Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen spørsmål til dere som er opererte jeg... :ler: Vet at dette er meget individuelt men håper noen vil ta seg tid til å svare likevel.. :)

1: hvor lang tid tok det hør hevelsen var nede?

2: hvor lang tid tok det før følelsen kom igjen i puppene?

3:hvor lang tid tok det før det sluttet å gjøre vond i arrene?

4: hvor lang tid tok det før dere kunne starte å bevege armene litt oppover igjen?

5: hvor lang tid tok der før puppene så ut og kjentes som dine egne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hei jenter :kaffe:

Nå ringte de nettopp fra klinikken å sa jeg skulle bli operert 2 april

Nå har eg endelig fått en dato :)

gleder meg sånn :ler:

endelig skjer d noe..

Håper alle har hatt en kjempefin Valentines dag i går!!

Å at d blir en knall helg :goodbye:

Endret av -K&G-
Skrevet

endelig skjer d noe..

Gratulerer med operasjonsdato, så spennende! :duskedame: Er jo bare 46 dager til da :)

Skrevet
Gratulerer med operasjonsdato, så spennende! :duskedame: Er jo bare 46 dager til da :)

46 dager til ja :fnise:

Kan tro eg ser fram til d!!

Skrevet

Spennende med dato K&G :) Tenker du gleder deg.

Jeg er nå på min 4 dag,og alt er veldig mye bedre. :) Har ikke sett skikkelig på dem enda da,men størrelsen ser fin ut. Ikke for store i alle fall.. Hehe. Men utrolig ekkelt å ikke ha følelse i dem. :sukk:

Skrevet
Spennende med dato K&G :) Tenker du gleder deg.

Jeg er nå på min 4 dag,og alt er veldig mye bedre. :) Har ikke sett skikkelig på dem enda da,men størrelsen ser fin ut. Ikke for store i alle fall.. Hehe. Men utrolig ekkelt å ikke ha følelse i dem. :sukk:

ja d gjør jeg!!:)

bra du er førnøyd me str. på dem :fnise:

sikkert utrolig rart å ikke ha følelse i dem..for håpe d snart går over;)

Skrevet

Var det det første de hadde ledig, eller var det du som ville bli operert da K&G?

Tenker på om det er lang ventetid på operasjon ;)

Skrevet (endret)
Var det det første de hadde ledig, eller var det du som ville bli operert da K&G?

Tenker på om det er lang ventetid på operasjon ;)

Nei eg kunne ta før, d var ikke spesielt me ventetid..

Men det som er at d ikke er lenge siden jeg sluttet å amme, så fikk den datoen fordi brystene skulle være heeelt "tomme" for melk til operasjonen..

Kjipt å måtte vente men har noe å se fram til!!

Å me små barn har eg noe å henge fingrene i, så dagene flyr nok.

(håper jeg) :sjenert:

Endret av -K&G-
Skrevet
Har noen spørsmål til dere som er opererte jeg... :ler: Vet at dette er meget individuelt men håper noen vil ta seg tid til å svare likevel.. :)

4: hvor lang tid tok det før dere kunne starte å bevege armene litt oppover igjen?

legger til ett sp.mål jeg :) Var blodårene på puppene deres ganske synlige? Og ble dette bedre? :)

Skrevet
legger til ett sp.mål jeg :) Var blodårene på puppene deres ganske synlige? Og ble dette bedre? :)

så legger jeg til et også, når sluttet det å klø?

Skrevet

det tok nok rundt ett par mnd før hevelsen var nede hos meg.

etter første operasjon mistet jeg følelsen i flere år, ble igrunnen aldri helt bra. nå etter andre operasjon har de vært følsomme hele tiden.

hadde nok litt smerter i arrene i ett par mnd, ikke sånn hele tiden, men kunne kjenne litt verk innimellom.

jeg begynte å bevege armene opp etter ca 2-3 uker.

blodårene ble mer tydelige etter operasjonen, men da jeg gikk opp litt i vekt forsvant de noe, brystene ble også mykere og finere.

sluttet å klø da jeg sluttet å tape, tror jeg reagerte litt på tapen. hadde noen timer innimellom der jeg lot arret få lufte seg, og da slapp jeg kløingen i noen stakkars timer.

Skrevet

endelig skjer d noe..

GRATULERER MED OPERASJONSDAG :smilyblomst: .

Har du bestemt deg for str? Hvilke klinikk skal du på?

Skrevet
GRATULERER MED OPERASJONSDAG :smilyblomst: .

Har du bestemt deg for str? Hvilke klinikk skal du på?

1000 TAKK YASMIN!! :klemmer:

Har ikke bestemt meg for hvor mye jeg skal ta..

er en B cup til vanlig, har lyst å ta så jeg får en stor C/ liten D..

Har ikke lyst å overdrive er 168 i høyde, veier ca 55 kilo pleier å gå litt opp å ned, men ligger på 55-max 60.. :sjenert:

Noen som har råd/anelse om hvor mye jeg burde ta då?

Skal forresten bli operert i Kr.sand http://www.parkenplastkir.no/

Skrevet

Jeg la inn 290 og 320. og jeg vil opereres på nytt. hehe. jeg ble en C. kunne godt vært en D.

Ser nesten ikke noen forskjell. eller litt da. men man blir fort veldig blind, og vandt med seg selv g strlsn, så jeg ville valgt det meste kirurgen vil gi deg. du vil ikke angre liksom! :D

Skrevet

Det tok ca 1 uke før det roet seg hos meg :) Og helt til uke 5 før jeg følte meg helt normal...

Det tok ca 2uker. Men det hender enda nå (uke 6 straks) at det kjennes ut som at jeg mister følelsen enkelte steder. Dette sa legen kunne komme å gå 6 mndr.

1,5 uke.

4: hvor lang tid tok det før dere kunne starte å bevege armene litt oppover igjen? 3 uker

De begynner og kjennes ut som minde egne nå. Jeg klarer å ligge på magen og sove :)

Skrevet

takk for svar vici..

Hvordan så arrene ut første gang dere tittet på dem?

Skrevet

Hei jenter en stund siden jeg har vært her inne nå.

Til mandag er det 6uker siden operasjon og tiden har gått kjempe fort.

Nå gjør jeg alt som før inkludert tunge løft denne uka,driver med ombygging på jobb å da har det blitt masse løfting. Men merker ingen ting til det i puppene.

Merker ikke at jeg er operert lenger alt er som før bare at frontpartiet er litt større. Imorgen skal jeg ut på bh shopping :)

Jeg fikk jo etter 14dager infeksjon i såret å måtte gå på antibiotika i 12dager,det hjalp veldig å bare etter et par dager var alt helt fint.

Regner også med at alt av hevelse er borte nå føles veldig naturlig ut å ta på dem.

Nå gleder jeg meg til bikini sesong :)

Skrevet
takk for svar vici..

Mine var veldig rød og er det enda tror jeg reagerer litt på teipen ellers så så det veldig bra ut :) Det gror fort ihvertfall

Skrevet
1000 TAKK YASMIN!! :klemmer:

Har ikke bestemt meg for hvor mye jeg skal ta..

er en B cup til vanlig, har lyst å ta så jeg får en stor C/ liten D..

Har ikke lyst å overdrive er 168 i høyde, veier ca 55 kilo pleier å gå litt opp å ned, men ligger på 55-max 60.. :sjenert:

Noen som har råd/anelse om hvor mye jeg burde ta då?

Skal forresten bli operert i Kr.sand http://www.parkenplastkir.no/

Da ville jeg satset på 300 hvert fall. jeg er 170, 59 kg, var en b og ble en liten d med 300 første gangen jeg opererte. Ville tatt litt hvis du har mulighet.... :jepp:

tipper du er spent?

Skrevet
takk for svar vici..

Ikke så pene. De var røde og hakkete og ganske tykke :tristbla: . Heldigvis blir de pene nå, er fortsatt litt rød, men de ser veldig tynne og fine ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...