Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så fine!!! Takk for titten Cupcake92:0). Merker at jeg psyker meg selv helt ut av komplikasjoner og skrekkhistorier....:0( da hjelper det godt med bildebevis på at det går bra også;0) jeg skal ha 100cc mindre enn deg, men håper det blir fint til min kropp og alder. Svinger mye i hvor lurt jeg syntes det er av meg å gjøre dette, men prøver å roe alt ned og tenke positivt. Hvis det hadde vært like trygt å gjøre det for 20 år siden ville jeg sikkert vært her inne forran op nr to ikke en tipper jeg. Aller mest redd for at jeg skal bli kjempe lykkelig og glad i puppene også skjer det noe som gjør at jeg må ta de ut igjen...(skikkelig teit I know...)

Takk! :)

Det er normalt å gjøre. Bare prøv å ikke les for mange skrekkhistorier, det gjør nok mer skade enn nytte.

Ja, du burde bare slappe av og puste ut. Jeg var skikkelig nervøs før op, skjønner jeg ikke at jeg gadd bruke tid på det. Men det er jo helt normalt. De utfører mange sånne operasjoner hver dag, sjansen for at noe skal gå galt er minimal.

Jeg kjenner igjen den følelsen. Tenkte det mye. Men sånn kan man ikke tenke, man kan dessverre ikke spå fremtiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått beskjed om å vente med spile-bh og pushup-bh (håper jeg ikke trenger det lengre uansett hehe) i 6 mnd.. Er de ekstra strenge på dette på Fornebuklinikken, noen av dere har fått lov til å bruke det før?

Jeg skal altså bruke sportsbh´en jeg fikk med dag og natt i 4 uker, så 2 uker hvor jeg i hvertfall må gå med den om dagen.

En annen ting, vil dere si at det å ha moderat profil over muskel kan gi et lignende resultat som høy profil under muskel?

Jeg har altså moderat profil, men over muskel. I tillegg er eget fett plassert i overkant. De sitter jo veldig høyt oppe nå, får bare et par fingre mellom kragebeinet og der puppen starter. Ville gjerne ha de litt høyt, men kunne visst ikke ha høy profil fordi det på meg ble veldig "glamour utseende".

Tror fornebuklinikken er ekstra strenge på det. Jeg kunne bruke bh med spiler etter 6 uker :)

Skrevet

Noen som har hatt et løft (arr rundt brystvorte og ned) ? Hvordan ble arrene? hvor lang tid tok det før de så mye bedre ut?

Skrevet

Noen som har hatt et løft (arr rundt brystvorte og ned) ? Hvordan ble arrene? hvor lang tid tok det før de så mye bedre ut?

Det skulle jeg også likt og visst:)

Slenger i tillegg på et spørsmål til. Noen som har tatt "smultring-løft"?

Skrevet

Tror fornebuklinikken er ekstra strenge på det. Jeg kunne bruke bh med spiler etter 6 uker :)

Kan være noe av grunnen til at de har så stor suksess med operasjonene sine:)
Skrevet

Tusen takk! Nope, 400cc! :)

Fantastisk fine, høyprofil? Sorry har dårlig hukommelse jeg..

Skrevet

Kan være noe av grunnen til at de har så stor suksess med operasjonene sine:)

Godt mulig det. Men jeg har mange venninner som har tatt på Colosseum, som bruker bh etter 6 uker. De har ikke noe problem. Jeg tror klinikkene gjør det de har best erfaring med :)

Skrevet

Fantastisk fine, høyprofil? Sorry har dårlig hukommelse jeg..

Takk! :) ja, høyprofil.

Skrevet

Cupcake: tok du under eller over muskel? :-)

Under muskel :-)

Skrevet

Da har du akk det samme som jeg skal ta! Håper virkelig jeg får i nærheten av så fine pupper som du har :)

Skrevet

Blir noe av størrelsen "borte" når man legger under muskelen vet du det? :-) Altså at man kan slippe unna med mindre proteser om de ligger over muskel?

Skrevet

Blir noe av størrelsen "borte" når man legger under muskelen vet du det? :-) Altså at man kan slippe unna med mindre proteser om de ligger over muskel?

Tror det er 10-15% de sier,altså når man skal ha under muskel må man ha 10-15% mer for å oppnå samme ca det samme.
Skrevet

Jeg vet at man sier det. Men jeg har ikke merket noe til det. De ser større ut nå enn de gjorde når jeg prøvde på konsultasjonen. Men det kan jo ende :P

Skrevet

Da har du akk det samme som jeg skal ta! Håper virkelig jeg får i nærheten av så fine pupper som du har :)

Så kult! Det får du helt sikkert :-) når skal du operere igjen? Min hukommelse svikter den og :P

Skrevet

Tror det er 10-15% de sier,altså når man skal ha under muskel må man ha 10-15% mer for å oppnå samme ca det samme.

Ok, takk! :-)

Skrevet

Jeg vet at man sier det. Men jeg har ikke merket noe til det. De ser større ut nå enn de gjorde når jeg prøvde på konsultasjonen. Men det kan jo ende :P

Ok :-)Hvordan følte du de ble etterhvert? Blir de mindre etterhvert som ukene går, eller større etterhvert som de dropper? :-)

Skrevet

En annen ting jeg lurer litt på nå, er at det ser ikke ut som om de sitter tett nok inntil hverandre? Det er ingen kløft..er dette vanlig, og at de faller litt "innover" etterhvert?

Skrevet

En annen ting jeg lurer litt på nå, er at det ser ikke ut som om de sitter tett nok inntil hverandre? Det er ingen kløft..er dette vanlig, og at de faller litt "innover" etterhvert?

Pupper blir en større versjon av puppene dine uten silikon. Hadde du mellomrom før, så vil du nesten få det samme mellomrommet etterpå, muligens litt mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...