Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan var det på operasjonsdagen? Hvordan gjorde de det i Bodø? :) er så spent på hva jeg kan forvente.. Får jeg for eksempel prøve ulike str når jeg kommer, å pratet med kirurgen? eller er det rett på sak? :)

Hei

På operasjonsdagen ble det tatt bilde og tegnet opp hvor snitt skal bli. Om du vil prøve størrelser anbefaler jeg deg å dra noen dager før operasjon. Jeg var ikke nervøs eller noe før operasjon, men ble litt urolig etterhvert da jeg la meg ned på operasjonsbordet. De gir noe beroligende intravensøst og så får du masken på ansikt og poff bortevekk er du :D da jeg våknet kjente det ut som at jeg hadde sovet i 5 minutt! Hadde ikke smerter da jeg våknet, de kom ca 10minutt etterpå. Jeg fikk da morfin intravenøst, du får grov brødskive med syltetøy pluss noe å drikke mens du ligger der.. Smakte helt greit :D så får du hjelp til å sitte opp og så få beina på gulvet. Jeg ble leid inn til badet der jeg fikk se mine boobs, å jeg sa HERREGUD... Fordi det var så stort og uvant. Etterhvert blir du sent hjem, du kan ikke være alene fra du kommer hjem til formiddag dagen etter.

Jeg opplevde dette som svært positivt og trygt :) meget godt ivaretatt og hyggelige folk!

Anbefales på det sterkeste :)

Ska du til konsultasjon etterhvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

På operasjonsdagen ble det tatt bilde og tegnet opp hvor snitt skal bli. Om du vil prøve størrelser anbefaler jeg deg å dra noen dager før operasjon. Jeg var ikke nervøs eller noe før operasjon, men ble litt urolig etterhvert da jeg la meg ned på operasjonsbordet. De gir noe beroligende intravensøst og så får du masken på ansikt og poff bortevekk er du :D da jeg våknet kjente det ut som at jeg hadde sovet i 5 minutt! Hadde ikke smerter da jeg våknet, de kom ca 10minutt etterpå. Jeg fikk da morfin intravenøst, du får grov brødskive med syltetøy pluss noe å drikke mens du ligger der.. Smakte helt greit :D så får du hjelp til å sitte opp og så få beina på gulvet. Jeg ble leid inn til badet der jeg fikk se mine boobs, å jeg sa HERREGUD... Fordi det var så stort og uvant. Etterhvert blir du sent hjem, du kan ikke være alene fra du kommer hjem til formiddag dagen etter.

Jeg opplevde dette som svært positivt og trygt :) meget godt ivaretatt og hyggelige folk!

Anbefales på det sterkeste :)

Ska du til konsultasjon etterhvert?

Ok, hørtes jo helt greit ut! ;) Jeg har vært på konsultasjon der kirurgen anbefalte 280cc over muskel, men var selv innom noen dager senere å prøvde to str som jeg hadde tenkt på. Likte da bedre den som var 300 og 325cc. Men det skulle ikke være noe problem om jeg ønsket disse str. Men jeg tenker å tenker heeele tiden på disse str :P så jeg håper jeg får snakket litt med kirurgen om hva han syns.. Har ordnet meg fri og det er jo påskeferie noen dager etter operasjonen så slipper ta så mye ekstra fri ;) min kjære kommer å henter meg og tar seg fri fredagen og blir hjemme hele helga med meg :) ungene skal på påskeferie til besteforeldrene så da får jeg slappet godt av! :) gleeeder meg sånn!

• Liker 1
Skrevet

Ok, hørtes jo helt greit ut! ;) Jeg har vært på konsultasjon der kirurgen anbefalte 280cc over muskel, men var selv innom noen dager senere å prøvde to str som jeg hadde tenkt på. Likte da bedre den som var 300 og 325cc. Men det skulle ikke være noe problem om jeg ønsket disse str. Men jeg tenker å tenker heeele tiden på disse str :P så jeg håper jeg får snakket litt med kirurgen om hva han syns.. Har ordnet meg fri og det er jo påskeferie noen dager etter operasjonen så slipper ta så mye ekstra fri ;) min kjære kommer å henter meg og tar seg fri fredagen og blir hjemme hele helga med meg :) ungene skal på påskeferie til besteforeldrene så da får jeg slappet godt av! :) gleeeder meg sånn!

Flott å høre :)

Hvilken størrelse har du nå da siden han anbefalte 280? Er det høy eller lav profil du skal ha?

Skrevet

Heisann alle puppefagre og wannabe puppefagre:o)

Er ny her inne:o) Sitter her med mine 8 dager gamle nye boobs og syns de er fantastisk fine til tross for tape med størknet blod;o)

Ble operert av Dr Barstad på Fornebu klinikken. Min stat: 170cm med ganske spe beinbyggning og ca 53kg. Var rundere i formen før mine 2 barn og var oppi 80kg under graviditetene. Før barn brukte jeg stort sett 75-80C. Under graviditet oppi både d og dd.

Etter barn, amming og vekt tap endte jeg opp med en 70C som jeg overhode ikke fylte ut. "My boobs looked like used teabags" som vi sier på engelsk;o) Utenom puppe traume som graviditet og amming naturlig fører med seg ble jeg også bitt av en hest som 12 åring og min venstre pupp kom seg aldri helt etter dette. Hematom og hard i ett år etterpå og i etterkant alltid hatt mer heng og større brystvorte.

Barstad var krystallklar på hva jeg trengte: brystløft under muskel med runde implantat,. Mellom 220 og 260 synes han var fornuftig med tanke på at jeg ønsket meg en stor b/liten c.

Det ble 255g naturelle inspira moderat profil, jeg overlot det helt til han og bestemme under op. Blir spennende og nervepirrende hvordan arrene gror etterhvert og hva jeg ender opp med når all hevelse har gått ned og implantat etterhvert finner sin plass.

Det mest uventede for meg var hvor hoven jeg ble i hele kroppen etter operasjon. Så ut som jeg var godt inn i andre trimester og la på meg 4-5kg på noen få dager, antagelig mest vann. Og skikkelig forstoppet av smertestillende på toppen av det hele, utrolig ubehagelig og ikke hva man trenger når brystet føles ut som om en lastebil har kjørt over det;o) Fremdeles litt hoven og noen ekstra kilo men heldigvis begynner jeg og kjenne igjen kroppen min igjen.

Hører gjerne fra andre her inne som har tatt løft og implantat i ett. Litt nervøs for at jeg burde ha gjort det i 2 omganger for best mulig resultat. Har i etterkant lest blant annet slankerinna sin blogg.... Men var ikke inne på tanken engang da jeg var på konsultasjon og Barstad nevnte ikke det som ett alternativ jeg burde vurdere.....

• Liker 1
Skrevet

Hei jenter!! Nå er det ikke lenge til det eeendelig er min tur! :bond:

Skal til Dr. Skolleborg på Teres Colosseum og føler meg i svært trygge hender. Vi ble enige om 300cc under muskel men etter å ha snakket med flere så anbefaler de på det STERKESTE å ta 350cc for å bli fornøyd - det skal sies at vi har ca. likt utgangspunkt, liten B. (173, 58kg)

Er det noen som har vært i samme situasjon? Hva mener dere? Når det kommer til profil så snakket vi ikke om det i det hele tatt.. litt usikker der.

Håper noen kan svare meg :-)

Hei!

Jeg opererte nå for ca 5 uker siden. Er 168, veier ca 58-59 kg. Har moderat profil 325g under muskel. For å være helt ærlig, så synes jeg du burde ta 350.

Jeg hadde samme følelse som deg, og følte jeg måtte ta 350 for å bli fornøyd etter det jeg hørte fra andre og hadde sett av bilder. Nå sitter jeg her og synes puppene kunne vært litt større. Fyller vel en 75 C nå, og skulle gjerne hatt en D. De er faktisk ikke så veldig store, helt average egentlig.

Jeg spurte kirurgen rett før op, men pk sa at hun skulle vurdere 335 hvis det skulle vise seg at 325 ikke var nok. 325 var kanskje nok for henne, men ikke for meg.

De positive sidene er at de ikke vil være til bry under trening og man alltid kan bruke BH som gjør puppene større, men jeg ville jo gjerne ha litt pupper med kjoler uten BH også. Det føler jeg ikke at jeg har nå.

Jeg er fornøyd selvfølgelig, men tror jeg hadde vært mer fornøyd med 350, nettopp fordi jeg var så sinnsykt innstilt på å ville ha de siste 25 grammene, selv om det kanskje ikke hadde gitt noe utslag. Hvem vet :)

Håper du tar riktig valg!

Var forresten en 70 B før op.

Skrevet

Takk!! Nå er det vel ca 2,5 time siden jeg våknet og alt har gått superbra!! Så deilig å være ferdig! Er vel plassert i senga på hotellet.. Var selvfølgelig veldig nervøs i morges, men de ringte og fikk meg til å komme let par timer tidligere og d var bare greit;-) Kirurg, sykepleiere og resten av folkene på Fornebu var så hyggelige og gav virkelig inntrykk av en profesjonell bedrift! Sovnet før jeg rakk å tenke at jeg sovnet, og våknet i en deilig, varm seng med 295 moderat profil under muskel på plass:-):-) er superfornøyd!! Det var max av hva jeg har plass til med denne profilen, brystbredde etc. Ble større enn jeg trodde;-) nå går jo hevelsen rundt ned og formen endrer seg men tror nok det blir en C til slutt ja. Glad jeg hørte på anbefalingene fra Barstad!

Hadde faktisk litt vondt (kanskje grad 3/4 av 10) da jeg våknet, så fikk en Oxinorm ganske raskt og nå er det litt vondt men veldig levelig. Presser godt under muskelen selvfølgelig, men ikke noe å grue seg til! Gleder meg til å se formen & str om en uke og om to!

Lykke til resten alle sammen!! Klem fra meg

Åh, så bra at det gikk som smurt! :) Er kjempespent på hvordan du har det nå, går det bra med deg fortsatt? Var du nervøs før operasjonen?

Hadde du forresten strikk i håret på operasjonsdagen? Eller om noen andre vet om man har lov til å ha det hatte jeg satt stor pris på svar! Hvis ikke får jeg nok ringe klinikken i morgen tenker jeg.

Snart min tur også nå! Gleder meg kjempemasse! :laugh:

Skrevet

Hei!

Jeg opererte nå for ca 5 uker siden. Er 168, veier ca 58-59 kg. Har moderat profil 325g under muskel. For å være helt ærlig, så synes jeg du burde ta 350.

Jeg hadde samme følelse som deg, og følte jeg måtte ta 350 for å bli fornøyd etter det jeg hørte fra andre og hadde sett av bilder. Nå sitter jeg her og synes puppene kunne vært litt større. Fyller vel en 75 C nå, og skulle gjerne hatt en D. De er faktisk ikke så veldig store, helt average egentlig.

Jeg spurte kirurgen rett før op, men pk sa at hun skulle vurdere 335 hvis det skulle vise seg at 325 ikke var nok. 325 var kanskje nok for henne, men ikke for meg.

De positive sidene er at de ikke vil være til bry under trening og man alltid kan bruke BH som gjør puppene større, men jeg ville jo gjerne ha litt pupper med kjoler uten BH også. Det føler jeg ikke at jeg har nå.

Jeg er fornøyd selvfølgelig, men tror jeg hadde vært mer fornøyd med 350, nettopp fordi jeg var så sinnsykt innstilt på å ville ha de siste 25 grammene, selv om det kanskje ikke hadde gitt noe utslag. Hvem vet :)

Hei! :)

Ser at vi er ganske like i vekt og høyde (du er fire cm lavere bare). Og lurer på om du har lyst å vise meg noen bilder av resultatet? Skal selv opereres på torsdag, og han sa at han ville legge inn rundt 325 på meg. Tenker at det kanskje blir litt lite, men så er jeg så usikker for alle mener man bør stole på pk. Jg er 70a/liten 70b nå, og har lyst til å bli en D tror jeg :) Men vil bare ikke ha så store at puppene (protesene) ligger helt inntil hverandre om du skjønner. H

Hvis du ikke vil legge ut bilde her kan du alltids sende på melding her inne :)

Skrevet

Åh, så bra at det gikk som smurt! :) Er kjempespent på hvordan du har det nå, går det bra med deg fortsatt? Var du nervøs før operasjonen?

Hadde du forresten strikk i håret på operasjonsdagen? Eller om noen andre vet om man har lov til å ha det hatte jeg satt stor pris på svar! Hvis ikke får jeg nok ringe klinikken i morgen tenker jeg.

Snart min tur også nå! Gleder meg kjempemasse! :laugh:

Hei, jeg hadde ei hette på hode under operasjon :D

Skrevet

Hei! :)

Ser at vi er ganske like i vekt og høyde (du er fire cm lavere bare). Og lurer på om du har lyst å vise meg noen bilder av resultatet? Skal selv opereres på torsdag, og han sa at han ville legge inn rundt 325 på meg. Tenker at det kanskje blir litt lite, men så er jeg så usikker for alle mener man bør stole på pk. Jg er 70a/liten 70b nå, og har lyst til å bli en D tror jeg :) Men vil bare ikke ha så store at puppene (protesene) ligger helt inntil hverandre om du skjønner. H

Hvis du ikke vil legge ut bilde her kan du alltids sende på melding her inne :)

Ja, kan godt sende deg bilde! Skal få ordnet det i løpet av morgendagen :)

Jeg var faktisk en liten D i starten, men de har krympet litt etter at hevelsen gikk ned. Jeg har absolutt ikke så mye at puppene ligger inntil hverandre, men dette har ikke alltid noe med str å gjøre, men heller hvordan brystene er plassert fra før av. Noen har naturlig litt mellomrom, andre har lite. Dette er vanskelig å se dersom du ikke har særlig til pupper fra før av :)

Når det gjelder å stole på pk, så tenkte jeg absolutt det samme selv. Alle sier at man skal stole på pk. Men har skjønt nå at det er viktig å tenkte godt over hva du selv er ute etter. Vil du ha et helt naturlig resultat, eller det lille ekstra. Jeg snakker ikke glamourmodell, men du skjønner hva jeg mener. Stol på pk hvis du ikke er ute etter "det lille ekstra"

Hvis du har sett Ann Mariell fra paradise hotel, så var det noe ala hennes str jeg var ute etter. Mine er mindre enn hennes i forhold til kroppen :)

Skrevet

Ja, kan godt sende deg bilde! Skal få ordnet det i løpet av morgendagen :)

Jeg var faktisk en liten D i starten, men de har krympet litt etter at hevelsen gikk ned. Jeg har absolutt ikke så mye at puppene ligger inntil hverandre, men dette har ikke alltid noe med str å gjøre, men heller hvordan brystene er plassert fra før av. Noen har naturlig litt mellomrom, andre har lite. Dette er vanskelig å se dersom du ikke har særlig til pupper fra før av :)

Når det gjelder å stole på pk, så tenkte jeg absolutt det samme selv. Alle sier at man skal stole på pk. Men har skjønt nå at det er viktig å tenkte godt over hva du selv er ute etter. Vil du ha et helt naturlig resultat, eller det lille ekstra. Jeg snakker ikke glamourmodell, men du skjønner hva jeg mener. Stol på pk hvis du ikke er ute etter "det lille ekstra"

Hvis du har sett Ann Mariell fra paradise hotel, så var det noe ala hennes str jeg var ute etter. Mine er mindre enn hennes i forhold til kroppen :)

Jeg la ut før og nå bilder her, noen sider bakover :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hei, måtte du betale dobbelt ??

Endret av Ankh Su Namun
Skrevet

attachicon.gifbilde kopi 8.JPG

Se på dette her da! Det er jo langt,langt i fra pent og ikke verdt to operasjoner og 30.000,-

Jeg syns de er fine jeg :)

Skrevet

Hei allesammen!

Jeg vil anbefale å bruke silikonteip fremfor den vanlige papirteipen.

Silikonteip gjør at arrene gror finere :)

Den koster litt over 100,- men absolutt verdt det, den klår ikke like mye som papirteipen gjør.

Skrevet (endret)

Hei

I morgen er det 1 uke siden jeg ble operert. 400cc lav profil over muskel. Hadde 80 B med litt heng fra før, har "brede" pupper. Det skal bli en D cup til slutt, men jeg tviler sterkt på det. Puppene er litt usymmetrisk men det er ikke noe å gjøre med det..

I morgen skal jeg fjerne stingene. Jeg er fornøyd med puppene sånn som de ser ut nå, men jeg vet at de kommer til å bli mindre å mer heng i etterhvert og det bekymrer meg at de skal bli VELDIG mye mindre med mye heng.. :( Er fortsatt litt øm og stram, kjenner at det presser ned mot arrene.

Jeg er 165 og 63kg.

Puppene mine er myke å gode å ta på nå, ikke stram ikke vondt å det har gått bare 8 dager. Arrene gror perfekt!

Endret av Ankh Su Namun
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Får ikke sendt bilde på meld via mobil, men kan vel legge ut her, så sletter jeg etter noen dager :)

Endret av Mibe
  • Liker 1
Skrevet
Får ikke sendt bilde på meld via mobil, men kan vel legge ut her, så sletter jeg etter noen

Pene pupper :)

Skrevet

Hei, det tar mange mnd før de får den avgjørende formen. Så det kan bli et bra resultat med tiden

Ja håper det. De sa at de ble ikke så mye forandret da de er myke og hevelse er borte. Så det gjenstår å se

Skrevet

Hei igjen, damer!

Nå har jeg havnet i en utrolig kjip situasjon, og går med tusen tanker i hodet.

I august opererte jeg inn 380 cc anatomiske proteser under muskel. Forrige uke var jeg på 6 mnd-kontroll, og jeg prøvde å ytre min bekymring til PK, da jeg ikke er fornøyd.

For det første så har jeg fått "double bubble" som jeg har nevnt her tidligere, samt at jeg har fått noe som heter "animasjoner", altså at protesene flytter seg unormalt mye når jeg strammer brystmusklene.

Han prøvde å bortforklare alt og fortelle meg at disse problemene kanskje ville forsvinne over tid. Dette svaret var jeg ikke tilfreds med, så igår var jeg på konsultasjon hos dr Lars Haukeland ved Fornebuklinikken.

Åh, som jeg angrer på at jeg ikke reiste dit før jeg opererte! Helt fenomenalt sted!

Uansett, han ville bytte ut hele protesene, løsne opp igjen muskulaturen og fjerne alt av eventuell kapsel og arrvev.

Han mente at jeg burde bytte til runde proteser med høy profil, men da må jeg øke størrelsen til 495 cc for å fylle lommen jeg har nå i diameter.

(Jeg er 170 høy og veier 58 kg, så det høres veldig mye ut...)

Så nå er jeg da ganske splittet... Vil jeg virkelig betale nye 40.000kr for å få pupper som garantert ser falske ut, eller skal man slå seg til ro med naturlige, deformerte silikonpupper..?

Uansett tror jeg at jeg vil ta konsultasjon ved flere klinikker for å få flere meninger, men nekter å la meg operere igjen i en sliten kjeller på Frogner! :(((

Skrevet

Hei!

Tusen takk for svar!!

Jeg fremdeles veldig usikker... jeg føler nesten det er verre med for store enn for små. Større blir de jo uansett. :lol:

Vil liksom at de skal passe like godt i feks barnedåp som på byen hvis du skjønner. Decisions desicions...

Hvis du er komfortabel med å dele et bilde før og etter så blir jeg superglad!

Skrevet

Hei!
Jeg tok silikon for en uke siden i dag, og skal straks av gårde på kontroll. Jeg er veldig spent, fordi jeg er ikke fornøyd med resultatet. Jeg valgte å operere meg fordi jeg hadde veldig asymmetriske pupper. Jeg var først inne på tanken om brystløft på det ene brystet (i en alder av 19........) men ifølge kirurgen kunne jeg oppnå et godt resultat med silikon, så da gikk jeg for det. Selv om han forsikret meg om at det ikke ville bli helt likt, og det var jeg fult klar over, men jeg synes resultatet etter operasjon er verre enn utgangspunktet. Før tenkte jeg ikke så mye over det, men nå plager det meg hele tiden, fordi nå vet jeg jo at jeg har silikon og forventningene er jo deretter...
Og ja, jeg har lagt inn 390 cc i høyre bryst, og 240 i venstre bryst.Det høyre brystet ser egentlig helt greit ut, det gjorde det før også, men det venstre ser helt merkelig ut. Før hang det bare, nå står det to-tre cm ut av kroppen og resten henger som før! Haha. herregud, det er jo helt komisk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...