Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Jeg synes også 800 gram er ekstremt mye. Det skal godt gjøres å få plass til en så stor protese. En risikerer at en kan se inlegget, og da mener jeg omtrent hele saken. Det er ikke pent. Dessuten er det ikke bare lett å bære på en diger og tung byste heller. Det kan gi kroniske plager i rygg og skuldre.

Jeg ville anbefalt deg å ta proteser som er mindre. Det skal ikke mye til for å gå opp en cupsize. Jeg tror også det vil være vanskelig å finne en lege som mener det er etisk forsvarlig å gi deg så store proteser. Disse må i tillegg spesialbestilles, da den størrelsen ikke er standard.

Jeg håper virkelig at du revurderer denne størrelsen og heller finner noe som ser mer naturlig ut og som vil få plass uten at en ser at en har lagt inn implantat/protese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Fint du svaret som jeg sa så har jeg gått ned mange kilo har har plass til en ganske store innlegg. Aylar har jo altid vært syltynn, og hadde sikkert lite heng i puppene, mens jeg har alt for mye... Det står der at hun har "små bryster fra naturen av og svært lite underhudsfett", dette har jo ikke jeg. Vet ikke hvor "opperert" det vil se ut, har Pamela 800 ml?

Ja, har funnet lege som vil hjelpe meg, men er litt usikker på størrelsen, men er litt usikker på hvordan det er i hverdagen lissom. Er ikke helt sikker på hvilken cup jeg får siden jeg har en stor C fra før og med 800 ml innlegg. Noen har som ha fått store innlegg og kan fortelle om hvordan hverdagen blir annerledes og sånn.. Positiv og negative opplevelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at du har nok hud men 800 er sinnsykt mye likevel.

Jeg leste på en aerikask side hvor det sto at feks høye og tykkere jenter kan ha store proteser uten at puppene ser store ut. Hun ene var 1.85høy og veide endel og hadde 600g - det så likevel helt normalt ut.

Men for deg som er så liten og tynn tror jeg det kommer til å se helt "sinnsykt" ut. (Ikke meningen å være slem).

Jeg har også slanket meg ganske mye. Jeg er 15 kg lettere enn jeg var før jeg ble gravid med nr 2. Og jeg har ammet 2 barn. Derfor har jeg heng også (både pga ammingen og pga vektnedgang) Likevel mente altså legen min at rett i overkant av 300 var MAX av hva jeg burde ha. Da får jeg er stor C cup.

For deg som er både lavere og tynnere enn meg vil jeg fortsatt tro at du feks med 400g da (som er nesten 100g mere enn jeg som er større skal ha) vil få STORE pupper.

Har du prøvd med poser med ris???? Hvis du fyller ris (ikke hurtigris) i poser og putter dem i BHen så blir det omtrendt som silikon. Noen steder anbefaler at man gjør dette for åse hva slags størrelse man ønsker. Du får veie opp to poser med 800 g å prøve å putte dem i BH'en....så ser du selv hvordan det blir!

(Jeg vet ikke hva Pamela har.....det var bare "et eksempel på store pupper ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til Saeria

Fint å få litt synspunkter. Jeg synes det ikke krise så at folk "ser at en har lagt inn implantat/protese", det blir jo bare på stranden og sånn lissom, tror ikke det vil synes sånn veldig ellers. De kan foresten bestilles fra Eurosilicone i Frankriket. De implantene jeg har funnet er for 850ml, men jeg tenkte på 800 ml, men lurte på om de burde fylles ut eller noe sånn. Men så ryggplager er det støste problemet med å få så store pupper?? Eller er det andre ting som er værst sånn dagelig? Setter pris på alle svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha all den oppmerksomheten så unaturlig store pupper gir da? Det tenker jeg på som en nagtiv ting ihvertfall...i tillegg til ryggplager. Sånn som jeg ser for meg vil de bli enorme - litt freakshow liksom.....og selvom vi alle vel liker positiv oppmerksomhet så tror jeg kanskje ikke de vil gi deg det....

Jeg bryr meg ihvertfall om hva andre synes og liker ikke om folk går å ler av meg bak ryggen min.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det tror jeg bare til å bli på standen at folk ser de er fake da. Men jeg tror ikke jeg vil få negativ opperksomhet, og hvertfall ikke latter tror jeg. Vet ikke om de blir så store som du tror lissom... Er jo bare pent å ha litt struttende pupper. Så tror jeg ikke de kommer til å være i veien sånn vanligvis i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt ønske ditt om å ha store fine struttende pupper - det ønsket har jo jeg og...og derfor skal jeg også fixe mine om noen uker.

Men en av oss har ihvertfall helt feil begrep om hva 800g er....(for du mener tydligvis det bare blir vanlig store pupper og jeg tror det blir giga pupper som ser utrolig rare ut). Jeg kan ikke skjønne annet enn at det vil se svært unaturlig ut både med og uten klær på............

Du kan jo feks se på Lene Alexandra Øyen (hun som var i Robinson.....) hun har 600ml! Også skal du da ha 200ml til......hun gikk fra en B cup til en E cup. (Men hun hadde først 320ml i noen år før hun opererte inn "de store".)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes Lene Alexandra er kjempe pen og kunne godt tenke meg litt større enn hun har. Jeg går fra en stor C da, ikke en B. Prøvde det trikset med ris nå, og de ble ganske store lissom.. Men tror du det kommer til å bli et problem at de ser fake ut?? Ser du noen spesielle problemer som kan komme sånn i hverdagen? Skjønner jo at løping kan bli litt stress men ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror de kommer til å se fake ut. Jeg syns Lene Aleandra sine ser kjempe falske ut (noe de også er ;) ). Så derfortror jeg ihvertfall at enda større vil se falske ut.

Det med risposer sto på en eller annen "klinikk" sine sider og gir nok en ålreit indiksjon på hvordan det blir ja.

Jeg aner ingenting om ulemper med store pupper - siden mine aldri har vært store desverre ;) Bortsett fra at jeg fortsatt mener at så store ser falskt ut jeg tror de fleste synes det. Og jeg tror at med så store, falske pupper - "snakker folk". (Man skal jo liksom ikke bry seg om hva andre mener og sier men jeg klarer nå ikke å la være likevel jeg da ..he he.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg sa at en kan se det, så mente jeg ikke at en kan se at puppene strutter unormalt, men at en kan se omrisset av implantatet og kjenne rundt skallet på det.

Min søster var en gang kraftig og hadde store pupper, så ble hun skikkelig tynn. Hun har ammet også. Hun har mye hud til overs og hadde hatt plass til ganske store implantater. Hun har snakket med en lege som anbefalte henne å ta innlegg men også et brystløft, fordi om hun bare hadde fylt de ut hadde puppene kommet rundt hushjørnene en halvtime før jenta. ;)

Kanskje løft og innlegg kan være noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saeria:

Men det gjør ikke noe for meg at de ser store ut, det er jo litt av poenget lissom, så jeg kunne egentlig ikke tenke meg løft. Jeg har også mye løs hud etter å ha gått ned en del kilo. Det som bekymrer meg mest er om det er upraktisk med så store pupper sånn fra dag til dag, er å handler, skolen osv. Er foresten noen som vet hvordan det blir med trening, svømming og sånn med nye pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen, da skal jeg på siste konsulentasjon hos legen min på tirsdag. Snakket med legen min på telefon i går og han anbefalte meg å fylle opp implantene vi hadde valgt ut til 850 ml. Han mente de ville se bra ut på meg. Er ikke helt sikker, men må bestemme meg til tirsdag lissom. Gleder meg sånn da, blir så digg! Kan ikke drive med trening på lenge da... Driver med aerobic, når tror dere at jeg kan gå tilbake til normal trening?? Ellers setter jeg stor pris på alle råd og sånn. Vet dere om det er best med over eller under muskelen, legen anbefalte meg over muskelen. Og det med runde eller dråpeformede implanter... Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må vente minst 6 uker med trening. Hvis legen din mente de implantatene vill se bra ut på deg, så gjør de nok kanskje det. Tviler sterkt på at en lege ville gitt deg den størrelsen uten at h*n er sikker i sin sak, men det spørs jo hvilken lege du skal ha.

Å plassere så store implantater under muskelen hadde nok blitt en alt for vanskelig oppgave, så over er nok best.

Lykke til!

Endret etter jeg fikk tenkt meg litt om. ;)

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er litt nysgjerrig på hva slags seriøs lege som vil legge inn så store implatater......

Jeg har hørt at runde er best fordi om de "flytter litt på seg" så har brystet ditt fortsatt riktig fasong. Om en dråpeformet snur litt på seg blit liksom hele brystet "feil2 i fasongen....

Under/over muskel vet jeg altforlite om til å svare på...husker ikke hva legen min sa jeg skulle ha engang.

Jeg har fått beskjed om at man ikke kan trene på 4 uker. Og at trening som aerobic og vekttrening må man vente enda 2 uker (altså totalt 6 uker.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det lurer jeg også på...måtte bare få tenke litt over saken...

Jeg ville uansett ikke hatt så store bryster. Det bli vanskelig å finne klær, kan få problemer mtp. trening, en kan ikke sove sånn som en vil og stakkars rygg og nakke.

Men det er mine meninger og tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at jeg ikke kan sove sånn som jeg vil? Noen forslag til steder å få kjøpt sports bh eller noe sånn til aerobikken? Er ikke helt sikker på hvilken bryst størrelse jeg kommer til å få... Tror ikke det er så ille for ryggen er jo ikke mer enn 850 ml, kan vel ikke veie mer en ca en 1,5 liter med melk lissom.. Men er fortsatt usikker på hvor godt det vil synes med klær etter opperasjonen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noen vits å kjøpe BH før etter en eventuell operasjon. Du får alltid (?!) en bh tilpasset de nye brystene hos legen din. Denne må du gå med dag og natt en stund. Så kan du nytte til en annen sprtstype bh etterpå.

850ml*2 er mere enn 1.5 liter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 850 ml i hver pupp er 1700 ml, er det likt som 1700 gram? Veier 47 kilo så det er ikke så mye i forhold til vekten min da. Så blir de ganske struttende så vet ikke hvor ille det blir for rygg og nakke. Men vet dere om noen gode steder å kjøpe undertøy og bh'er og sånn til etter opperasjonen min? Må skifte ut det meste av garderoben min, gleder meg til å shoppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...