Lillepus84 Skrevet 23. januar 2008 #3001 Del Skrevet 23. januar 2008 Samme problem som sist.. Får ikke sett beskjeden før dataen klikker. Kommer ikke inn på beskjeden. Kan jeg bry deg med å sende bildene på mail? mailen er [email protected] Da har jeg sendt på mail Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. januar 2008 #3002 Del Skrevet 23. januar 2008 uff ja det er jo det typiske. Elller at toget mitt er innstilt akkurat den dagen eller noe! Hvem skal operere deg? Var det Dr.Dillerud? eller Schistad? Dr. Dillerud som skal operere meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 23. januar 2008 #3003 Del Skrevet 23. januar 2008 Da har jeg sendt på mail Fikk!! Takk! Var endel forskjell ja,har hevelsen gått ned helt? Så i alle fall veldig ekte ut nå synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 24. januar 2008 #3004 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvordan går det med dere puppedamer? Tenker på pupper dagen lang jeg,haha. Gleder med så sinnsykt. Har jeg sagt det før? *fnis* 18 lange dager igjen Men lurer på noe,kan ikke dere som har anatomiske innlegg rope ut? Har lyst å høre erfaringer med disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 24. januar 2008 #3005 Del Skrevet 24. januar 2008 jeg òg, jeg òg! jeg vil også se bilder! kjempenysgjerrig :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 24. januar 2008 #3006 Del Skrevet 24. januar 2008 Når guttene sover, leiligheten er ryddet og jeg setter meg ned her- nei da er det INGEN å skravle med! Vil se pupper! Snakke om pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vici Skrevet 24. januar 2008 #3007 Del Skrevet 24. januar 2008 Puppemania skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 24. januar 2008 #3008 Del Skrevet 24. januar 2008 Puppemania skjønner jeg Hehe ja det kan man kanskje si! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vici Skrevet 24. januar 2008 #3009 Del Skrevet 24. januar 2008 I dag er det dag 17 etter operasjonen. Det er en litt rar følelse i venstre pupp, bak brystvorten. Ikke vondt - bare snodig liksom. I dag fikk jeg "prøveklærkick" - og det var kjempegøy. Herregud så mye bedre jeg fyller ut klærne mine nå. Endelig kan jeg gå med topper som er råtøffe uten og styre no voldsomt med pushup i hue og ræva :D Om natten kan jeg ligge litt på siden innimellom. Kjenner det blir rart etter ca 20 min, så da snur jeg meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepus84 Skrevet 24. januar 2008 #3010 Del Skrevet 24. januar 2008 Fikk!! Takk! Var endel forskjell ja,har hevelsen gått ned helt? Så i alle fall veldig ekte ut nå synes jeg. Det høyre brystet har det meste av hevelse godt ned,venstre bryst er litt hardere og litt større enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 25. januar 2008 #3011 Del Skrevet 25. januar 2008 Noen som har link til flere før og etterbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inemine Skrevet 25. januar 2008 #3012 Del Skrevet 25. januar 2008 på www.loveyourlook.com er det mange bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 26. januar 2008 #3013 Del Skrevet 26. januar 2008 16 dager igjen bare. Weeee... Dere som er opererte på fornebuklinikken. Hvor lang tid i forveien fikk dere info og div i posten? Vet at man må kjøpe slik scrub og teip,men er det noe annet? Så var det noen som reagerte på teipen,hvilke tepi brukte dere istedet? Jeg er allergisk mot det meste,hehe og tenker å være på den sikre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vici Skrevet 26. januar 2008 #3014 Del Skrevet 26. januar 2008 16 dager igjen bare. Weeee... Dere som er opererte på fornebuklinikken. Hvor lang tid i forveien fikk dere info og div i posten? Vet at man må kjøpe slik scrub og teip,men er det noe annet? Så var det noen som reagerte på teipen,hvilke tepi brukte dere istedet? Jeg er allergisk mot det meste,hehe og tenker å være på den sikre siden. Jeg fikk aldri info i posten. Skulle få det 14 dager før sa de på konsultasjon. Men jeg purret da det var 5 dager igjen, og fikk det da pr. mail. De hadde visst hatt noe rot i systemet. Du trenger ikke kjøpe noe annet nei. Dette er jo en tape for kirurgiske sår. Er det virkelig noen som har reagert på denne? Jeg reagerte iallefall ikke Førstkommende mandag er det 3 uker siden operasjonen min Så da kan jeg endelig begynne å sykle igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 26. januar 2008 #3015 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg fikk aldri info i posten. Skulle få det 14 dager før sa de på konsultasjon. Men jeg purret da det var 5 dager igjen, og fikk det da pr. mail. De hadde visst hatt noe rot i systemet. Du trenger ikke kjøpe noe annet nei. Dette er jo en tape for kirurgiske sår. Er det virkelig noen som har reagert på denne? Jeg reagerte iallefall ikke Førstkommende mandag er det 3 uker siden operasjonen min Så da kan jeg endelig begynne å sykle igjen Ja,har hørt flere. Bl.a et par i denne tråden også. Som har begynt å klø,arret blir rødt og utslett... 3 uker siden ja,hvordan kjennes de ut nå? Og er hevelsen helt nede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vici Skrevet 26. januar 2008 #3016 Del Skrevet 26. januar 2008 Ja,har hørt flere. Bl.a et par i denne tråden også. Som har begynt å klø,arret blir rødt og utslett... 3 uker siden ja,hvordan kjennes de ut nå? Og er hevelsen helt nede? Huff, kjedelig om en skulle reagere på tapen. Snakk med noen på apoteket - finnes sikkert alternativer der ute De kjennes bra ut. Jeg sover godt på siden om natten. Hevelsen er nok borte ja. Iallefall ser det bra ut, og føles bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 26. januar 2008 #3017 Del Skrevet 26. januar 2008 Huff, kjedelig om en skulle reagere på tapen. Snakk med noen på apoteket - finnes sikkert alternativer der ute De kjennes bra ut. Jeg sover godt på siden om natten. Hevelsen er nok borte ja. Iallefall ser det bra ut, og føles bra ut. Så bra!! Er det mulig å få se bilde kanskje? (om du ikke har sendt tidligere,er litt rotete av meg ) Ja,vet noen her inne snkket om en silketape??? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkmrk Skrevet 26. januar 2008 #3018 Del Skrevet 26. januar 2008 Hei snupper! Når vi snakker om teip, jeg fikk beskjed av kirurgen om å bruke plasterfjerner når jeg skifter teipen. Også leste jeg på den flasken at man skulle ta på plasterfjerneren i to omganger, også vente i et par minutter med å dra den av.. Men jeg føler at den bare tørker og setter seg enda mer fast når jeg venter?! Og når jeg drar av teipen mens den er bløt, så får jeg lim over hele meg.. Noen som kan rettlede en stakkar? Klemmer=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vici Skrevet 26. januar 2008 #3019 Del Skrevet 26. januar 2008 Hei snupper! Når vi snakker om teip, jeg fikk beskjed av kirurgen om å bruke plasterfjerner når jeg skifter teipen. Også leste jeg på den flasken at man skulle ta på plasterfjerneren i to omganger, også vente i et par minutter med å dra den av.. Men jeg føler at den bare tørker og setter seg enda mer fast når jeg venter?! Og når jeg drar av teipen mens den er bløt, så får jeg lim over hele meg.. Noen som kan rettlede en stakkar? Klemmer=) Dakkar Jeg bruker ikke plasterfjerner. Dusjer rett og slett først, slik at tapen er gjennomvåt. Det går lett av hos meg iallefall Litt lim sitter igjen, så det får bare være. Vi kan jo ikke begynne å gnu og gnikke rundt sårene enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkmrk Skrevet 26. januar 2008 #3020 Del Skrevet 26. januar 2008 Dakkar Jeg bruker ikke plasterfjerner. Dusjer rett og slett først, slik at tapen er gjennomvåt. Det går lett av hos meg iallefall Litt lim sitter igjen, så det får bare være. Vi kan jo ikke begynne å gnu og gnikke rundt sårene enda Hehehehe :gjeiper: Ikke alltid like lett å være blond vett! :gjeiper: Skal definitivt prøve dusjen neste gang.. Du bruker Micropore? Uff, sårene mine klør så fælt om dagen! Regner med at det er et godt tegn.. Men den støttebh'en min ligger så utrolig strategisk plassert enten rett oppå, eller rett under.. Ævva=/ Gleder meg vilt til alt er ferdig grodd, slik at både jeg, og kjæresten min kan få full glede av mine nye fordeler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå