Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok! Var du/er du fornøyd? Jeg ville egentlig hatt mer, men da mente han at vi måtte opp i høyprofil og at det ville se ut som "klinkekuler" på meg. Veldig spent på hvilken str jeg får. De passer iallfall bedre til kroppen min nå, hadde 70c før, men er 167 cm og 62 kg så uten bh så de ganske flate og tomme ut.

Ja, er veldig fornøyd. Men er litt sur for at jeg ikke presset gjennom å få 310 gram hvertfall... De ser ikke sprekkferdige ut for å si det sånn, selv om jeg er veldig tynn. Men er veldig fornøyd med Lars Berg Larsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasket dere dere med hibiscrub kun den siste dusjingen før operasjonen? Eller brukte dere den dagen før operasjonen også?

Skrevet

Vasket dere dere med hibiscrub kun den siste dusjingen før operasjonen? Eller brukte dere den dagen før operasjonen også?

Brukte den dagen før operasjonen og på operasjonsdagen :-)

Skrevet

Hvor lang tid tok det før brystene deres ble mykere å la seg mer naturlig?

Skrevet

Fortsatt en del blod i drenene.. håper virkelig jeg får fjerna dem i morgen...

Ellers er det vanskelig å holde armene i ro, for har virkelig ikke vondt.

Skrevet

Dag 3. Dette er virkelig overraskende lite vondt. Har ikke trengt hjelp til noenting (med unntak av ungene da). I dag skal vi ta av bandasjen og jeg skal kjøre selv til klinikken :) blødningen er definitivt blitt mindre men frykter vel at jeg må ha drenet

i en dag til :/

Hvem andre er det som skal operere nå de

neste dagene? Og hvordan går det med dere som nettopp har operert?

Skrevet

Dag 3. Dette er virkelig overraskende lite vondt. Har ikke trengt hjelp til noenting (med unntak av ungene da). I dag skal vi ta av bandasjen og jeg skal kjøre selv til klinikken :) blødningen er definitivt blitt mindre men frykter vel at jeg må ha drenet

Jeg skal operere om 6 dager :-)

Skrevet

Opererte for 7 dager siden, å må si at jeg er overrasket over hvor lite smerter jeg hadde, hadde nok ikke hatt behov for å ta smertestillende annet en på operasjonsdagen å om kveldene. Nå kjenner jeg litt stikking i brystene på siden, dette er nok for at jeg legger meg på siden mens jeg sover...

Så bra at du har så lite smerter, men synd at du må ha dren ;(

Skrevet

Sollii: Jeg er i min 5 uke og kjenner allerede at er blitt litt myke. De er ikke heeelt bevegelig enda. Føler formen blir finere å finere. De er ganske fine nå synes jeg, så håper ikke de forandrer seg drastisk!

Skrevet

Jeg skal operere om 6 dager :-)

6 dager går fort! Hvor mye skal du legge inn?

Skrevet

Opererte for 7 dager siden, å må si at jeg er overrasket over hvor lite smerter jeg hadde, hadde nok ikke hatt behov for å ta smertestillende annet en på operasjonsdagen å om kveldene. Nå kjenner jeg litt stikking i brystene på siden, dette er nok for at jeg legger meg på siden mens jeg sover...

Så bra at du har så lite smerter, men synd at du må ha dren ;(

Ja hadde også trodd det skulle være verre! Men har jo over muskel da, og ikke altfor svære innlegg så det har vel en del å si. Er du fornøyd så langt da? Synes mine ser ffine ut under bandasjen, men håper ikke de blir noe særlig mindre.

Skrevet

Ja hadde også trodd det skulle være verre! Men har jo over muskel da, og ikke altfor svære innlegg så det har vel en del å si. Er du fornøyd så langt da? Synes mine ser ffine ut under bandasjen, men håper ikke de blir noe særlig mindre.

Jeg har også over muskelene, og 300 i hver. Hvor mye har du?

Jeg er veldig fornøyd så langt, men håper de blir mykere å ikke så sprengte etterhvert. Å håper heller ikke mine blir noe mindre. Tenker så klart at jeg burde lagt inn mer, men vet ikke om det ville passet til min kropp da

Skrevet

Bimbo og Solli, så fint at dere er fornøyd så langt!
Puppene blir mykere, mer bevegelige og mindre sprengte/hovne etterhvert :)

Jeg var også veldig fornøyd med strørrelsen i begynnelsen. Nå er jeg snart 6 uker post-op og er ikke fornøyd med størrelsen i det hele tatt. De har blitt betraktelig mye mindre og føler ikke jeg har fått så mye ut av operasjonen som ønsket.

Håper ikke dette skjer med dere og at dere blir fornøyd med sluttresultatet!

• Liker 1
Skrevet

Hjelp syns puppene sitter så langt fra hverandre! 10 dager siden opr. la inn 325+265 under muskel. Men hadde jo virkelig lyst på kløft..er laaangt derifra. Er dette noe som vil gå seg til når de blir mykere? Huff så mange bekymringer :P

Noen som vet??

Grattis med nye pupper :)

Spurte Pk om hvordan det var med kløft etter op, og de endrer ikke formen på kløften slik du opprinnelig hadde den. Det vil da si at om du har pupper som før op er tett sammen eller langt fra hverandre, så blir de slik etter op. Bare etter op så er de blitt større...

Hvor lang tid det tar før de blir slik det skal være, kunne ta opp mot ett år.

Bare forteller hva jeg ble fortalt, for lurte faktisk på det samme.

Skrevet

Dere som har under muskelog trener mye, inkl styrketrening..

Rører puppene mye på seg? Har helt angst for at det skal skje med meg når jeg en vakker dag kan begynne å trene etter opr. Eller at det skal sees når jeg er i "vanlig" aktivitet..Tenker at da er det lett å se for alle hvis de beveger seg mye :( Er bare 8 dager siden opr :)

Nå går det forøvrig mye bedre og jeg begynner å glede meg over mine nye pupper! :))

Hei igjen!

Ved vanlig aktivitet så skal de ikke gjøre det visstnok, for for min del som har trent til nå hard styrketrening ala bikinifitness så ble jeg derimot frarådet å forts etter op med så hard trening av brystkassen.

Jeg kommer til å forts treningen av bryst, men ikke peise på med drit tung nedtrekk, benkpress osv. Heller ta det mye roligere.

Jeg spurte siden jeg selv skal kite og klatre osv osv, om de ville ta skade av dette eller endre seg med tanke på fall og bruken av musklatur. Det ville ikke bli ett problem overhode.

Skrevet

Kom til klinikken 11:30 og fikk da utdelt en cataflam og to valium. Var rimelig nervøs, skulle jo være våken under operasjonen og det hadde jeg egentlig ikke reflektert

så mye over før nå. Men valiumen hjalp godt for å si det sånn ;)

Så ble jeg tegnet på, og vi fant ut at den ene folden skulle flyttes litt ned pga en liten asymmetri.

Jeg er nok litt pysete når det kommer til nåler som skal langt inn i kroppen, så å sette lokalbedøvelsen var ikke spesielt gøy. I tillegg ble jeg innmari kald så lå og skalv, men fikk etterhvert engangahansker fylt med varmt vann plassert rundt på kroppen og det hjalp veldig.

Operasjonen tok mye lenger enn vanlig pga at jeg blødde dobbelt så mye som normalt og det ville heller ikke stoppe skikkelig opp.. så nå ligger jeg her med dren på begge sider.

Å være våken underveis var tidvis litt skummelt, litt interessant og litt kjedelig. Men avskrekkende var det absolutt ikke.

Det ble 295 i hver, og med mindre de er veldig hovne allerede tror jeg at jeg er fornøyd med str. Bandasjen skal av på onsdag så da får jeg se de skikkelig. Sååå glad for at det er gjort :D

Gratulerer og håper alt står bra til :)

Skrevet

Jeg var også veldig fornøyd med strørrelsen i begynnelsen. Nå er jeg snart 6 uker post-op og er ikke fornøyd med størrelsen i det hele tatt. De har blitt betraktelig mye mindre og føler ikke jeg har fått så mye ut av operasjonen som ønsket.

Ohh nei det er kjedelig å høre:(

Håper det går greit om jeg spør, og du har sikkert skrevet det tidligere her inne.

1.Hvor mye la du inn og hva var du før op?

2. Vekt og høyde?

Skrevet

Bare meg igjen!

1.Er det noen her av dere som har vært rundt min size, 173 cm høy og 60 kg med 75a som har lagt inn ca 415cc?

2. Opplevd å få strekkmerker etterpå?

Skrevet

Ohh nei det er kjedelig å høre:(

Håper det går greit om jeg spør, og du har sikkert skrevet det tidligere her inne.

1.Hvor mye la du inn og hva var du før op?

2. Vekt og høyde?

Det er ikke noe problem!

Jeg la inn 325cc høy profil under muskel og var en liten a før op.

Jeg er 163cm lav og veier 47kg.

Jeg og pk hadde blitt enig om 350cc før op, men under op mente han at det så unaturlig ut til meg (ville ha naturlig utseende på brystene), og han gikk ned til 325cc. Jeg stolte selvfølgelig 100% på pk da han gjør dette hver dag og veit hva han snakker om. Men jeg kan virkelig ikke skjønne hvordan han mener at litt større proteser ville se unaturlig ut, for dissa boobsa er ikke mye å skryte av..

Skrevet

Jeg synes også mine er.. små.. Er ikke store greiene akkurat :P

Men mine er myke og fine og ser naturlige ut.

Men jeg skulle ønske jeg sa at jeg ville ha større så hadde jeg sluppet å få antydninger til double bubble.. :/ Men jeg hadde jo null peiling på hvor stort det faktisk ville bli, og heller ikke særlig mye når det kom til profilen på implantatet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...