Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jenter,

Det er den andre gangen jeg fjerner teipen og jeg føler at arret så bedre ut første gangen jeg fjernet teipen.

Når jeg kjenner langs arret så virker den ikke flat. Det gjorde det første gangen. Blir arret mer synlig etter en stund ? Hvordan var utviklingen deres ? Som dere ser så har jeg mørk hudfarge og får generelt pene arr. men den her virker så stygg :-(

jeg prøver å legge til bildet men hvordan gjør jeg det ?

Du trykker på bruk full editor, velg fil, legg ved denne file. - legg til i innlegg (eller noe lignende)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er den andre gangen jeg fjerner teipen og jeg føler at arret så bedre ut første gangen jeg fjernet teipen.

Når jeg kjenner langs arret så virker den ikke flat. Det gjorde det første gangen. Blir arret mer synlig etter en stund ? Hvordan var utviklingen deres ?

Arret mitt var ganske slett, før det ble temmelig klumpete og var det en stund.. Nå, etter 11 uker er det helt flatt igjen. I begynnelsen var det også helt hvitt, men det fikk gradvis mer farge (husker ikke når), men det kan se ut som om det er i ferd med å begynne å blekne igjen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker iPad,jeg... Bare for å forklare hvorfor ord som "marinering" dukker opp i innleggene mine ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Takk for hjelpen ..

Her er bildet jeg ønsket å vise dere. Hva syns dere ? Ser arret normalt ut ?

det er noen rester igjen av teipen virker det som. beklager hvis dette ser litt ekkelt ut :-P

post-45184-0-14517600-1359317831_thumb.j

Endret av Vigil
Skrevet

Takk for hjelpen ..

det er noen rester igjen av teipen virker det som. beklager hvis dette ser litt ekkelt ut :-P

Er det sårt, rødt eller hovent? Pusser det? Har du feber? Hvis ikke, er det nok ganske normalt.. Hvor lenge er det siden du opererte?

Skrevet

Takk for hjelpen ..

Hvor lenge er det siden du opererte?
Skrevet

Er det sårt, rødt eller hovent? Pusser det? Har du feber? Hvis ikke, er det nok ganske normalt.. Hvor lenge er det siden du opererte?

nei det er ikke sårt og det er heller ikke noe puss. det var rødt da jeg tok av teipen også etter å ha dusjet så ble det mindre rødt. jeg satte på ny teip da.

Hvor ofte skifter dere teip ?

På onsdag så blir det 3 uker siden jeg opererte. håper virkelig at den blir finere med tiden ?

Jeg får alltid bh-strikken under arrene som jeg føler kan ha en effekt på arrene. men uansett hvilke type sportsbh jeg kjøper vil det alltid komme nær arret da bhene slutter der liksom.

Skrevet

Hvor lenge er det siden du opererte?

19 dager idag :-)

Skrevet

nei det er ikke sårt og det er heller ikke noe puss. det var rødt da jeg tok av teipen også etter å ha dusjet så ble det mindre rødt. jeg satte på ny teip da.

Hvor ofte skifter dere teip ?

På onsdag så blir det 3 uker siden jeg opererte. håper virkelig at den blir finere med tiden ?

Jeg får alltid bh-strikken under arrene som jeg føler kan ha en effekt på arrene. men uansett hvilke type sportsbh jeg kjøper vil det alltid komme nær arret da bhene slutter der liksom.

Jeg skifter teip en gang i uken. Hver onsdag ^^

De lysner nok veldig med tiden. Husker at den ene bhen jeg fikk fra klinikken gikk akkurat på arrene, men jeg løsnet den over skulderen og dro den lenger ned, så den ikke skulle irritere. Du kan jo prøve det?

Hvordan står det ellers til da? Fornøyd med resultatet så langt? :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg skifter teip en gang i uken. Hver onsdag ^^

De lysner nok veldig med tiden. Husker at den ene bhen jeg fikk fra klinikken gikk akkurat på arrene, men jeg løsnet den over skulderen og dro den lenger ned, så den ikke skulle irritere. Du kan jo prøve det?

Hvordan står det ellers til da? Fornøyd med resultatet så langt? :)

Ja jeg er fornøyd men ble bare litt små deppa da jeg så arrene idag. Jeg syns det er helt utrolig hvor lett det har gått ellers. Ingen store smerter eller ubehag. Føler meg helt normal. leit at jeg må vente noen uker til før jeg kan begynne med trening:-)

Den ene begynner å bli veldig myk mens den andre er like hard. Hvordan er dine med tanke på mykhet ?

Skrevet

19 dager idag :-)

Tenker at det vil nok bedre seg:) Arrene mine etter første operasjon var også " humpete",med de ble jevne:)
Skrevet

Imorgen er det kun 10 DAGER igjen :D Så har litt flere dumme spørsmål jeg.. Rett etter operasjon, hvilken posisjon fant dere mest behagelig? Sittende med ryggen rett, eller liggende strekk ut på sofaen?? Tenker på alt jeg!

Skrevet

Ja jeg er fornøyd men ble bare litt små deppa da jeg så arrene idag. Jeg syns det er helt utrolig hvor lett det har gått ellers. Ingen store smerter eller ubehag. Føler meg helt normal. leit at jeg må vente noen uker til før jeg kan begynne med trening:-)

Den ene begynner å bli veldig myk mens den andre er like hard. Hvordan er dine med tanke på mykhet ?

Så bra :) jeg skjønner det. Men bare tenk at det blir bedre:-)

Husker jeg syntes det var kjipt, men man må jo bare vente:-) verdt det for å få bra resultat.

De blir mykere og mykere for hver dag. Men tok noen uker før de startet å mykne ordentlig. Så det er bare å smøre seg med tålmodighet :-)

Skrevet

Imorgen er det kun 10 DAGER igjen :D Så har litt flere dumme spørsmål jeg.. Rett etter operasjon, hvilken posisjon fant dere mest behagelig? Sittende med ryggen rett, eller liggende strekk ut på sofaen?? Tenker på alt jeg!

Sittende! Det var absolutt mest behagelig, men støtt opp med puter. Så du kan variere fra sittende til halvsittende :-)

Skrevet

Hei ! nå er det bare litt over to uker til jeg skal opereres !! Har noen av dere erfaring med Strømstad klinikken ? eller kjenner noen som har operert seg der? Kirurgen heter Dr. Med. Sc. Bo Cederqvist

Ingen ?

Skrevet

Hei alle sammen!

Da er det ca 5 timer til jeg skal operere på Fornebuklinikken med Dr. Schistad :-O Merkelig følelse dette, det er litt som om det ikke heelt synker inn ;-)

Jeg er vel ikke så nervøs for selve operasjonen, som jeg er for resultatet. Det er litt skummelt å ikke ha en anelse om hvordan det blir, størrelse på meg etc.

Vi snakkes jenter! regner med at det blir nok spørsmål i etterkant ;-) :-)

Skrevet

Lykke til cocco!det blir nok kjempefint:-)

Skrevet

Opererte meg i dag og fikk en størrelse 85b sportsbh.Fikk protesen under muskelen, og det var 450 gram. Vet noen hvordan BHstørrelse jeg bør kjøpe videre..? Blir de større eller mindre etterhvert? Og er det sånn at den sportsbh'en man får på klinikken er "riktig" størrelse, eller må man regne med å kjøpe en annen størrelse når man skal kjøpe bh selv?

Skrevet

Ingen ?

Jeg opererte meg på clinic strømstad i fjor, og er kjempe fornøyd:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...