Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Snart 8 uker siden op. Tiden går fort! De blir mykere og mykere for hver dag. (Finere og finere også). Jeg er så utrolig fornøyd! :-)

Edit: merkene under puppene er fra stram sportsbh :-)

Skjønner godt at du er fornøyd :) Håper jeg også kan få meg sånne.. Hvordan var du før operasjon? Tenker på heng, og hvilken størrelse bruker du nå, i forhold til før? Jeg gru-gleder meg sånn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du er fornøyd :) Håper jeg også kan få meg sånne.. Hvordan var du før operasjon? Tenker på heng, og hvilken størrelse bruker du nå, i forhold til før? Jeg gru-gleder meg sånn..

Takk :-)

Før op var jeg mer eller mindre flat. Brukte 75a (men mesteparten av tiden brukte jeg bare sånne tynne fra bikbok, hadde ikke noe å si). Null heng. De var jo nesten ikke-eksisterende. Idag bruker jeg 70DD/70E (kommer an på butikk). Altså en god del større enn før ^^ det er gøy. Det å handle undertøy er faktisk blitt morsomt.

Hva er det du gruer deg til da? Jeg regner med at jeg skjønner hva du gleder deg til :P

Skrevet

Sååå fine cupcake92! Nå har jeg begynt å få litt større mellomrom mellom brystene, men ingenting i forhold til hvordan det var før op.

Skrevet

Sååå fine cupcake92! Nå har jeg begynt å få litt større mellomrom mellom brystene, men ingenting i forhold til hvordan det var før op.

Takk! Hvordan var de før op?

Skrevet

Snart 8 uker siden op. Tiden går fort! De blir mykere og mykere for hver dag. (Finere og finere også). Jeg er så utrolig fornøyd! :-)

De så jo kjempebra ut :) 350 cc sant ? Mener jeg husker du skrev det.

Skrevet

De så jo kjempebra ut :) 350 cc sant ? Mener jeg husker du skrev det.

Tusen takk! Nope, 400cc! :)

Skrevet

Tusen takk! Nope, 400cc! :)

Ah, hehe ja der kan du se :P

Føler du at du har fått en ekstra stor belastning på rygg/nakke ? Er litt redd for at hvis jeg tar for mye, så kan det gå utover ryggen i og med at jeg har en fysisk krevende jobb. Er det forresten noen som har merket noe av dette i det hele tatt ? :)

Skrevet

19.Februar ! er rett og slett dødsnervøs for narkosen, men tenker at det er så mange som har gjort det før meg, så det må nesten bare gå bra... hehe.

Vet du noe om hvordan form det er typisk for Bo å konstruere ? jeg har sett litt på forskjellige på nettet og funnet ut at jeg liker formen til disse veldig godt: http://www.implantin...ation-1903.aspx (uke 8,selvfølgelig)

Vet du hvordan han han tar i mot sånne bilder ? jeg vil gjerne vise, men han vet jo best hva jeg kommer til å kle selvfølgelig. :icon_lol:

redigert: glemte å nevne 250/275ml under muskelen ! de på bilde er vel 400 eller noe

Hehe, det er der jeg var å, så jeg vet absolutt hvordan det er! :) Men det er nesten rent morro de første sekundene før du sovner:P Veldig usikker, jeg hadde verken bilde eller ønske om noen spesiell form. Så vi gikk ikke noe inn på det, har presenterte runde for meg, også diskuterte vi størrelse :) Men du kan jo sikkert ta med et bilde og spørre ang implantatene i forhold til formen. Jeg har 0 peil på det:/

Skrevet

Føler du at du har fått en ekstra stor belastning på rygg/nakke ? Er litt redd for at hvis jeg tar for mye, så kan det gå utover ryggen i og med at jeg har en fysisk krevende jobb. Er det forresten noen som har merket noe av dette i det hele tatt ? :)

Nei, egentlig ikke. Føler ingen forskjell. Bortsett fra at jeg kjenner hvor behagelig det er med en god bh! Det har jeg jo aldri trengt før, så visste ikke at det hadde noe å si. Men bortsett fra det, så merker jeg ingenting. :-)

Skrevet

Så fine!!! Takk for titten Cupcake92:0). Merker at jeg psyker meg selv helt ut av komplikasjoner og skrekkhistorier....:0( da hjelper det godt med bildebevis på at det går bra også;0) jeg skal ha 100cc mindre enn deg, men håper det blir fint til min kropp og alder. Svinger mye i hvor lurt jeg syntes det er av meg å gjøre dette, men prøver å roe alt ned og tenke positivt. Hvis det hadde vært like trygt å gjøre det for 20 år siden ville jeg sikkert vært her inne forran op nr to ikke en tipper jeg. Aller mest redd for at jeg skal bli kjempe lykkelig og glad i puppene også skjer det noe som gjør at jeg må ta de ut igjen...(skikkelig teit I know...)

• Liker 1
Skrevet

Min kirurg påstår at det er bare to typer kvinner som får vondt i rygg og nakke pga puppene sine.. Det er de som har innmari mye formye og bruker en dårlig BH i tillegg, og de som fikk pupper i tidlig alder og krummer skuldrene rundt dem for å skjule dem... Jeg spurte nemlig også om det, og han bare blåste. Det var iallefall ikke et problem for en som trente så mye som meg, sa han. Jeg har ikke merket noen ting. (Jeg er veldig stiv i nakken på venstre side, men det tror jeg jammen er puta sin feil, ikke puppene :P)

Skrevet

Når kan jeg begynne å bruke spileløse bher ?

Det står mellomn 4-6 uker. HVa syns dere er best ?

Får man bedre resultat av å gå med sportsbher ?

Skrevet

For et fantastisk resultat du har fått :-)))))) wow sier jeg bare... tenk jeg har halvparten av det du har fått inn lol . . men håper jeg får like fin form som dine da :-))

Skrevet (endret)

Når kan jeg begynne å bruke spileløse bher ?

Det står mellomn 4-6 uker. HVa syns dere er best ?

Får man bedre resultat av å gå med sportsbher ?

Selv om jeg fulgte restriksjonene og ventet 6 uker med spile-BH føler jeg at det hadde en helt avgjørende rolle i resultatet mitt. Godt mulig at jeg er litt annerledes enn alle andre,men da jeg tok av meg BH-en så så jeg at puppene satt lengre opp. Jeg tenkte ikke noe mer over det for det var jo over 6 uker og i begynnelsen så kom puppene ned dit de skulle igjen. Det var nok heller etter en stund at de virkelig begynte å gro fast. Denne gangen har jeg fått beskjed om å vente 3 måneder før jeg bruker vanlig BH. Endret av Puppedama
Skrevet (endret)

Som du kan lese litt lengre bak i tråden har jeg lagt merke til at når puppene blir større er det desto viktigere at BH-en sitter stramt rundt. Nå vil jeg helst ha BH som er et nummer for liten (rundt,ikke i cup) for da havner ikke vekten på skuldrene mine. Jeg bar dårlige skuldre og merkverdig veldig fort når vekten er dårlig fordelt. I en riktig BH,merker jeg ingen ting,samt når jeg går uten. Går jeg i feil BH derimot så får jeg vondt i nakken med en gang. Endret av Puppedama
Skrevet

Fantastisk resultat!! Utrolig fine :-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fått beskjed om å vente med spile-bh og pushup-bh (håper jeg ikke trenger det lengre uansett hehe) i 6 mnd.. Er de ekstra strenge på dette på Fornebuklinikken, noen av dere har fått lov til å bruke det før?

Jeg skal altså bruke sportsbh´en jeg fikk med dag og natt i 4 uker, så 2 uker hvor jeg i hvertfall må gå med den om dagen.

En annen ting, vil dere si at det å ha moderat profil over muskel kan gi et lignende resultat som høy profil under muskel?

Jeg har altså moderat profil, men over muskel. I tillegg er eget fett plassert i overkant. De sitter jo veldig høyt oppe nå, får bare et par fingre mellom kragebeinet og der puppen starter. Ville gjerne ha de litt høyt, men kunne visst ikke ha høy profil fordi det på meg ble veldig "glamour utseende".

Skrevet

fytti katta!de var skikkelig fine:)er det runde innlegg du har?får jeg halvparten så fine Pupper blir jeg fornøyd:)

Skrevet

For et fantastisk resultat du har fått :-)))))) wow sier jeg bare... tenk jeg har halvparten av det du har fått inn lol . . men håper jeg får like fin form som dine da :-))

Tusen takk! :-) man skal ikke tenke for mye på hvor mye som er lagt inn, det må jo passe til kroppen også :-)

Skrevet

fytti katta!de var skikkelig fine:)er det runde innlegg du har?får jeg halvparten så fine Pupper blir jeg fornøyd:)

Takk! :D ja. Runde innlegg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...