katrinesem Skrevet 22. februar 2016 #37701 Skrevet 22. februar 2016 Og en ting til, følsomheten I brysetet? Er den endret hos dere?
Sbm Skrevet 22. februar 2016 #37702 Skrevet 22. februar 2016 Noen her som har operert på fornebu som vil dele hvor mye dere betalte for medikamentene dere fikk på resept?
scrabble Skrevet 22. februar 2016 #37703 Skrevet 22. februar 2016 Den 21. februar 2016 at 15.24, lisasu skrev: Takk for svar! Med andre ord så bør jeg vente til arrene er pene, men kanskje røde? Skal du på etterkontroll? Du kan jo spør da? Han som opererte meg er også spesialist på kosmetisk rekonstruksjon, brannskader osv og det var han som ba meg kjøpe krem og silikonplaster. Tidligere har jeg brukt steroider, men da blir de ofte stygge igjen.
ClosedParadise Skrevet 23. februar 2016 #37704 Skrevet 23. februar 2016 17 timer siden, Sbm skrev: Noen her som har operert på fornebu som vil dele hvor mye dere betalte for medikamentene dere fikk på resept? Jeg betalte ca 340
ClosedParadise Skrevet 23. februar 2016 #37705 Skrevet 23. februar 2016 Den 21. februar 2016 at 0.54, Harmonie skrev: Eg gjore detta på Colosseumklinikken i Stavanger, eg suns di va veldig flinke der å tok godt vare på meg 👍 Sånt liker me 😊 Eg tok dråpefoma 380 i hver pupp under muskel, ca 2 uker til kan eg ta av den stramme støttebh å kjøpe ny uten spiler da., glede meg 😊 K mye ska du ta? Tusen takk for svar! jeg skal først ta brystløft. Så legge inn silikon etter sårene er ferdig grodd og jeg føler meg klar. Håper dette blir bra, 2 dager igjen nå
lisasu Skrevet 23. februar 2016 #37706 Skrevet 23. februar 2016 20 timer siden, scrabble skrev: Skal du på etterkontroll? Du kan jo spør da? Han som opererte meg er også spesialist på kosmetisk rekonstruksjon, brannskader osv og det var han som ba meg kjøpe krem og silikonplaster. Tidligere har jeg brukt steroider, men da blir de ofte stygge igjen. Nei skal ikke det før om et år (om alt står fint til inntil da), da jeg bor på vestlandet og opererte på fornebuklinikken :-) Forhørte meg bare med sykepleieren før jeg dro om at jeg etter hvert kunne gå over til silikonteip.
lisasu Skrevet 23. februar 2016 #37707 Skrevet 23. februar 2016 Den 22. februar 2016 at 14.16, katrinesem skrev: Og en ting til, følsomheten I brysetet? Er den endret hos dere? Jeg opererte for 3,5 uke siden ca, og har den siste uken begynt smått å kjenne litt følelse igjen under brystene, mellom arret og brystvorten. Utenom det så har jeg følelse over hele
BRANDY90 Skrevet 24. februar 2016 #37708 Skrevet 24. februar 2016 Den 21.02.2016 at 22.12, Hattis skrev: Hei! Jeg vurderer å ta silikon til sommeren da jeg er ferdig med skole. Jeg har vært på konsultasjon hos Teres Nobel, men jeg vil også innom Fornebuklinikken fordi jeg ikke var så fornøyd med Teres, og fordi jeg har hørt utrolig mye positivt om Fornebu. Noen som har erfaringer med noen av dem? Hei, jeg sitter med samme opplevelse som deg, var på konsultasjon hos Nobel og fikk ikke den "gode , trygge følelsen" med kirurgen (Dr Amland). Jeg likte pasientrådgiveren jeg fikk supergodt og følte meg veldig trygg hos henne, men det er jo ikke hun som skal operere meg – haha.. Jeg dro derfor på konsultasjon hos Teres (nå Aleris) Colosseum på Majorstuen hos Tomm Bjærke og det føltes så mye bedre med han. Kan jo være fordi jeg da visste hva jeg kom til, konsultasjonen hos Nobel var jo min første og visste ikke helt hva jeg skulle forvente. Men jeg vurderer også å dra på en tredje konsultasjon, men da hos Fornebu. Jeg ønsker egentlig å operere meg i påsken (som nå plutselig bare er skremmende 3 uker unna), da jeg slipper å gå glipp av forelesninger og har en uke å bare slappe av på. Gjerne oppdater meg på hva du ender opp med, og du må gjerne sende meg en melding med mer utdypende av din opplevelse på Nobel (kirurg, hva du følte, osv) på melding, da jeg synes det er interessant å høre om det er noen som følte det samme som meg.
scrabble Skrevet 24. februar 2016 #37709 Skrevet 24. februar 2016 22 timer siden, lisasu skrev: Nei skal ikke det før om et år (om alt står fint til inntil da), da jeg bor på vestlandet og opererte på fornebuklinikken :-) Forhørte meg bare med sykepleieren før jeg dro om at jeg etter hvert kunne gå over til silikonteip. OK, du kan jo sikkert bare ringe å høre om de har en mer spesifikk tid :-)
ClosedParadise Skrevet 24. februar 2016 #37710 Skrevet 24. februar 2016 I morgen tidlig skjer det. Nettopp tatt en engangsdose med antibiotika, og nå skal jeg dusje med hibiscrub. Så skal jeg legge meg! Kjører halv 6 i morgen avgårde til Fornebuklinikken ønsk meg lykke til !
siitrond Skrevet 24. februar 2016 #37711 Skrevet 24. februar 2016 1 time siden, ClosedParadise skrev: I morgen tidlig skjer det. Nettopp tatt en engangsdose med antibiotika, og nå skal jeg dusje med hibiscrub. Så skal jeg legge meg! Kjører halv 6 i morgen avgårde til Fornebuklinikken ønsk meg lykke til ! Lykke til! om tre uker gjør jeg det samme! Tiden går foooort.. Si fra hvordan det gikk da :D 1
carmen81 Skrevet 24. februar 2016 #37712 Skrevet 24. februar 2016 1 time siden, ClosedParadise skrev: I morgen tidlig skjer det. Nettopp tatt en engangsdose med antibiotika, og nå skal jeg dusje med hibiscrub. Så skal jeg legge meg! Kjører halv 6 i morgen avgårde til Fornebuklinikken ønsk meg lykke til ! Lykke til imorra! Det går sikkert helt fint🤗 1
carmen81 Skrevet 24. februar 2016 #37713 Skrevet 24. februar 2016 Den 22. februar 2016 at 14.16, katrinesem skrev: Og en ting til, følsomheten I brysetet? Er den endret hos dere? Jeg kan få brystorgasme og ikke merket noen forskjell etter op for over to år siden. I starten var jeg kun litt nummen ved op.såret. 🤗
BRANDY90 Skrevet 25. februar 2016 #37714 Skrevet 25. februar 2016 12 timer siden, ClosedParadise skrev: I morgen tidlig skjer det. Nettopp tatt en engangsdose med antibiotika, og nå skal jeg dusje med hibiscrub. Så skal jeg legge meg! Kjører halv 6 i morgen avgårde til Fornebuklinikken ønsk meg lykke til ! Sitter på jobb på kontoret og tenker på deg i dette øyeblikk! Om nøyaktig tre uker er det meg Det blir sikkert kjempebra! Oppdater oss når du er deg selv igjen 1
BRANDY90 Skrevet 25. februar 2016 #37715 Skrevet 25. februar 2016 På tide at jeg melder meg inn for alvor her, har lest så mange sider nå at hodet mitt består ikke av noe annet enn silikon - haha! Igår ringte jeg og avbestilte operasjonen min hos Nobel og har nå heller byttet til Tomm Bjærke hos Colosseum og det er bare 3 uker til! Men har en mye bedre følelse nå som jeg skal til dr Bjærke og gleder meg mest. Det skumleste nå blir vel egentlig å fortelle det til mamma og venninnene mine, prøvd å få det ut mange ganger, men av en eller annen grunn stopper ordene "jeg har bestemt meg for å ta en brystforstørrelse" i munnen min. Får bare ta meg sammen!
Harmonie Skrevet 25. februar 2016 #37716 Skrevet 25. februar 2016 Er d noen som vil vise fram resultate?
lisasu Skrevet 25. februar 2016 #37717 Skrevet 25. februar 2016 Den 24. februar 2016 at 19.53, ClosedParadise skrev: I morgen tidlig skjer det. Nettopp tatt en engangsdose med antibiotika, og nå skal jeg dusje med hibiscrub. Så skal jeg legge meg! Kjører halv 6 i morgen avgårde til Fornebuklinikken ønsk meg lykke til ! Så spennende!! Hvordan har det gått med deg? Venter i spenning!! 1
ClosedParadise Skrevet 25. februar 2016 #37718 Skrevet 25. februar 2016 Tusen takk for alle lykkeønskninger!! <3 Det har gått kjempe bra, ikke et snev av kvalme, bare de smertene et brystløft gir. Jeg sniktittet ned i bhen, og de ser nydelige ut sålangt. Høyt oppe og struttende. Jeg har utrolig vondt når jeg beveger meg, spesielt opp fra sofa/seng. Jeg er i super form og er kjempe glad jeg gjorde dette Nå venter jeg noen måneder så skal silikon legges inn. Jeg er så glad. Håper alt går bra med dere. Jeg skriver gjerne en detaljert beskrivelse av opplevelsen hvis noen vil. Vil i allefall anbefale Fornebuklinikken, og Pål schistad på det aller varmeste.
ClosedParadise Skrevet 25. februar 2016 #37719 Skrevet 25. februar 2016 7 timer siden, Harmonie skrev: Er d noen som vil vise fram resultate? Hvis du vil kan jeg vise deg resultat av brystløft på PM. Og silikon senere.
Harmonie Skrevet 26. februar 2016 #37720 Skrevet 26. februar 2016 1 time siden, ClosedParadise skrev: Hvis du vil kan jeg vise deg resultat av brystløft på PM. Og silikon senere. D hadde våre kjekt😊 Har sendt deg pm me bilder 😉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå