man kan få tak i goe støttebh`er med åpning foran? Jeg vil gjerne ha en å bytte med, som ikke har så tynne stropper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13. februar 2016 at 10.12, clyde123 skrev:

Hei,

Jeg opererte nå på mandag, noen som har tips til hvor man kan få tak i goe støttebh`er med åpning foran? Jeg vil gjerne ha en å bytte med, som ikke har så tynne stropper.

Jeg kjøpte VOE kompresjonsbh på klinikken. Veldig god med glidelås foran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. tenkte å dele litt erfaring :)

 

20.november 2014 opererte jeg inn 375 under muskel. er veldig fornøyd. ser det er mange som lurer på om de blir "harde" av å legge under. min erfaring er at tja... de er ganske harde. men jeg tenker det har med at jeg ikke hadde noe fra før av, kun den bitte lille delen som er min er normalt myk, merker stor forskjell på den og der protesene er. samboeren liker de, han har ikke sett de før så kan ikke sammenligne de eller,kanskje like greit. de er runde og ser ut som normale bryster vil jeg si. eller tja for de som ikke har silikon selv og vet hva de skal se etter. føler meg mye mer vell med meg selv i klær og naken og angrer derfor ikke et sekund på den avgjørelsen. definitivt det beste jeg har gjort for selvtilliten min :) ønsker alle her inne lykke til i prosessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii! ville bare si til dere som skal ta og gruer dere eller lignende, at jeg har hatt silikon i 1 år om tre dager, og jeg er sååå glad jeg gjorde det ^_^ elsker de! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, lottis91 skrev:

Heii! ville bare si til dere som skal ta og gruer dere eller lignende, at jeg har hatt silikon i 1 år om tre dager, og jeg er sååå glad jeg gjorde det ^_^ elsker de! 

Så godt å høre! Jeg gleder meg utrolig mye og tror ikke jeg kommer til å angre et sekund :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter 6 uker har me lov å bytte bh uten spiler men skal me ha samme str så støttebh? ( dei sa eg måtte ha d si eg hadde 70b i vanlig bh me spiler ). Elle koss gjor dere det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Harmonie skrev:

Etter 6 uker har me lov å bytte bh uten spiler men skal me ha samme str så støttebh? ( dei sa eg måtte ha d si eg hadde 70b i vanlig bh me spiler ). Elle koss gjor dere det?

 

Mål deg og prøv i butikken. Jeg gikk fra 70b/c til 75 c/D 

jeg fylte aldri ut c cup, men pga bredde på bryst og musklatur måtte jeg ha c for å få cupen til å gå langt nok ut under armen.

i cup fylte jeg knapt en A :( det gapte alltid mellom BJ og bryst.

jeg fikk 70b i kompresjon, fordi den skulle støtte godt

Men nå fyller helt ut cup i 75c/D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, scrabble skrev:

Mål deg og prøv i butikken. Jeg gikk fra 70b/c til 75 c/D 

jeg fylte aldri ut c cup, men pga bredde på bryst og musklatur måtte jeg ha c for å få cupen til å gå langt nok ut under armen.

i cup fylte jeg knapt en A :( det gapte alltid mellom BJ og bryst.

jeg fikk 70b i kompresjon, fordi den skulle støtte godt

Men nå fyller helt ut cup i 75c/D 

 

Når kan du begynne å bruke bh me spiler? El pleie du å bruke uten spiler til vanlig? 

Eg pleie alti å bruke me men må bare vente 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Harmonie skrev:

Når kan du begynne å bruke bh me spiler? El pleie du å bruke uten spiler til vanlig? 

Eg pleie alti å bruke me men må bare vente 🤔

Nei jeg brukte bh med spiler, innlegg, push up, alt der fantes før :-) nå har jeg funnet en god del fine spileløse bher på Lindex. En fin vattert sportsbh som er kjempebehagelig, og noen fine ellers. De har godt utvalg

jeg må vente 6 mnd med spiler og push up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15. februar 2016 at 18.28, sticalo skrev:

Hei. tenkte å dele litt erfaring :)

 

20.november 2014 opererte jeg inn 375 under muskel. er veldig fornøyd. ser det er mange som lurer på om de blir "harde" av å legge under. min erfaring er at tja... de er ganske harde. men jeg tenker det har med at jeg ikke hadde noe fra før av, kun den bitte lille delen som er min er normalt myk, merker stor forskjell på den og der protesene er. samboeren liker de, han har ikke sett de før så kan ikke sammenligne de eller,kanskje like greit. de er runde og ser ut som normale bryster vil jeg si. eller tja for de som ikke har silikon selv og vet hva de skal se etter. føler meg mye mer vell med meg selv i klær og naken og angrer derfor ikke et sekund på den avgjørelsen. definitivt det beste jeg har gjort for selvtilliten min :) ønsker alle her inne lykke til i prosessen.

Hei,

Fint å høre andres erfaringer:-)

Jeg deler også samme erfaring som deg, med tanke på hvor faste brystene er. Tror ikke de blir hardere av å legge under muskel i stedet for over. Dette vet jeg ikke sikkert, men har aldri hørt om det i alt som jeg har lest om til nå:) (og kan ikke huske de var noe særlig mykere før, når jeg hadde over muskel)

tror alt kommer an på utgangspunktet, som du sier. Hvis en har en del brystvev fra før, vil de nok bli ganske myke, men for oss som er veldig flat i utgangspunktet, så tror jeg aldri vi kan få det helt myke brystet som kjennes veldig naturlig ut. Protesene vil alltid kjennes litt fastere ut enn et naturlig bryst uten proteser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29. januar 2016 at 18.03, lisasu skrev:

Da var jeg ferdig operert på fornebuklinikken! :) Så utrolig fornøyd med hele prosessen, for noen fantastisk flinke mennesker!
Våknet superraskt av narkosen etter op, var tydeligvis unormalt kvikk! Våknet skikkelig kald, selv om sengen var supervarm! :fnise: Følte noe gangsperr følelse i venstre bryst da jeg våknet, ellers ingenting smerter utenom det. Fikk en oxynorm tabelett for det, og lå inne i ca en time etter dette, for å se om jeg reagerte noe på den. Var i skikkelig godt humør, ikke noe kvalm i det hele tatt! Fikk spise et etterlengtet måltid, så fikk jeg dra hjem. Alt i alt var jeg på klinikken fra 11:30 til ca 14:00. Foreløpig har jeg ikke noe vondt eller ubehag, bare følelsen av en hard treningsøkt! Jeg håper virkerlig det holder seg sånn også når lokalbedøvelsen går ut, og de neste dagene :tongue: Har ikke noe følelse i det hele tatt i venstre bryst, men føler alt på høyre.. litt ekkelt:dry:
Jeg er så positivt overrasket over hele dagen, alt gikk så smertefritt.
Kan på det varmeste anbefale fornebuklinikken! :) 

eg opererte meg der og og hadde samme opplevelse. Tok vare på meg og behandlet meg som en prinsesse! Superfornøyd! Hadde ikke vondt alls og ville hjem med en gang etter maten, men var nød til å bli en time hehe… Så tok eg taxi hjem og såg på paradise hotell. :fnise: Var som man gikk til sykehuset og sov noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, scrabble skrev:

Nei jeg brukte bh med spiler, innlegg, push up, alt der fantes før :-) nå har jeg funnet en god del fine spileløse bher på Lindex. En fin vattert sportsbh som er kjempebehagelig, og noen fine ellers. De har godt utvalg

jeg må vente 6 mnd med spiler og push up

Eg glede meg til å få bh der eg slippe å vise vorten igjennom 😄 

Har eg på meg tynn genser  så kan man se, like ik at folk ska se d 🙈 Ser så domt ut

Glede meg til å gå å se på lindex + sånn ca str 😊 På torsdag 18/2 er det 4 uker si op 👏🏻 så er det bare 2 uker igjen til 6 uker 👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig mitt første innlegg i denne tråden! Har lest så mye de siste månedene og igår og idag var jeg endelig på konsultasjon! Igår hos haukeland på fornebu og idag hos skolleborg på colosseum.

Hos haukeland fikk jeg prøve 365/335(litt forskjell på puppene) runde moderat+ tror jeg og skolleborg fant fram 460/420cc runde høy profil. Begge anbefalte bak muskelen, som er det jeg helst ville ha. Er 170 høy og veier rundt 67kg, ganske smal på overkroppen men med breie hofter, tror jeg er 75A/liten B(usikker, har brukt massive push-up i alle år).

Noen som har likt utgangspunkt som meg eller som har tatt like mye? Hvor stor størrelse er dere da idag? Og noen som har erfaring med de forskjellige legene?

Har fått for meg at fornebuklinikken har bedre garanti på(??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16. februar 2016 at 21.42, Harmonie skrev:

Eg glede meg til å få bh der eg slippe å vise vorten igjennom 😄 

Har eg på meg tynn genser  så kan man se, like ik at folk ska se d 🙈 Ser så domt ut

Glede meg til å gå å se på lindex + sånn ca str 😊 På torsdag 18/2 er det 4 uker si op 👏🏻 så er det bare 2 uker igjen til 6 uker 👏🏻

Du har 6 uker ja, rart med de forskjellene

etter 3,5 uke tok jeg på en god sportsbh, lett vattert. Det spriker veldig mellom hvilke bh klinikkene gir, anbefaler osv. Jeg spurte og fikk lov å bytte fra kompresjonsbh 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, scrabble skrev:

Du har 6 uker ja, rart med de forskjellene

etter 3,5 uke tok jeg på en god sportsbh, lett vattert. Det spriker veldig mellom hvilke bh klinikkene gir, anbefaler osv. Jeg spurte og fikk lov å bytte fra kompresjonsbh 

Aha heldig du 😊 

1 mnd i dag si op 👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! Jeg fikk telefon fra Fornebuklinikken at jeg får operasjon på torsdag om en uke i stedetfor 29 mars. Det hadde kommet en avbestilling, så nå skjer det om en uke😃 merker nervene kommer, men jeg gleder meg veldig!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sbm skrev:

Endelig mitt første innlegg i denne tråden! Har lest så mye de siste månedene og igår og idag var jeg endelig på konsultasjon! Igår hos haukeland på fornebu og idag hos skolleborg på colosseum.

Hos haukeland fikk jeg prøve 365/335(litt forskjell på puppene) runde moderat+ tror jeg og skolleborg fant fram 460/420cc runde høy profil. Begge anbefalte bak muskelen, som er det jeg helst ville ha. Er 170 høy og veier rundt 67kg, ganske smal på overkroppen men med breie hofter, tror jeg er 75A/liten B(usikker, har brukt massive push-up i alle år).

Noen som har likt utgangspunkt som meg eller som har tatt like mye? Hvor stor størrelse er dere da idag? Og noen som har erfaring med de forskjellige legene?

Har fått for meg at fornebuklinikken har bedre garanti på(??)

Jeg ble operert av Skolleborg. Jeg hadde 75 a/b før og tok 355 under muskel. Er 165 cm høy. Mine er overhodet ikke for store. De passer perfekt til kroppen min! Så vil tro 420/460 er best for en som er litt høyere☺

Edit: Tror jeg er 75 DD nå, evt. 80 C. Sleit litt med å finne noen som passa på Lindex

Endret av pappar
La til info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sbm skrev:

*snip*

Det med størrelse er så utrolig individuelt. Jeg synes 460/420 høres litt voldsomt ut, med tanke på at du skriver at du er relativt smal i overkroppen. Selv opererte jeg inn 335ml i hvert bryst, moderat+ og er nå 70E. Utangspunktet mitt var nok en pitteliten B. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...