ClosedParadise Skrevet 26. februar 2016 #37721 Skrevet 26. februar 2016 Hei hei. Jeg skal fjerne bandasjen under bhen i morgen, en hvit stor en. Men skal jeg fjerne noe mer? Som for eks de blå kompressene eller skal jeg la de være på? Takk for svar
AndreaSR Skrevet 26. februar 2016 #37722 Skrevet 26. februar 2016 Ferdig operert på Fornebu for 3 timer siden. Jeg klarte rett og slett ikke bli nervøs i forkant, og trodde jeg skulle få en "smell" når det vel skjedde. Men nei. Dette var ikke noe verre enn en hard treningsøkt, spør du meg. Ingen ubehag overhode. La inn anatomiske 295 over muskel
siitrond Skrevet 26. februar 2016 #37723 Skrevet 26. februar 2016 2 timer siden, AndreaSR skrev: Ferdig operert på Fornebu for 3 timer siden. Jeg klarte rett og slett ikke bli nervøs i forkant, og trodde jeg skulle få en "smell" når det vel skjedde. Men nei. Dette var ikke noe verre enn en hard treningsøkt, spør du meg. Ingen ubehag overhode. La inn anatomiske 295 over muskel Hvem kirurg? Jeg skal også ha anatomiske, men under muskel. Oppdater hvordan det går og hvordan du syntes resultater blir!
AndreaSR Skrevet 26. februar 2016 #37724 Skrevet 26. februar 2016 3 timer siden, siitrond skrev: Hvem kirurg? Jeg skal også ha anatomiske, men under muskel. Oppdater hvordan det går og hvordan du syntes resultater blir! Lars Haukeland. Flink og morsom type! Følte ikke ett eneste sekund mens jeg var der at jeg faktisk skulle gjennom en operasjon. Veldig fornøyd! Jeg beveger meg fritt, går inn og ut av sengen, har til og med gått en 15 min tur til butikken. Ingen smerter enda. Gled deg 1
Harmonie Skrevet 27. februar 2016 #37725 Skrevet 27. februar 2016 23 timer siden, siitrond skrev: Hvem kirurg? Jeg skal også ha anatomiske, men under muskel. Oppdater hvordan det går og hvordan du syntes resultater blir! Eg he anatomiske under muskel, ble operert 21/1-16. Det ble lagt inn 380 😊
Josephine3 Skrevet 27. februar 2016 #37726 Skrevet 27. februar 2016 Hei☺ Er helt ny her og har lest en del nå siden jeg skal under kniven i Stavanger 17.3 jeg gruer meg en del men når man har ventet i ca 30 år så må jeg la det stå til. Er 49 år og 173 høy 61 kg og skal legge inn 300 gr over muskel. Har alltid hatt små bryst men la på meg etter fødsel og de ble en grei b-cup Men nå etter at jeg la om livstil, beg å trene 4 dager i uken (minst) ble de små gitt...de forsvant!! Så nå blir det nye pupper her i gården. Er der andre "opp i alder"😉 som har erfaring hadde jeg vært glad særlig å høre om over muskel, ja fra hvem som helst med ca mine mål. Er nå en 75a tipper jeg, fyller ikke Ut noe særlig over bh-cupen. Gøy å lese om alles erfaring her..kjekk "tråd"takker for den.
Kristina41 Skrevet 27. februar 2016 #37727 Skrevet 27. februar 2016 2 timer siden, Josephine3 skrev: Hei☺ Er helt ny her og har lest en del nå siden jeg skal under kniven i Stavanger 17.3 jeg gruer meg en del men når man har ventet i ca 30 år så må jeg la det stå til. Er 49 år og 173 høy 61 kg og skal legge inn 300 gr over muskel. Har alltid hatt små bryst men la på meg etter fødsel og de ble en grei b-cup Men nå etter at jeg la om livstil, beg å trene 4 dager i uken (minst) ble de små gitt...de forsvant!! Så nå blir det nye pupper her i gården. Er der andre "opp i alder"😉 som har erfaring hadde jeg vært glad særlig å høre om over muskel, ja fra hvem som helst med ca mine mål. Er nå en 75a tipper jeg, fyller ikke Ut noe særlig over bh-cupen. Gøy å lese om alles erfaring her..kjekk "tråd"takker for den. Hei! Har ingen erfaring å komme med, da jeg skal opereres dagen etter deg, den 18.3, men er 41 år og ventet leeeeeenge jeg også 😊 Har en mistanke at vi over 40 ikke er overrepresentert her 😁👍🏼 Jeg er 80a nå og skal operere inn 400 eller 450 over muskelen, så da gjenstår det å se hva sluttstørrelsen blir🙏🏻 Gleder meg!🙏🏻
siitrond Skrevet 27. februar 2016 #37728 Skrevet 27. februar 2016 (endret) 6 timer siden, Harmonie skrev: Eg he anatomiske under muskel, ble operert 21/1-16. Det ble lagt inn 380 😊 Er du fornøyd med resultatet? Hvordan utgangspunkt hadde du? Jeg var på konsultasjon sist påske, så begynner og bli en stund siden. Husker ikke helt hva kirurgen anbefalte, men trooor det var 295 og 310😬 Endret 27. februar 2016 av siitrond Skrivefeil
scrabble Skrevet 28. februar 2016 #37729 Skrevet 28. februar 2016 14 timer siden, siitrond skrev: Er du fornøyd med resultatet? Hvordan utgangspunkt hadde du? Jeg var på konsultasjon sist påske, så begynner og bli en stund siden. Husker ikke helt hva kirurgen anbefalte, men trooor det var 295 og 310😬 Jeg har noenlunde det samme som du er anbefalt. 290 og 330 pga stor forskjell. Mine er under muskel, anatomiske. Ble operert 16.1 og er veldig fornøyd
HHcc30 Skrevet 28. februar 2016 #37730 Skrevet 28. februar 2016 Hei Noen her som har brukt silikontape? får man fine arr av det?
Josephine3 Skrevet 29. februar 2016 #37731 Skrevet 29. februar 2016 Den 27.02.2016 at 20.28, Kristina41 skrev: Hei! Har ingen erfaring å komme med, da jeg skal opereres dagen etter deg, den 18.3, men er 41 år og ventet leeeeeenge jeg også 😊 Har en mistanke at vi over 40 ikke er overrepresentert her 😁👍🏼 Jeg er 80a nå og skal operere inn 400 eller 450 over muskelen, så da gjenstår det å se hva sluttstørrelsen blir🙏🏻 Gleder meg!🙏🏻 Takk for svar Ja vi er nok ikke i flertall vi over 40 år rart, for jeg tror vi er i aldersgruppen for innlegg Kan jeg spørre hvor høy du er og hvor mye du veier? Jeg er så redd for at innleggene skal vises for mye i øvre kant, men legen sa til meg at hva enn jeg bestemmer meg for vil resultatet bli veldig bra, han målte opp og i mente og sa" ja, flott, ja ,dette ser veldig bra ut". Så jeg var veldig frem og tilbake med dette med over eller under muskel da jeg var hos ham, han sa at det kunne jeg bare si fra om på selve operasjonsdagen Etter å ha sett og lest på nett så velger jeg nå over muskel. Veldig hyggelig, rolig og sindig lege, følte meg i trygge hender
scrabble Skrevet 29. februar 2016 #37732 Skrevet 29. februar 2016 19 timer siden, HHcc30 skrev: Hei Noen her som har brukt silikontape? får man fine arr av det? Jeg fikk beskjed om å bruke det etterhvert. Først 3 mnd med medisintape. Jeg har keloid, stygg arrdannelse, og er anbefalt steroider eller silikon. Ved vanlig arrdannelse skal det vel holde med vanlig tape i 3 mnd?
Kristina41 Skrevet 29. februar 2016 #37733 Skrevet 29. februar 2016 11 timer siden, Josephine3 skrev: Takk for svar Ja vi er nok ikke i flertall vi over 40 år rart, for jeg tror vi er i aldersgruppen for innlegg Kan jeg spørre hvor høy du er og hvor mye du veier? Jeg er så redd for at innleggene skal vises for mye i øvre kant, men legen sa til meg at hva enn jeg bestemmer meg for vil resultatet bli veldig bra, han målte opp og i mente og sa" ja, flott, ja ,dette ser veldig bra ut". Så jeg var veldig frem og tilbake med dette med over eller under muskel da jeg var hos ham, han sa at det kunne jeg bare si fra om på selve operasjonsdagen Etter å ha sett og lest på nett så velger jeg nå over muskel. Veldig hyggelig, rolig og sindig lege, følte meg i trygge hender Hei igjen! Har nok litt mer "kjøtt på beina" enn deg jeg 🙈😄 Er 164 cm og 72 kg. Utfordringen min er at jeg har mer over stjerten enn over bringa, så satser på å få jevnet det ut litt mer 😜Er veldig glad for at jeg slipper å ta under muskelen i fht til smerter, men skulle nok overlevd det også. Stoler også veldig på kirurgen og tenker at dersom han sier det er ok, så er det nok det 👍🏼😊 Begynner å glede meg skikkelig, men er ooooo så spent også!
Josephine3 Skrevet 29. februar 2016 #37734 Skrevet 29. februar 2016 10 minutter siden, Kristina41 skrev: Hei igjen! Har nok litt mer "kjøtt på beina" enn deg jeg 🙈😄 Er 164 cm og 72 kg. Utfordringen min er at jeg har mer over stjerten enn over bringa, så satser på å få jevnet det ut litt mer 😜Er veldig glad for at jeg slipper å ta under muskelen i fht til smerter, men skulle nok overlevd det også. Stoler også veldig på kirurgen og tenker at dersom han sier det er ok, så er det nok det 👍🏼😊 Begynner å glede meg skikkelig, men er ooooo så spent også! Gleder meg mer og mer jeg også, i begynnelsen GRUET jeg meg, sikkert pga usikkerheten ang operasjonen, men etter å ha snakket med legen så gleder jeg meg og det er en god følelse. Da tror jeg at 300 gram er helt passe til meg, var redd det kunne bli litt mye. Er også glad for at jeg kan opereres over muskel, virker som operasjon under har det verre lengre tid etterpå. Du må ha masse lykke til !!!!!
ClosedParadise Skrevet 2. mars 2016 #37735 Skrevet 2. mars 2016 Hjelp hjelp...... hei. Jeg tok brystløft for 6 dager siden, merker ved arret som går fra brystknoppen og ned er veldig ømt, det er også en kul der men jeg vet ikke om den har vært like stor eller vokst i det siste.. Det er veldig ømt der, og jeg håper virkelig ikke dette er en betennelse. Lurer på hva den kulen er liksom .. Noen som vet?
Milliem Skrevet 2. mars 2016 #37736 Skrevet 2. mars 2016 (endret) Hvor mange gram har de fleste her? Og noen som vil vise før etter bilde? Jeg ble anbefalt 225g, men syns det hørtes lite ut.. Føler de fleste har 300+g, og forstår ikke hvorfor jeg skal ha så lite som 225g når jeg ser normal ut... hehe. Jeg er foresten en 70B nå Endret 2. mars 2016 av Milliem
HHcc30 Skrevet 2. mars 2016 #37737 Skrevet 2. mars 2016 Den 29.2.2016 at 18.54, scrabble skrev: Jeg fikk beskjed om å bruke det etterhvert. Først 3 mnd med medisintape. Jeg har keloid, stygg arrdannelse, og er anbefalt steroider eller silikon. Ved vanlig arrdannelse skal det vel holde med vanlig tape i 3 mnd? Ja jeg også må ha på tape i 3 mnd. mine er litt sånn lilla/blå de holder på å blekne seg
HHcc30 Skrevet 2. mars 2016 #37738 Skrevet 2. mars 2016 7 minutter siden, Milliem skrev: Hvor mange gram har de fleste her? Og noen som vil vise før etter bilde? Jeg ble anbefalt 225g, men syns det hørtes lite ut.. Føler de fleste har 300+g, og forstår ikke hvorfor jeg skal ha så lite som 225g når jeg ser normal ut... hehe. Jeg er foresten en 70B nå Det kommer ann på person til person egentlig hvor mye man har brystvev fra før av. Jeg fikk 275g.
scrabble Skrevet 2. mars 2016 #37739 Skrevet 2. mars 2016 6 timer siden, Milliem skrev: Hvor mange gram har de fleste her? Og noen som vil vise før etter bilde? Jeg ble anbefalt 225g, men syns det hørtes lite ut.. Føler de fleste har 300+g, og forstår ikke hvorfor jeg skal ha så lite som 225g når jeg ser normal ut... hehe. Jeg er foresten en 70B nå 225 er vel ikke så lite, om du er en 70B fra før? Antall gram avhenger jo av hvordan utgangspunktet er, og hva man ønsker - selvfølgelig. Jeg fylte knapt opp en A/B skikkelig, og la inn 295/330
Harmonie Skrevet 5. mars 2016 #37740 Skrevet 5. mars 2016 Hei hei 😊 Nå e d gått litt over 6uker si op og kan endelig ta av støttebh.. I dag he eg våre på lindex å kjøpt 2 bher me spile og merke hette love 😊 Er ganske fornøyd ja me cup str 75C 👍👏🏻
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå