Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Jeg er vel hjemme, kom for noen timer siden. Det var forsinkelser på klinikken, så opererte først kl 5 tror jeg.

Dr. Schistad var like hyggelig, trygg, morsom og betryggende som på konsultasjonen - så jeg fantes rett og slett ikke nervøs :-)

Jeg sa det til de når jeg ble skrubbet og lagt på operasjonsbordet, at jeg kjente så vidt hjerte slå så hvilepuls hadde jeg haha.

Sovnet veldig fort av narkosen, siste jeg husker jeg sa var bare at jeg kjente det luktet rart :-)

Husker og at jeg våknet inne i operasjonssalen og at jeg sa jeg var trøtt jeg, så jeg ville sove videre ;-) Neste er at jeg våkner på rommet mitt, og føler meg helt topp egentlig. Tar ikke mange minuttene før jeg er helt våken, og sykepleier er så god - får kjempegod mat og kaffe.

Dr. Schistad kommer og forklarer hvordan alt gikk, og det var helt etter planen.

Han hadde endt opp med 310 cc i stedet for 290 :-) I tillegg til at han tok litt underhudsfett fra ene siden av låret, som ble lagt på toppen av protesene for mer fylde etc., så tok han å skimmet over på begge sider av lårene :-D

Så det ble +/- 40 gram på hver side i tillegg.

Jeg hadde ikke, og har overhodet ikke vondt! :-o kjenner så vidt det stikker på ene siden av låret, og bittelitt "vondt" i høyre bryst.

Kjenner det selvfølgelig når jeg bruker armene litt feil, men ikke ellers.

Jeg er klar over at jeg sikkert er neddopet nå, og at jeg våkner til en mye verre dag i morgen... ;-) Men enn så lenge så nyter jeg det.

Når det gjelder det jeg ser av utseende, så ser det jo helt topp ut! Eneste er at når jeg ser ned på de selv, så ser det ikke ut som om de er store i det HELE tatt?? bare at jeg har en effektiv BH.. Men fra siden ser jeg heldigvis at det er endel der, så håper det er nok.. :-p

Veldig spent på om de blir mye mindre etterhvert?? eller kan de virke større?

Vel, da står natten for dør og jeg skjønner overhodet ikke hvordan man skal rette seg til hehe. Men uansett; tusen takk for bloggen og dere jenter - det er GULL verdt i prosessen! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jenter!

Vel, da står natten for dør og jeg skjønner overhodet ikke hvordan man skal rette seg til hehe. Men uansett; tusen takk for bloggen og dere jenter - det er GULL verdt i prosessen! :-)

Så bra å høre at alt gikk fint, og at du er fornøyd ! :) skriver som noen har skrevet det her inne på forumet før : velkommen til boobieville :D ( selv om jeg ikke er der selv enda, men det kommer ! hih) sov godt og drøm søtt om alle klærne man kan bruke og for å ikke snakke om alt det lekre undertøyet som finnes der ute ! :P

Skrevet

Ser plutselig nå at det har kommet gjennom litt blod på BH`en... :-O Er det vanlig at dette kan skje?? Kan det være at det bare har sneket seg forbi bandasjen? Livredd for at sting har gått opp eller noe jeg nå da.. :-( Har fortsatt ikke vondt, kun dette som har skjedd..

Skrevet (endret)

Ser plutselig nå at det har kommet gjennom litt blod på BH`en... :-O Er det vanlig at dette kan skje?? Kan det være at det bare har sneket seg forbi bandasjen? Livredd for at sting har gått opp eller noe jeg nå da.. :-( Har fortsatt ikke vondt, kun dette som har skjedd..

Det vet jeg ikke, send en melding eller ring til kirurgen din, bare for å være sikker :) det er sikkert ingenting :klem:

Endret av Cupcake92
Skrevet

Det vet jeg ikke, send en melding eller ring til kirurgen din, bare for å være sikker :) det er sikkert ingenting :klem:

Tusen takk for støtte i natten! :-)

Skrevet

Hm, resten av innlegget mitt ble ikke med Cupcake92.. Men han sa altså at dette var helt normalt, at sting ikke har gått opp :-)

Skrevet

Hm, resten av innlegget mitt ble ikke med Cupcake92.. Men han sa altså at dette var helt normalt, at sting ikke har gått opp :-)

Hvordan er formen din i dag? Har du mye vondt?

Skrevet

Hvordan er formen din i dag? Har du mye vondt?

Formen er overraskende god syns jeg! Trodde jeg hadde hatt mye mer vondt innen nå..Når jeg ligger så kjenner jeg ikke noe i det heeele tatt foreløpig :-) Men når jeg skal reise meg, de første stegene etc. da kjenner jeg dette trykket i de. Men igjen, overkommelig det.Selv om jeg vet at smertemessig topper det seg vel døgn 2 og 3, så håper jeg at det går fint.Største problemet mitt nå er søvn..kom hjem kl 22 ca i går, og sovnet kl 05 tror jeg. Sov et par timer maks. Jeg klarer ikke å sovne selv om jeg er sliten, mest pga at jeg nærmest sitter oppe :-/Er også alene på dagtid i dag, så tørr ikke å legge meg mer ned viss jeg ikke kommer opp igjen ;-)Ps. Jeg kan ikke så skrytt nok av Dr. Schistad, så om noen vurderer konsultasjon eller hvor de skal ende opp å ta operasjonen - da anbefaler jeg ham på det sterkeste! :-)

Skrevet

Hei dere:)nå har jeg ligget nesten hele natten og lest masse her så da er det vel på sin plass å si hei! Jeg er 34 år og skal endelig få pupper den 8. Mars:) begivenheten skal. Skje på Fornebuklinikken under Dr. Schistad! Jeg skal legge inn 410/375 anatomiske protester over muskelen! Dette har jeg tenkt ihjel i 10 år, og nå etter to barn og vektnedgang på 18 kg er det virkelig på sin plass å fylle på litt! Jeg gleder meg altså så utrolig, snart kan jeg føle meg som en kvinne, og ikke en 10 år gammel gutt:)

Skrevet

Hei dere:)nå har jeg ligget nesten hele natten og lest masse her så da er det vel på sin plass å si hei! Jeg er 34 år og skal endelig få pupper den 8. Mars:) begivenheten skal. Skje på Fornebuklinikken under Dr. Schistad! Jeg skal legge inn 410/375 anatomiske protester over muskelen! Dette har jeg tenkt ihjel i 10 år, og nå etter to barn og vektnedgang på 18 kg er det virkelig på sin plass å fylle på litt! Jeg gleder meg altså så utrolig, snart kan jeg føle meg som en kvinne, og ikke en 10 år gammel gutt:)

Gratulerer med avgjørelsen! :-) Jeg er som sagt strålende fornøyd med alle på Fornebuklinikken og spes Schistad, du er i gode hender :-)Kan jeg spørre hvilken størrelse du er nå?Min største frykt var faktisk at de skulle bli for store..jeg er bare 1.60 og veier rundt 50 kg. Men nå har jeg vel havnet bittelitt i det tankekjøret som visstnok er så kjent - tok jeg nok?? ;-) Merkelig det der.Jeg endte opp med 310 og ekstra 40 gram ca av eget fett. Jeg var en liten (og slapp) B-cup fra før av.Spent på å høre utgangspunktet ditt! Om du vil fortelle :-)

Skrevet

Gratulerer med avgjørelsen! :-) Jeg er som sagt strålende fornøyd med alle på Fornebuklinikken og spes Schistad, du er i gode hender :-)Kan jeg spørre hvilken størrelse du er nå?Min største frykt var faktisk at de skulle bli for store..jeg er bare 1.60 og veier rundt 50 kg. Men nå har jeg vel havnet bittelitt i det tankekjøret som visstnok er så kjent - tok jeg nok?? ;-) Merkelig det der.Jeg endte opp med 310 og ekstra 40 gram ca av eget fett. Jeg var en liten (og slapp) B-cup fra før av.Spent på å høre utgangspunktet ditt! Om du vil fortelle :-)

.

Uff,utgangspunktet mitt er heller labert:) jeg har aldri hatt bryster, er så og si flat, men det ble jo litt etter graviditet og amming..nå kan jeg kanskje fylle en liten A, men jeg har ganske brede skuldre så derfor må jeg ha en B cup nå:) jeg er 174 høy og vekten har jeg ikke lyst til å snakke så mye om..hehe

Skrevet

Oy.. Trykket på feil knapp jeg..skulle jo egentlig ikke poste enda! Men vekten min er egentlig for høy til at jeg skulle få operasjon, men Dr Schistad mente at det ikke gjorde noe, selvom vekten min er høy er jeg ikke feit..som han sa!

Jeg fikk veldig godt inntrykk av Schistad når jeg var der på konsultasjon, men også veldig godt å høre at andre også sitter med det inntrykket!

Jeg også lurer på om jeg tar for mye, men det var Schistad som sa at det ville bli akkurat passe, noe mindre protese ville visst bli litt borte!

Skrevet

åh det er godt å høre ! jeg fikk veldig godt inntrykk av Bo ihvertfall. han virket veldig hyggelig og avslappet ! men jeg er jo livredd for å bli lagt i narkose, men går ut fra at om noe skjer er jeg i trygge hender. jeg har operasjonstid kl 16, syns dette er veldig sent da men...

Det var det jeg var mest redd for å, liiiv redd var jeg. Bekymra meg ikke for smertene i ettertid. Men det gikk kjempe bra :) Narkosen var det minst skumle med hele greiene når du var ferdig! Hadde operasjonstid da jeg å, syns det var slitsomt å gå rundt å vente, og det å ikke drikke i løpet av de timene:P Men lover det går kjempe bra:D De er kjempe flinke til å roe deg ned, og du kommer til å føle deg trygg:) Bo er en veldig dyktig kirurg! Når skal du operere?

Skrevet

Hei, jenter :)

Nå har jeg lest, lest og lest gjennom hele tråden. Jeg er superglad for at jeg fant dette forumet :)

Jeg har bestilt time til konsultasjon, hos Dr. Zakaria på Stavanger colosseumklinikken, 20 mars. Vet ikke om jeg gruer, eller gleder meg :)

Er dere fornøyd med jobben? Får jeg noen form for beroligende før jeg skal inn på operasjonssalen? æææ, jeg tror jeg gruer meg jeg :(

Skrevet

Takk for lykkeønskninger jenter!

Da er jeg hjemme fra kontroll. Jeg har 2 muligheter; løft eller mye større implantater. Som han sier fylles ikke huden nok ut og det kan løses på to måter. Han hadde en mistanke om at huden min strekker seg veldig lett,og det kan jeg være enig etter første operasjon,men huden min har ikke blitt strekt etter forrige fordi jeg ble aldri hoven. Enn så lenge er det jo ikke alvorlig og det synes ikke for de som ikke vet hva det dreier seg om,men det er jo ikke et resultat man betaler for så jeg får ny operasjon hvis/når jeg vil. Jeg har ikke tid til å opereres med det første uansett,men jeg vil gi det en stund for det kan rette seg. Blir nok da sannsynlig på sensommeren en gang.

Tenkte litt igjennom mulighetene når jeg kjørte hjemover... Jeg har en liten brystløft-skrekk,det er jo ikke noe man kan gjøre om når det først er gjort. Nå har jeg jo GOD tid til å tenke på dette,og det er en mulighet for at jeg ikke trenger å gjøre noe,så får vel ta det med knusende ro :)

Skrevet (endret)

Det var det jeg var mest redd for å, liiiv redd var jeg. Bekymra meg ikke for smertene i ettertid. Men det gikk kjempe bra :) Narkosen var det minst skumle med hele greiene når du var ferdig! Hadde operasjonstid da jeg å, syns det var slitsomt å gå rundt å vente, og det å ikke drikke i løpet av de timene:P Men lover det går kjempe bra:D De er kjempe flinke til å roe deg ned, og du kommer til å føle deg trygg:) Bo er en veldig dyktig kirurg! Når skal du operere?

19.Februar ! er rett og slett dødsnervøs for narkosen, men tenker at det er så mange som har gjort det før meg, så det må nesten bare gå bra... hehe.

Vet du noe om hvordan form det er typisk for Bo å konstruere ? jeg har sett litt på forskjellige på nettet og funnet ut at jeg liker formen til disse veldig godt: http://www.implantin...ation-1903.aspx (uke 8,selvfølgelig)

Vet du hvordan han han tar i mot sånne bilder ? jeg vil gjerne vise, men han vet jo best hva jeg kommer til å kle selvfølgelig. :icon_lol:

redigert: glemte å nevne 250/275ml under muskelen ! de på bilde er vel 400 eller noe

Endret av Puppmania
Skrevet

Hei, jenter :)

Nå har jeg lest, lest og lest gjennom hele tråden. Jeg er superglad for at jeg fant dette forumet :)

Jeg har bestilt time til konsultasjon, hos Dr. Zakaria på Stavanger colosseumklinikken, 20 mars. Vet ikke om jeg gruer, eller gleder meg :)

Er dere fornøyd med jobben? Får jeg noen form for beroligende før jeg skal inn på operasjonssalen? æææ, jeg tror jeg gruer meg jeg :(

Hei!fler som er nye idag:)jeg er også ny og sitter med de samme tankene som deg;)jeg skal operere den 8. Mars på fornebuklinikken!jeg gru gleder meg,men det kan da ikke bli noe verre enn det er nå..flat som en pannekake:)lykke til med konsultasjonen du skal på:)

Skrevet

Hei jenter,

Det sies at resultatet blir finere etter en stund og brystenene forandrer seg helt opp til ett år. Hos meg så har brystene sett veldig fine ut fra dag en men nå så merker jeg at den PK la inn mer i er liksom finere. Den puppen har finere form og fylde enn der hun tok mer. Den har også droppet litt mer enn andre. Er det derfor det virker sånn ?

Jeg er så redd for at jeg kommer til å oppleve det motsatte, dvs at brystene går fra å være fine nyopererte til mindre fine etter hvert.

Skrevet

Hei jenter,

Det sies at resultatet blir finere etter en stund og brystenene forandrer seg helt opp til ett år. Hos meg så har brystene sett veldig fine ut fra dag en men nå så merker jeg at den PK la inn mer i er liksom finere. Den puppen har finere form og fylde enn der hun tok mer. Den har også droppet litt mer enn andre. Er det derfor det virker sånn ?

Jeg er så redd for at jeg kommer til å oppleve det motsatte, dvs at brystene går fra å være fine nyopererte til mindre fine etter hvert.

Du ville ikke vært den første i såfall! MEN det er nok mer unntaket enn regelen,det går nok fint:)
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Snart 8 uker siden op. Tiden går fort! De blir mykere og mykere for hver dag. (Finere og finere også). Jeg er så utrolig fornøyd! :-)

Edit: merkene under puppene er fra stram sportsbh :-)

Endret av Cupcake92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...