Tinge_Ling Skrevet 3. februar 2008 #3141 Del Skrevet 3. februar 2008 Stor forskjell fra sted til sted en stakkars silicon jente blir helt forvirra he he ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svinsesvans Skrevet 3. februar 2008 #3142 Del Skrevet 3. februar 2008 Noen som har vært på konsultasjon på nobel? så det sto Gratis konsultasjoner i januar og februar 2008.. hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pie Skrevet 3. februar 2008 #3143 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Hei. Jepp, jeg var der i januar, på gratis konsultasjon. Greie folk, men kanskje noe stressa da de skulle ha mange konsultasjoner samme dag. Kunne fint operert meg der, men velger Fornebuklinikken pga garantien.. Pie Endret 3. februar 2008 av pie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inemine Skrevet 3. februar 2008 #3144 Del Skrevet 3. februar 2008 tusen takk for bilde lillepus84 flotte pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepus84 Skrevet 3. februar 2008 #3145 Del Skrevet 3. februar 2008 Da har jeg sendt til alle som sendte meg mailadressa si Om noen har lyst å vise fram bilder til meg blir jeg veldig glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinge_Ling Skrevet 3. februar 2008 #3146 Del Skrevet 3. februar 2008 Da har jeg sendt til alle som sendte meg mailadressa si Om noen har lyst å vise fram bilder til meg blir jeg veldig glad Tusen takk Har sendt deg noen tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelille Skrevet 3. februar 2008 #3147 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg fikk masse utslett,kløe å sår. Fikk beskjed om ikke å bruke de vanlig teipene som scanpore eller micropore.. Måtte bruke kompresser.. har hjulpet litt da..men sliter litt med det ennå.. Jeg sprakk med røyking etter 2 uker..klarte ikke holde meg da.. Arrene mine er kjempe fine.. så tror ike du trenger bekymre deg. Men er jo forskjellig fra person til person åssen man reagerer på ting da... Men jeg har ikke fått noe styggere arr av den grunn Takk for svar Kompresser, altså slike "plaster" med tape rundt kanten? Forstod ikke helt den jeg, blond som jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelille Skrevet 3. februar 2008 #3148 Del Skrevet 3. februar 2008 Kan jeg også se nye bilder lillepusen84? Og kanskje av deg også kanutta? Må låne kamera av venninna mi, så skal jeg få ordnet med bilder Tror du må være den mest puppegale av oss alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svinsesvans Skrevet 4. februar 2008 #3149 Del Skrevet 4. februar 2008 Da har jeg sendt til alle som sendte meg mailadressa si Om noen har lyst å vise fram bilder til meg blir jeg veldig glad Tusen takk for bilde. kjempe fine:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svinsesvans Skrevet 4. februar 2008 #3150 Del Skrevet 4. februar 2008 Lykke til på konsultasjon i dag inemine:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 4. februar 2008 #3151 Del Skrevet 4. februar 2008 Må låne kamera av venninna mi, så skal jeg få ordnet med bilder Tror du må være den mest puppegale av oss alle hahahaha Den kan bli vanskelig å lyve seg unna fnis. Synes det er så morro og se ulike resultat. I dag er det en uke til operasjonen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amles Skrevet 4. februar 2008 #3152 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei! Jeg opererte puppene mine for fire år siden på Nobel, kjempefornøyd enda, selv om tyngdekraften naturligvis trår inn.. Angrer ikke en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinge_Ling Skrevet 4. februar 2008 #3153 Del Skrevet 4. februar 2008 Takk for svar Kompresser, altså slike "plaster" med tape rundt kanten? Forstod ikke helt den jeg, blond som jeg er he he.. ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molly lolly Skrevet 4. februar 2008 #3154 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei jenter! Har rett og slett ikke vært istand til å sitte foran pc-en før nå, men nå har jeg nettopp tatt dosen med smertestillende, så får gå for en stund. ....... og jeg er alene hjemme. Hadde nytt det om jeg hadde vært i form, men akkurat nå er det litt trasig -godt at mobiltlf er til Var spesielt å lese om historien din - var nesten som om jeg hadde skrevet den. Utenom at jeg kastet opp masse når jeg våknet, var jeg helt lammet av smerte etterpå. Det varte i ca 5 dager - etter det klarte jeg å reise meg opp selv. Var helt hjelpesløs Mannen min turte ikke å gå fra meg - han måtte ta fri fra jobben i 2 dager... så snill Nå er det litt over 1 mnd siden operasjonen - jeg merker det nesten ikke lengre! Er såå glad jeg gjorde det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
just like this Skrevet 4. februar 2008 #3155 Del Skrevet 4. februar 2008 Hi girls:)i am wondering about 1 thing...at Fornebu klinikk during my consult. we could not decide where we will put the implant., the surgeon ment that maybe under the muscle, or maybe partly under the muscle. But when i was at the consult. at Nobel clinikk thay explained to me that the implant. normally is put only partly under the muscle, and only in a very very few cases completely under the muscle.....iam a little bit lost here...does somebody know more about this? would be grateful if i could get it more clear for me:) P.S sorry for english:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
just like this Skrevet 4. februar 2008 #3156 Del Skrevet 4. februar 2008 3 weeks more left....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inemine Skrevet 4. februar 2008 #3157 Del Skrevet 4. februar 2008 Lykke til på konsultasjon i dag inemine:-) Tusen takk svinsesvans! Gikk kjempe bra! :D Kirurgen var utrolig hyggelig og forståelsesfull, ga meg en helt ærlig mening og var veldig enig i det jeg hadde funnet ut av at jeg vil ha. Skal få 230 delvis under muskelen. Siden jeg ikke vil ha store pupper, bare mer fyldige, tror jeg den str passer best har fått time til operasjon 7.mars!! Gråt en skvett når han sa datoen, kan nesten ikke tro at det bare er en måned og noen dager igjen!! :D:D (dette var på oslo plastikkirurgi for de som lurer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inemine Skrevet 4. februar 2008 #3158 Del Skrevet 4. februar 2008 Lykke til på konsultasjon i dag inemine:-) Tusen takk svinsesvans! Gikk kjempe bra! :D Kirurgen var utrolig hyggelig og forståelsesfull, ga meg en helt ærlig mening og var veldig enig i det jeg hadde funnet ut av at jeg vil ha. Skal få 230 delvis under muskelen. Siden jeg ikke vil ha store pupper, bare mer fyldige, tror jeg den str passer best har fått time til operasjon 7.mars!! Gråt en skvett når han sa datoen, kan nesten ikke tro at det bare er en måned og noen dager igjen!! :D:D (dette var på oslo plastikkirurgi for de som lurer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 4. februar 2008 #3159 Del Skrevet 4. februar 2008 Tusen takk svinsesvans! Gikk kjempe bra! :D Kirurgen var utrolig hyggelig og forståelsesfull, ga meg en helt ærlig mening og var veldig enig i det jeg hadde funnet ut av at jeg vil ha. Skal få 230 delvis under muskelen. Siden jeg ikke vil ha store pupper, bare mer fyldige, tror jeg den str passer best har fått time til operasjon 7.mars!! Gråt en skvett når han sa datoen, kan nesten ikke tro at det bare er en måned og noen dager igjen!! :D:D (dette var på oslo plastikkirurgi for de som lurer på bursdagen min.. Så spennende da!! hvilken str har du i utg.punktet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppesara Skrevet 4. februar 2008 #3160 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei igjen! I dag ble jeg endelig operert. Syns det har gått veldig greit. Var inne 8.30 og dro hjem ca 14.30 tror jeg. Fikk 290 over muskel og snittet under brystvorten. Har holdt senga helt til ungene la seg. Min minste er syk med feber og da er det greit å holde seg unna ellers tror jeg hun ville blitt veldig klengete. Søsteren min kom etter jobb for å hjelpe til med ungene. Fikk litt smertestillinde før jeg dro fra klinikken og så tok jeg en i 6 tiden. Nå sitter jeg i sofaen og koser meg. Gruer meg litt til natten, men det går nok greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå